Oh ja, en alle energie die ze over hadden met de fietsopdracht hebben ze ook opgeslagenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
De energie kan opgewekt zijn met groene energie. (wind,zon, bio)
Ik heb echt geen idee meer over wie er gaat maar als Nathalie niet gaat morgen is de kans groot dat ze in de finale zit,als zij de opdracht haalt stemmen de bewoners niet dezelfde avond op haar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoor alleen maar Dido....
Donderdagavond hoop ik toch meer alleen andere bewoners te horen
tuurlijk wel ze mag ondersteund worden door medebewoners zolang ze het zand maar niet raken.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe moet Nathalie de nacht doorkomen dan? Mag ze ook geen dildo gebruiken nu ze haar vingers niet kan gebruiken![]()
Ja ik ben inderdaad verslaafdquote:Op woensdag 7 december 2005 22:54 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Wow, nooit gedacht dat iemand oude sc's zou lezen. Dat vind ik nou geweldig
Of het van belang is weet je toch pas als je het gelezen hebt /end smartass-mode.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik lees meestal ook terug, lees alleen wat van enig belang is.
M.a.w. er gaat gewoon 50.000 euro door haar vingers glippen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
7. Pas op, verlies geen korreltje zand en bedenk dat 2 gram heel weinig is, dat glipt je zo door de vingers.
Haha, ik weet het, maar ik kan die Dido niet meer uitstaan.. snap ook niet dat ik hier uberhaupt nog naar kijk. Maar om een of andere reden doet het me goed me af en toe even mateloos te ergeren aan dat mens. En dat dan hier te uiten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hummie bedankt je en neemt nog een borreltje op je kosten
Hoi Supermomquote:Op woensdag 7 december 2005 22:58 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Erg he?Je kan ook niet even gaan werken of je moet 5 a 6 SC's doorspitten
![]()
Wie gaat nath vanavond vingeren?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tuurlijk wel ze mag ondersteund worden door medebewoners zolang ze het zand maar niet raken.
Ik kreeg toch vandaag de indruk dat het omsloeg in Lieske-bashing.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad verslaafd
Ben sinds vanochtend bijna niet online geweest en moest dus wat inhalen. Maarja ik kon er best snel doorheen lezen. Alles met Dido en Roel erin overslaan want alles over die twee heb ik de afgelopen 2 dagen al tig keer gelezen, zelfde gehuil steeds.![]()
Bleven uiteindelijk weinig posts over though
En dat moet ze met enige regelmaatquote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
Maar als Nathalie straks moet poepen dan?
of was die opmerking al gemaakt in 896?
Nathalie denkt: hadden we Lieske (die al half op weg was) maar lekker naar de DBK laten lopen in plaats van te loten.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef White_Pearl het volgende:
Natte lie denkt pfffttt waar ben ik aan begonnen![]()
Dank je wel Gertquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Whehehehe!![]()
Joh, die trekt die mondhoeken weer even richting haar navel en dat plakband zit weer los.
Maar: dicht tapen mag natuurlijk niet. De regels: (talpa-site)
Hoezo? Moet ze zo vaak poepen?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat moet ze met enige regelmaat
Ik lees ook alles terug en ja ik kan gelukkig ook snellezenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik lees meestal ook terug, lees alleen wat van enig belang is. Ik heb gelukkig een cursus snellezen gevolgd, dus ben er nooit zoveel tijd mee kwijt. Alleen jammer dat de pagina´s zo langzaam verversen als je haast hebt![]()
Ik denk dat Joost haar dan wel effe helpt als tegenprestatie voor het uitdrukken van zijn puisten!quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
Je kan heel snel zien of er ergens iets interessants instaat. Ik tenminste wel, denk ik, misschien heb ik wel heel belangerijke posts gemist die onbelangerijk begonnen. Wat hier dan ook belangerijk kan zijnquote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Of het van belang is weet je toch pas als je het gelezen hebt /end smartass-mode.
Ik lees alleen de streamverslagen voor de tijd die ik gemist heb. (ff ot, heb je echt veel baat gehad bij zo'n cursus snellezen? Hoe moet ik me dat voorstellen wat je leert?)
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
tsja weet ik veel. Dido mss? Joost?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wie gaat nath vanavond vingeren?
Heb het net gelezenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tuurlijk wel ze mag ondersteund worden door medebewoners zolang ze het zand maar niet raken.
hahaha ja iddquote:Op woensdag 7 december 2005 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nathalie denkt: hadden we Lieske (die al half op weg was) maar lekker naar de DBK laten lopen in plaats van te loten.
Over je vriendin gesproken; komt ze nog 's langs?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen.
Ja, ik kan me vaag herinneren dat er zo'n cursus bij zo'n tell-sell achtig programma op tv aangeboden werd, een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Van die cursus was een geintje, dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen. Het schijnt overigens wel te bestaan.
Sjezus nou.quote:
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±quote:Op woensdag 7 december 2005 23:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tsja weet ik veel. Dido mss? Joost?Ik wou alleen aanhalen dat ze zeker plezier kan hebben met een dildo als iemand anders dat doet.
Ga je Supermom en mij nu overhoren?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan heel snel zien of er ergens iets interessants instaat. Ik tenminste wel, denk ik, misschien heb ik wel heel belangerijke posts gemist die onbelangerijk begonnen. Wat hier dan ook belangerijk kan zijn![]()
Van die cursus was een geintje, dat zegt mijn vriendin altijd tegen me, omdat ik zo snel kan lezen. Het schijnt overigens wel te bestaan.
Ja hoor, ze is al een paar keer langsgeweest, ze heeft alleen haar eigen account. Vonden we handigerquote:Op woensdag 7 december 2005 23:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Over je vriendin gesproken; komt ze nog 's langs?
dan staat wss je numlock aan. Of de taalinstelling van je pc/laptop staat verkeerdquote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±![]()
Press RECHTER CTRL+SHIFT tegelijk en de boel is weer okquote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het eendje van Lieske misschien. Help mijn toetsenbord gaat in staking, alle tekens zijn verwisseld die je met de shift toets op je pc moet zetten. Dit is mijn vraagteken = en dit dubbele punt ±![]()
Shift en control tegelijk effe indrukken, heb ik hier geleerd.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Shift en control tegelijk effe indrukken, heb ik hier geleerd.
Jaaaa, Fok is soms nog wel eens nuttig.
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ff wat anders doen... tot later weer
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Press RECHTER CTRL+SHIFT tegelijk en de boel is weer ok
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ff wat anders doen... tot later weer
Volgens mij heeft Josti ook wat in het vuur gegooid.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Stel dat er nou een stukje eten in de korf valt dan is de opdracht in principe mislukt, zouden de bewoners zich dat realiseren?
Ywquote:Op woensdag 7 december 2005 23:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
![]()
Dank, dank, mijn ? doet het weer en mijn : is ook weer terug!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |