Ik schilder niks 'absolute' af.quote:Op maandag 5 december 2005 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
WhateverDe grap is nu juist dat er best geloofsgemeenschappen kunnen zijn die daar anders over denken. Of buitenstaanders die de leer dat heiligen mensen zijn, geen goden, aan de hand van onderzoek vergelijken met de status van subgodjes bij polytheistische geloven.
Er is geen waarheid, en zeker niet zo'n absolute als jij hier afschilderd, in geloofszaken.
Ik heb een fucking groot gapend gat in me kiesquote:
zei duimelotquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik stel voor dat we niet meer op die gast in gaan. Hij is compleet de weg kwijt.
Bron: pagina 26-27, DeIngenieur, 2 december 2005quote:Tijdens een beurs op het NAVO-hoofdkwartier in Brussel kreeg NAVO-secretaris-generaal Jaap de Hoop Scheffer een aantal nieuwe gadgets te zien, die mogelijk van nut komen in de strijd tegen het terrorisme. Vooral het prototype van de through-the-wall-radar, geconcipieerd door TNO, baarde opzien. het handzame apparaat van ongeveer een halve kilo kijkt door dikke muren om te achterhalen of zich daarachter personen bevinden. Dat is niet alleen handig bij het nagaan van slachtoffers in brandende huizen, maar ook om terroristen te volgen in gebouwen. Of, zoals mevrouw De Hoop Scheffer opperde, om te kijken of één van haar drie dochters mannelijk bezoek had.
Ik denk idd ook dat hij het bloedserieus bedoelde...quote:Op maandag 5 december 2005 22:57 schreef Yildiz het volgende:
Stukje uit DeIngenieur
[..]
Bron: pagina 26-27, DeIngenieur, 2 december 2005
En met dat onderstreepte wou ik mevrouw de Hoop Scheffer deze link aanbieden:
Google op cursus ethiek
*de Hoop Scheffers van 'to-date' lijst afhaalt.
Jech, wat n dictorale opmerking. Dat is net zoiets als door sleutelgaten van deuren kijken om te zien wat je dochters aan het doen zijn, wat mij betreft heb je het dan niet goed begrepen.
En ik neem aan dat je op een NAVO-hoofdkwartier niet zulke grapjes maakt.
Nou, ook al is het een grapje van haar, ik kan er zo slecht tegen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik denk idd ook dat hij het bloedserieus bedoelde...![]()
begrijpelijk he? Dat ie ons verlaten heeftquote:Op maandag 5 december 2005 21:24 schreef George-Butters het volgende:
god o god o god o god....
Kijk dat weten wij ondertussen wel, enige relativering m.b.t. tot dit onderwerp kan geen kwaad, jou betreft. Je doodstaren op bepaalde organisaties/personen doet je nuancering geen goed.quote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nou, ook al is het een grapje van haar, ik kan er zo slecht tegen.
Het is gewoon een soort van 'mwuhahaha, nu ik zo'n door-de-muur-radar heb, kan ik lekker mijn dochters bespieden, kijken of ze geen mannelijk bezoek hebben'
Ik vind dat een hele foute opmerking, net zoiets als zeggen, 'mwuhahaha, telefoonopslag is er nu door, nu kan ik even luisteren wat mijn dochters te zeggen hebben'
Het is gewoon een gedachtengang tot misbruik, niet dat gedachten een misdrijf zijn, maar ik vind het gewoon... mjeh, eng.
Nog steeds bezig dan??quote:Op dinsdag 6 december 2005 05:10 schreef Monidique het volgende:
Nou, dat was een interessant potje, en het is nog lang niet afgelopen!
Ik lees dit als ondergewaardeerd op haar huidige functie. Nieuw carrierepad besproken ?!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:18 schreef sigme het volgende:
Zojuist beoordelingsgesprek gevoerd.
* sigme is Zeer Goed
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |