Een verroeste graatmagere reetquote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
pberends..
De rest zal me aan mijn ranke reet roesten.
Of niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
Lord_Vetinari moet zich hier eens wat vaker laten zien.
Wie weet Sickie, wie weet stem je over 2 jaar wel vóór mod-schap voor Lord Vquote:
Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?quote:
De NEGERKONING is uiteraard een verwijzing naar een fictief personage uit een literair hoogstandje, door één der kandidaten gedeeltelijk prijsgegeven in een POL-SC.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
Wie is de negerkoning?
Ressentimenten vanuit een periode lang geleden waarin L_V onder een andere naam moderator van POL was.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?
Wile E Coyote. Voormalig pol-mod. Radicaal links, ontzettende simplist en daarnaast gewoonweg een ontzettende klootzak.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?
Ik ken wel de Zwarte Keizer van Hugo Claus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De NEGERKONING is uiteraard een verwijzing naar een fictief personage uit een literair hoogstandje, door één der kandidaten gedeeltelijk prijsgegeven in een POL-SC.
Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken wel de Zwarte Keizer van Hugo Claus.
Ik heb in de postgeschiedenis van die Coyote gekeken, en ik vond maar één enkel topic. Ik ben niet gechoqueerd.
Topics gaat het niet om. Modacties wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ken wel de Zwarte Keizer van Hugo Claus.
Ik heb in de postgeschiedenis van die Coyote gekeken, en ik vond maar één enkel topic. Ik ben niet gechoqueerd.
Yahoo schijnt het wel aardig te doen en geopende topics kun je terugvinden in de search_lite, dus voor Wile_E_Coyote: Clickquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.
Maar goed, of je de kritiek die sommigen destijds hadden deelt of niet doet er niet zo toe. Het is een reeds lang afgesloten hoofdstuk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.
En bij de derde trofee onthoud ik me van stemming. Voor de motivatie: ik sluit me aan bij Drugshond.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
De uitslag voor de volgende trofeeën is nog niet duidelijk. Om uitsluitsel te geven open ik zoals vorig jaar gebeurde een tweede stemronde. Je kunt tot en met zondag 4 december stemmen.
[..]
- sizzler
- pberends
[..]
- Monidique
- RM-rf
Terecht niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:
Kom eens naar de slowhat?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Terecht niet.
Hij was links en deed wat nors als mod tegen rechtse baggeraars.
Vandaar die baggerverhalen over hem.
Hij kan beter wegblijven. Als mod was hij ook al niet bepaald een doorslaand succes hier.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:
Wie is de negerkoning?
Lord_Vetinari moet zich hier eens wat vaker laten zien.
Kleiduivenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef Sidekick het volgende:
[...]
Sizzler, zoals niemand weet te beargumenteren.
sizzler is toch zijn kloon? Dezelfde waas voor de ogen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij kan beter wegblijven. Als mod was hij ook al niet bepaald een doorslaand succes hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |