quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:09 schreef magnifor het volgende:
Ik heb net de trailer gezien. Ook ik ben benieuwd.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]Dat is geen spoiler natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de film zelf. Dus hoe de gevechten in beeld gebracht gaan worden en hoop stiekem op een apart einde.![]()
was als grap bedoeld al vermoed ik wel dat het zo zal gaan... the rocky`s waren best geinig om te zien maar een geweldig verhaal heb ik geen kunnen vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:33 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler natuurlijk.
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de film zelf. Dus hoe de gevechten in beeld gebracht gaan worden en hoop stiekem op een apart einde.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:59 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
was als grap bedoeld al vermoed ik wel dat het zo zal gaan... the rocky`s waren best geinig om te zien maar een geweldig verhaal heb ik geen kunnen vinden.
oeh,eigenlijk een soort van best of;quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:23 schreef Stallion75 het volgende:
Eindelijk!!!de full trailer is er!
En hij is GEWELDIG...... enjoy!![]()
![]()
http://www.themoviebox.net/movies/2006/NOPQR/Rocky-Balboa/trailer.php
[afbeelding]
Adrian is doodquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:55 schreef Zwaffel het volgende:
wtf,das niet tofik wil de oude adrian terug
![]()
dat stomme sletje wat met die gasten uithing?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:52 schreef Stallion75 het volgende:
De andere vrouw is Mary, zij kwam ook in de 1ste Rocky voor, alleen was zij toen nog een teenager.
en het wezenlijke voordeel is dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:24 schreef Stallion75 het volgende:
Ik heb zojuist de trailer geconverteerd naar dvd files (vob) zodat je hem op een dvd kan zetten.
Hier kun je hem downloaden:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=00CB434B41B5C1E2
Ik kijk hem nu via de beamer![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |