*Meldt*. Zelfs ik, als mede-Limbo, ontkom er niet aan om te zappen zodra Weekers mijn beeldbuis bevuilt tijdens kamerdebatten of nieuwsitems. En ik overdrijf niet als ik zeg dat mijn weerzin op dat moment grenst aan fysieke onpasselijkheid.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:30 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
.... Wie vindt dit soort schoothondjes ook vreselijk?...
Ik kan me voorstellen dat figuren als Camiel Eurlings en Frans Wankers een beschamende vertoning zijn voor de wel normale Limburgers.quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
*Meldt*. Zelfs ik, als mede-Limbo, ontkom er niet aan om te zappen zodra Weekers mijn beeldbuis bevuilt tijdens kamerdebatten of nieuwsitems. En ik overdrijf niet als ik zeg dat mijn weerzin op dat moment grenst aan fysieke onpasselijkheid.
Ontzettende jankerd...
Dat stemmetje van die gast, net of je een baby heel intelligent hoort praten.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie hem de laatste tijd echt overal op tv
Loopt hij dan achter Bert Bakker aan? Die zie je de laatste tijd ook continue op tv, alleen heeft die over alle onderwerpen een mening lijkt het wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie hem de laatste tijd echt overal op tv
Ze bereiden zich voor op het nieuwe aantal zetels.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Loopt hij dan achter Bert Bakker aan? Die zie je de laatste tijd ook continue op tv, alleen heeft die over alle onderwerpen een mening lijkt het wel.
Dat stemmetje en dat voorkomen maakt 'm al een Koefnoen-persiflage opzich.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:09 schreef Tafkahs het volgende:
hij zal op een gegeven moment wel commissaris van de koningin worden ofzo
[afbeelding]
Check, hij is zo'n gast dat droog haar heeft, behalve het plukje dat over z'n voorhoofd hangt...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat stemmetje en dat voorkomen maakt 'm al een Koefnoen-persiflage opzich.
Van die plukkiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Check, hij is zo'n gast dat droog haar heeft, behalve het plukje dat over z'n voorhoofd hangt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |