quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Nee, dan lig ik daar... en zitten jullie allemaal viese dingen te doen.
Dido: Maar naat... dan doe je toch gewoon meeeheee?
Wie heeft het over seks? Ik dacht dat we aan het begin van een zinvolle relatie stondenquote:[b]Op vrijdag 2 december 2005 00:03 schreef Black_Orchid het volgende:
Oooh, dan gaat het helemaal goed komen tussen ons. Sex is altijd het lekkerste tussen mensen die elkaar puur op uiterlijk uitzoeken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
ik wil hem gewoon ook even gebruiken:
[afbeelding]
Werd dat echt gezegd?!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: Nee, dan lig ik daar... en zitten jullie allemaal viese dingen te doen.
Mocht Naath willen, die blik van verafgoding die ze af en toe naar Dido heeft doet mij vermoeden dat ze daar geen nee tegen zou zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
[afbeelding]
voor zinvolle relaties moet je het toch echt buiten Amsterdam zoeken hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie heeft het over seks? Ik dacht dat we aan het begin van een zinvolle relatie stonden![]()
Ach ja, tis toch al een harempie op zich hequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Daarom heb ik ook alles op mute gezet!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:05 schreef Black_Orchid het volgende:
Zwaar vermoeiend die Dido in zeikmodus en de constante bevestiging die Roel en Naath haar geven.
Naaaa, zinvolle relaties bestaan niet tussen mensen die elkaar puur op uiterlijk beoordelen. Dus goede sex zien we daarna wel wat er verder gebeurt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie heeft het over seks? Ik dacht dat we aan het begin van een zinvolle relatie stonden![]()
Joost ligt bij de meiden dus ze zijn alleenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Dido en Roel gaan met zijn tweeën in één slaapkamer slapen, neem ik aan
Dan isoleren ze zich weer wat verder, of slaapt Joost ook bij hun in de slaapkamer?
Aan die kop van hem te zien heeft het erg weinig geholpen of hij gebruikte het verkeerde merk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef teamlead het volgende:
Rob heeft anti-rimpelcreme achtergelaten![]()
En jij bent hoopvol dat mijn uiterlijk je bevalt? Of denk je dat mijn avatar mijn beeltenis is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:12 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Naaaa, zinvolle relaties bestaan niet tussen mensen die elkaar puur op uiterlijk beoordelen. Dus goede sex zien we daarna wel wat er verder gebeurt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Alvast ook trusten aan de andere mensen die gaan slapen en eenvoor de vrouwelijke personen hier
God wat is dat wijf dom.quote:
Omdat ze niet op haar mogen nomineren, want dan kan ze niet ademen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef Minouishere het volgende:
Oh god, Dido is diep sjacherijnig........waarom zou dat nou zijn?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef avonne het volgende:
Joost gaat dus bij INg en Lies slapen, en Naat bij Roel en Dido....
"want Dido heeft het zo zwáár...
Nath ging ff een momentje naar Dido, maar slaapt bij Lieske, Ingrid en Joostquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef avonne het volgende:
Je meent hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef Apie74 het volgende:
Roel wil d'rop bij Dildo maar ze wil niet
Jep en daar heeft ze haar vriendinnetje voor nodigquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef avonne het volgende:
Joost gaat dus bij Ing en Lies slapen, en Naat bij Roel en Dido....
"want Dido heeft het zoooooooo zwáár...
Nee, Nathalie blijft in haar eigen bed hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef avonne het volgende:
Gezelligquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Dido "we maken er een hele dooie kille bedoening van"
Avatars let ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij bent hoopvol dat mijn uiterlijk je bevalt? Of denk je dat mijn avatar mijn beeltenis is?![]()
Nix te merken aan Roel hoor, volgens mij valt het wel mee, Dido daarintegen is zwaar knetter chago dus ergens kan dit wel leuk worden deze weekquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef farceman het volgende:
Zit weer ruzie aan te komen, Roel is kacheltje lam en dido mega chagi
Dat wel, maar Dido valt niet op vrouwen, gok ik zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep en daar heeft ze haar vriendinnetje voor nodigWaarom die 2 niet lekker met elkaar aan de gang gaan, snap ik nog steeds niet? Naadje is gewoon een beetje verliefd op Died en Died geilt op aandacht, dusse......
![]()
Kreeg jij ook al een beetje het idee dat naathje vuliefd is op Dido?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Naadje is gewoon een beetje verliefd op Died en Died geilt op aandacht, dusse......![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:21 schreef Lamon het volgende:
Hoorde ik Joost net zeggen dat ie weer "koortsig" was?
Slijmbalquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Maar voor iemand die zo lekker scherp reageert wil ik af en toe wel eens een oogje toe knijpen als het uiterlijk mij iets minder bevalt.![]()
En waarom zitten ze nog steeds in het programma vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Minouishere het volgende:
Oh god, ze heeft het weer voor mekaar hoor die teef, en Roel maar weer braaf orders opvolgen, die twee zijn echt een aanfluiting voor de maatschappij.
Zie mijn post hierquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef melke het volgende:
[..]
En waarom zitten ze nog steeds in het programma vraag ik me dan af?
Ik heb hem ook ff gepaktquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
[afbeelding]
Vanaf afstand lijkt ie op Bert. Of Ernie. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.quote:
Of Ienieminie........oh nee dat was Roel al.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vanaf afstand lijkt ie op Bert. Of Ernie. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.
Ik vroeg het 't eerst. En er staat geen e-mailadres in je profiel. Of kan ik dat adres ELDERS vinden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Love U 2![]()
Mail je me even je foto ? Kan ik die aan een grondige keuring onder werpen.![]()
Knipperlicht gedoe? Kom op zeg, hebben we dat niet genoeg gezien? Dan krijg je straks weer het goedmaak geslijm. Nee dankje!quote:
Roel is nuchter hoor, mss heeft ie wat op maar daar is niets van te merkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef farceman het volgende:
Roel niet meer gaan praten nu!!!! Jij bent straalbezopen en die meid van je stront chagi!
Tja het is een kraker hequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Black_Orchid het volgende:
Hahahaha, Roel mag eerst weer een half uur alle ellende bij Dido weg masseren en met een beetje mazzel krijgt hij daarna wat handwerk.
Ik dacht dat Dido zei dat ze bij naat zou komen liggen straks... ligt Roel alleenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nath ging ff een momentje naar Dido, maar slaapt bij Lieske, Ingrid en Joost
Ingrid heeft Dido genomineerd en daarom is Dido pissig, vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist
Waarom is die Ingrid zo pissig op Dido?
Als het met roddelen te maken heeft wat ik aan neem, dan kon mevrouw er zelf ook wel wat van.
Wie is wie?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vanaf afstand lijkt ie op Bert. Of Ernie. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.
En een hele stoerequote:
Dido kan gewoon erg slecht met nominaties omgaan, en dat brengt wat wrijvingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist
Waarom is die Ingrid zo pissig op Dido?
Als het met roddelen te maken heeft wat ik aan neem, dan kon mevrouw er zelf ook wel wat van.
En jij moet even dimmen. Wicked hééft al forumverkering.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Love U 2![]()
Mail je me even je foto ? Kan ik die aan een grondige keuring onder werpen.![]()
Oooh, dus je heb toch even gecheckt? Nieuwsgierig geworden, interesse?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vroeg het 't eerst. En er staat geen e-mailadres in je profiel. Of kan ik dat adres ELDERS vinden?![]()
Joost lijkt op die pop rechts. Bert? Dan is die linkse Ernie.quote:
Zeggu, get a roomquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Love U 2![]()
Goh, met wie dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij moet even dimmen. Wicked hééft al forumverkering.![]()
Hij kan gewoon niet in een ander bed slapen, straks word het nog zijn doodquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:29 schreef Lamon het volgende:
Oh, Joost is zelfs HEEL ERG KOORTSIG nu.
Arme drommel.
Ik vind dat wel meevallen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dido kan gewoon erg slecht met nominaties omgaan, en dat brengt wat wrijvingen.
Omdat de dames daar zelf wat minder moeite mee hebben, vinden ze dat een mooie reden om haar op af te rekenen.
Niets nieuws onder de zon. Dat speelt al tig weken.
Jaloers ??quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Met mij toch? *kijkt heel lief*quote:
Chips... val ik weer buiten de bootquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Je klinkt nu dus een beetje als Dido tegen Roelquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:29 schreef Lamon het volgende:
Oh, Joost is zelfs HEEL ERG KOORTSIG nu.
Arme drommel.
Dat zal hij toch echt zelf moeten doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Black_Orchid het volgende:
Hahahaha, Roel mag eerst weer een half uur alle ellende bij Dido weg masseren en met een beetje mazzel krijgt hij daarna wat handwerk.
Voor alle zekerheid. Je weet het maar nooit hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Oooh, dus je heb toch even gecheckt?
Er werd 5 minuten voor het einde van de stemming gezegd dat het tussen Dido en Roel ging.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef Loesje29 het volgende:
(Net pas thuis)
Joepie! Wéér de Roel en Dido show van de week!![]()
Het spijt me zeer, maar ik snap echt niet waarom mensen liever Dido er in laten dan Rob![]()
Ik ook niet. Maar om Dido heb ik ooit nog gelachen, dus vooruit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef Loesje29 het volgende:
(Net pas thuis)
Joepie! Wéér de Roel en Dido show van de week!![]()
Het spijt me zeer, maar ik snap echt niet waarom mensen liever Dido er in laten dan Rob![]()
Meen je dat nou ? Ik vind er geen hol aan. Zit nu alweer te kotsen van zijn verhaaltje wat hij aan het vertellen is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Minouishere het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom echt niet meer bij, wat is dat een acteur zeg !
Hij is een stoere krakerquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar om Dido heb ik ooit nog gelachen, dus vooruit.
Ik snap juist niet hoe Roel het kan winnen van welke andere man dan ook. Waarom? Wat is er nou leuk aan Roel?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef Minouishere het volgende:
Kijk die Roel z'n best nou doen (heb het geluid maar effe afgezet), da's toch triest........dat willen vrouwen toch eigenlijk diep in hun hart helemaal niet??
Help, mammie!!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je klinkt nu dus een beetje als Dido tegen Roel![]()
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zeuren. Daar kicken vrouwen als Dido schijnbaar op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar om Dido heb ik ooit nog gelachen, dus vooruit.
Ik snap juist niet hoe Roel het kan winnen van welke andere man dan ook. Waarom? Wat is er nou leuk aan Roel?
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is, dat de Lieske en Rob stemmers daarom niet meer op hun gestemd hebben, omdat ze in de veronderstelling verkeerden, dat die al veilig waren
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zueren. daar kickken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Jawel, die heeft alles "stabiel" dus vergeet het maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Minouishere het volgende:
Hoop echt dat die Roel zich niet meer weet te beheersen straks..........
Zijn er zoveel vrouwen als Dido die BB kijken dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zueren. daar kickken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Hummie ook, denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zeuren. Daar kicken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Niet alleen Roel ben ik bangquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik héb een room. Met Gert! Hierzo!
Welnee. Hij probeert gewoon zijn KOORTSIGHEID een beetje te vergeten, door afleiding te zoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef F4iTH het volgende:
Joost helemaal in z'n element bij Duimelot, Calimero en dat andere...wezen
Gelukkig dat je nog niets weet van het drukke email verkeer wat zich nu afspeelt tussen mij en Wicked.quote:
Ach...ja natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een beetje verkering hadden![]()
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Gelukkig dat je nog niets weet van het drukke email verkeer wat zich nu afspeelt tussen mij en Wicked.![]()
Mag gerust hoor......quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie baalt er een beetje van dat ze sinterklaas niet mee kan vieren en de verjaardag van haar vader moet missen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag gerust hoor......![]()
Vrijwillige exit
![]()
Weet ik niet, volgens mij nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Minouishere het volgende:
Die gaat straks echt nog wel bij Naat slapen....
Klassiek: hoofdpijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:42 schreef Minouishere het volgende:
Dacht dat Dildo een zere plek op d'r onderrug had?
Oh god, nou heeft ze pijn in d'r hoofd...........welja joh....
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:09 schreef Minouishere het volgende:
Waarom kijk ik hier in godsnaam nog naar !!
Een zwangere erin zetten?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Ik zit in mijn hoofd een beetje te brainstormen wat BB nu zou kunnen doen om er nog wat van te maken de komende tijd.
Ik kan eigenlijk niets bedenken.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hè jammer dat je niet even meespeelt.
Wat is dit nouquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef superhero87 het volgende:
Big brother sex filmpje
Druk op Play video
Goh!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Ik zit in mijn hoofd een beetje te brainstormen wat BB nu zou kunnen doen om er nog wat van te maken de komende tijd.
De ex van Dido in het huis stoppen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
Doe maar zo:quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef superhero87 het volgende:
Big brother sex filmpje
Ik heb wel gekeken vanavond , maar watg een zeikerds zijn het allemaal geworden zegquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Kom ook maar weer eens even hier kijken.
Ik was er bijna ingetrapt hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:43 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hè jammer dat je niet even meespeelt.
Waarom wordt dat leuk?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
Je krijgt nu wel een leuke 2deling, Dido+Roel (die onschendbaar zijn) en de rest....
Dát zou heftig zijn, denk niet dat BB dat aandurft want dan gaat Dido echt vrijwillig eruit en dat willen ze nou ook weer nietquote:
Dan heb je een zeer trage Harrie (lees: PC)quote:
quote:
Ben al redelijk vroeg afgehaakt vandaag met kijken. Het wordt echt met de dag saaier daar. Vraag me ondertussen serieus af waarom ik het eigenlijk nog volg. Zonder fok had ik waarschijnlijk allang niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken vanavond , maar watg een zeikerds zijn het allemaal geworden zeg![]()
Het is altijd spannend met Joostquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben al redelijk vroeg afgehaakt vandaag met kijken. Het wordt echt met de dag saaier daar. Vraag me ondertussen serieus af waarom ik het eigenlijk nog volg. Zonder fok had ik waarschijnlijk allang niet meer gekeken.
Maar ja, wil het toch afzien, stel je voor dat je wat mist![]()
Ik heb gisteren de reguliere uitzending niet gezien , en heb ook niet eens de behoefte om die te gaan kijken , ik zwak afquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben al redelijk vroeg afgehaakt vandaag met kijken. Het wordt echt met de dag saaier daar. Vraag me ondertussen serieus af waarom ik het eigenlijk nog volg. Zonder fok had ik waarschijnlijk allang niet meer gekeken.
Maar ja, wil het toch afzien, stel je voor dat je wat mist![]()
Om de Roel en Dido haters te pestenquote:
Of de regie pest ons in het algemeenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om de Roel en Dido haters te pesten
Geen, kon ze niet over pratenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Wat gaf Ingrid als reden om Dido te nomineren ?
Een fijne Shutdownquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef odie22 het volgende:
Ik ga maar slapen , ik wil niet eens meer kijken![]()
![]()
![]()
truste allemaal
Terwijl als hij z'n pikkie voor een centimeter ergens in mag steken hij al klaar isquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Minouishere het volgende:
Roel mag z'n tong niet verder dan een centimeter in d'r bakkes steken en z'n pikkie mag al helemaal nergens in.....
HA HAHAHAHAHAAAAAAA WHOEHAHAHAAAAA ik kom echt niet meer bij daarvan, vind ik zooooooooooo grappig, jammer dat ik het iedere keer mis als 'ie het zegt maar om het te lezen is misschien nog wel leuker..........die Joost, hij heeft soms ook wel iets grappigs he..........ook al is het een grote comediantquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
Joost weer "ik ben een beetje koortsig op dit moment" (dat is al de 3e keer)
Dat vond ik ook schrikken ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Sjet het volgende:
He jasses![]()
De streams zijn ineens omgedraaid en zit ik inene naar die Roel te luisteren.......................... die Dido voor de zoveelste keer de hemel in prijst![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel weer een reden hebben![]()
![]()
Joost is gewoon masterquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Minouishere het volgende:
[..]
HA HAHAHAHAHAAAAAAA WHOEHAHAHAAAAA ik kom echt niet meer bij daarvan, vind ik zooooooooooo grappig, jammer dat ik het iedere keer mis als 'ie het zegt maar om het te lezen is misschien nog wel leuker..........die Joost, hij heeft soms ook wel iets grappigs he..........ook al is het een grote comediant![]()
![]()
oh da's hetzelfde he
![]()
Is Dido loops?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Minouishere het volgende:
Het valt me op dat Dido eigenlijk maar weinig aktie onderneemt, ze ligt er inderdaad bij als een strijkplank meestal en Roel mag z'n tong niet verder dan een centimeter in d'r bakkes steken en z'n pikkie mag al helemaal nergens in.....die Roel spoort echt niet hoor, hij blijft maar doorgaan en doorgaan en doorgaan.........hoe lang kun je dat volhouden vraag ik me af, voordat je gek wordt !
Waarvan??quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
Dido is zeeziek... helemaal duizelig.
Vast wel....quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef avonne het volgende:
Gaat Roel weer rukken op de WC?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Roel nu nog een bodempje whiskey wat ie dronk? Kon het niet goed zien
Dat zei hij eerder ook al eens en dat was niet waar volgens Dido en Nathaliequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
Joost tegen de rest... dat Marten Toonder de zin "Als je begrijpt wat ik bedoel" verzonnen heeft
Ingrid aaarghhhhh.... je gaat er zo uit Joost!!!
Okiquote:
Ja wat een dom wijf is het ook, die Lieske.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij mij zit nu echt ff de koffie tegen m'n beeldscherm![]()
![]()
Die Lieske........... over dat ze Roel z'n boxershorts niet gaat wassen.... 'Z'n boxershorts kunnen wat mij betreft op z'n rug groeien.... '![]()
![]()
Ik verdenk Naat ervan dat zij stiekem zo ruig is als een cocosmat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
Dido probeert Roels' handjes te ontwijken en kruipt steeds meer richting Nataloe.....
[afbeelding]
Wij begrijpen elkaar!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
Waarom komt die Roel er nou iedere keer met zijn pigmeeenpik tussen liggen? Zo komt die onderhuidse seksuele spanning tussen Nathalie en Dido nooit tot bloei..
Die spanning is niet wederzijds.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
Waarom komt die Roel er nou iedere keer met zijn pigmeeenpik tussen liggen? Zo komt die onderhuidse seksuele spanning tussen Nathalie en Dido nooit tot bloei..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat een dom wijf is het ook, die Lieske.
Zou Dido zo autistisch zijn dat zij dat niet voelt?quote:
Maar als ze nou zichzelf een "hele gekke meid" zou vinden en het eens zou willen proberen? Ze is zo puberaal met zichzelf bezig, dat experimenteren misschien nog geen vergane optie is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die spanning is niet wederzijds.
Naat is duidelijk bi, en geilt op Dido.
Ze heeft ook al wel een keer toegegeven dat ze vrouwen ook wel leuk vindt.
Dido wil mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |