Ook tragisch heeft een overtreffende trap.quote:Op zondag 4 december 2005 12:59 schreef Monidique het volgende:
Dat was wel tragisch. Tragisch!
quote:Red war will fall on my enemies
Babylon is full of hypocricy
You feel the hate is for real
Cause red war will fall on my enemies
Red war
Red war
Red war
Red war
Watchyabackwatchyabackwatchyaback
The sign of the cross i carry into war
The kyber pass where no one rests
Hold my head up the judah lion
Twelve tribes in the mountains of zion
Babylon fall and red war will come
Babylon fall
Red war
Red war
Watchyabackwatchyabackwatchyaback
Red war will fall on my enemies
O, maar die is goed!quote:Op zondag 4 december 2005 13:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ook tragisch heeft een overtreffende trap.
En nog hebben we je foto niet gezien.quote:Op zondag 4 december 2005 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
hihihihi
Welk deel had ik beloofd?quote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En nog hebben we je foto niet gezien.
en blijkbaar toch de behoefte aan contact ...quote:
Wees blij dat je geen hellenangst en pijn ervaart.quote:Op zondag 4 december 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
Ik ervaar het gevoel van honger en ook dorst, maar tevens wens ik te civven. Wat nu...
Niet meer, nee.quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen hellenangst en pijn ervaart.
Is er een meervoud van hel? Hels? Hellen?quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen hellenangst en pijn ervaart.
Hellen, gis ik.quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Is er een meervoud van hel? Hels? Hellen?
Voorts.quote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef Monidique het volgende:
Zoekmachines zijn en lul.
Ik heb een herinnering daaraan, ik was 10, mijn moeder had ruzie, toen heb ik stiekum Battlestar Galactica gekeken. Omdat ik geen Veronica, Tros en/of Amerikaanse programma's mocht kijken en dus nooit zag heeft die ene keer een verpletterende indruk op mij gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2005 13:18 schreef Monidique het volgende:
Argh! Gisteren geen Battlestar Galactica gekeken.
Mijn verstrooiende gaven staan U even ter beschikkingquote:Op zondag 4 december 2005 13:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Zie je, ik heb vandaag acht uur lang zakjes voorverpakte ijsbergsla, in verscheidene variaties, in zwarte pakken gelegd. Honderden, duizenden. Ik heb gewoon even stimulerende communicatie nodig en niet een Darts-toernooi of een benefietavond, nee, het meest intellectuele wat Nederland te bieden heeft, Fok!forum
Er is een nieuwe serie.quote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een herinnering daaraan, ik was 10, mijn moeder had ruzie, toen heb ik stiekum Battlestar Galactica gekeken. Omdat ik geen Veronica, Tros en/of Amerikaanse programma's mocht kijken en dus nooit zag heeft die ene keer een verpletterende indruk op mij gemaakt.
Dat dacht ik al. Ik was 10 in 1982.quote:
quote:
Dat dacht ik ook al.quote:
Torrents zijn uw vriend, ik heb de pilot en het gehele eerste seizoen kunnen downloaden, wat Veronica nu uitzend is dacht ik de 4 delige pilot.quote:Op zondag 4 december 2005 13:18 schreef Monidique het volgende:
Argh! Gisteren geen Battlestar Galactica gekeken.
Leerboek Oracle SQL van Lex de Haan.quote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga eens een goed boek lezen, mennekes.
Dat je de Civ-handleiding beter moet lezen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:
Mijn Worker is gedood door een troep wolven! Wat zeg je daar nou van, Johan?
Slavenarbeid in moeilijke omstandighedenquote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg dat de arbeidsvoorwaarden belabberd zijn. Waren het Grijze Wolven?quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:
Had jij geen informatia-opleiding gedaan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Leerboek Oracle SQL van Lex de Haan.
Ik zeg dat die vraag geheel onnodig was en melig bovendien.quote:Op zondag 4 december 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zeg dat de arbeidsvoorwaarden belabberd zijn. Waren het Grijze Wolven?
quote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zeg dat die vraag geheel onnodig was en melig bovendien.
Nee, die had ik wel gedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 14:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Had jij geen informatia-opleiding gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |