er is nete en Ultimate editioon boxset verschenen met alle films in dts geluidquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:07 schreef timmeeeh het volgende:
Is mijn Rocky Anthology boxset ook weer waardeloos straks
Maar als Rocky fan kijk ik natuurlijk wel uit naar dit nieuwe deel
ja maar ja maar daar zit de nieuwe dan toch niet in?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er is nete en Ultimate editioon boxset verschenen met alle films in dts geluid
nee aangezien die nog niet uit is zit die er nog niet in neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:53 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja maar ja maar daar zit de nieuwe dan toch niet in?
dus heeft die nieuwe boxset geen toegevoegde waarde voor mij, aangezien ik al de 'oude' boxset heb en geen dts set bezitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee aangezien die nog niet uit is zit die er nog niet in nee
nopequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:07 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dus heeft die nieuwe boxset geen toegevoegde waarde voor mij, aangezien ik al de 'oude' boxset heb en geen dts set bezit
Joh, het is gewoon een actiefilm. En ze verklaren het toch aardig door een simulator de aanleiding te laten zijn. 2 generaties boxers die tegen elkaar uitkomen om te kijken wie wint, het uitgangspunt is wel tof. Of het nou realistisch is of niet.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:10 schreef Monco1976 het volgende:
belachelijk. Hoe onrealistisch is het dat iemand van 60 de ring instapt?
alleen dat al maakt deze film kapot.
Trailer komt ook niet echt geloofwaardig over. Maar goed misschien dat de film het goed maakt, ben benieuwd.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:10 schreef Monco1976 het volgende:
belachelijk. Hoe onrealistisch is het dat iemand van 60 de ring instapt?
alleen dat al maakt deze film kapot.
dom is ie niet, anders wordt je nooit van een nobody een van de duurstbetaalde Hollywood sterren en kun je ook niet regisseren dan wel scripts schrijven...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet zeggen, het is toch knap dat iemand die zo dom is en zulke verschrikkelijk slechte films maakt toch zo ver gekomen is.
Die boksscenes in die films altijd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |