Pssst, http://images.google.nl/images?q=bald+men&hl=nlquote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand een goed plaatje van het totale hoofd?
Je hebt een eigen lied?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Pssst, http://images.google.nl/images?q=bald+men&hl=nl
Mits je het frituren voor gevorderden onder de knie hebt.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:44 schreef Billekoek het volgende:
Mag ik in je familie komen BrauN?
Je zusje, uberst!Trouwen die hap en dan laat ik ook mn baard staan ok?
Gewoon doen man!We gaan toch niet bang zitten doen he?!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef Fok_you het volgende:
zou ik bijna een incest-orgie painten, ware het niet dat de modjes dat niet erg kunnen apricieren enzo
omfgquote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
BrauN's frikandellen fetish nader verklaard...
sorry met de google plaatjeszoekfunctie erbij kom ik nog niet veel verder danquote:Op donderdag 1 december 2005 13:01 schreef mhermsen het volgende:
[..]
Gewoon doen man!We gaan toch niet bang zitten doen he?!![]()
Huldequote:Op donderdag 1 december 2005 13:41 schreef Fok_you het volgende:
[..]
sorry met de google plaatjeszoekfunctie erbij kom ik nog niet veel verder dan
[afbeelding]kutpaint werkte niet mee, bier en frikandellen verkleurden zo erg dat ik ze maar heb weggelaten
hoewel ik er me ook wat bij voor ken stellen, als tussen een groep vol oude naakte brauns zou worden geflikkerd zou ik ook spontaan groengrijs beschimmelen
Deze is echtquote:Op donderdag 1 december 2005 12:25 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
en hier BrauN's moeder en de twee meest waarschijnlijke kandidaten voor het vaderschap
Dat was een topic over met zn allen 1 plaatje makenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef Fok_you het volgende:
of je zoekt even je plaatje op upload.server.org en je komt deze tegen
[afbeelding]
en nee dat is niet mijn plaatje en ook niet wat ik zocht, ofwel wie van jullie is daar dan weer verantwoordelijk voor
edit: of je denkt goh laat ik dan nog eens verder kijken en je vind[[url= afbeelding]]http://upload.server8.org/p716.JPG]afbeelding[/url]][/url]
weet niet wie hier paintskills heeft en upload.server.org gebruikt maar goed lol
OMFGquote:Op donderdag 1 december 2005 14:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar ontopic:
Zijn kleine neefje:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:04 schreef Manneke_Pils het volgende:Tada tada tada!
Daar is hij dan:
De enige echte BrauN.rar
ik had dat shirt erbij gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef Fok_you het volgende:
of je zoekt even je plaatje op upload.server.org en je komt deze tegen
[afbeelding]
en nee dat is niet mijn plaatje en ook niet wat ik zocht, ofwel wie van jullie is daar dan weer verantwoordelijk voor
edit: of je denkt goh laat ik dan nog eens verder kijken en je vind[[url= afbeelding]]http://upload.server8.org/p716.JPG]afbeelding[/url]][/url]
weet niet wie hier paintskills heeft en upload.server.org gebruikt maar goed lol
Wie is die neger ook al weer?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef DaveMasteR het volgende:
Familie Braun leeft zich uit op de triangel.
[afbeelding]
Erg moeilijk zonder fotoboekquote:Op donderdag 1 december 2005 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]hij ook al! Wie maakt er 1 van mij?
Desi Bouterse.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wie is die neger ook al weer?
Nee, maar dat had geen slechte google search geweest.quote:
Verdomme volgende week gauw eens maken dan!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Erg moeilijk zonder fotoboek
Geloof me dat mochtie wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
Hij mocht niet ontbreken !
[afbeelding]
Nee heurquote:
't zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:05 schreef Herald het volgende:
en de verloren oom Osama BrauN Laden:
[afbeelding]
Oooo, staat die B daar voor!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:05 schreef Herald het volgende:
BrauN heeft een multiculturele familie!
of de rapper Ali BrauN:
[afbeelding]
Dat zat ik gisteren ook te denken idd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
Wat mij nou zo leuk lijkt is dat de daadwerkelijke bezitter van het hoofd toevallig wat aan het googlen is en opeens al die geshopte plaatjes van zichzelf ziet en denkt "wtf doet mijn gezicht op al die foto's"
Ik heb zoiets al zó vaak gedacht, echt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
Wat mij nou zo leuk lijkt is dat de daadwerkelijke bezitter van het hoofd toevallig wat aan het googlen is en opeens al die geshopte plaatjes van zichzelf ziet en denkt "wtf doet mijn gezicht op al die foto's"
misschien is ie wel een mossad agent danquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb zoiets al zó vaak gedacht, echt.
Er is echter totaal niets te vinden over de identiteit van deze man... ik heb er al eens naar gezocht. Immers, ik mag 'm wel dankbaar zijn, want mijn hele herkenbaarheid op FOK! heb ik aan die vuige kop te danken!
Ik vind dat hoofd altijd erg op wijlen Prins Bernhard lijkenquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Er is echter totaal niets te vinden over de identiteit van deze man... ik heb er al eens naar gezocht. Immers, ik mag 'm wel dankbaar zijn, want mijn hele herkenbaarheid op FOK! heb ik aan die vuige kop te danken!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
Misschien klaagt ie Fok wel aanquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:31 schreef Herald het volgende:
[..]
ik moet steeds hardop lachen als ik eraan denk
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
quote:
omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
er bestaat zoiets als een preview knop eh Molluckquote:
fixed, ik miste een 's'quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:09 schreef Herald het volgende:
[..]
er bestaat zoiets als een preview knop eh Molluck
hij lijkt op een basisschool meester van mijquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:39 schreef Maikuuul het volgende:
Boh gek wtf, Braun rijd op mijn sjieke fox en heeft best een sjieke kuif gekregen ? Boh !
[afbeelding]
Voor de onwetenden: Klikquote:Op zondag 4 december 2005 15:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wie is die vuigerd op het origineel?
-edit-
Ik weet het al.
Dankje gek, omdat je dat vond post ik hem nog eensquote:
Deze is ook heel vetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef Guidoow het volgende:
En natuurlijk hun eigen Buschauffeur
[afbeelding]
Ik heb hem nog opgeslagen als .psd en zit erover te denken om hem straks met mijn eigen hoofd + tekst als kerstkaart te versturen.quote:
quote:
quote:
Nee. Over het algemeen heeft de mens een nek.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik weet dat die foto genomen is (het origineel dan..) op de HCC beurs n.a.v. dat topic, maar anders zou je zweren dat hij echt was
Pis bijna in m'n broek!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
BrauN z'n zusje heeft gelukkig géén last van erfelijke aandoeningen. Nee, erfelijke aandoeningen hoeven niet altijd slecht uit te vallen hè.
[afbeelding]
Die kutgrijns van 'm komt hier wel erg goed tot zijn rechtquote:Op woensdag 7 december 2005 19:18 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Opa Braun was overigens niet vies van fascisme, ondanks een naderende ondergang bleef 'ie glimlachen.
[afbeelding]
he inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Reneuh het volgende:
BrauN Zwinkels
Je ziet bijna geen verschil met nico
[afbeelding]
Engste sinterklaas ooit!quote:
Oh mên hoe kom je er op!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:39 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
De invloed van de fam. Braun reikt verder dan alleen gebagger op het Fok! forum. Zo lobbyd deze Ome Braun al jaren voor een inperking van de macht van moderators, tot in het Witte Huis aan toe!
[afbeelding]
VETquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
Voor de hardcore fans een wallpaper van Frans BrauNer!
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
PANTROFL!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
Sexyquote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef DaveMasteR het volgende:
Braun heeft een oogje op je.
[afbeelding]
Hij's mooi!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iedereen kent hem wel: BrauN
Dé man met de baard: [afbeelding]
Het gekke is: Hij heeft ook nog familie!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en niet te vergeten hun huisdier:
[afbeelding]
Maarrrrr hij heeft nog meer familie waar hij helemaal niks van weet!
Help BrauN hier zijn familie kennen en post/ paint een foto van ze.
James BrauN dusquote:Op zondag 4 december 2005 16:04 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat haargroeimiddel begint te werken.
[afbeelding]
Meesterlijk die bovenstequote:
Die afbeelding heb ik gebruik voor mijn 'Moeder, ik lust een frikandel' Postbank bankpas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Whehehe simpel edoch lachwekkend.
Maar wel blijven lachenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:35 schreef DaveMasteR het volgende:
De jaren beginnen te tellen........
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:51 schreef Guidoow het volgende:
beetje mislukt maar het is ALbert BrauNstein
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:21 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
BrauN's frikandellen fetish nader verklaard...
Ik moest effe zoeken hoor, maar OMG.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Mastertje het volgende:
oh jezus, brauntastisch topic dit
[afbeelding]
Vette kettingquote:
Dat vond ik al aan het begin van dit topicquote:
Hahaha mount braunmore! net of iemand er een plastic kap over heen gedaan heeftquote:
Dat is hem gewoon!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:10 schreef Sigg het volgende:
Woei, ik ben weer unbanned. Om het te vieren een plaatje van BrauN die op zijn nieuwe vervoermiddel aan het boeken is.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |