Sidekick en z'n stemvee?quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
de tiefus!!!!!
Ik mis de Laurel en Hardy-esque flaters die bij een M.-constructie horen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik moet me nog scheren, om er weer eens een Monidique-contructie in te gooien.
Flaters zijn inherent aan elke post waar mijn nickname aan verbonden is!quote:Op zondag 4 december 2005 14:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik mis de Laurel en Hardy-esque flaters die bij een M.-constructie horen.
Je bent uit de pepermunt business gestapt?quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik moet me nog scheren, om er weer eens een Monidique-contructie in te gooien.
Ik weet niet hoeveel haren jij bij iedere beet aantreft, maar zelfs daar is de hygiene aanvaard.quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent uit de pepermunt business gestapt?
Ik ben ge-Charles-Groenhuijsen-d¡quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent uit de pepermunt business gestapt?
Je bedoelt dat het te gemakkelijk is geworden?quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef Monidique het volgende:
Ja, wat is dit? Al mijn tegenstanders behalve één zijn boedhistisch geworden. Daar sta je dan, met je jodendom.
Nee, vinden ze mij minder lief, nu krijgt de stichter van boedhisme geld en meer van dat soort dingen. Maar wees niet bang, mijn Jewish Missionaries lopen al de wereld rond.quote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het te gemakkelijk is geworden?
Man, het Oude Testament is een en al strijd, veeg die Boeddhisten van de kaart. Over welke regio hebben we het, de gebruikelijke?quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, vinden ze mij minder lief, nu krijgt de stichter van boedhisme geld en meer van dat soort dingen. Maar wees niet bang, mijn Jewish Missionaries lopen al de wereld rond.
Wat rijmt er op knuffelen?quote:Op zondag 4 december 2005 15:01 schreef du_ke het volgende:
Nee ben druk bezig met het maken van een sinterklaas gedicht.
Sssst! Van Uffelen.quote:Op zondag 4 december 2005 15:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Buffelen.
Ik ben zojuist een theocratie geworden - met een representatief systeem overigens - en ga nu veel eenheden maken om de Russen aan te vallen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Man, het Oude Testament is een en al strijd, veeg die Boeddhisten van de kaart. Over welke regio hebben we het, de gebruikelijke?
Mijn culturele superioriteit zorgde ervoor dat enkele steden zich bij mij voegde, jammer alleen dat alle religies dezelfde kenmerken hebben, het moge duidelijk zijn dat mijn joods-christelijke staat met een kleine boedhistische minderheid superieur is aan islamitische tegenhangers.quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, vinden ze mij minder lief, nu krijgt de stichter van boedhisme geld en meer van dat soort dingen. Maar wees niet bang, mijn Jewish Missionaries lopen al de wereld rond.
Wat weerhield je?quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef RichardQuest het volgende:
Bijna, bijna wilde ik de discussie in R@bs nieuwe topic aangaan.
Dat is arbitrair.quote:Op zondag 4 december 2005 15:47 schreef George-Butters het volgende:
Net op tijd zie ik!
Je doelt op de massaproductie van rapporten door de SGP?quote:Op zondag 4 december 2005 15:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
R@b en het uitgemolken onderwerp. Die discussie wordt niets, kan ik je zeggen.
Ik doel op het onderwerp.quote:Op zondag 4 december 2005 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je doelt op de massaproductie van rapporten door de SGP?
Ach, ik schrijf het niet bij voorbaat af, al bestaat de kans dat er een slot op gaat voor ik de kans krijg echt mee te doen.quote:
Ik volg z'n topic wel (waarschijnlijk met een glimlach)hoor, ik doe gewoon niet mee.quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, ik schrijf het niet bij voorbaat af, al bestaat de kans dat er een slot op gaat voor ik de kans krijg echt mee te doen.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is weer zondag en niemand wil met me spelen.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:12 schreef George-Butters het volgende:
Ik zie er uit of ik abortussen verkoop
Da's toch niet zo raadselachtig?quote:Op zondag 4 december 2005 16:15 schreef George-Butters het volgende:
Ik snap echt niet wat McCarthy hier bedoelt:
"Economische analyses te mannelijk"
Okee dan is het gewoon een domme reactie.quote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raadselachtig?
quote:Op zondag 4 december 2005 16:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend.
Welke ik dus net postte? Ja, ik ga er ook niet op in.quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef RichardQuest het volgende:
Bijna, bijna wilde ik de discussie in R@bs nieuwe topic aangaan.
Voila.quote:Op zondag 4 december 2005 16:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Okee dan is het gewoon een domme reactie.
quote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef George-Butters het volgende:
Mijn sperma verdient de Erica Terpstra-trofee
Och hij is vrij eenvoudig in z'n gedachtegangenquote:Op zondag 4 december 2005 16:15 schreef George-Butters het volgende:
Ik snap echt niet wat McCarthy hier bedoelt:
"Economische analyses te mannelijk"
quote:Dode joyrider herdacht in moskee
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: AT5
Gepubliceerd: zondag 4 december 2005 @ 00:39
BigGayAllah had ons via de nieuws-submit te melden:
Nog gehockey'd?quote:Op zondag 4 december 2005 16:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik presteer inderdaad heel weinig.
In welk jaargetijde, Mon Fuhrer?quote:Op zondag 4 december 2005 17:42 schreef Monidique het volgende:
Ik heb Moskou ingenomen, Johan.
Die zijn er niet. Het is trouwens niet op een kaart van de aarde.quote:Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In welk jaargetijde, Mon Fuhrer?
Nu begrijp ik er echt helemaal niets meer van. Third Moscow from the Sun?quote:Op zondag 4 december 2005 17:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Het is trouwens niet op een kaart van de aarde.
Ik heb zojuist de tweede aflevering van The Power of Nightmares: The Rise of the Politics of Fear gezien. Ik denk dat ik er binnenkort een topic over ga openen, of is dit al ooit gebeurd? Monidique?quote:Op zondag 4 december 2005 17:28 schreef George-Butters het volgende:
met dank aan Zakjap.
[afbeelding]
Het is een fictieve kaart.quote:Op zondag 4 december 2005 17:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu begrijp ik er echt helemaal niets meer van. Third Moscow from the Sun?
Vorig jaar al heb ik er in de SC er een hoop overgepost. En volgens mij is het ook al in andere topics genoemd geweest. Beetje oud nieuws dus, maar wel heel actueel.quote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de tweede aflevering van The Power of Nightmares: The Rise of the Politics of Fear gezien. Ik denk dat ik er binnenkort een topic over ga openen, of is dit al ooit gebeurd? Monidique?
Minstens een keer, door een van de freigeister;quote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de tweede aflevering van The Power of Nightmares: The Rise of the Politics of Fear gezien. Ik denk dat ik er binnenkort een topic over ga openen, of is dit al ooit gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |