Terwijl als hij z'n pikkie voor een centimeter ergens in mag steken hij al klaar isquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Minouishere het volgende:
Roel mag z'n tong niet verder dan een centimeter in d'r bakkes steken en z'n pikkie mag al helemaal nergens in.....
HA HAHAHAHAHAAAAAAA WHOEHAHAHAAAAA ik kom echt niet meer bij daarvan, vind ik zooooooooooo grappig, jammer dat ik het iedere keer mis als 'ie het zegt maar om het te lezen is misschien nog wel leuker..........die Joost, hij heeft soms ook wel iets grappigs he..........ook al is het een grote comediantquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
Joost weer "ik ben een beetje koortsig op dit moment" (dat is al de 3e keer)
Dat vond ik ook schrikken ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Sjet het volgende:
He jasses![]()
De streams zijn ineens omgedraaid en zit ik inene naar die Roel te luisteren.......................... die Dido voor de zoveelste keer de hemel in prijst![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel weer een reden hebben![]()
![]()
Joost is gewoon masterquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Minouishere het volgende:
[..]
HA HAHAHAHAHAAAAAAA WHOEHAHAHAAAAA ik kom echt niet meer bij daarvan, vind ik zooooooooooo grappig, jammer dat ik het iedere keer mis als 'ie het zegt maar om het te lezen is misschien nog wel leuker..........die Joost, hij heeft soms ook wel iets grappigs he..........ook al is het een grote comediant![]()
![]()
oh da's hetzelfde he
![]()
Is Dido loops?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Minouishere het volgende:
Het valt me op dat Dido eigenlijk maar weinig aktie onderneemt, ze ligt er inderdaad bij als een strijkplank meestal en Roel mag z'n tong niet verder dan een centimeter in d'r bakkes steken en z'n pikkie mag al helemaal nergens in.....die Roel spoort echt niet hoor, hij blijft maar doorgaan en doorgaan en doorgaan.........hoe lang kun je dat volhouden vraag ik me af, voordat je gek wordt !
Waarvan??quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
Dido is zeeziek... helemaal duizelig.
Vast wel....quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef avonne het volgende:
Gaat Roel weer rukken op de WC?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:09 schreef BONG4002 het volgende:
Heeft Roel nu nog een bodempje whiskey wat ie dronk? Kon het niet goed zien
Dat zei hij eerder ook al eens en dat was niet waar volgens Dido en Nathaliequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
Joost tegen de rest... dat Marten Toonder de zin "Als je begrijpt wat ik bedoel" verzonnen heeft
Ingrid aaarghhhhh.... je gaat er zo uit Joost!!!
Okiquote:
Ja wat een dom wijf is het ook, die Lieske.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:16 schreef Sjet het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij mij zit nu echt ff de koffie tegen m'n beeldscherm![]()
![]()
Die Lieske........... over dat ze Roel z'n boxershorts niet gaat wassen.... 'Z'n boxershorts kunnen wat mij betreft op z'n rug groeien.... '![]()
![]()
Ik verdenk Naat ervan dat zij stiekem zo ruig is als een cocosmat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:17 schreef Gert het volgende:
Dido probeert Roels' handjes te ontwijken en kruipt steeds meer richting Nataloe.....
[afbeelding]
Wij begrijpen elkaar!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
Waarom komt die Roel er nou iedere keer met zijn pigmeeenpik tussen liggen? Zo komt die onderhuidse seksuele spanning tussen Nathalie en Dido nooit tot bloei..
Die spanning is niet wederzijds.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
Waarom komt die Roel er nou iedere keer met zijn pigmeeenpik tussen liggen? Zo komt die onderhuidse seksuele spanning tussen Nathalie en Dido nooit tot bloei..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja wat een dom wijf is het ook, die Lieske.
Zou Dido zo autistisch zijn dat zij dat niet voelt?quote:
Maar als ze nou zichzelf een "hele gekke meid" zou vinden en het eens zou willen proberen? Ze is zo puberaal met zichzelf bezig, dat experimenteren misschien nog geen vergane optie is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Die spanning is niet wederzijds.
Naat is duidelijk bi, en geilt op Dido.
Ze heeft ook al wel een keer toegegeven dat ze vrouwen ook wel leuk vindt.
Dido wil mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |