abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44321852
Rocky and Robert Clip/Scene Rocky Balboa 2006:

http://www.youtube.com/watch?v=Ha8oMy0RBCY
pi_44419416
YAHOO! TRAVELER : Rocky Balboa

http://movies.yahoo.com/feature/rockybalboa.html

en.....

HOLLYWOOD PREMIER PICTURES "ROCKY BALBOA"
Wednesday, Dec.13, 2006.

Klik hier:
http://craigzablo.proboards18.com/index.cgi?board=SlyTalk&action=display&thread=1166081656

en

Rocky Balboa behind the scenes:

http://host143.ipowerweb.(...)kybts512K_Stream.mov

[ Bericht 34% gewijzigd door Stallion75 op 14-12-2006 11:27:02 ]
  donderdag 14 december 2006 @ 13:25:52 #205
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44423334
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:13 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Mason Dixon: It's over.
Rocky Balboa: Ain't nothin' over 'til it's over.
Mason Dixon: Where's that from? The eighties?
Rocky Balboa: It's probably the seventies.

Inderdaad leuk stukje.. Ben niet zo een hele fan maar ga deze film toch wel kijken denk ik..
Nieuwsgierig of ie nu eindelijk wel een keertje doodgaat..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44468796
Releasedate is weer veranderd, was 25 Januari nu is het 18 Januari!
pi_44475641
Vet. Rocky films verdraag ik zeer goed
Ik doe hier niet aan mee.
  dinsdag 19 december 2006 @ 14:37:26 #211
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44569187
recensies druppelen binnen; zijn overwegend positief
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_44570806
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef Stallion75 het volgende:
Sly bij Conan O' Brian show:

PART 1:

http://www.youtube.com/watch?v=pzLEkvsLsiw

PART 2:

http://www.youtube.com/watch?v=eCI7ENbuoKc
Tof ..geweldige man
hi
pi_44572468
Graag gedaan

Ja de reacties zijn over het algemeen positief , tuurlijk er zijn altijd Stallonehaters die de film afkraken maar die houdt je toch.

Ik kan niet wachten om hem te zien op 18 Januari

Hier nog een link van de premiere van Rocky Balboa in Philladelphia van gisteravond, met video.

http://cbs3.com/topstories/local_story_352142427.html

en hier nog een interview met Sly over Rocky Balboa:

http://movies.go.com/feature?featureid=865637&CMP=ILC-Flash1
  woensdag 20 december 2006 @ 22:26:55 #214
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44612351
quote:
Movie Reviews: 'Rocky Balboa'
When it was originally announced, the decision to make yet another Rocky movie with Sylvester Stallone playing the character he created 30 years ago was almost universally hooted. "Critics are going to have a field day with it," was the general consensus. Well, as it turns out, the reviews for Rocky Balboa are pretty good. Richard Roeper in the Chicago Sun-Times writes: "Rocky Balboa is not the embarrassment many expected it to be. It's actually the best Rocky movie since the original -- a fitting and triumphant final chapter for one of the most iconic characters in the history of motion pictures." Similarly, Stephen Holden in the New York Times writes: "Surprisingly Rocky Balboa, is no embarrassment. Like its forerunners it goes the distance almost in spite of itself." Claudia Puig in USA Today quotes Rocky himself: "Who wouldda thunk?" And Geoff Pevere in the Toronto Star has this take on the film's accomplishment: "Satisfying in the end because it's not nearly as bad as it could have been, Rocky Balboa succeeds mostly because it does what the character does: gets through without falling flat on its ass." The film may also resurrect the faded career of Sylvester Stallone, other critics observe. "Defying all odds," Michael Wilmington writes in the Chicago Tribune, Stallone's movie "comes close to a knockout."
zoveel kraken het niet af heur
[..]
  donderdag 21 december 2006 @ 09:05:01 #215
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_44619772
ik blijf nou constant refreshen, en zelfs de meest negatieve zijn niet vernietigend
[..]
pi_44627100
Ik zeg ook niet dat het er veel zijn maar als je kijktwww.rottentomotoes.com dan zie je altijd van die mensen die zowiezo bij de naam van Stallone de film al afkraken en die mensen houdt, maar ondanks dat staat ie toch op 76% en dat is toch al een goed teken.

Het lijkt erop dat Stallone eindelijk weer een succes heeft bij het amerikaanse publiek en dat hij weer terug op de kaart staat.
Nu maar hopen dat hij met de nieuwe Rambo ook terug gaat naar de roots van First Blood en het ook een kaskraker wordt.

ROCKY en STALLONE zijn BACK!!!
pi_44641633
Er is een dvd screener uit. Dat is wel erg snel.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2006 @ 22:49:56 #218
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_44642964
Forgive me father, for I have sinned. kon het niet weerstaan, dus toch gekeken...

Paulie is terug!
het vlees is terug!
Adrian is terug!
Spider Rico is terug!
Duke is terug!
zo'n meisje uit Rocky 1 is terug!
de training montage dinges is terug!
maar het belangrijkste: Rocky is terug!

Het eerste uur mag dan vrij traag zijn, en het eerste half uur vol met sentimenteel gedoe (maar wel heel mooi sentimenteel gedoe, als je de oude films goed vindt. En met mooi subtiel het bekende deuntje er af en toe door), maar de personages zijn perfect. Rocky is Rocky, Paulie is nog altijd dezelfde chagrijnige zak, de relatie tussen Rocky en z'n zoon Robert is ook nog even shaky als in Rocky V, en ook de persconferentie over het gevecht komt redelijk bekend voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een waardige afsluiter van het hele Rocky verhaal, en om eerlijk te zijn ook een waardige afsluiter voor Stallone. Ik hoop echt niet dat hij z'n plannen voor Rambo 4 doorzet.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_44682665
Heb hem net gezien . echt geweldig
pi_44708067
Grappig dat Tyson ook nog even te zien is.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_44708834
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:49 schreef Tokus het volgende:
Forgive me father, for I have sinned. kon het niet weerstaan, dus toch gekeken...

Paulie is terug!
het vlees is terug!
Adrian is terug!
Spider Rico is terug!
Duke is terug!
zo'n meisje uit Rocky 1 is terug!
de training montage dinges is terug!
maar het belangrijkste: Rocky is terug!

Het eerste uur mag dan vrij traag zijn, en het eerste half uur vol met sentimenteel gedoe (maar wel heel mooi sentimenteel gedoe, als je de oude films goed vindt. En met mooi subtiel het bekende deuntje er af en toe door), maar de personages zijn perfect. Rocky is Rocky, Paulie is nog altijd dezelfde chagrijnige zak, de relatie tussen Rocky en z'n zoon Robert is ook nog even shaky als in Rocky V, en ook de persconferentie over het gevecht komt redelijk bekend voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een waardige afsluiter van het hele Rocky verhaal, en om eerlijk te zijn ook een waardige afsluiter voor Stallone. Ik hoop echt niet dat hij z'n plannen voor Rambo 4 doorzet.
SPOILER
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_44746641
...
pi_44746642
Oja is zijn quote nou: It's not how hard you hit, but it's how hard you can be hit?
pi_44746656
"It's not how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep going."
pi_44763217
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 11:12 schreef tonks het volgende:
"It's not how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep going."
"It Ain't About How Hard You Hit.. Its about how hard you can get hit and keep moving"

pi_44763247
Hmm ja blijkbaar maar er moet nog forward achter
  Redactie Frontpage woensdag 27 december 2006 @ 10:24:45 #227
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44763494
quote:
Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef magnifor het volgende:
Er is een dvd screener uit. Dat is wel erg snel.
Valt mee, de oscarinzendingen komen er aan.
pi_44763520
Aardig gemiddelde op imdb...
  woensdag 27 december 2006 @ 19:23:49 #229
69994 seto
-|||--------|||-
pi_44771569
Ik kon de verleiding ook niet weerstaan en had hem een paar dagen geleden gekeken.

Erg goeie film, ik kon me echt inleven met Rocky en vond het erg leuk om te zien hoe hij toch weer begon met boksen.
SPOILER
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_44772587
quote:
Op woensdag 27 december 2006 10:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Valt mee, de oscarinzendingen komen er aan.
Toch niet verwacht dat zo snel een dvd screener beschikbaar zou zijn.
  donderdag 28 december 2006 @ 19:53:25 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_44803237
ik vond hem zeer goed te doen, heb hem een acht gegeven omdat ik na 16 jaar toch eindelijk weer een rocky film heb mogen aanschouwen en na 21 jaar weer eens een echte rocky (ja, want deel 5 uit 19990 was, crap terwijl deel 4 leuk was)

mooie waardige afsluiter

posted by MM
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Mike op 28-12-2006 20:11:31 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_44803909
Ah, dank je voor de spoiler.
SPOILER

[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 28-12-2006 20:11:54 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 02:19:06 #233
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44815968
Rockyfilms gaan niet eens over winnen of verliezen maar over hoe je je staande houdt in de wereld. Heb m net gezien en vond t goed en geloofwaardig. Er had wel wat meer ingezeten, maar overal een prima vervolg op 5, die ik de beste vindt.
  Redactie Frontpage vrijdag 29 december 2006 @ 02:23:28 #234
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_44816027
Wel goed dat ze m niet echt verliefd lieten worden, hij is 60, zij 36.

Verder waren meer Adrian flashbacks wel leuk geweest.
pi_44853382
Gisteren gezien, wat een saaie overbodige film. Ik heb gewoon stukken doorgespoeld, omdat het echt nergens over ging. Die wannabe gangster bokser.
Zelfs de afloop van de bokswedstrijd was een anticlimax...
SPOILER
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:11:38 #236
69994 seto
-|||--------|||-
pi_44853928
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:54 schreef Jed1Gam het volgende:
Zelfs de afloop van de bokswedstrijd was een anticlimax...
SPOILER
SPOILER
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_45370994
Wie van hier gaat er donderdag naar de premiere ? ikzelf ga donderdagavond "Pathe Groningen"
  maandag 15 januari 2007 @ 13:43:17 #238
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45371019
mjah ik koop de dvd box wel
[..]
pi_45371893
Een film waarin de meer 'menselijke' kant van de oude boxer aan bod komt. Niet zoveel gevechten als de vorige. Maar wel een mooi einde van een prachtige serie films. Als stand-alone film. wellicht mnder.
pi_45372061
Vanavond voorpremière bij Scheveningen Pathe. Ik zelf ga niet, maar ik dacht laat ik het maar even melden.
  maandag 15 januari 2007 @ 16:19:41 #241
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_45375619
Ik heb hem 2 weken geleden gezien, en ik vond hem wel aardig, meer niet.
SPOILER
Al met al goede afsluiter. En beter als deel 5, want dat einde was gewoon dramatisch.
  maandag 15 januari 2007 @ 16:45:04 #242
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_45376571
Oscars zal hij niet ontvangen, maar ik heb me echt geen seconde verveeld. Wat mij betreft dus wel een dikke voldoende.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_45451078
Net gezien . Heb me ook niet verveeld, Stallone blijft verbazen ! Mooiste vond ik misschien wel het muziek, dat was echt super goed .

Rocky
SPOILER
hi
pi_45486515
Ik heb hem ook eindelijk gezien en het was precies wat ik er van gehoopt had, alles zat erin om de serie waardig af te sluiten.

Vooral de wat emotionele scenes vond ik zeer mooi gedaan, en de muziek van Bill Conti blijft en is gewoon TOP!

Stallone zette zijn karakter weer goed neer , veel beter dan in deel 5 want daar kwam hij toch wat geforceerd en overgeacteerd over.

Ik heb genoten en kan niet wachten op de dvd die uitkomt in maart want daar staan als het goed is veel scenes op die de film niet hebben gehaald ivm de tijdsduur maar die zeker de moeite waard zijn, vooral de scenes tussen Rocky en Paulie, daar blijken er meer van te zijn.
pi_45486896
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef Stallion75 het volgende:
Ik heb hem ook eindelijk gezien en het was precies wat ik er van gehoopt had, alles zat erin om de serie waardig af te sluiten.

Vooral de wat emotionele scenes vond ik zeer mooi gedaan, en de muziek van Bill Conti blijft en is gewoon TOP!

Stallone zette zijn karakter weer goed neer , veel beter dan in deel 5 want daar kwam hij toch wat geforceerd en overgeacteerd over.

Ik heb genoten en kan niet wachten op de dvd die uitkomt in maart want daar staan als het goed is veel scenes op die de film niet hebben gehaald ivm de tijdsduur maar die zeker de moeite waard zijn, vooral de scenes tussen Rocky en Paulie, daar blijken er meer van te zijn.
. Hij was goed
hi
  vrijdag 19 januari 2007 @ 20:57:50 #246
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_45517260
Ik moet zeggen (net als in een van de recensies), ik vind dit de beste Rocky film op het eerste deel na. Het eindigt zoals het begon en zo moet het ook. Erg mooi en een leuke comeback voor de actieheld Stallone. Arnold deed het met humor (en stopt na ijn laatste actiefilm) en Stallone speelt gewoon zichzelf. een ouwe lul die nog een keer dat ene kunstje doet.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:45:29 #247
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45537583
Klinkt positief, aankomende week toch maar even een bioscoop bezoek plannen.
pi_45553681
Aanstaande week even naar Rocky.

Ben wel benieuwd.
  zondag 21 januari 2007 @ 17:09:26 #249
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_45564376
~~~ Loved ~~~~ The movie!!!!

Big big Rocky fan <3

Hoe Rocky zijn vrouw mist en hoe hij haar herdenkt.... Wow! Ik heb zitten huilen!

Ik vond het ook super dat je Jess van Gilmore Girls hebben gecast voor de zoon, dat scheve bekkie van hem.... Te droppig!

Ik weet dat Rocky zijn zoon in de film een naam heeft.... maar helaas kan ik die niet herinneren. Kan het ook nergens vinden... IMDB staat: Rocky jr. ... officieele Rocky site...Rocky jr.

Wat is nu de naam van zijn zoon in de Film?
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  zondag 21 januari 2007 @ 19:23:27 #250
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_45568139
robert toch?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: