ik had dat shirt erbij gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef Fok_you het volgende:
of je zoekt even je plaatje op upload.server.org en je komt deze tegen
[afbeelding]
en nee dat is niet mijn plaatje en ook niet wat ik zocht, ofwel wie van jullie is daar dan weer verantwoordelijk voor
edit: of je denkt goh laat ik dan nog eens verder kijken en je vind[[url= afbeelding]]http://upload.server8.org/p716.JPG]afbeelding[/url]][/url]
weet niet wie hier paintskills heeft en upload.server.org gebruikt maar goed lol
Wie is die neger ook al weer?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef DaveMasteR het volgende:
Familie Braun leeft zich uit op de triangel.
[afbeelding]
Erg moeilijk zonder fotoboekquote:Op donderdag 1 december 2005 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]hij ook al! Wie maakt er 1 van mij?
Desi Bouterse.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wie is die neger ook al weer?
Nee, maar dat had geen slechte google search geweest.quote:
Verdomme volgende week gauw eens maken dan!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Erg moeilijk zonder fotoboek
Geloof me dat mochtie wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef Maikuuul het volgende:
Hij mocht niet ontbreken !
[afbeelding]
Nee heurquote:
't zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:05 schreef Herald het volgende:
en de verloren oom Osama BrauN Laden:
[afbeelding]
Oooo, staat die B daar voor!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:05 schreef Herald het volgende:
BrauN heeft een multiculturele familie!
of de rapper Ali BrauN:
[afbeelding]
Dat zat ik gisteren ook te denken idd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
Wat mij nou zo leuk lijkt is dat de daadwerkelijke bezitter van het hoofd toevallig wat aan het googlen is en opeens al die geshopte plaatjes van zichzelf ziet en denkt "wtf doet mijn gezicht op al die foto's"
Ik heb zoiets al zó vaak gedacht, echt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:20 schreef Xebrozius het volgende:
Wat mij nou zo leuk lijkt is dat de daadwerkelijke bezitter van het hoofd toevallig wat aan het googlen is en opeens al die geshopte plaatjes van zichzelf ziet en denkt "wtf doet mijn gezicht op al die foto's"
misschien is ie wel een mossad agent danquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb zoiets al zó vaak gedacht, echt.
Er is echter totaal niets te vinden over de identiteit van deze man... ik heb er al eens naar gezocht. Immers, ik mag 'm wel dankbaar zijn, want mijn hele herkenbaarheid op FOK! heb ik aan die vuige kop te danken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |