Definately.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus, wat een arrogante selfkicker ben je toch
[..]
Volgens mij zijn we hier niet op het schoolplein. "Meester, maar ze vinden het allemaal"quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Definately.![]()
Maar ondanks die juiste constatering blijft de stelling dat het gek is dat je EWK voor bruinhemd uitmaakte, terwijl hij niet de enige was die jouw geen gelijk gaf ongemoeid overeind staan. Sterker nog: er was niemand in één van de drie feedbacktopics die jou wél gelijk heeft gegeven. Wat dat met mijn zelfkritiek -of leeftijd- te maken heeft begrijp ik niet, maar ik denk dat jij de enige bent die dat wel begrijpt. Om de inmiddels duidelijke reden.
Goed bruggetje om het nu maar weer ontopic te laten verlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we hier niet op het schoolplein.
Je bedoelt: cherries ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:28 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Laten we het maar over iets anders hebben.... appels of zo.
Jamaar, ik ben geen homo!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien ben jij nog wel een beter boegbeeld..
Monidique-constructie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vind SCH het leukst als hij uitvalt tegen pberends wegens het gebruik van het woord ''negertje'', om daarna het woord ''Jodentroost'' te gebruiken wanneer 'ie onder z'n ''Hools''-vrindjes is.
Sizzler opent goede topics, maar de kwantiteit ontbreekt een beetje. Pberends houdt POL levendiger daar veel meer topics te openen. Soms zit daar bagger tussen, soms zijn ze goed. Onder beste topicopener versta ik ook iemand die de levendigheid er in houdt.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:07 schreef RichardQuest het volgende:
De uitslag voor de volgende trofeeën is nog niet duidelijk. Om uitsluitsel te geven open ik zoals vorig jaar gebeurde een tweede stemronde. Je kunt tot en met zondag 4 december stemmen.
[..]
- sizzler
- pberends
Monidique post weinig inhoudelijk.RM-rf meer, mijn stem dus voor RM-rfquote:- Monidique
- RM-rf
Manneequote:- Mannee
- lord_vetinari
Vandaar dat het ook om de beste schrijfstijl gaat.quote:
Uit een offtopic reactie van twee zinnen kan ik te weinig afleiden over schrijfstijl.quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook om de beste schrijfstijl gaat.
quote:Op maandag 5 december 2005 08:52 schreef RichardQuest het volgende:
Goed,
Sizzler, Monidique en mannee hebben gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |