dom is ie niet, anders wordt je nooit van een nobody een van de duurstbetaalde Hollywood sterren en kun je ook niet regisseren dan wel scripts schrijven...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet zeggen, het is toch knap dat iemand die zo dom is en zulke verschrikkelijk slechte films maakt toch zo ver gekomen is.
Die boksscenes in die films altijd...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:24 schreef GewoneMan het volgende:
[..]dat is het script van rocky 1tm(die van nu)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** ik herinner me een comedy, die zich in de toekomst afspeelde, en daarin zei een nieuwslezer : we now return to rocky five.....thousend...![]()
![]()
![]()
Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
T3 niet gezien?quote:Op donderdag 28 september 2006 07:24 schreef StefanP het volgende:
Niet slecht voor iemand van 60!
Ik zie Arnie nog niet z'n shirt uittrekken en er zo bij lopen...
Het moge duidelijk zijn dat jij Rocky 1 nooit gezien hebt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:56 schreef Waltero het volgende:
[..]
dat is het script van rocky 1tm(die van nu)
quote:Silvester Stallone stopt met acteren. Na Rambo IV zal de 60-jarige Amerikaan zich alleen nog maar richten op het regisseren van films. Stallone is de acteur met de meeste Golden Raspberry Awards, de belangrijkste prijs voor slechte films.
Stallone heeft zijn stoppen aangekondigd in de Ierse krant The Irish Examiner. Daarin durft hij ook kritisch te zijn op zichzelf. "Ik ben ontevreden over mijn laatste paar films en ook over een paar van vroeger", aldus de bekende acteur. Stallone is vooral bekend van zijn rollen als Rambo. De eerste drie Rambo-films brachten wereldwijd ruim 500 miljoen euro op. In Rambo IV zal Stallone de functies hoofdrolspeler en regisseur tegelijk vervullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |