Nath ging ff een momentje naar Dido, maar slaapt bij Lieske, Ingrid en Joostquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef avonne het volgende:
Joost gaat dus bij INg en Lies slapen, en Naat bij Roel en Dido....
"want Dido heeft het zo zwáár...
Je meent hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef Apie74 het volgende:
Roel wil d'rop bij Dildo maar ze wil niet
Jep en daar heeft ze haar vriendinnetje voor nodigquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef avonne het volgende:
Joost gaat dus bij Ing en Lies slapen, en Naat bij Roel en Dido....
"want Dido heeft het zoooooooo zwáár...
Nee, Nathalie blijft in haar eigen bed hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:16 schreef avonne het volgende:
Joost gaat dus bij INg en Lies slapen, en Naat bij Roel en Dido....
"want Dido heeft het zo zwáár...
Gezelligquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Dido "we maken er een hele dooie kille bedoening van"
Avatars let ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij bent hoopvol dat mijn uiterlijk je bevalt? Of denk je dat mijn avatar mijn beeltenis is?![]()
Nix te merken aan Roel hoor, volgens mij valt het wel mee, Dido daarintegen is zwaar knetter chago dus ergens kan dit wel leuk worden deze weekquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:18 schreef farceman het volgende:
Zit weer ruzie aan te komen, Roel is kacheltje lam en dido mega chagi
Dat wel, maar Dido valt niet op vrouwen, gok ik zo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Jep en daar heeft ze haar vriendinnetje voor nodigWaarom die 2 niet lekker met elkaar aan de gang gaan, snap ik nog steeds niet? Naadje is gewoon een beetje verliefd op Died en Died geilt op aandacht, dusse......
![]()
Kreeg jij ook al een beetje het idee dat naathje vuliefd is op Dido?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Naadje is gewoon een beetje verliefd op Died en Died geilt op aandacht, dusse......![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:21 schreef Lamon het volgende:
Hoorde ik Joost net zeggen dat ie weer "koortsig" was?
Slijmbalquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:19 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Maar voor iemand die zo lekker scherp reageert wil ik af en toe wel eens een oogje toe knijpen als het uiterlijk mij iets minder bevalt.![]()
En waarom zitten ze nog steeds in het programma vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:20 schreef Minouishere het volgende:
Oh god, ze heeft het weer voor mekaar hoor die teef, en Roel maar weer braaf orders opvolgen, die twee zijn echt een aanfluiting voor de maatschappij.
Zie mijn post hierquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef melke het volgende:
[..]
En waarom zitten ze nog steeds in het programma vraag ik me dan af?
Ik heb hem ook ff gepaktquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef teamlead het volgende:
ik wil hem gewoon ook even gebruiken:
[afbeelding]
Vanaf afstand lijkt ie op Bert. Of Ernie. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.quote:
Of Ienieminie........oh nee dat was Roel al.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vanaf afstand lijkt ie op Bert. Of Ernie. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |