quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:47 schreef dwerg het volgende:
Gestemd!
Stem Visie, Stem BansheeBoyquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:53 schreef petre86 het volgende:
zou hij aanhang hebben dat was dat allang onafhankelijk van hem geopend..
Goeie reactie op een van de....ehm....essays....quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:51 schreef yvonne het volgende:
Alcohol kom je vaak tegen in alcoholische dranken
Ik ook.quote:
ik nomineer jou voor meest identiteitsloze fokkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:46 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb ze niet gelezen, swa.
ik vind die ene uitspraak toch meer waarheid hebben dan welke essay van BSB dan ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:58 schreef avdbree het volgende:
[..]
Goeie reactie op een van de....ehm....essays....
Behoorlijk visionair, ook.
Je zusje onder dwang telt niet hoor.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind die ene uitspraak toch meer waarheid hebben dan welke essay van BSB dan ook
Humor?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:55 schreef wadgem het volgende:
Een ander topic met daarin de vraag "Is BansheeBoy een troll?" lijkt me interessanter.
Waarom? Ik wil mezelf geen veer geven, maar ik ben wel één van de users die Fok! op een hoger plan heeft weten te brengen, als ik er niet was geweest zouden we dezelfde weg in slaan als het zeer rechtse geenstijl.nlquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Klonk het volgende:
BSB is net als Meki een user die met z'n vingers van de knopjes
[afbeelding] en [afbeelding] af moet blijven.....
ik doe niet aan begripquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil mezelf geen veer geven, maar ik ben wel één van de users die Fok! op een hoger plan heeft weten te brengen, als ik er niet was geweest zouden we dezelfde weg in slaan als het zeer rechtse geenstijl.nl
Ik hoop dat je dat beseft en ik reken op je begrip.²
maar is ie ook een visionair? iets wat volgens de koran alleen mohamed. is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:32 schreef Meki het volgende:
Bansheeboy is mijn goede vriend
ik weet niet wat dat is visionairquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar is ie ook een visionair? iets wat volgens de koran alleen mohamed. is.
dan ga je dat lekker opzoeken. elke dag een nieuw correct geschreven woord is geen straf, eerder een plicht.quote:
dat denk je nu. nogmaals, elke dag een nieuw woord zou je goed staan. heb je 365 woorden in een jaar geleerd waar je autochtonen mee om de oren kan slaan.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:04 schreef Meki het volgende:
ik heb dat woord niet nodig
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Klonk het volgende:
BSB is net als Meki een user die met z'n vingers van de knopjes
[afbeelding] en [afbeelding] af moet blijven.....
Die laatste zin, geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil mezelf geen veer geven, maar ik ben wel één van de users die Fok! op een hoger plan heeft weten te brengen, als ik er niet was geweest zouden we dezelfde weg in slaan als het zeer rechtse geenstijl.nl
Waarom ga ik hier eigenlijk serieus op inquote:Op zondag 4 december 2005 12:49 schreef Blokhut het volgende:
Trouwens, je essays zijn waanzinnig slecht. Waar haal jij je informatie vandaan? Ik zie nergens een bronvermelding. De opzet van de essays is ontzettend kinderachtig en de verschillende "deelvragen" prijzen bijkans de auteur de hemel in.
Ik kan ook een hoop nieuwsberichten, colums en opiniestukjes lezen (veel verder dan de Metro zul je wel niet komen) en daar mijn eigen bekrompen wereldbeeld op los laten om zo een miserabel stukje tekst te fabriceren dat door moet gaan voor een "essay" maar dat maakt mij natuurlijk nog geen visionair.!
Wach ff...quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |