op de big brother site staat een gedeelte.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Sassefras het volgende:
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Vond jij dat Lieske agressief is nudan snap ik echt niks meer van je
idd, al had ik niet anders verwacht. Wel leuk hoe Ingrid en Lieske wel die discussie oplaaien.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Ja, ik heb hem wel eens beter gezien, hij komt nu niet uit de verf en houdt zich opvallend op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Hij zei dat zij de spekgladde kameleon is. Zover mijn geheugen het toelaatquote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef ART het volgende:
Roel noemde Joost toch kameleon?
Joost heeft er een paar blokken opgegooid net.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Ja maar als Roel dat zegt, dan meent ie dat ook en wil hij dat ook echt gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef ART het volgende:
[..]
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.
Roel wordt al maanden afgerekend op zo'n opmerking.![]()
Kijk eerst eens even naar jezelf. Ik ken ook wel iemand die duizend maal in herhaling valtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Een paar minuten geleden zei Roel nog tegen Joost dat hij er nog wat blokken op had gedaan, zal dus wel meevallenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Daar kan ik je dan wel gelijk ik geven...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Riri ik vind ineens dat je veel gelijkenis hebt met Lieske.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 7 december 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar als Roel dat zegt, dan meent ie dat ook en wil hij dat ook echt gaan doen.
Als Lieske dat zegt dan is het natuurlijk een grapje.
ambACHTERLIJKE slechte fakequote:
Hij is een achterbakse slijmbal en gokt dat hij met ze in de finale komt denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:22 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Riri ik vind ineens dat je veel gelijkenis hebt met Lieske.
Hij zegt dat hij zijn mening over Joost heeft bijgesteld.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Nou wat is Roel toch weer eerlijk met zin uitleg over het kameleon gedrag van Joost.
Nu doet hij net alsof hij niet meer weet of het nou eigenlijk wel een slechte eigenschap is![]()
Nu niet. Nooit nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef tuut84 het volgende:
wanneer gaan ze rellen in huis. dat lijkt me gaaf.
Komt ook [denk ik] omdat Dido en Dido 2 hem heel vaak zeggen dat hij met die muts er heel leuk uit ziet....... Hij zou zo fotomodel kunnen wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef melke het volgende:
Sinds Joost die muts op heeft vind ik hem irritant. Hij lijkt haast wel arroganter
Geen fake!quote:
T'is moeilijk, ik weet het, maar je kunt toch niet ontkennen dat Roel vanavond echt rustig, koel (cool) & collected is.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Nou wat is Roel toch weer eerlijk met zin uitleg over het kameleon gedrag van Joost.
Nu doet hij net alsof hij niet meer weet of het nou eigenlijk wel een slechte eigenschap is![]()
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:25 schreef melke het volgende:
Roel objectief dingen kunnen bekijken? Nou ahhum, toch niet in het huis of ligt dat aan mij?
Dit is een onbeschrijflijk saaie BB bezetting, die weten niet wat rellen is, daar zijn ze op uitgezocht.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef tuut84 het volgende:
wanneer gaan ze rellen in huis. dat lijkt me gaaf.
Mijn streams bufferen nogal, dat heb ik dan niet mee gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zijn mening over Joost heeft bijgesteld.
Ach, je kunt alles wel negatief gaan uitleggen. Zoals die kut-Lieske ook altijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |