Voor de onwetenden: Klikquote:Op zondag 4 december 2005 15:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wie is die vuigerd op het origineel?
-edit-
Ik weet het al.
Dankje gek, omdat je dat vond post ik hem nog eensquote:
Deze is ook heel vetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef Guidoow het volgende:
En natuurlijk hun eigen Buschauffeur
[afbeelding]
Ik heb hem nog opgeslagen als .psd en zit erover te denken om hem straks met mijn eigen hoofd + tekst als kerstkaart te versturen.quote:
quote:
quote:
Nee. Over het algemeen heeft de mens een nek.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik weet dat die foto genomen is (het origineel dan..) op de HCC beurs n.a.v. dat topic, maar anders zou je zweren dat hij echt was
Pis bijna in m'n broek!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
BrauN z'n zusje heeft gelukkig géén last van erfelijke aandoeningen. Nee, erfelijke aandoeningen hoeven niet altijd slecht uit te vallen hè.
[afbeelding]
Die kutgrijns van 'm komt hier wel erg goed tot zijn rechtquote:Op woensdag 7 december 2005 19:18 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Opa Braun was overigens niet vies van fascisme, ondanks een naderende ondergang bleef 'ie glimlachen.
[afbeelding]
he inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Reneuh het volgende:
BrauN Zwinkels
Je ziet bijna geen verschil met nico
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |