op de big brother site staat een gedeelte.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Sassefras het volgende:
wat stoer die kaartjes! is iemand dit aan het streamen???
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Vond jij dat Lieske agressief is nuquote:Op woensdag 7 december 2005 22:11 schreef ART het volgende:
Oh, ik dacht dat Lieske niet agressief was?
Gaan we dit nu ook 100.000 keer herhalen, net als bij Roel?
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Vond jij dat Lieske agressief is nudan snap ik echt niks meer van je
idd, al had ik niet anders verwacht. Wel leuk hoe Ingrid en Lieske wel die discussie oplaaien.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Ja, ik heb hem wel eens beter gezien, hij komt nu niet uit de verf en houdt zich opvallend op de achtergrond.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
Groep Nathalie, Dido, Roel en Joost nemen het altijd voor elkaar op en Ingrid en Lieske ook. Ze kunnen niet echt kritisch zijn tov hun maatjes. Dat vind ik jammer.
Ik vind Joost vanavond trouwens ook tegenvallen. Hoor hem alleen maar meeslijmen bij Roel en Dido
Hij zei dat zij de spekgladde kameleon is. Zover mijn geheugen het toelaatquote:Op woensdag 7 december 2005 22:16 schreef ART het volgende:
Roel noemde Joost toch kameleon?
Joost heeft er een paar blokken opgegooid net.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Ja maar als Roel dat zegt, dan meent ie dat ook en wil hij dat ook echt gaan doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef ART het volgende:
[..]
Ze zei: dan timmer ik diegene in elkaar.
Roel wordt al maanden afgerekend op zo'n opmerking.![]()
Kijk eerst eens even naar jezelf. Ik ken ook wel iemand die duizend maal in herhaling valtquote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Een paar minuten geleden zei Roel nog tegen Joost dat hij er nog wat blokken op had gedaan, zal dus wel meevallenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
Dat vuur is nu allang hardstikke uitgedoofd he
Daar kan ik je dan wel gelijk ik geven...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Lieske valt duizenden malen in herhaling,maar goed dat Roel het vaak afkapt en Joost ook
Riri ik vind ineens dat je veel gelijkenis hebt met Lieske.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:17 schreef riri het volgende:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 7 december 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar als Roel dat zegt, dan meent ie dat ook en wil hij dat ook echt gaan doen.
Als Lieske dat zegt dan is het natuurlijk een grapje.
ambACHTERLIJKE slechte fakequote:
Hij is een achterbakse slijmbal en gokt dat hij met ze in de finale komt denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 22:15 schreef melke het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:22 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Riri ik vind ineens dat je veel gelijkenis hebt met Lieske.
Hij zegt dat hij zijn mening over Joost heeft bijgesteld.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Nou wat is Roel toch weer eerlijk met zin uitleg over het kameleon gedrag van Joost.
Nu doet hij net alsof hij niet meer weet of het nou eigenlijk wel een slechte eigenschap is![]()
Nu niet. Nooit nietquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef tuut84 het volgende:
wanneer gaan ze rellen in huis. dat lijkt me gaaf.
Komt ook [denk ik] omdat Dido en Dido 2 hem heel vaak zeggen dat hij met die muts er heel leuk uit ziet....... Hij zou zo fotomodel kunnen wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef melke het volgende:
Sinds Joost die muts op heeft vind ik hem irritant. Hij lijkt haast wel arroganter
Geen fake!quote:
T'is moeilijk, ik weet het, maar je kunt toch niet ontkennen dat Roel vanavond echt rustig, koel (cool) & collected is.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
Nou wat is Roel toch weer eerlijk met zin uitleg over het kameleon gedrag van Joost.
Nu doet hij net alsof hij niet meer weet of het nou eigenlijk wel een slechte eigenschap is![]()
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:25 schreef melke het volgende:
Roel objectief dingen kunnen bekijken? Nou ahhum, toch niet in het huis of ligt dat aan mij?
Dit is een onbeschrijflijk saaie BB bezetting, die weten niet wat rellen is, daar zijn ze op uitgezocht.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:23 schreef tuut84 het volgende:
wanneer gaan ze rellen in huis. dat lijkt me gaaf.
Mijn streams bufferen nogal, dat heb ik dan niet mee gekregen.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij zijn mening over Joost heeft bijgesteld.
Ach, je kunt alles wel negatief gaan uitleggen. Zoals die kut-Lieske ook altijd doet.
voor zijn doen...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:25 schreef ART het volgende:
[..]
T'is moeilijk, ik weet het, maar je kunt toch niet ontkennen dat Roel vanavond echt rustig, koel (cool) & collected is.
Wat was dat,?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
Die van Dido is een mooie uitsmijter voor deze avond!
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef robster16 het volgende:
[..]
voor zijn doen...
wat al weer niet in zijn voordeel spreekt...
Pfoeh, ik ben het grotendeels met Dido eens, goed onder woorden gebracht.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:28 schreef ART het volgende:
Dido is nu ook gewoon eerlijk vind ik!
Dido moest vertellen waarom Dido denkt dat het de laatste weken minder gaat tussen Lieske en Roelquote:
Zegt ze een keer iets zinnigs, heb ik het net niet gehoordquote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
Het onmogelijk is toch gebeurt, ik ben het eens met Dido!
omdat hij normaal gesproken balanceerd tussen enerzijds ongeinteresseerd, afwezig gedrag en ronduit geirriteerde buien over alles en nog wat, opgevuld nu die dido heeft met zoetsappige, slijmjurkerige episodes die je na een dag al reeedelijk de keel uit hangen...quote:
Nah, liegbeest.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef Timon223 het volgende:
en ze zegt geen negatief woord over haar Lakei
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, ja? Filmpje?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef Woessssj het volgende:
Maar ze hebben toch wél gezoend he?
nee nooit gezoend, wel samen geslapenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:29 schreef Woessssj het volgende:
Maar ze hebben toch wél gezoend he?
quote:Op woensdag 7 december 2005 22:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dido moest vertellen waarom Dido denkt dat het de laatste weken minder gaat tussen Lieske en Roel
Zolang Dido in het huis zit niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd of de band tussen Roel en Lieske nu gaat veranderen
Ja, en het was ook lachen dat Dido zei dat Roel dan misschien niet het inzicht had om te zien dat bepaalde reacties van Lieske voortkomen omdat ze het jammer vind dat Roel nu minder met haar omgaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Roel denkt: "Waarom moet het allemaal over mij gaan... geef me een peuk en ik ga bij het vuur zitten".
[afbeelding]
Ik zat er al met weerzin op te wachten, maar gelukkig deed ie het niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef melke het volgende:
Joost als je gaat huilen ga ik spugen!
In het kort, het is fout gegaan toen Dido iets met Roel kreeg. Lieske maakte opmerkingen tegen Roel, waar Roel te diep op inging. Maar dat ze een keer moeten ophouden met die onzin.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
bedankt, ik heb het helaas een stuk niet kunnen volgen, maar nu doen de streams het weel weer.
Gewoon observeren en moeheidquote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af wat er nu door Roels hoofd gaat. Hij lijkt zo afwezig
"Slap gelul" allemaal denkt hij en "ik wil een peuk".quote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af wat er nu door Roels hoofd gaat. Hij lijkt zo afwezig
En? Emmers vol?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef melke het volgende:
Joost als je gaat huilen ga ik spugen!
Daarna sex, en daarna weer een peukquote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef Dynabite het volgende:
[..]
"Slap gelul" allemaal denkt hij en "ik wil een peuk".
Moet je de bus halenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef farceman het volgende:
Lies hou het kort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |