Voor de onwetenden: Klikquote:Op zondag 4 december 2005 15:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wie is die vuigerd op het origineel?
-edit-
Ik weet het al.
Dankje gek, omdat je dat vond post ik hem nog eensquote:
Deze is ook heel vetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef Guidoow het volgende:
En natuurlijk hun eigen Buschauffeur
[afbeelding]
Ik heb hem nog opgeslagen als .psd en zit erover te denken om hem straks met mijn eigen hoofd + tekst als kerstkaart te versturen.quote:
quote:
quote:
Nee. Over het algemeen heeft de mens een nek.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik weet dat die foto genomen is (het origineel dan..) op de HCC beurs n.a.v. dat topic, maar anders zou je zweren dat hij echt was
Pis bijna in m'n broek!quote:Op woensdag 7 december 2005 18:59 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
BrauN z'n zusje heeft gelukkig géén last van erfelijke aandoeningen. Nee, erfelijke aandoeningen hoeven niet altijd slecht uit te vallen hè.
[afbeelding]
Die kutgrijns van 'm komt hier wel erg goed tot zijn rechtquote:Op woensdag 7 december 2005 19:18 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Opa Braun was overigens niet vies van fascisme, ondanks een naderende ondergang bleef 'ie glimlachen.
[afbeelding]
he inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 20:22 schreef Reneuh het volgende:
BrauN Zwinkels
Je ziet bijna geen verschil met nico
[afbeelding]
Engste sinterklaas ooit!quote:
Oh mên hoe kom je er op!quote:Op woensdag 7 december 2005 22:39 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
De invloed van de fam. Braun reikt verder dan alleen gebagger op het Fok! forum. Zo lobbyd deze Ome Braun al jaren voor een inperking van de macht van moderators, tot in het Witte Huis aan toe!
[afbeelding]
VETquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
Voor de hardcore fans een wallpaper van Frans BrauNer!
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
PANTROFL!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
Sexyquote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef DaveMasteR het volgende:
Braun heeft een oogje op je.
[afbeelding]
Hij's mooi!quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:57 schreef Active_Topics het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iedereen kent hem wel: BrauN
Dé man met de baard: [afbeelding]
Het gekke is: Hij heeft ook nog familie!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en niet te vergeten hun huisdier:
[afbeelding]
Maarrrrr hij heeft nog meer familie waar hij helemaal niks van weet!
Help BrauN hier zijn familie kennen en post/ paint een foto van ze.
James BrauN dusquote:Op zondag 4 december 2005 16:04 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat haargroeimiddel begint te werken.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |