Ik vroeg het 't eerst. En er staat geen e-mailadres in je profiel. Of kan ik dat adres ELDERS vinden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Love U 2![]()
Mail je me even je foto ? Kan ik die aan een grondige keuring onder werpen.![]()
Knipperlicht gedoe? Kom op zeg, hebben we dat niet genoeg gezien? Dan krijg je straks weer het goedmaak geslijm. Nee dankje!quote:
Roel is nuchter hoor, mss heeft ie wat op maar daar is niets van te merkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef farceman het volgende:
Roel niet meer gaan praten nu!!!! Jij bent straalbezopen en die meid van je stront chagi!
Tja het is een kraker hequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Black_Orchid het volgende:
Hahahaha, Roel mag eerst weer een half uur alle ellende bij Dido weg masseren en met een beetje mazzel krijgt hij daarna wat handwerk.
Ik dacht dat Dido zei dat ze bij naat zou komen liggen straks... ligt Roel alleenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nath ging ff een momentje naar Dido, maar slaapt bij Lieske, Ingrid en Joost
Ingrid heeft Dido genomineerd en daarom is Dido pissig, vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist
Waarom is die Ingrid zo pissig op Dido?
Als het met roddelen te maken heeft wat ik aan neem, dan kon mevrouw er zelf ook wel wat van.
Wie is wie?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vanaf afstand lijkt ie op Bert. Of Ernie. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.
En een hele stoerequote:
Dido kan gewoon erg slecht met nominaties omgaan, en dat brengt wat wrijvingen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:24 schreef itsme het volgende:
Ik heb blijkbaar iets gemist
Waarom is die Ingrid zo pissig op Dido?
Als het met roddelen te maken heeft wat ik aan neem, dan kon mevrouw er zelf ook wel wat van.
En jij moet even dimmen. Wicked hééft al forumverkering.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Love U 2![]()
Mail je me even je foto ? Kan ik die aan een grondige keuring onder werpen.![]()
Oooh, dus je heb toch even gecheckt? Nieuwsgierig geworden, interesse?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vroeg het 't eerst. En er staat geen e-mailadres in je profiel. Of kan ik dat adres ELDERS vinden?![]()
Joost lijkt op die pop rechts. Bert? Dan is die linkse Ernie.quote:
Zeggu, get a roomquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Love U 2![]()
Goh, met wie dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij moet even dimmen. Wicked hééft al forumverkering.![]()
Hij kan gewoon niet in een ander bed slapen, straks word het nog zijn doodquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:29 schreef Lamon het volgende:
Oh, Joost is zelfs HEEL ERG KOORTSIG nu.
Arme drommel.
Ik vind dat wel meevallen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dido kan gewoon erg slecht met nominaties omgaan, en dat brengt wat wrijvingen.
Omdat de dames daar zelf wat minder moeite mee hebben, vinden ze dat een mooie reden om haar op af te rekenen.
Niets nieuws onder de zon. Dat speelt al tig weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |