Jaloers ??quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij moet even dimmen. Wicked hééft al forumverkering.![]()
Met mij toch? *kijkt heel lief*quote:
Chips... val ik weer buiten de bootquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij moet even dimmen. Wicked hééft al forumverkering.![]()
Je klinkt nu dus een beetje als Dido tegen Roelquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:29 schreef Lamon het volgende:
Oh, Joost is zelfs HEEL ERG KOORTSIG nu.
Arme drommel.
Dat zal hij toch echt zelf moeten doenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Black_Orchid het volgende:
Hahahaha, Roel mag eerst weer een half uur alle ellende bij Dido weg masseren en met een beetje mazzel krijgt hij daarna wat handwerk.
Voor alle zekerheid. Je weet het maar nooit hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Oooh, dus je heb toch even gecheckt?
Er werd 5 minuten voor het einde van de stemming gezegd dat het tussen Dido en Roel ging.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef Loesje29 het volgende:
(Net pas thuis)
Joepie! Wéér de Roel en Dido show van de week!![]()
Het spijt me zeer, maar ik snap echt niet waarom mensen liever Dido er in laten dan Rob![]()
Ik ook niet. Maar om Dido heb ik ooit nog gelachen, dus vooruit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef Loesje29 het volgende:
(Net pas thuis)
Joepie! Wéér de Roel en Dido show van de week!![]()
Het spijt me zeer, maar ik snap echt niet waarom mensen liever Dido er in laten dan Rob![]()
Meen je dat nou ? Ik vind er geen hol aan. Zit nu alweer te kotsen van zijn verhaaltje wat hij aan het vertellen is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Minouishere het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kom echt niet meer bij, wat is dat een acteur zeg !
Hij is een stoere krakerquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar om Dido heb ik ooit nog gelachen, dus vooruit.
Ik snap juist niet hoe Roel het kan winnen van welke andere man dan ook. Waarom? Wat is er nou leuk aan Roel?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef Minouishere het volgende:
Kijk die Roel z'n best nou doen (heb het geluid maar effe afgezet), da's toch triest........dat willen vrouwen toch eigenlijk diep in hun hart helemaal niet??
Help, mammie!!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je klinkt nu dus een beetje als Dido tegen Roel![]()
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zeuren. Daar kicken vrouwen als Dido schijnbaar op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar om Dido heb ik ooit nog gelachen, dus vooruit.
Ik snap juist niet hoe Roel het kan winnen van welke andere man dan ook. Waarom? Wat is er nou leuk aan Roel?
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is, dat de Lieske en Rob stemmers daarom niet meer op hun gestemd hebben, omdat ze in de veronderstelling verkeerden, dat die al veilig waren
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zueren. daar kickken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Jawel, die heeft alles "stabiel" dus vergeet het maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Minouishere het volgende:
Hoop echt dat die Roel zich niet meer weet te beheersen straks..........
Zijn er zoveel vrouwen als Dido die BB kijken dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zueren. daar kickken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Hummie ook, denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zeuren. Daar kicken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Niet alleen Roel ben ik bangquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik héb een room. Met Gert! Hierzo!
Welnee. Hij probeert gewoon zijn KOORTSIGHEID een beetje te vergeten, door afleiding te zoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef F4iTH het volgende:
Joost helemaal in z'n element bij Duimelot, Calimero en dat andere...wezen
Gelukkig dat je nog niets weet van het drukke email verkeer wat zich nu afspeelt tussen mij en Wicked.quote:
Ach...ja natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een beetje verkering hadden![]()
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Gelukkig dat je nog niets weet van het drukke email verkeer wat zich nu afspeelt tussen mij en Wicked.![]()
Mag gerust hoor......quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie baalt er een beetje van dat ze sinterklaas niet mee kan vieren en de verjaardag van haar vader moet missen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag gerust hoor......![]()
Vrijwillige exit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |