quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Roel nu nog een bodempje whiskey wat ie dronk? Kon het niet goed zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zei hij eerder ook al eens en dat was niet waar volgens Dido en Nathaliequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
Joost tegen de rest... dat Marten Toonder de zin "Als je begrijpt wat ik bedoel" verzonnen heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ingrid aaarghhhhh.... je gaat er zo uit Joost!!!
Okiquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:14 schreef Muerte het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Ja wat een dom wijf is het ook, die Lieske.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef Sjet het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij zit nu echt ff de koffie tegen m'n beeldschermom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die Lieske........... over dat ze Roel z'n boxershorts niet gaat wassen.... 'Z'n boxershorts kunnen wat mij betreft op z'n rug groeien.... 'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verdenk Naat ervan dat zij stiekem zo ruig is als een cocosmat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
Dido probeert Roels' handjes te ontwijken en kruipt steeds meer richting Nataloe.....
[afbeelding]
Wij begrijpen elkaar!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
Waarom komt die Roel er nou iedere keer met zijn pigmeeenpik tussen liggen? Zo komt die onderhuidse seksuele spanning tussen Nathalie en Dido nooit tot bloei..
Die spanning is niet wederzijds.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
Waarom komt die Roel er nou iedere keer met zijn pigmeeenpik tussen liggen? Zo komt die onderhuidse seksuele spanning tussen Nathalie en Dido nooit tot bloei..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat een dom wijf is het ook, die Lieske.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou Dido zo autistisch zijn dat zij dat niet voelt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die spanning is niet wederzijds.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:20 schreef soylent het volgende:
Wat Muerte zegt dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar als ze nou zichzelf een "hele gekke meid" zou vinden en het eens zou willen proberen? Ze is zo puberaal met zichzelf bezig, dat experimenteren misschien nog geen vergane optie is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die spanning is niet wederzijds.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Naat is duidelijk bi, en geilt op Dido.
Ze heeft ook al wel een keer toegegeven dat ze vrouwen ook wel leuk vindt.
Dido wil mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop