Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zueren. daar kickken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Jawel, die heeft alles "stabiel" dus vergeet het maarquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Minouishere het volgende:
Hoop echt dat die Roel zich niet meer weet te beheersen straks..........
Zijn er zoveel vrouwen als Dido die BB kijken dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zueren. daar kickken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Hummie ook, denk ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:35 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Omdat hij precies doet wat Dido wil. Achter haar hol aanlopen als een hondje, smeken en zeuren. Daar kicken vrouwen als Dido schijnbaar op.
Niet alleen Roel ben ik bangquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als BB Roel als opdracht geeft... drink de pis van Dido voor 5000 euro... doet die dat ook nog.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik héb een room. Met Gert! Hierzo!
Welnee. Hij probeert gewoon zijn KOORTSIGHEID een beetje te vergeten, door afleiding te zoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef F4iTH het volgende:
Joost helemaal in z'n element bij Duimelot, Calimero en dat andere...wezen
Gelukkig dat je nog niets weet van het drukke email verkeer wat zich nu afspeelt tussen mij en Wicked.quote:
Ach...ja natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij een beetje verkering hadden![]()
Dan weet jij meer dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Gelukkig dat je nog niets weet van het drukke email verkeer wat zich nu afspeelt tussen mij en Wicked.![]()
Mag gerust hoor......quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie baalt er een beetje van dat ze sinterklaas niet mee kan vieren en de verjaardag van haar vader moet missen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:41 schreef Sjet het volgende:
[..]
Mag gerust hoor......![]()
Vrijwillige exit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |