- sizzlerquote:4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
- Monidiquequote:5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
- Manneequote:11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
quote:Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
De uitslag voor de volgende trofeeën is nog niet duidelijk. Om uitsluitsel te geven open ik zoals vorig jaar gebeurde een tweede stemronde. Je kunt tot en met zondag 4 december stemmen.
[..]
- sizzler
- pberends
[..]
- Monidique
- RM-rf
[..]
- Mannee
- lord_vetinari
Dus aan iedere stemmer de vraag voor deze drie trofeeën een winnaar te kiezen. Mensen die in ronde 1 niet hebben gestemd hebben pech.
De uitslag voor de volgende trofeeën is nog niet duidelijk. Om uitsluitsel te geven open ik zoals vorig jaar gebeurde een tweede stemronde. Je kunt tot en met zondag 4 december stemmen.
[..]
- sizzler
- pberends
[..]
- Monidique
- RM-rf
[..]
- Mannee
- lord_vetinari
Dus aan iedere stemmer de vraag voor deze drie trofeeën een winnaar te kiezen. Mensen die in ronde 1 niet hebben gestemd hebben pech.
[..]
- sizzler
- pberends
[..]
- Monidique
- RM-rf
[..]
- Mannee
- lord_vetinari
[..]
- sizzler
- pberends
[..]
- Monidique
- RM-rf
[..]
- Mannee
- lord_vetinari
[..]
- sizzler
- pberends
[..]
- Monidique
- RM-rf
[..]
- Mannee
- lord_vetinari
Te veel democratie?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Tafkahs het volgende:
Ik geloof het verder wel...
Wat een gek criterium.quote:Op donderdag 1 december 2005 05:51 schreef sigme het volgende:
Ik ga dan voor kwantiteit als criterium, tenslotte is dat ook een belangrijke kwaliteit op een forum als dit
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener:
- sizzler
- pberends
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
- Monidique
- RM-rf
Luister paljas, ik had geen van deze kandidaten voorgedragen voor deze trofee's.quote:
Wat is dit, opzettelijk flamebaitje waar ik in moet trappen??? Punten aan het verzamelen???Doorzichtig hoor.quote:
Dom dan, gaan beiden over "beste", er wordt gevraagd naar 'kwaliteit'. Resp. kwaliteit van OP en schrijfstijl. Als je tussen beide kandidaten niet kunt kiezen, bijv. omdat je ze beide weinig kwaliteit vindt bezitten, dan lijkt het me logisch dat je de vraag onbeantwoord laat ipv "kwantiteit" als bijdragend aan kwaliteit aan te merken. Daarbij dat topics van pberends soms een goede discussie opleveren is het gevolg van de users die reageren en niet de kwaliteit van OP, waarnaar wordt gevraagd. Voorts is eenvoudig te controleren dat Rm-rf nogal wat schrijffouten maakt. Het ontbreken van deze fouten is een methode om kwaliteit van schrijfstijl vast te stellen...quote:ik had geen van deze kandidaten voorgedragen voor deze trofee's.
Ik vind de kandidaat topicopeners beide niet heel geweldig, maar pberend opent er zoveel dat er met regelmaat een aardige discussie volgt.
Monidique heb ik slechts één keer een fraaie post zien achterlaten buiten de slowchat (iets over 911 complotten, het was een buitengewone post). RM-fm post niet zodanig dat ik 'm zou voordragen, maar ik lees met regelmaat behoorlijk goeie posts van hem.
In beide gevallen draagt uiteindelijk de kwantiteit bij aan de kwaliteit, ten opzichte van de tegenstrever. Zo duidelijker?
Zet je zuur terug in de kast, Ryan. Ik flame niet, en ik weiger nog steeds me door jou in de stellingen te laten trekken. Paljas, als je dat beledigend vindt dan bied ik je mijn diepe oprechte verontschuldigingen aan.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat is dit, opzettelijk flamebaitje waar ik in moet trappen??? Punten aan het verzamelen???Doorzichtig hoor.
[..]
Dom dan, gaan beiden over "beste", er wordt gevraagd naar 'kwaliteit'. Resp. kwaliteit van OP en schrijfstijl. Als je tussen beide kandidaten niet kunt kiezen, bijv. omdat je ze beide weinig kwaliteit vindt bezitten, dan lijkt het me logisch dat je de vraag onbeantwoord laat ipv "kwantiteit" als bijdragend aan kwaliteit aan te merken. Daarbij dat topics van pberends soms een goede discussie opleveren is het gevolg van de users die reageren en niet de kwaliteit van OP, waar naar wordt gevraagd. Voorts is eenvoudig te controleren dat Rm-rf nogal wat schrijffouten maakt. Het ontbreken van deze fouten is een methode om kwaliteit van schrijfstijl vast te stellen...
Zo duidelijk, trolly?
Dat "paljas" (icm met een eerdere reactie in ander topic) is trollerig. Ga maar in pol-sc oid vragen wat trollerig betekent. Beetje kinderachtig ook om je er nu weer op deze makkelijke wijze tussenuit te weaselen wmb, zo naïef schat ik je niet in...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Zet je zuur terug in de kast, Ryan. Ik flame niet, en ik weiger nog steeds me door jou in de stellingen te laten trekken. Paljas, als je dat beledigend vindt dan bied ik je mijn diepe oprechte verontschuldigingen aan.
Wat jij een relevant criterium vind voor je keuze, vind ik niet zwaarwegend. Ik hanteer een ander criterium. Dat RM-fm spelfouten maakt, maakt hem geen objectief betere stijl van posten hebben. De hoeveelheid posts is ook een stijlkwestie. Dat het de vervolgers van een discussie zijn die het topic de moeite waard maken doet niks eraan af dat het een goeie kwaliteit van pberends is een discussie weer eens fris te laten beginnen, met een minder hoogstaande OP dan anderen wel zouden kunnen maken. Maar die doen dat te weinig..
Kwaliteit is niet gelijk aan kwantiteit. Niettemin *kan* het leveren van een grote (of kleine) kwantiteit wel degelijk een kwaliteitsaspect zijn.
Waarom je mij trolly noemt is me onduidelijk. Ik weet niet wat het is, is het beledigend?
Paljas is een keurig, lichtelijk ludiek woord, die reactie in een ander topic was vrij neutraal, zowel jij als Sickie werden door mij bevestigd. Als je overal oorloghandelingen in ziet, en mij tot 'de tegenstanders' rekent, zal je dat misschien ontgaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat "paljas" (icm met een eerdere reactie in ander topic) is trollerig. Ga maar in pol-sc oid vragen wat trollerig betekent. Beetje kinderachtig ook om je er nu weer op deze makkelijke wijze tussenuit te weaselen wmb, zo naïef schat ik je niet in...
Kwaliteit van OP. Wat is het doel van een openingspost op een discussieforum? Discussie uitlokken / mogelijk maken. Ik waardeer discussies. Hogelijk. Als persoon A jaarlijks één briljante OP levert en persoon B wekenlijks 1 niet-zo-briljante OP dan levert B méér door mij positief gewaardeerd effect op. (OP, zou ik haast typen). Ik vind Pberend een goeie OPener. Als ik de prijs mocht uitdelen gaf ik 'm aan Floripas. Met als runner-up LodewijkNapoleon.quote:Wat is logisch:
Als "kwaliteit van OP" gevraagd wordt en je vindt dat pberends geen kwaliteit bezit op dat gebied dan kan overdaad alleen maar nog schadelijker zijn imho, dit ongeacht of er af en toe een behoorlijke discussie op volgt. Dit belonen zorgt er ook niet voor dat er minder kwalitatief slechte OPs zullen worden geopend, iets dat juist wel tot aanbeveling strekt in fora.
Als "kwaliteit van schrijfstijl" gevraagd wordt, kun je een fiks aantal criteria opstellen die min of meer meetbaar of iig vergelijkbaar zijn. De minimale optie is de kwaliteit van de text zelf. Als iemands texten het op dat punt aantoonbaar afleggen dan geldt wmb ook overdaad is alleen maar schadelijker. Uiteraard zijn er meer criteria. Zoals: beknopt iets ingewikkelds kunnen uitleggen, en: welke toon wordt aangeslagen. Als ook dit negatief is dan... tja, bij overdaad...
Maw gekke criteria hanteer je.
Ik ken maar weinig topics van sizzler die zijn blijven hangen. Ik ken te veel topic van PBerends die vaak bagger bevatten, maar soms zit daar een "gem-stone" tussen.quote:Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
- sizzler
- pberends
(zie reaktie Sigme). Het leest gewoon lekker weg. En is vaak een eye-opener om de discussie verder te vervolgen in een bepaald zoekpad.quote:5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
[quote]
- Monidique
- RM-rf
Who the fuck is Mannee ?!quote:11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
- Mannee
- lord_vetinari
quote:4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. sizzler
quote:quote:5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Monidique
quote:11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Mannee
Een verroeste graatmagere reetquote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
pberends..
De rest zal me aan mijn ranke reet roesten.
Of niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
Lord_Vetinari moet zich hier eens wat vaker laten zien.
Wie weet Sickie, wie weet stem je over 2 jaar wel vóór mod-schap voor Lord Vquote:
Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?quote:
De NEGERKONING is uiteraard een verwijzing naar een fictief personage uit een literair hoogstandje, door één der kandidaten gedeeltelijk prijsgegeven in een POL-SC.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
Wie is de negerkoning?
Ressentimenten vanuit een periode lang geleden waarin L_V onder een andere naam moderator van POL was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?
Wile E Coyote. Voormalig pol-mod. Radicaal links, ontzettende simplist en daarnaast gewoonweg een ontzettende klootzak.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?
Ik ken wel de Zwarte Keizer van Hugo Claus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De NEGERKONING is uiteraard een verwijzing naar een fictief personage uit een literair hoogstandje, door één der kandidaten gedeeltelijk prijsgegeven in een POL-SC.
Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken wel de Zwarte Keizer van Hugo Claus.
Ik heb in de postgeschiedenis van die Coyote gekeken, en ik vond maar één enkel topic. Ik ben niet gechoqueerd.
Topics gaat het niet om. Modacties wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken wel de Zwarte Keizer van Hugo Claus.
Ik heb in de postgeschiedenis van die Coyote gekeken, en ik vond maar één enkel topic. Ik ben niet gechoqueerd.
Yahoo schijnt het wel aardig te doen en geopende topics kun je terugvinden in de search_lite, dus voor Wile_E_Coyote: Clickquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.
Maar goed, of je de kritiek die sommigen destijds hadden deelt of niet doet er niet zo toe. Het is een reeds lang afgesloten hoofdstuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.
En bij de derde trofee onthoud ik me van stemming. Voor de motivatie: ik sluit me aan bij Drugshond.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
- sizzler
- pberends
[..]
- Monidique
- RM-rf
Terecht niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
Kom eens naar de slowhat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Terecht niet.
Hij was links en deed wat nors als mod tegen rechtse baggeraars.
Vandaar die baggerverhalen over hem.
Hij kan beter wegblijven. Als mod was hij ook al niet bepaald een doorslaand succes hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
Wie is de negerkoning?
Lord_Vetinari moet zich hier eens wat vaker laten zien.
Kleiduivenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef Sidekick het volgende:
[...]
Sizzler, zoals niemand weet te beargumenteren.
sizzler is toch zijn kloon? Dezelfde waas voor de ogen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij kan beter wegblijven. Als mod was hij ook al niet bepaald een doorslaand succes hier.
Mjah, daarom is Sizzler nog steeds mod en is je extreem linkse billenmaat gestript van zijn modschap.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:24 schreef SCH het volgende:
[..]
sizzler is toch zijn kloon? Dezelfde waas voor de ogen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Wie weet Sickie, wie weet stem je over 2 jaar wel vóór mod-schap voor Lord V
Een user kan een hoop veranderen in 2 jaar. Jij en / of andere users..
Iedereen die niet masturbeert op Wilders is volgens jou extreem-links he.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef Sickie het volgende:
[..]
Mjah, daarom is Sizzler nog steeds mod en is je extreem linkse billenmaat gestript van zijn modschap.![]()
De enige keer dat hier in pol de hel los breekt is wanneer jij een koekje van eigen deeg krijgt en gaat liggen krijsen als een koter die een snoepje wil maar niet krijgt. Verder zal het me aan mijn reet roesten wie jij extreem rechts vindt of niet. Wile E Coyote was het schoolvoorbeeld van extreem links met oogkleppen en een gebrek aan objectiviteit. Heikneuter....quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedereen die niet masturbeert op Wilders is volgens jou extreem-links he.
Maar goed, dat mag gezegd worden, als ik iemand extreem-rechts noem, breekt de hel los.
Dat zeg ik dus. Extreem-links is geen probleem, extreem-rechts is een taboequote:Op zaterdag 3 december 2005 19:35 schreef Sickie het volgende:
[..]
De enige keer dat hier in pol de hel los breekt is wanneer jij een koekje van eigen deeg krijgt en gaat liggen krijsen als een koter die een snoepje wil maar niet krijgt. Verder zal het me aan mijn reet roesten wie jij extreem rechts vindt of niet. Wile E Coyote was het schoolvoorbeeld van extreem links met oogkleppen en een gebrek aan objectiviteit. Heikneuter....![]()
Ik zeg letterlijk dat het me geen ruk kan schelen wie jij extreem rechts vindt. Met andere woorden, dat mag je hier best ventileren als jij daar behoefte aan hebt. Gezien het feit je de laatste tijd het woord "bruinhemd" meerdere malen hebt gebezigd lijkt het me verstandig dat je je hypocriete muil eens gesloten houdt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Extreem-links is geen probleem, extreem-rechts is een taboe![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk dat het me geen ruk kan schelen wie jij extreem rechts vindt. Met andere woorden, dat mag je hier best ventileren als jij daar behoefte aan hebt. Gezien het feit je de laatste tijd het woord "bruinhemd" meerdere malen hebt gebezigd lijkt het me verstandig dat je je hypocriete muil eens gesloten houdt.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, het andere bruinhemd van POL ook nog - waar hebben jullie Sidekick begraven?
Het zou fijn zijn als er weer wat tegenwicht komt daar.
Je bedacht je net de term inderdaad gehanteerd te hebben en krabbelt weer terug zie ik. Precies zoals ik van je gewend ben. Je hanteerde de term bruinhemd zeker in de modetechnische context.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
Bruinhemdmag niet en extreem links wel???
Dat woord bruinhemd werd trouwens niet in een politieke context gebruikt.
"Het andere bruinhemd". Kennelijk label je meerdere mods alszijnde een nazi. Gefeliciteerd. En dat is niet politiek getint? Die kwalificatie heb je niet gemaakt naar aanleiding van de posts van beide heren op een politiek forum?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Meerdere malen zei je sickie.
En geen politieke context dus. Maar wel erg aangegrepen door de politiekcorrecte mod-eltie uiteraard.
Een arbitraire eis die je na ":o Bron?"plaatste. Tevens is het zeer, zéér moeilijk om 'bruinhemd' niet in een politieke context te zien wanneer het gaat over extreme sympathiën en politieke ideologien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
En geen politieke context dus.
Nee, die voor EW was omdat hij op de automatische piloot zonder de discussie gevolgd te hebben, totaal in het blind, zijn vriendje sizzler kwam steunen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:45 schreef Sickie het volgende:
[..]
"Het andere bruinhemd". Kennelijk label je meerdere mods alszijnde een nazi. Gefeliciteerd. En dat is niet politiek getint? Die kwalificatie heb je niet gemaakt naar aanleiding van de posts van beide heren op een politiek forum?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een arbitraire eis die je na ":o Bron?"plaatste. Tevens is het zeer, zéér moeilijk om 'bruinhemd' niet in een politieke context te zien wanneer het gaat over extreme sympathiën en politieke ideologien.
Meisje, je hebt jezelf weer ontzettend klem geluld, accepteer dat nu. Keer op keer laat je zien wat een armzalige discussietechniek in combinatie met een misselijke persoonlijkheid voor resultaten geeft. Het is niet iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, die voor EW was omdat hij op de automatische piloot zonder de discussie gevolgd te hebben, totaal in het blind, zijn vriendje sizzler kwam steunen.
Kun je nog even dat "meerdere malen" bewijzen?
'Bruinhemd' is geen 'NSB-er', 'NSB-er' heeft weldegelijk een bepaalde lading als het over politiek gaat en we lopen niet over straat kijkend naar het uiterlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
[..]Waarom dat? Het woord NSB-er wordt ook altijd in zo'n context gebruikt. En als we iemand op straat zien met een bepaald uiterlijk en we roepen "wat een nazi" bedoelen we neit dat hij extreem recht is.
Ken moi 't skille...quote:Maar wat vind je er van dat sickie L-V extreemlinks noemt?
Ga jij maar lekker zelf mensen voor extremistisch uitmaken en ondertussen de huilebalk uithangen, grapjasquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:50 schreef Sickie het volgende:
[..]
Meisje, je hebt jezelf weer ontzettend klem geluld, accepteer dat nu. Keer op keer laat je zien wat een armzalige discussietechniek in combinatie met een misselijke persoonlijkheid voor resultaten geeft. Het is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
Nee, die voor EW was omdat hij op de automatische piloot zonder de discussie gevolgd te hebben, totaal in het blind, zijn vriendje sizzler kwam steunen.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar blijkbaar komt dit dus voor. Waar baseren we dit ''nazi'' dan op? Op z'n lange leren jas?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
En als we iemand op straat zien met een bepaald uiterlijk en we roepen "wat een nazi" bedoelen we neit dat hij extreem recht is.
Zo zie ik het forum toch wel - in die context was die opmerking, dat was ook vrij duidelijk. En het was een opmerking in de geest van het topic, heel gepast dus. Maar de moderatie zit tegenwoordig in de slachtofferrol, ze hebben elkaar gevonden in een rechtse omarming en Sidekick zie je nooit meer, dus een beetje tegenwicht is welokay.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
'Bruinhemd' is geen 'NSB-er', 'NSB-er' heeft weldegelijk een bepaalde lading als het over politiek gaat en we lopen niet over straat kijkend naar het uiterlijk.
Bijna goedquote:Ken moi 't skille...
Zoals een wijs man ooit: zei "likt mijn reet en ***** kleine trollteef".quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker zelf mensen voor extremistisch uitmaken en ondertussen de huilebalk uithangen, grapjas![]()
Zeer aan te raden overigens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat toen wel vluchtig gevolgd, alleen was ik in licht benevelde toestand toen ik het las.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zoals een wijs man ooit: zei "likt mijn reet en ***** kleine trollteef".![]()
Dat is geen argument natuurlijk, maar dat had je zelf ook al begrepen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dat toen wel vluchtig gevolgd, alleen was ik in licht benevelde toestand toen ik het las.
Huh? Dat ik beneveld was is niet echt een argument. Wat ik wilde overbrengen was dat ik het wel degelijk gelezen heb waarbij ik niet elke punt en komma volledig tot me genomen heb. Met andere woorden, de claim van SCH is onwaar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is geen argument natuurlijk, maar dat had je zelf ook al begrepen.
Volgens mij kwam half fok mij steunen. Ik heb namelijk niet één post gelezen die jou gelijk gaf. Maar als EWK mij gelijk geeft, dan is het meteen een bruinhemd? Vreemde kijk op het leven hou je er dan op na. Maargoed, iedereen is gek behalve jij. Is het niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een arrogante selfkicker ben je tochquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half fok mij steunen.
Ik vond het nog steeds jammer dat je totaal geen zelfkritiek hebt sizzler- je weigert naar je eigen gedrag te kijken, je praat alles van jezelf goed. Dus die tekst is eerder op jou van toepassing.quote:Maar als EWK mij gelijk geeft, dan is het meteen een bruinhemd? Vreemde kijk op het leven hou je er dan op na. Maargoed, iedereen is gek behalve jij. Is het niet?
Je ontwijkt het punt. Maar goed, dat is niet nieuw in jouw geval. Mensen die in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn m.b.t. zichzelf en ook nog eens in de rechtsehoek geplaatst kunnen worden zijn gelijk nazi's.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een arrogante selfkicker ben je toch
[..]
Ik vond het nog steeds jammer dat je totaal geen zelfkritiek hebt sizzler- je weigert naar je eigen gedrag te kijken, je praat alles van jezelf goed. Dus die tekst is eerder op jou van toepassing.
Maar een discussie hierover met jou is zinloos. Ik denk echt dat het met je leeftijd te maken hebt - je durft niet echt te reflecteren op jezelf blijkbaar en dat is ook wel weer logisch.
Zo'n usericon wil ook nog wel eens helpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Sickie het volgende:
[..]
Je ontwijkt het punt. Maar goed, dat is niet nieuw in jouw geval. Mensen die in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn m.b.t. zichzelf en ook nog eens in de rechtsehoek geplaatst kunnen worden zijn gelijk nazi's.
Dat Sizzler geen onpopulair mod is verbaast me niet echt, maar met de aantijgingen van SCH hoef je geen fan te zijn om voor hem in de bres te springen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/94405
http://forum.fok.nl/user/history/90902
http://forum.fok.nl/user/history/78909
http://forum.fok.nl/user/history/96407
http://forum.fok.nl/user/history/131191
http://forum.fok.nl/user/history/15221
http://forum.fok.nl/user/history/127507
http://forum.fok.nl/user/history/12603
http://forum.fok.nl/user/history/13819
Of het ''half fok'' is, betwijfel ik, maar hij was wel degelijk populair.
Als een gevoel voor humor en wat oppervlakkige cartoonkennis niet aanwezig is zal dat best zo wezen ja.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo'n usericon wil ook nog wel eens helpen natuurlijk.
Zegt hij!quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zo'n usericon wil ook nog wel eens helpen natuurlijk.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Als een gevoel voor humor en wat oppervlakkige cartoonkennis niet aanwezig is zal dat best zo wezen ja.
Ik had gehoopt dat je zou voorwenden het niet te begrijpen, zodat ik weer eens iets kon toevoegen aan deze bijeenkomst, buiten laag-bij-de-grondse kwinkslagen.quote:
Een Homage de Patton is altijd welkom.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je zou voorwenden het niet te begrijpen, zodat ik weer eens iets kon toevoegen aan deze bijeenkomst, buiten laag-bij-de-grondse kwinkslagen.
Ik bedoelde juist dat hij een smerige antisemiet was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een Homage de Patton is altijd welkom.
Een satire zit er dus niet in begrijp ik?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat het een smerige antisemiet was.
Wie moet ik op de hak nemen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een satire zit er dus niet in begrijp ik?
De anti-semiet die in ieder van ons schuilt, en het onschuldige kind daarbinnen een bruin hemdje aantrekt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie moet ik op de hak nemen?
Dat kan niet, klowjow. Als deze ook tot mijn natuur behoort, kan ik hem niet belachelijk maken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De anti-semiet die in ieder van ons schuilt, en het onschuldige kind daarbinnen een bruin hemdje aantrekt.
Er kan tot en met 4 december gestemd worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:06 schreef kLowJow het volgende:
Is de verkiezing trouwens al voorbij of zitten we een topic te verbaggeren?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind SCH het leukst als hij uitvalt tegen pberends wegens het gebruik van het woord ''negertje'', om daarna het woord ''Jodentroost'' te gebruiken wanneer 'ie onder z'n ''Hools''-vrindjes is.
Definately.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een arrogante selfkicker ben je toch
[..]
Volgens mij zijn we hier niet op het schoolplein. "Meester, maar ze vinden het allemaal"quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Definately.![]()
Maar ondanks die juiste constatering blijft de stelling dat het gek is dat je EWK voor bruinhemd uitmaakte, terwijl hij niet de enige was die jouw geen gelijk gaf ongemoeid overeind staan. Sterker nog: er was niemand in één van de drie feedbacktopics die jou wél gelijk heeft gegeven. Wat dat met mijn zelfkritiek -of leeftijd- te maken heeft begrijp ik niet, maar ik denk dat jij de enige bent die dat wel begrijpt. Om de inmiddels duidelijke reden.
Goed bruggetje om het nu maar weer ontopic te laten verlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier niet op het schoolplein.
Je bedoelt: cherries ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Laten we het maar over iets anders hebben.... appels of zo.
Jamaar, ik ben geen homo!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien ben jij nog wel een beter boegbeeld..
Monidique-constructie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind SCH het leukst als hij uitvalt tegen pberends wegens het gebruik van het woord ''negertje'', om daarna het woord ''Jodentroost'' te gebruiken wanneer 'ie onder z'n ''Hools''-vrindjes is.
Sizzler opent goede topics, maar de kwantiteit ontbreekt een beetje. Pberends houdt POL levendiger daar veel meer topics te openen. Soms zit daar bagger tussen, soms zijn ze goed. Onder beste topicopener versta ik ook iemand die de levendigheid er in houdt.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
- sizzler
- pberends
Monidique post weinig inhoudelijk.RM-rf meer, mijn stem dus voor RM-rfquote:- Monidique
- RM-rf
Manneequote:- Mannee
- lord_vetinari
Vandaar dat het ook om de beste schrijfstijl gaat.quote:
Uit een offtopic reactie van twee zinnen kan ik te weinig afleiden over schrijfstijl.quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook om de beste schrijfstijl gaat.
quote:Op maandag 5 december 2005 08:52 schreef RichardQuest het volgende:
Goed,
Sizzler, Monidique en mannee hebben gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |