ach dat wijf werd toch vervelender per filmquote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil m niet afzien. Wel goed dat ze een andere zoon hebben gekozen. Maar toch jammer dat Adrian er niet inzit.
wat betreft einde: ik zeg eye of the tiger... verder is het bijna dezelfde trailer als die eerstequote:Op donderdag 16 november 2006 09:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil m niet afzien. Wel goed dat ze een andere zoon hebben gekozen. Maar toch jammer dat Adrian er niet inzit.
In 2 werd Balboa al bijna blind en had ie last van duizelingen.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:32 schreef Stallion75 het volgende:
Eye of the Tiger is uit Rocky 3 en daar had hij nog geen hersenbeschadiging, dat was pas in Rocky 5.
en in 3 had ie geen geesteskracht meer en in 5 waren zijn hersenen beschadigdquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
In 2 werd Balboa al bijna blind en had ie last van duizelingen.
Mag ik vragen waar jij hem gaat kijken? hij komt pas 22 december in the USA uit en 25 Januari hier.quote:Op maandag 27 november 2006 15:24 schreef JelleS het volgende:
Misschien dat ik em morgen ga kijken, hangt beetje van de tijd af. Ben wel erg benieuwd, blijft toch een belangrijke serie uit men jeugd.
Persvoorstellingquote:Op maandag 27 november 2006 18:37 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij hem gaat kijken? hij komt pas 22 december in the USA uit en 25 Januari hier.
in LA, gelukkig betaalt FOK! de tickets.quote:Op maandag 27 november 2006 19:03 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
En waar draait deze persvoorstelling?
zooo danny verdient goed aan de bannertjesquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:19 schreef JelleS het volgende:
[..]
in LA, gelukkig betaalt FOK! de tickets.
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Mason Dixon: It's over.
Rocky Balboa: Ain't nothin' over 'til it's over.
Mason Dixon: Where's that from? The eighties?
Rocky Balboa: It's probably the seventies.![]()
![]()
het is voor die noren niet eens gesubtquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:19 schreef Stallion75 het volgende:
Stallone over Rocky 6:
http://atvs.vg.no/player/player.php?id=6393&bandwidth=3071430&bandwidth_detected=1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |