Die heb ik maar even gesloten...is wel erg oud.quote:Op maandag 5 december 2005 17:58 schreef victorinox het volgende:
Dat komt door ImageShack, daar mag je niet hotlinken...
Trouwens:
Rocky VI
Steroiden misschien?quote:Op zondag 11 december 2005 21:27 schreef LENUS het volgende:
Sly ziet er wreedaardig goed uit voor een man van bijna 60. Vooral deze foto bewijst dat
[afbeelding]
Zou kunnen, maar lijkt een beetje gevaarlijk voor een man op leeftijd. Dergelijke acteurs hebben altijd wel een legertje trainers en adviseurs achter de hand met voeding- en trainingschema'squote:
Aldus Stallone zelf, in 1976.quote:"But there'll never be a 'Rocky IV.' You gotta call a halt."
Zonder pepmiddelen zou het inderdaad wel erg indrukwekkend zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar lijkt een beetje gevaarlijk voor een man op leeftijd. Dergelijke acteurs hebben altijd wel een legertje trainers en adviseurs achter de hand met voeding- en trainingschema's
Sly staat bekend om zijn enorme wilskracht en hij heeft geen anabolen steroiden gebruikt om in zo'n shape te komen anders had hij er wel anders uitgezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:10 schreef popolon het volgende:
Het hoeven niet altijd steroiden te zijn, Stallone staat er om bekend dat ie zo gedreven is.
Hup Rocky, zet je beste beentje voor.
Hij is een tijdje impotent geweest door gebruik, Arnold daarintegen had er een lekkende hartklep aan over gehouden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:16 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Sly staat bekend om zijn enorme wilskracht en hij heeft geen anabolen steroiden gebruikt om in zo'n shape te komen anders had hij er wel anders uitgezien.
Hij maakt o.a gebruik van zijn eigen suplementen lijn "Instone"
Wat heeft dat er mee te maken? Rocky 6 kom op zeg. Veel slechtere films dan de laatste Rocky's kan ik niet opnoemen... Ohja, toch wel. Rambo II en III!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:46 schreef StefanP het volgende:
Zwansen we zullen zien hoe jij op je 63e er uit ziet ok?
Stop or My Mom will Shootquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Rocky 6 kom op zeg. Veel slechtere films dan de laatste Rocky's kan ik niet opnoemen... Ohja, toch wel. Rambo II en III!
Van die teaser word ik niet echt warm of koud. En ik ben toch redelijk een rocky liefhebber. Ga hem in ieder geval zeker in de bioscoop bekijken.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:21 schreef Stallion75 het volgende:
De teaser voor Rocky Balboa kun je hier bekijken:
http://www.stallone.biz/article-2047096.html
of hier
http://www.joblo.com/index.php?id=10554
en voor het opslaan naar je HD:
http://s53.yousendit.com/d.aspx?id=06BMKR15QWWW41E20KFYIYLIGD
http://www.megaupload.com/?d=OTYL0OCW
Release datum is nu december 2006 geworden![]()
[[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef magnifor het volgende:
Ik heb net de trailer gezien. Ook ik ben benieuwd.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]Dat is geen spoiler natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de film zelf. Dus hoe de gevechten in beeld gebracht gaan worden en hoop stiekem op een apart einde.![]()
was als grap bedoeld al vermoed ik wel dat het zo zal gaan... the rocky`s waren best geinig om te zien maar een geweldig verhaal heb ik geen kunnen vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:33 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler natuurlijk.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de film zelf. Dus hoe de gevechten in beeld gebracht gaan worden en hoop stiekem op een apart einde.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
was als grap bedoeld al vermoed ik wel dat het zo zal gaan... the rocky`s waren best geinig om te zien maar een geweldig verhaal heb ik geen kunnen vinden.
oeh,eigenlijk een soort van best of;quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:23 schreef Stallion75 het volgende:
Eindelijk!!!de full trailer is er!
En hij is GEWELDIG...... enjoy!![]()
![]()
http://www.themoviebox.net/movies/2006/NOPQR/Rocky-Balboa/trailer.php
[afbeelding]
Adrian is doodquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:55 schreef Zwaffel het volgende:
wtf,das niet tofik wil de oude adrian terug
![]()
dat stomme sletje wat met die gasten uithing?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:52 schreef Stallion75 het volgende:
De andere vrouw is Mary, zij kwam ook in de 1ste Rocky voor, alleen was zij toen nog een teenager.
en het wezenlijke voordeel is dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef Stallion75 het volgende:
Ik heb zojuist de trailer geconverteerd naar dvd files (vob) zodat je hem op een dvd kan zetten.
Hier kun je hem downloaden:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=00CB434B41B5C1E2
Ik kijk hem nu via de beamer![]()
Not Foundquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
wat vind je trouwens van de track die ik gemaakt heb?
Oja bedankt nog daarvoor, ja vond hem goed! leuk dat je wat sounds/themes uit de film hebt nagespeeld en die samples uit de teaser heb je ook goed gebruikt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
wat vind je trouwens van de track die ik gemaakt heb?
http://www.mikeymo.nl/music/music/can_you_take_the_hit.mp3quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef PDOA het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /canyoutakethehit.mp3 was not found on this server.
Apache/2.0.51 (Fedora) Server at www.mikeymo.nl Port 80
ik prop mijn zooi tegenwoordig op http://www.mikeymo.nl/musicquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:12 schreef PDOA het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /canyoutakethehit.mp3 was not found on this server.
Apache/2.0.51 (Fedora) Server at www.mikeymo.nl Port 80
spam. Slot/banquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik prop mijn zooi tegenwoordig op http://www.mikeymo.nl/music![]()
er is nete en Ultimate editioon boxset verschenen met alle films in dts geluidquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef timmeeeh het volgende:
Is mijn Rocky Anthology boxset ook weer waardeloos straks
Maar als Rocky fan kijk ik natuurlijk wel uit naar dit nieuwe deel
ja maar ja maar daar zit de nieuwe dan toch niet in?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er is nete en Ultimate editioon boxset verschenen met alle films in dts geluid
nee aangezien die nog niet uit is zit die er nog niet in neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja maar ja maar daar zit de nieuwe dan toch niet in?
dus heeft die nieuwe boxset geen toegevoegde waarde voor mij, aangezien ik al de 'oude' boxset heb en geen dts set bezitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee aangezien die nog niet uit is zit die er nog niet in nee
nopequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:07 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dus heeft die nieuwe boxset geen toegevoegde waarde voor mij, aangezien ik al de 'oude' boxset heb en geen dts set bezit
Joh, het is gewoon een actiefilm. En ze verklaren het toch aardig door een simulator de aanleiding te laten zijn. 2 generaties boxers die tegen elkaar uitkomen om te kijken wie wint, het uitgangspunt is wel tof. Of het nou realistisch is of niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:10 schreef Monco1976 het volgende:
belachelijk. Hoe onrealistisch is het dat iemand van 60 de ring instapt?
alleen dat al maakt deze film kapot.
Trailer komt ook niet echt geloofwaardig over. Maar goed misschien dat de film het goed maakt, ben benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:10 schreef Monco1976 het volgende:
belachelijk. Hoe onrealistisch is het dat iemand van 60 de ring instapt?
alleen dat al maakt deze film kapot.
dom is ie niet, anders wordt je nooit van een nobody een van de duurstbetaalde Hollywood sterren en kun je ook niet regisseren dan wel scripts schrijven...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet zeggen, het is toch knap dat iemand die zo dom is en zulke verschrikkelijk slechte films maakt toch zo ver gekomen is.
Die boksscenes in die films altijd...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]dat is het script van rocky 1tm(die van nu)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** ik herinner me een comedy, die zich in de toekomst afspeelde, en daarin zei een nieuwslezer : we now return to rocky five.....thousend...![]()
![]()
![]()
Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
T3 niet gezien?quote:Op donderdag 28 september 2006 07:24 schreef StefanP het volgende:
Niet slecht voor iemand van 60!
Ik zie Arnie nog niet z'n shirt uittrekken en er zo bij lopen...
Het moge duidelijk zijn dat jij Rocky 1 nooit gezien hebt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:56 schreef Waltero het volgende:
[..]
dat is het script van rocky 1tm(die van nu)
quote:Silvester Stallone stopt met acteren. Na Rambo IV zal de 60-jarige Amerikaan zich alleen nog maar richten op het regisseren van films. Stallone is de acteur met de meeste Golden Raspberry Awards, de belangrijkste prijs voor slechte films.
Stallone heeft zijn stoppen aangekondigd in de Ierse krant The Irish Examiner. Daarin durft hij ook kritisch te zijn op zichzelf. "Ik ben ontevreden over mijn laatste paar films en ook over een paar van vroeger", aldus de bekende acteur. Stallone is vooral bekend van zijn rollen als Rambo. De eerste drie Rambo-films brachten wereldwijd ruim 500 miljoen euro op. In Rambo IV zal Stallone de functies hoofdrolspeler en regisseur tegelijk vervullen.
ach dat wijf werd toch vervelender per filmquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil m niet afzien. Wel goed dat ze een andere zoon hebben gekozen. Maar toch jammer dat Adrian er niet inzit.
wat betreft einde: ik zeg eye of the tiger... verder is het bijna dezelfde trailer als die eerstequote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil m niet afzien. Wel goed dat ze een andere zoon hebben gekozen. Maar toch jammer dat Adrian er niet inzit.
In 2 werd Balboa al bijna blind en had ie last van duizelingen.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:32 schreef Stallion75 het volgende:
Eye of the Tiger is uit Rocky 3 en daar had hij nog geen hersenbeschadiging, dat was pas in Rocky 5.
en in 3 had ie geen geesteskracht meer en in 5 waren zijn hersenen beschadigdquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In 2 werd Balboa al bijna blind en had ie last van duizelingen.
Mag ik vragen waar jij hem gaat kijken? hij komt pas 22 december in the USA uit en 25 Januari hier.quote:Op maandag 27 november 2006 15:24 schreef JelleS het volgende:
Misschien dat ik em morgen ga kijken, hangt beetje van de tijd af. Ben wel erg benieuwd, blijft toch een belangrijke serie uit men jeugd.
Persvoorstellingquote:Op maandag 27 november 2006 18:37 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij hem gaat kijken? hij komt pas 22 december in the USA uit en 25 Januari hier.
in LA, gelukkig betaalt FOK! de tickets.quote:Op maandag 27 november 2006 19:03 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
En waar draait deze persvoorstelling?
zooo danny verdient goed aan de bannertjesquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:19 schreef JelleS het volgende:
[..]
in LA, gelukkig betaalt FOK! de tickets.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Mason Dixon: It's over.
Rocky Balboa: Ain't nothin' over 'til it's over.
Mason Dixon: Where's that from? The eighties?
Rocky Balboa: It's probably the seventies.![]()
![]()
het is voor die noren niet eens gesubtquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:19 schreef Stallion75 het volgende:
Stallone over Rocky 6:
http://atvs.vg.no/player/player.php?id=6393&bandwidth=3071430&bandwidth_detected=1
Inderdaad leuk stukje.. Ben niet zo een hele fan maar ga deze film toch wel kijken denk ik..quote:Op woensdag 29 november 2006 15:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Mason Dixon: It's over.
Rocky Balboa: Ain't nothin' over 'til it's over.
Mason Dixon: Where's that from? The eighties?
Rocky Balboa: It's probably the seventies.![]()
![]()
Tofquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef Stallion75 het volgende:
Sly bij Conan O' Brian show:
PART 1:
http://www.youtube.com/watch?v=pzLEkvsLsiw
PART 2:
http://www.youtube.com/watch?v=eCI7ENbuoKc
zoveel kraken het niet af heurquote:Movie Reviews: 'Rocky Balboa'
When it was originally announced, the decision to make yet another Rocky movie with Sylvester Stallone playing the character he created 30 years ago was almost universally hooted. "Critics are going to have a field day with it," was the general consensus. Well, as it turns out, the reviews for Rocky Balboa are pretty good. Richard Roeper in the Chicago Sun-Times writes: "Rocky Balboa is not the embarrassment many expected it to be. It's actually the best Rocky movie since the original -- a fitting and triumphant final chapter for one of the most iconic characters in the history of motion pictures." Similarly, Stephen Holden in the New York Times writes: "Surprisingly Rocky Balboa, is no embarrassment. Like its forerunners it goes the distance almost in spite of itself." Claudia Puig in USA Today quotes Rocky himself: "Who wouldda thunk?" And Geoff Pevere in the Toronto Star has this take on the film's accomplishment: "Satisfying in the end because it's not nearly as bad as it could have been, Rocky Balboa succeeds mostly because it does what the character does: gets through without falling flat on its ass." The film may also resurrect the faded career of Sylvester Stallone, other critics observe. "Defying all odds," Michael Wilmington writes in the Chicago Tribune, Stallone's movie "comes close to a knockout."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een waardige afsluiter van het hele Rocky verhaal, en om eerlijk te zijn ook een waardige afsluiter voor Stallone. Ik hoop echt niet dat hij z'n plannen voor Rambo 4 doorzet.Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef Tokus het volgende:
Forgive me father, for I have sinned. kon het niet weerstaan, dus toch gekeken...
Paulie is terug!
het vlees is terug!
Adrian is terug!
Spider Rico is terug!
Duke is terug!
zo'n meisje uit Rocky 1 is terug!
de training montage dinges is terug!
maar het belangrijkste: Rocky is terug!
Het eerste uur mag dan vrij traag zijn, en het eerste half uur vol met sentimenteel gedoe (maar wel heel mooi sentimenteel gedoe, als je de oude films goed vindt. En met mooi subtiel het bekende deuntje er af en toe door), maar de personages zijn perfect. Rocky is Rocky, Paulie is nog altijd dezelfde chagrijnige zak, de relatie tussen Rocky en z'n zoon Robert is ook nog even shaky als in Rocky V, en ook de persconferentie over het gevecht komt redelijk bekend voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een waardige afsluiter van het hele Rocky verhaal, en om eerlijk te zijn ook een waardige afsluiter voor Stallone. Ik hoop echt niet dat hij z'n plannen voor Rambo 4 doorzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
"It Ain't About How Hard You Hit.. Its about how hard you can get hit and keep moving"quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
"It's not how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep going."
Valt mee, de oscarinzendingen komen er aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef magnifor het volgende:
Er is een dvd screener uit. Dat is wel erg snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet verwacht dat zo snel een dvd screener beschikbaar zou zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 10:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Valt mee, de oscarinzendingen komen er aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 28-12-2006 20:11:31 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 28-12-2006 20:11:54 ]"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Zelfs de afloop van de bokswedstrijd was een anticlimax...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al goede afsluiter. En beter als deel 5, want dat einde was gewoon dramatisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef Stallion75 het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk gezien en het was precies wat ik er van gehoopt had, alles zat erin om de serie waardig af te sluiten.
Vooral de wat emotionele scenes vond ik zeer mooi gedaan, en de muziek van Bill Conti blijft en is gewoon TOP!
![]()
Stallone zette zijn karakter weer goed neer , veel beter dan in deel 5 want daar kwam hij toch wat geforceerd en overgeacteerd over.
Ik heb genoten en kan niet wachten op de dvd die uitkomt in maart want daar staan als het goed is veel scenes op die de film niet hebben gehaald ivm de tijdsduur maar die zeker de moeite waard zijn, vooral de scenes tussen Rocky en Paulie, daar blijken er meer van te zijn.
de kritieken zijn helemaal niet zo slecht. Integendeel , velen zijn verrasd over de qualitiet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:17 schreef mOBSCENE het volgende:
Wow, volgens mij gaat dit echt een enorme kutfilm worden.
Zo begon het bij mij ook.quote:
Waar heb jij het over.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
alternatief einde op de dvd
had nou nie echt gehoeven.. beetje jammer. hij was mooi zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |