Terwijl als hij z'n pikkie voor een centimeter ergens in mag steken hij al klaar isquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Minouishere het volgende:
Roel mag z'n tong niet verder dan een centimeter in d'r bakkes steken en z'n pikkie mag al helemaal nergens in.....
HA HAHAHAHAHAAAAAAA WHOEHAHAHAAAAA ik kom echt niet meer bij daarvan, vind ik zooooooooooo grappig, jammer dat ik het iedere keer mis als 'ie het zegt maar om het te lezen is misschien nog wel leuker..........die Joost, hij heeft soms ook wel iets grappigs he..........ook al is het een grote comediantquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:49 schreef BONG4002 het volgende:
Joost weer "ik ben een beetje koortsig op dit moment" (dat is al de 3e keer)
Dat vond ik ook schrikken ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:56 schreef Sjet het volgende:
He jasses![]()
De streams zijn ineens omgedraaid en zit ik inene naar die Roel te luisteren.......................... die Dido voor de zoveelste keer de hemel in prijst![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel weer een reden hebben![]()
![]()
Joost is gewoon masterquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:58 schreef Minouishere het volgende:
[..]
HA HAHAHAHAHAAAAAAA WHOEHAHAHAAAAA ik kom echt niet meer bij daarvan, vind ik zooooooooooo grappig, jammer dat ik het iedere keer mis als 'ie het zegt maar om het te lezen is misschien nog wel leuker..........die Joost, hij heeft soms ook wel iets grappigs he..........ook al is het een grote comediant![]()
![]()
oh da's hetzelfde he
![]()
Is Dido loops?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Minouishere het volgende:
Het valt me op dat Dido eigenlijk maar weinig aktie onderneemt, ze ligt er inderdaad bij als een strijkplank meestal en Roel mag z'n tong niet verder dan een centimeter in d'r bakkes steken en z'n pikkie mag al helemaal nergens in.....die Roel spoort echt niet hoor, hij blijft maar doorgaan en doorgaan en doorgaan.........hoe lang kun je dat volhouden vraag ik me af, voordat je gek wordt !
Waarvan??quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Foreverblue het volgende:
Dido is zeeziek... helemaal duizelig.
Vast wel....quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:03 schreef avonne het volgende:
Gaat Roel weer rukken op de WC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |