abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32716279
De uitslag voor de volgende trofeeën is nog niet duidelijk. Om uitsluitsel te geven open ik zoals vorig jaar gebeurde een tweede stemronde. Je kunt tot en met zondag 4 december stemmen.
quote:
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
- sizzler
- pberends
quote:
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
- Monidique
- RM-rf
quote:
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
- Mannee
- lord_vetinari

Dus aan iedere stemmer de vraag voor deze drie trofeeën een winnaar te kiezen. Mensen die in ronde 1 niet hebben gestemd hebben pech.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 1 december 2005 @ 01:24:28 #2
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32716606
makkie
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
De uitslag voor de volgende trofeeën is nog niet duidelijk. Om uitsluitsel te geven open ik zoals vorig jaar gebeurde een tweede stemronde. Je kunt tot en met zondag 4 december stemmen.
[..]

- sizzler

- pberends
[..]

- Monidique
- RM-rf
[..]

- Mannee
- lord_vetinari

Dus aan iedere stemmer de vraag voor deze drie trofeeën een winnaar te kiezen. Mensen die in ronde 1 niet hebben gestemd hebben pech.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32716657
Ik geloof het verder wel...
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32717403
quote:
[..]

- sizzler
- pberends
[..]

- Monidique
- RM-rf
[..]

- Mannee
- lord_vetinari

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32717528
quote:
[..]

- sizzler
- pberends
[..]

- Monidique
- RM-rf
[..]

- Mannee
- lord_vetinari

pi_32718149
Ik ga dan voor kwantiteit als criterium, tenslotte is dat ook een belangrijke kwaliteit op een forum als dit

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener:
- sizzler
- pberends

- Monidique
- RM-rf
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32718295
quote:
[..]

- sizzler
- pberends
[..]

- Monidique
- RM-rf
[..]

- Mannee
- lord_vetinari

pi_32718426
pberend

monidique

lord_vetinari
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 1 december 2005 @ 10:15:01 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32720322
quote:
[..]

- sizzler
- pberends
[..]

- Monidique
- RM-rf
[..]

- Mannee
- lord_vetinari

pi_32721214
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:27 schreef Tafkahs het volgende:
Ik geloof het verder wel...
Te veel democratie?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_32721446
Hans van Mierlo: tussen die twee dan Sizzler.
Reden vrij duidelijk.

Piet Hein Donner: zonder twijfel Monidique.
Rm-rf's schrijfstijl barst van de wrs snelheidsfouten, is te langdradig, geeft de indruk een omgevallen boekenkast na te bootsen en bevat niet zelden een irritant minzaam toontje aan het adres van medediscussianten. Monidique aan de andere kant is beknopt, besteedt aandacht aan zowel vorm als inhoud en sluit niet zelden af met scherts, ironie, satire, dit zonder in overdadige maniertjes (zoals het gebruik van niets aan de inhoud toevoegende bijvoegelijk naamwoorden) te vervallen.

Roel Pieper: kom ik niet uit.
Ik ken Mannee niet echt, hij komt van fp (???), lees eigenlijk het eerste topic van hem en daaruit blijkt dat hij provocatief uit de hoek kan komen tov het heersende politiek correctisme op POL, op zich veelbelovend. L_V had ik zelf al als favoriet.
I´m back.
pi_32721662
quote:
Op donderdag 1 december 2005 05:51 schreef sigme het volgende:
Ik ga dan voor kwantiteit als criterium, tenslotte is dat ook een belangrijke kwaliteit op een forum als dit

4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener:
- sizzler
- pberends

- Monidique
- RM-rf
Wat een gek criterium. .
I´m back.
pi_32722823
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat een gek criterium. .
Luister paljas, ik had geen van deze kandidaten voorgedragen voor deze trofee's.
Ik vind de kandidaat topicopeners beide niet heel geweldig, maar pberend opent er zoveel dat er met regelmaat een aardige discussie volgt.

Monidique heb ik slechts één keer een fraaie post zien achterlaten buiten de slowchat (iets over 911 complotten, het was een buitengewone post ). RM-fm post niet zodanig dat ik 'm zou voordragen, maar ik lees met regelmaat behoorlijk goeie posts van hem.

In beide gevallen draagt uiteindelijk de kwantiteit bij aan de kwaliteit, ten opzichte van de tegenstrever. Zo duidelijker?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32723288
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Luister paljas,
Wat is dit, opzettelijk flamebaitje waar ik in moet trappen??? Punten aan het verzamelen???Doorzichtig hoor.
quote:
ik had geen van deze kandidaten voorgedragen voor deze trofee's.
Ik vind de kandidaat topicopeners beide niet heel geweldig, maar pberend opent er zoveel dat er met regelmaat een aardige discussie volgt.

Monidique heb ik slechts één keer een fraaie post zien achterlaten buiten de slowchat (iets over 911 complotten, het was een buitengewone post ). RM-fm post niet zodanig dat ik 'm zou voordragen, maar ik lees met regelmaat behoorlijk goeie posts van hem.

In beide gevallen draagt uiteindelijk de kwantiteit bij aan de kwaliteit, ten opzichte van de tegenstrever. Zo duidelijker?
Dom dan, gaan beiden over "beste", er wordt gevraagd naar 'kwaliteit'. Resp. kwaliteit van OP en schrijfstijl. Als je tussen beide kandidaten niet kunt kiezen, bijv. omdat je ze beide weinig kwaliteit vindt bezitten, dan lijkt het me logisch dat je de vraag onbeantwoord laat ipv "kwantiteit" als bijdragend aan kwaliteit aan te merken. Daarbij dat topics van pberends soms een goede discussie opleveren is het gevolg van de users die reageren en niet de kwaliteit van OP, waarnaar wordt gevraagd. Voorts is eenvoudig te controleren dat Rm-rf nogal wat schrijffouten maakt. Het ontbreken van deze fouten is een methode om kwaliteit van schrijfstijl vast te stellen...
Zo duidelijk, trolly?
I´m back.
pi_32723440
Pberends

en Monidique

Die laatste categorie krijgt geen stem van me .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32723505
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat is dit, opzettelijk flamebaitje waar ik in moet trappen??? Punten aan het verzamelen???Doorzichtig hoor.
[..]

Dom dan, gaan beiden over "beste", er wordt gevraagd naar 'kwaliteit'. Resp. kwaliteit van OP en schrijfstijl. Als je tussen beide kandidaten niet kunt kiezen, bijv. omdat je ze beide weinig kwaliteit vindt bezitten, dan lijkt het me logisch dat je de vraag onbeantwoord laat ipv "kwantiteit" als bijdragend aan kwaliteit aan te merken. Daarbij dat topics van pberends soms een goede discussie opleveren is het gevolg van de users die reageren en niet de kwaliteit van OP, waar naar wordt gevraagd. Voorts is eenvoudig te controleren dat Rm-rf nogal wat schrijffouten maakt. Het ontbreken van deze fouten is een methode om kwaliteit van schrijfstijl vast te stellen...
Zo duidelijk, trolly?
Zet je zuur terug in de kast, Ryan. Ik flame niet, en ik weiger nog steeds me door jou in de stellingen te laten trekken. Paljas, als je dat beledigend vindt dan bied ik je mijn diepe oprechte verontschuldigingen aan.

Wat jij een relevant criterium vind voor je keuze, vind ik niet zwaarwegend. Ik hanteer een ander criterium. Dat RM-fm spelfouten maakt, maakt hem geen objectief betere stijl van posten hebben. De hoeveelheid posts is ook een stijlkwestie. Dat het de vervolgers van een discussie zijn die het topic de moeite waard maken doet niks eraan af dat het een goeie kwaliteit van pberends is een discussie weer eens fris te laten beginnen, met een minder hoogstaande OP dan anderen wel zouden kunnen maken. Maar die doen dat te weinig..

Kwaliteit is niet gelijk aan kwantiteit. Niettemin *kan* het leveren van een grote (of kleine) kwantiteit wel degelijk een kwaliteitsaspect zijn.

Waarom je mij trolly noemt is me onduidelijk. Ik weet niet wat het is, is het beledigend?
pi_32723966
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Zet je zuur terug in de kast, Ryan. Ik flame niet, en ik weiger nog steeds me door jou in de stellingen te laten trekken. Paljas, als je dat beledigend vindt dan bied ik je mijn diepe oprechte verontschuldigingen aan.

Wat jij een relevant criterium vind voor je keuze, vind ik niet zwaarwegend. Ik hanteer een ander criterium. Dat RM-fm spelfouten maakt, maakt hem geen objectief betere stijl van posten hebben. De hoeveelheid posts is ook een stijlkwestie. Dat het de vervolgers van een discussie zijn die het topic de moeite waard maken doet niks eraan af dat het een goeie kwaliteit van pberends is een discussie weer eens fris te laten beginnen, met een minder hoogstaande OP dan anderen wel zouden kunnen maken. Maar die doen dat te weinig..

Kwaliteit is niet gelijk aan kwantiteit. Niettemin *kan* het leveren van een grote (of kleine) kwantiteit wel degelijk een kwaliteitsaspect zijn.

Waarom je mij trolly noemt is me onduidelijk. Ik weet niet wat het is, is het beledigend?
Dat "paljas" (icm met een eerdere reactie in ander topic) is trollerig. Ga maar in pol-sc oid vragen wat trollerig betekent. Beetje kinderachtig ook om je er nu weer op deze makkelijke wijze tussenuit te weaselen wmb, zo naïef schat ik je niet in...

Wat is logisch:
Als "kwaliteit van OP" gevraagd wordt en je vindt dat pberends geen kwaliteit bezit op dat gebied dan kan overdaad alleen maar nog schadelijker zijn imho, dit ongeacht of er af en toe een behoorlijke discussie op volgt. Dit belonen zorgt er ook niet voor dat er minder kwalitatief slechte OPs zullen worden geopend, iets dat juist wel tot aanbeveling strekt in fora.
Als "kwaliteit van schrijfstijl" gevraagd wordt, kun je een fiks aantal criteria opstellen die min of meer meetbaar of iig vergelijkbaar zijn. De minimale optie is de kwaliteit van de text zelf. Als iemands texten het op dat punt aantoonbaar afleggen dan geldt wmb ook overdaad is alleen maar schadelijker. Uiteraard zijn er meer criteria. Zoals: beknopt iets ingewikkelds kunnen uitleggen, en: welke toon wordt aangeslagen. Als ook dit negatief is dan... tja, bij overdaad...
Kortom: kwantiteit kan niet bijdragen aan kwaliteit als die kwaliteit niet deugt, in tegendeel juist.
Maw gekke criteria hanteer je.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 01-12-2005 13:08:29 ]
I´m back.
pi_32724425
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat "paljas" (icm met een eerdere reactie in ander topic) is trollerig. Ga maar in pol-sc oid vragen wat trollerig betekent. Beetje kinderachtig ook om je er nu weer op deze makkelijke wijze tussenuit te weaselen wmb, zo naïef schat ik je niet in...
Paljas is een keurig, lichtelijk ludiek woord, die reactie in een ander topic was vrij neutraal, zowel jij als Sickie werden door mij bevestigd. Als je overal oorloghandelingen in ziet, en mij tot 'de tegenstanders' rekent, zal je dat misschien ontgaan.
quote:
Wat is logisch:
Als "kwaliteit van OP" gevraagd wordt en je vindt dat pberends geen kwaliteit bezit op dat gebied dan kan overdaad alleen maar nog schadelijker zijn imho, dit ongeacht of er af en toe een behoorlijke discussie op volgt. Dit belonen zorgt er ook niet voor dat er minder kwalitatief slechte OPs zullen worden geopend, iets dat juist wel tot aanbeveling strekt in fora.
Als "kwaliteit van schrijfstijl" gevraagd wordt, kun je een fiks aantal criteria opstellen die min of meer meetbaar of iig vergelijkbaar zijn. De minimale optie is de kwaliteit van de text zelf. Als iemands texten het op dat punt aantoonbaar afleggen dan geldt wmb ook overdaad is alleen maar schadelijker. Uiteraard zijn er meer criteria. Zoals: beknopt iets ingewikkelds kunnen uitleggen, en: welke toon wordt aangeslagen. Als ook dit negatief is dan... tja, bij overdaad...

Maw gekke criteria hanteer je.
Kwaliteit van OP. Wat is het doel van een openingspost op een discussieforum? Discussie uitlokken / mogelijk maken. Ik waardeer discussies. Hogelijk. Als persoon A jaarlijks één briljante OP levert en persoon B wekenlijks 1 niet-zo-briljante OP dan levert B méér door mij positief gewaardeerd effect op. (OP, zou ik haast typen). Ik vind Pberend een goeie OPener. Als ik de prijs mocht uitdelen gaf ik 'm aan Floripas. Met als runner-up LodewijkNapoleon.

Kwaliteit van post. Doel van post. Dat het bijdraagt aan de discussie. Belang van type en spelfouten: zeer gering. Begrijpelijkheid staat daar vér boven. Een spelfoutvrije zeikerd kan ik missen als kiespijn. Kiezend tussen M en RM-fm zie ik M. zo goed als nooit iets bijdragen dat beklijft in de POLdiscussies. In de POL-SC wel, buiten POL ook wel, niet in POL. RM-fm daarentegen wel. Hij draagt duidelijk bij aan discussie, geeft antwoorden, stelt vragen, roept weer nieuwe vragen en reacties op. Daarmee is hij volgens mij de trofee meer waard.
pi_32724494
sizzler en RM-rf en die derde geen van beiden.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:27:42 #20
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32724613
quote:
Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
- sizzler
- pberends
Ik ken maar weinig topics van sizzler die zijn blijven hangen. Ik ken te veel topic van PBerends die vaak bagger bevatten, maar soms zit daar een "gem-stone" tussen.
quote:
[quote]
- Monidique
- RM-rf
(zie reaktie Sigme). Het leest gewoon lekker weg. En is vaak een eye-opener om de discussie verder te vervolgen in een bepaald zoekpad.
quote:
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
- Mannee
- lord_vetinari
Who the fuck is Mannee ?!
pi_32724753
quote:
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener. sizzler
quote:
quote:5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl. Monidique
quote:
Mannee
pi_32724851
Allejezus wat een gemier weer.
Wat een lange teentjes hier!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 1 december 2005 @ 13:35:48 #23
89730 Drugshond
pi_32725003
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef Drugshond het volgende:
Die sig...
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 1 december 2005 @ 13:59:38 #25
89730 Drugshond
  donderdag 1 december 2005 @ 17:55:32 #26
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_32731614

pberends.

.

De rest zal me aan mijn ranke reet roesten.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 1 december 2005 @ 18:00:24 #27
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32731727
- sizzler, the funnybone tickler!
- pberends
[..]

- Monidique, al was het maar om 'm op de kast te krijgen, vanaf welke hij geen Civ4 meer kan spelen.
- RM-rf
[..]

- Mannee, mannee, wie de fuck is mannee?
- lord_vetinari. Hij kan slecht tegen plagen, maar hij blijft een heer.
  donderdag 1 december 2005 @ 18:01:26 #28
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32731747
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Bupatih het volgende:

pberends.

.

De rest zal me aan mijn ranke reet roesten.
Een verroeste graatmagere reet
Daar gaat mijn eetlust.
pi_32752860
sizzler
De NEGERKONING
Mannee. L_V behoeft geen uitnodiging, die weet zijn weg wel te vinden lijkt me zo.
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:50:05 #30
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32753756
Wie is de negerkoning?

Lord_Vetinari moet zich hier eens wat vaker laten zien.
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:52:29 #31
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32753798
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Floripas het volgende:

Of niet.
Say your prayers
pi_32753888
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:52 schreef Sickie het volgende:

[..]

Of niet.
Wie weet Sickie, wie weet stem je over 2 jaar wel vóór mod-schap voor Lord V
Een user kan een hoop veranderen in 2 jaar. Jij en / of andere users..
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:00:52 #33
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32754003
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:52 schreef Sickie het volgende:

[..]

Of niet.
Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?
pi_32754081
quote:
Wie is de negerkoning?
De NEGERKONING is uiteraard een verwijzing naar een fictief personage uit een literair hoogstandje, door één der kandidaten gedeeltelijk prijsgegeven in een POL-SC.
pi_32754130
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik mag hem eigenlijk wel. Ik snap niet waarom iedereen altijd over hem zegt dat-ie zo'n zak is. Kun je met een bewijsje komen?
Ressentimenten vanuit een periode lang geleden waarin L_V onder een andere naam moderator van POL was.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:10:10 #36
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32754233
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wile E Coyote. Voormalig pol-mod. Radicaal links, ontzettende simplist en daarnaast gewoonweg een ontzettende klootzak.
Say your prayers
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:21:12 #37
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32754542
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

De NEGERKONING is uiteraard een verwijzing naar een fictief personage uit een literair hoogstandje, door één der kandidaten gedeeltelijk prijsgegeven in een POL-SC.
Ik ken wel de Zwarte Keizer van Hugo Claus.

Ik heb in de postgeschiedenis van die Coyote gekeken, en ik vond maar één enkel topic. Ik ben niet gechoqueerd.
pi_32754616
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb in de postgeschiedenis van die Coyote gekeken, en ik vond maar één enkel topic. Ik ben niet gechoqueerd.
Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:24:39 #39
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32754660
quote:

[..]

Topics gaat het niet om. Modacties wel.
Say your prayers
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:26:22 #40
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32754718
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Postgeschiedenis van voor 1 januari 2005 kun je zo (op dit moment) ook niet terugvinden.
Yahoo schijnt het wel aardig te doen en geopende topics kun je terugvinden in de search_lite, dus voor Wile_E_Coyote: Click
pi_32754739
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:23 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Maar goed, of je de kritiek die sommigen destijds hadden deelt of niet doet er niet zo toe. Het is een reeds lang afgesloten hoofdstuk.
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:09:50 #42
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32768415
Monidique, zoals Ryan3 dat al beargumenteerde.
Mannee, zoals kLowJow al beargumenteerde.
Sizzler, zoals niemand weet te beargumenteren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 2 december 2005 @ 23:22:02 #43
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32768762
quote:
[..]

- sizzler
- pberends
[..]

- Monidique
- RM-rf
En bij de derde trofee onthoud ik me van stemming. Voor de motivatie: ik sluit me aan bij Drugshond.
pi_32770229
quote:

Terecht niet.
Hij was links en deed wat nors als mod tegen rechtse baggeraars.
Vandaar die baggerverhalen over hem.
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:15:27 #45
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32770322
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Terecht niet.
Hij was links en deed wat nors als mod tegen rechtse baggeraars.
Vandaar die baggerverhalen over hem.
Kom eens naar de slowhat?
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:16:07 #46
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32770335
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kom eens naar de slowhat?
Reageer nou eens in je eco modellen topic....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32774371
quote:
Wie is de negerkoning?

Hij kan beter wegblijven. Als mod was hij ook al niet bepaald een doorslaand succes hier.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32785245
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef Sidekick het volgende:
[...]
Sizzler, zoals niemand weet te beargumenteren.
Kleiduiven
Als Verdonk posters mogen...
GroenLinks

Stuk voor stuk kwaliteitstopics.
pi_32785666
foutje
pi_32785720
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 06:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij kan beter wegblijven. Als mod was hij ook al niet bepaald een doorslaand succes hier.
sizzler is toch zijn kloon? Dezelfde waas voor de ogen.
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:08:49 #51
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32786729
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:24 schreef SCH het volgende:

[..]

sizzler is toch zijn kloon? Dezelfde waas voor de ogen.
Mjah, daarom is Sizzler nog steeds mod en is je extreem linkse billenmaat gestript van zijn modschap.
Say your prayers
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:10:13 #52
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32786764
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Wie weet Sickie, wie weet stem je over 2 jaar wel vóór mod-schap voor Lord V
Een user kan een hoop veranderen in 2 jaar. Jij en / of andere users..

Volgens mij is het Sigme bedtijd. Ga maar lief slapen.
Say your prayers
pi_32787090
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:08 schreef Sickie het volgende:

[..]

Mjah, daarom is Sizzler nog steeds mod en is je extreem linkse billenmaat gestript van zijn modschap.
Iedereen die niet masturbeert op Wilders is volgens jou extreem-links he.

Maar goed, dat mag gezegd worden, als ik iemand extreem-rechts noem, breekt de hel los.
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:35:38 #54
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32787503
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Iedereen die niet masturbeert op Wilders is volgens jou extreem-links he.

Maar goed, dat mag gezegd worden, als ik iemand extreem-rechts noem, breekt de hel los.
De enige keer dat hier in pol de hel los breekt is wanneer jij een koekje van eigen deeg krijgt en gaat liggen krijsen als een koter die een snoepje wil maar niet krijgt. Verder zal het me aan mijn reet roesten wie jij extreem rechts vindt of niet. Wile E Coyote was het schoolvoorbeeld van extreem links met oogkleppen en een gebrek aan objectiviteit. Heikneuter....
Say your prayers
pi_32787528
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:35 schreef Sickie het volgende:

[..]

De enige keer dat hier in pol de hel los breekt is wanneer jij een koekje van eigen deeg krijgt en gaat liggen krijsen als een koter die een snoepje wil maar niet krijgt. Verder zal het me aan mijn reet roesten wie jij extreem rechts vindt of niet. Wile E Coyote was het schoolvoorbeeld van extreem links met oogkleppen en een gebrek aan objectiviteit. Heikneuter....
Dat zeg ik dus. Extreem-links is geen probleem, extreem-rechts is een taboe
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:39:30 #56
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32787615
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus. Extreem-links is geen probleem, extreem-rechts is een taboe
Ik zeg letterlijk dat het me geen ruk kan schelen wie jij extreem rechts vindt. Met andere woorden, dat mag je hier best ventileren als jij daar behoefte aan hebt. Gezien het feit je de laatste tijd het woord "bruinhemd" meerdere malen hebt gebezigd lijkt het me verstandig dat je je hypocriete muil eens gesloten houdt.
Say your prayers
pi_32787627
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:39 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik zeg letterlijk dat het me geen ruk kan schelen wie jij extreem rechts vindt. Met andere woorden, dat mag je hier best ventileren als jij daar behoefte aan hebt. Gezien het feit je de laatste tijd het woord "bruinhemd" meerdere malen hebt gebezigd lijkt het me verstandig dat je je hypocriete muil eens gesloten houdt.
Bron?
pi_32787660
Bruinhemdmag niet en extreem links wel???

Dat woord bruinhemd werd trouwens niet in een politieke context gebruikt.
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:42:12 #59
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32787700
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Bron?
Een moderator met extreme sympathieen, mag dat?

U zei?
Say your prayers
pi_32787708
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, het andere bruinhemd van POL ook nog - waar hebben jullie Sidekick begraven?

Het zou fijn zijn als er weer wat tegenwicht komt daar.
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:43:28 #61
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32787735
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef SCH het volgende:
Bruinhemdmag niet en extreem links wel???

Dat woord bruinhemd werd trouwens niet in een politieke context gebruikt.
Je bedacht je net de term inderdaad gehanteerd te hebben en krabbelt weer terug zie ik. Precies zoals ik van je gewend ben. Je hanteerde de term bruinhemd zeker in de modetechnische context.
Say your prayers
pi_32787741
Meerdere malen zei je sickie.

En geen politieke context dus. Maar wel erg aangegrepen door de politiekcorrecte mod-eltie uiteraard.
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:43:56 #63
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32787753
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:42 schreef Monidique het volgende:

[..]
Jah, die is het inderdaad.
Say your prayers
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:45:29 #64
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32787801
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Meerdere malen zei je sickie.

En geen politieke context dus. Maar wel erg aangegrepen door de politiekcorrecte mod-eltie uiteraard.
"Het andere bruinhemd". Kennelijk label je meerdere mods alszijnde een nazi. Gefeliciteerd. En dat is niet politiek getint? Die kwalificatie heb je niet gemaakt naar aanleiding van de posts van beide heren op een politiek forum?
Say your prayers
pi_32787854
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
En geen politieke context dus.
Een arbitraire eis die je na ":o Bron?"plaatste. Tevens is het zeer, zéér moeilijk om 'bruinhemd' niet in een politieke context te zien wanneer het gaat over extreme sympathiën en politieke ideologien.
pi_32787856
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:45 schreef Sickie het volgende:

[..]

"Het andere bruinhemd". Kennelijk label je meerdere mods alszijnde een nazi. Gefeliciteerd. En dat is niet politiek getint? Die kwalificatie heb je niet gemaakt naar aanleiding van de posts van beide heren op een politiek forum?
Nee, die voor EW was omdat hij op de automatische piloot zonder de discussie gevolgd te hebben, totaal in het blind, zijn vriendje sizzler kwam steunen.

Kun je nog even dat "meerdere malen" bewijzen?
pi_32787905
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Een arbitraire eis die je na ":o Bron?"plaatste. Tevens is het zeer, zéér moeilijk om 'bruinhemd' niet in een politieke context te zien wanneer het gaat over extreme sympathiën en politieke ideologien.
Waarom dat? Het woord NSB-er wordt ook altijd in zo'n context gebruikt. En als we iemand op straat zien met een bepaald uiterlijk en we roepen "wat een nazi" bedoelen we neit dat hij extreem recht is.

Maar wat vind je er van dat sickie L-V extreemlinks noemt?
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:50:12 #68
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32787945
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, die voor EW was omdat hij op de automatische piloot zonder de discussie gevolgd te hebben, totaal in het blind, zijn vriendje sizzler kwam steunen.

Kun je nog even dat "meerdere malen" bewijzen?
Meisje, je hebt jezelf weer ontzettend klem geluld, accepteer dat nu. Keer op keer laat je zien wat een armzalige discussietechniek in combinatie met een misselijke persoonlijkheid voor resultaten geeft. Het is niet iets om trots op te zijn.

Say your prayers
pi_32787980
SCH marschiert mit ruhig-festem Schritt !
pi_32787982
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom dat? Het woord NSB-er wordt ook altijd in zo'n context gebruikt. En als we iemand op straat zien met een bepaald uiterlijk en we roepen "wat een nazi" bedoelen we neit dat hij extreem recht is.
'Bruinhemd' is geen 'NSB-er', 'NSB-er' heeft weldegelijk een bepaalde lading als het over politiek gaat en we lopen niet over straat kijkend naar het uiterlijk.
quote:
Maar wat vind je er van dat sickie L-V extreemlinks noemt?
Ken moi 't skille...
pi_32788015
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:50 schreef Sickie het volgende:

[..]

Meisje, je hebt jezelf weer ontzettend klem geluld, accepteer dat nu. Keer op keer laat je zien wat een armzalige discussietechniek in combinatie met een misselijke persoonlijkheid voor resultaten geeft. Het is niet iets om trots op te zijn.

Ga jij maar lekker zelf mensen voor extremistisch uitmaken en ondertussen de huilebalk uithangen, grapjas
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:53:52 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32788079
quote:

Ik heb dat toen wel vluchtig gevolgd, alleen was ik in licht benevelde toestand toen ik het las.
pi_32788081
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:48 schreef SCH het volgende:
En als we iemand op straat zien met een bepaald uiterlijk en we roepen "wat een nazi" bedoelen we neit dat hij extreem recht is.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar blijkbaar komt dit dus voor. Waar baseren we dit ''nazi'' dan op? Op z'n lange leren jas?
pi_32788090
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

'Bruinhemd' is geen 'NSB-er', 'NSB-er' heeft weldegelijk een bepaalde lading als het over politiek gaat en we lopen niet over straat kijkend naar het uiterlijk.
Zo zie ik het forum toch wel - in die context was die opmerking, dat was ook vrij duidelijk. En het was een opmerking in de geest van het topic, heel gepast dus. Maar de moderatie zit tegenwoordig in de slachtofferrol, ze hebben elkaar gevonden in een rechtse omarming en Sidekick zie je nooit meer, dus een beetje tegenwicht is welokay.
quote:
Ken moi 't skille...
Bijna goed
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:54:19 #75
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32788099
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker zelf mensen voor extremistisch uitmaken en ondertussen de huilebalk uithangen, grapjas
Zoals een wijs man ooit: zei "likt mijn reet en ***** kleine trollteef".
Say your prayers
pi_32788104
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik heb dat toen wel vluchtig gevolgd, alleen was ik in licht benevelde toestand toen ik het las.
Zeer aan te raden overigens.
pi_32788128
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:54 schreef Sickie het volgende:

[..]

Zoals een wijs man ooit: zei "likt mijn reet en ***** kleine trollteef".
pi_32788415
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat is geen argument natuurlijk, maar dat had je zelf ook al begrepen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 3 december 2005 @ 20:08:24 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32788508
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is geen argument natuurlijk, maar dat had je zelf ook al begrepen.
Huh? Dat ik beneveld was is niet echt een argument. Wat ik wilde overbrengen was dat ik het wel degelijk gelezen heb waarbij ik niet elke punt en komma volledig tot me genomen heb. Met andere woorden, de claim van SCH is onwaar.
pi_32789010
quote:

[..]

Volgens mij kwam half fok mij steunen. Ik heb namelijk niet één post gelezen die jou gelijk gaf. Maar als EWK mij gelijk geeft, dan is het meteen een bruinhemd? Vreemde kijk op het leven hou je er dan op na. Maargoed, iedereen is gek behalve jij. Is het niet?

pi_32789384
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

Volgens mij kwam half fok mij steunen.
Jezus, wat een arrogante selfkicker ben je toch
quote:
Maar als EWK mij gelijk geeft, dan is het meteen een bruinhemd? Vreemde kijk op het leven hou je er dan op na. Maargoed, iedereen is gek behalve jij. Is het niet?
Ik vond het nog steeds jammer dat je totaal geen zelfkritiek hebt sizzler- je weigert naar je eigen gedrag te kijken, je praat alles van jezelf goed. Dus die tekst is eerder op jou van toepassing.

Maar een discussie hierover met jou is zinloos. Ik denk echt dat het met je leeftijd te maken hebt - je durft niet echt te reflecteren op jezelf blijkbaar en dat is ook wel weer logisch.
  zaterdag 3 december 2005 @ 20:47:24 #82
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32789642
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Jezus, wat een arrogante selfkicker ben je toch
[..]

Ik vond het nog steeds jammer dat je totaal geen zelfkritiek hebt sizzler- je weigert naar je eigen gedrag te kijken, je praat alles van jezelf goed. Dus die tekst is eerder op jou van toepassing.

Maar een discussie hierover met jou is zinloos. Ik denk echt dat het met je leeftijd te maken hebt - je durft niet echt te reflecteren op jezelf blijkbaar en dat is ook wel weer logisch.
Je ontwijkt het punt. Maar goed, dat is niet nieuw in jouw geval. Mensen die in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn m.b.t. zichzelf en ook nog eens in de rechtsehoek geplaatst kunnen worden zijn gelijk nazi's.
Say your prayers
pi_32789730
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef Sickie het volgende:

[..]

Je ontwijkt het punt. Maar goed, dat is niet nieuw in jouw geval. Mensen die in jouw ogen niet kritisch genoeg zijn m.b.t. zichzelf en ook nog eens in de rechtsehoek geplaatst kunnen worden zijn gelijk nazi's.
Zo'n usericon wil ook nog wel eens helpen natuurlijk.
  zaterdag 3 december 2005 @ 20:49:57 #85
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32789732
quote:
Dat Sizzler geen onpopulair mod is verbaast me niet echt, maar met de aantijgingen van SCH hoef je geen fan te zijn om voor hem in de bres te springen.
Say your prayers
pi_32789782
Ik vind SCH het leukst als hij uitvalt tegen pberends wegens het gebruik van het woord ''negertje'', om daarna het woord ''Jodentroost'' te gebruiken wanneer 'ie onder z'n ''Hools''-vrindjes is.
  zaterdag 3 december 2005 @ 20:51:46 #87
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32789799
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als een gevoel voor humor en wat oppervlakkige cartoonkennis niet aanwezig is zal dat best zo wezen ja.
Say your prayers
pi_32789811
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zegt hij!
pi_32789837
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef Sickie het volgende:

[..]

Als een gevoel voor humor en wat oppervlakkige cartoonkennis niet aanwezig is zal dat best zo wezen ja.
Dat zeg ik.
pi_32789847
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zegt hij!
Zie je.
pi_32789911
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:53 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Zie je.
Ik had gehoopt dat je zou voorwenden het niet te begrijpen, zodat ik weer eens iets kon toevoegen aan deze bijeenkomst, buiten laag-bij-de-grondse kwinkslagen.
pi_32790008
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat je zou voorwenden het niet te begrijpen, zodat ik weer eens iets kon toevoegen aan deze bijeenkomst, buiten laag-bij-de-grondse kwinkslagen.
Een Homage de Patton is altijd welkom.
pi_32790022
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Een Homage de Patton is altijd welkom.
Ik bedoelde juist dat hij een smerige antisemiet was.
pi_32790091
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik bedoelde juist dat het een smerige antisemiet was.
Een satire zit er dus niet in begrijp ik?
pi_32790107
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:00 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Een satire zit er dus niet in begrijp ik?
Wie moet ik op de hak nemen?
pi_32790266
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wie moet ik op de hak nemen?
De anti-semiet die in ieder van ons schuilt, en het onschuldige kind daarbinnen een bruin hemdje aantrekt.
pi_32790315
Is de verkiezing trouwens al voorbij of zitten we een topic te verbaggeren?
pi_32790427
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:05 schreef kLowJow het volgende:

[..]

De anti-semiet die in ieder van ons schuilt, en het onschuldige kind daarbinnen een bruin hemdje aantrekt.
Dat kan niet, klowjow. Als deze ook tot mijn natuur behoort, kan ik hem niet belachelijk maken.
pi_32790438
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:06 schreef kLowJow het volgende:
Is de verkiezing trouwens al voorbij of zitten we een topic te verbaggeren?
Er kan tot en met 4 december gestemd worden.
pi_32791573
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind SCH het leukst als hij uitvalt tegen pberends wegens het gebruik van het woord ''negertje'', om daarna het woord ''Jodentroost'' te gebruiken wanneer 'ie onder z'n ''Hools''-vrindjes is.
Dat is wel een heeeeeeeeeeeeeeel slecht voorbeeld makker

Je hebt de klok niet eens horen luiden, laat staan............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')