Die kende we nog nietquote:Op donderdag 1 december 2005 11:03 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
Paint hier BrauN z'n familie
En dat zonder enig teken van emotiequote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik wel hoor!
Ik ben er mooi niet ingetrapt!
Zulks een listige streek!
Ow sorry we komen zo wel even terug!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ophoeren, ik ben met mn OP bezig.
Of berouw!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef Billekoek het volgende:
[..]
En dat zonder enig teken van emotie![]()
Nee mên zn familie heb je zn vader en moeder gezien?quote:Op donderdag 1 december 2005 11:06 schreef Avani het volgende:
[..]
Je bent hitsig en denkt aan BrauN?![]()
verhip! is het mij wederom niet gelukt. Ik probeer het later op den dag nog eensch op een ietwat slinksere manierquote:Op donderdag 1 december 2005 11:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik wel hoor!
Ik ben er mooi niet ingetrapt!
Zulks een listige streek!
Nee aan de familie BrauN, stomme oethoer. Zn zusjes en moeder, en zn behaarde vader, zulks knap ernstig toebedeeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:06 schreef Avani het volgende:
[..]
Je bent hitsig en denkt aan BrauN?![]()
Niet bepaaldquote:Op donderdag 1 december 2005 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee mên zn familie heb je zn vader en moeder gezien?
Ok, even voor de goede orde... Ik heb een vader en moeder (!), een jongere broer en een jongere zus.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:07 schreef LudoSanders het volgende:
Wat weten we allemaal van BrauN's familie?
Of misschien wil hij deze zelf even toelichten?
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Avani het volgende:
[..]
Niet bepaaldEn ik word ook niet bepaald hitsig van oudjes moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het bijbehorende SC topic, deze is voor foto's!
Waar blijft dat Paint-Braun's-familie topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |