Hé!quote:
Als we maar op het goede moment op 1000 komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
volgende deel wordt 991,6?
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als we maar op het goede moment op 1000 komen.
En dat vrouwke schrijft nog over sex ookquote:Op woensdag 30 november 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
genieten van de dames bij B&vD
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat vrouwke schrijft nog over sex ook.
Geil juist manquote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat die turnster zo'n stuk blik door dr lip heeft laten jassen
staat dr wel leukquote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat die turnster zo'n stuk blik door dr lip heeft laten jassen
Bizar lekker iddquote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kan m'n ogen niet van haar af houden.
Een tientje over gemaakt. Druppel op een gloeiende plaat.. maar toch een gebaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
al geld overgemaakt TR?
[..]
staat dr wel leuk
nou Bart Chabot in beeld, alle opwinding is weer wegquote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Deze uitzending moet eeuwen door gaan
Ik heb er nog niks over gezegdquote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben net als als Robbie niet voor dat blik bij Suzanne.
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:, wat lief Boez, je bent dr volgens mij gewoon aan het versieren
quote:
Alsjeblief :quote:Op donderdag 1 december 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Sorry, ik val niet op blond en 20-jarige meisjes.
Dankje.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsjeblief :
[afbeelding]
Heb jij ook wat te rukken.
Die heb geen tietuh.quote:
een echte wielrenner fiets ook over kleine heuveltjesquote:
Ik ben meer een echte hooggebergteklimmer.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
een echte wielrenner fiets ook over kleine heuveltjes
Wat een geweldig einde van de maandquote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
en na de leuke dames bij B&vD ook nog eens Wytske
Ja, liev is ze hequote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
en na de leuke dames bij B&vD ook nog eens Wytske
dus je gaat eerst lekker met dr zuipen, daarna sex en dan kan jij je lekker omdraaien en gaan maffen want ze gaat daaran schrijvenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Flirten kan ze niet, in mooie lingerie gelooft ze niet, aan anale sex
doet ze niet en ze heeft soms last van penisnijd. Columniste Renske de
Greef (20) drinkt bier, neukt en schrijft. In die volgorde.
chantal?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boez en ik hadden net een leuk iemand op MSN. Hij voegde Boez toe vanwege wat gok-tips, zegt ie dat ie mij is
Het was wel leuk jaquote:
morgen dus even de lakens verschonenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius gaat dromen over Wytske en Renske.
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
morgen dus even de lakens verschonen
aaaaahhhh toe blijf nog even, je wil toch nog niet naar bedquote:Op donderdag 1 december 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jaja ik ga zo.
Half 7 wekkertje
Ik heb nog een klein slokje staanquote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
aaaaahhhh toe blijf nog even, je wil toch nog niet naar bed
poef is je nieuwe stopwoordje? Gejat van golfer?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein slokje staan
Oeps op... poef weg
alweer het allerlaatste slokjequote:Op donderdag 1 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
Nog een allerlaatste slokje inschenkt en dan echt achter die beruchte billen aankruipt.
kun je dat meteen in Cul delen, vindt Bluezz leuk nu ze daar ook an de slag isquote:Op donderdag 1 december 2005 02:22 schreef Spideyman het volgende:
ik ga een karbondae bakken
Heyz Rubber vet sertieus onderwerp daarop canvas. alles verder goed daar inn nimwege?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je dat meteen in Cul delen, vindt Bluezz leuk nu ze daar ook an de slag is
nouja, buurt van Nijmegenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heyz Rubber vet sertieus onderwerp daarop canvas. alles verder goed daar inn nimwege?
Hier ook mooi hoor net thuis van gezellig avondje trivianrten met vrienden.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, buurt van Nijmegen
maar alles prima hier en bij jou daar?
Heb je trouwens de versierpoging van Boezelaar bij Ijsmeis gezien?
Yooooo trustenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef rubbereend het volgende:
maar ik ga mn nest eens opzoeken.
weltrusten heren
Jep...de laatste maand van het jaar...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:20 schreef Suijk het volgende:
Kut, het is nu echt december.
* koffie neerzet...quote:Op donderdag 1 december 2005 08:26 schreef Suijk het volgende:
Lekker Lionheaad.
Hey Vaduz, veel succes vandaag!
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:41 schreef FrankyMcG het volgende:* FrankyMcG is zich even aan het scheren en op aan het frissen voor de sollicitatie. Stropdasje, 2 0f 3-delig pak aan!
Komt die Zwitsere koe ook weer aankakken als er een feessie op til isquote:Op donderdag 1 december 2005 10:49 schreef ErikT het volgende:
Hahaha komt er nou ook een 992.5 ??
Ga jij nou lekker spelen in het Talpa topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt die Zwitsere koe ook weer aankakken als er een feessie op til is
Waar loop je stage.quote:
quote:
Ik moet wachten voordat ik mensen terug kan bellen dus het kan even.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]begint dat nu al, vanaf de werkplek fokken?
Verdomme, ze tiefen em op slot, wat een wanbeleidquote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn buren zijn klootzakken!
Had ik even zin in
oh god...The Boez is Back en hoe !quote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Verdomme, ze tiefen em op slot, wat een wanbeleid
of gewoon een piek, ballen en slingers !quote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
Gewoon een mes gebruiken om haar te versieren Boes. Altijd succes
niet altijdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
Gewoon een mes gebruiken om haar te versieren Boes. Altijd succes
kut is dat hequote:
Als die niet werkt, vertel ik dr gewoon een paar ervaringen uit de Vietnam-oorlog. Heeft ze vast niet van terug ......quote:Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of gewoon een piek, ballen en slingers !
The hour of Bauerquote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef Dos37 het volgende:
goedemorgen weer een stuk verder met 24 seizoen 1
tja als dat ijsmeis niet doet smeltenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als die niet werkt, vertel ik dr gewoon een paar ervaringen uit de Vietnam-oorlog. Heeft ze vast niet van terug ......
tssssquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als die niet werkt, vertel ik dr gewoon een paar ervaringen uit de Vietnam-oorlog. Heeft ze vast niet van terug ......
Ja ik weet het zit er met smart op te wachten en daarna in maart the sopranos seizoen 6quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
The hour of Bauer![]()
Januari begint het nieuwe seizoen
owjee, beterschap voor de kleine. Hopelijk is Mateja snel weer op temperatuur.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:
Foute boel, Mateja heeft 40.6 koorts
Vriendin is nu met hem naar de dokter..
Kinderen kunnen plotseling erg hoge koorts krijgen, maar verstandig dat je vriendin even met hem naar de dokter is gegaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:
als die lerares nou ook nog een beetje lekker is lijkt me dat dan mooi meegenomenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef borisz het volgende:
beterschap !
onze Engelse leraar gaat met vervroegd pensioen, hij is de beste leraar van de school, veel humor etc. kan goed uitleggen maar nu krijgen we een lerares die uit Amerika komt ze is altijd op z'n amerikaans vrolijkdaar word je wel is moe van verder is ze best wel aardig.
Leuk feitje mijn oude engelse leraar is de vader van Wouter van der Goes3fm dj van BNN
![]()
ehh nee ze is 50+quote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die lerares nou ook nog een beetje lekker is lijkt me dat dan mooi meegenomen
quote:
Ja. Zit je met je dronken kop flink te pokeren krijg je dat...quote:
ik heb weer een leuke griezelbox ontvangenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag Fawlty Towers op dvd gekocht.
oei...ondanks het feit dat bij kleine kinderen de temp in eens heel snel omhoog kan gaan, is het in dit geval wel verstandig om even langs de huisarts te rijden !quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:
all the best dan maar !quote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zit/ligt/kreunt ziek thuisRug doet het ff niet meer
massage nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Mteja toch
Maar koorts is goed, die valt alle beesjes aan in je kleine lijfje die er niet horen
* Bluezz zit/ligt/kreunt ziek thuisRug doet het ff niet meer
Twee minuten te vroeg!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:
bouillon maakt voor alle Hools
ja gaat lekker hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met jou intussen Pasc?
cup-a-souppies zijn nu van drinkbare temperatuur, hoop ik !quote:
aan de beterende hand, denk dat ik morgen weer ga werken !quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met jou intussen Bjoor?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de was opgehaald uit de wasmachine. Wat ruikt dat dan altijd zo lekker
Of ben ik daar de enige in?
heerlijk is datquote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de was opgehaald uit de wasmachine. Wat ruikt dat dan altijd zo lekker
Of ben ik daar de enige in?
Niet iedereen is een wandelende beerputquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Was die lekker ruikt??? Ben je gay ofzo?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heerlijk die mannelijke kwetsbaarheid !
nee hoor je bent echt niet de enige, maar als het niet lekker ruikt als het uit de was komt, waarvoor zou je het dan wassen ?
Ik word niet geil van die neppe bloemetjesgeur van mijn was.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet iedereen is een wandelende beerput
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jouquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
Onze was ruikt alleen maar schoon als ie uit de machine komt, want we wassen met Neutral (zonder geurstoffen, omdat Bluezz allergisch is voor luchtjes).
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jou![]()
als je nou 2x in de week deze kant op komt, kun je de was hier wel in de machine gooien, kun je 2 uurtjes fokken en dan mag je een uurtje ruiken !quote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zodat het schoon wordt natuurlijk. Maar het ruikt echt lekker
Axel had eergisteren opeens bijna 40 graden koorts. 8 uur later was het weer wegquote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef PyTh het volgende:
Bedankt
Maak me toch wel een beetje druk ondanks dat kinderen inderdaad snel hoge koorts hebben dan volwassenen.
Hopelijk valt het allemaal een beetje mee.
Dan moet je een andere verzekeraar zoeken!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:
CZ Polis 2006 zuigt!!!! 3x zoveel ken ik gaan dokken!
Zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 1 december 2005 16:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je nou 2x in de week deze kant op komt, kun je de was hier wel in de machine gooien, kun je 2 uurtjes fokken en dan mag je een uurtje ruiken !
CZ zou toch goedkoper zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Sollicitatie ging prima, wel een voornamelijk binnendienstfunctie, maar wel weer genoeg mogelijkheden om door te groeien! Effe afwachten of het wat wordt.
PWZ verdubbelt het. maar zaterdag ga ik naar Univé en Agis om te kijken wat het daar gaat kosten. Kan wel op internet kijken, maar dat vind ik zo onpersoonlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Sollicitatie ging prima, wel een voornamelijk binnendienstfunctie, maar wel weer genoeg mogelijkheden om door te groeien! Effe afwachten of het wat wordt.
Ik ga me ook maar eens informeren of het nergens goedkoper kan, want ondanks dat je nettoloon wat omhoog gaat, ga ik er mijnsinzien nog teveel op achteruit!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:15 schreef DeTolk het volgende:
PWZ verdubbelt het. maar zaterdag ga ik naar Univé en Agis om te kijken wat het daar gaat kosten. Kan wel op internet kijken, maar dat vind ik zo onpersoonlijk.
Tsss! Arbeider!quote:
Arbeit macht freude!quote:
Ik ben benieuwd hoeveel zorgtoeslag ik volgend jaar per maand krijg.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar eens informeren of het nergens goedkoper kan, want ondanks dat je nettoloon wat omhoog gaat, ga ik er mijnsinzien nog teveel op achteruit!
dat is ook een mooie voor boven de ingangquote:
Nogal ongelukkig gekozen opmerking als je deze in historisch verband plaatst.quote:
dat kun je toch al berekenenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel zorgtoeslag ik volgend jaar per maand krijg.
Is je cover blownquote:Op donderdag 1 december 2005 17:50 schreef Againzender het volgende:
Wat doet die politieheli hier boven mijn dak?
het valt mee, iets van een inbraak- of overvalalarm hier achter, maar het pand is gesloten, dus hij gaat weer wegquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef dndiek het volgende:
* dndiek komt HOOLS fluitend binnengewandeld![]()
Ik ben klaar met werken en ik heb een gezellige avond in het vooruitzichtquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jou![]()
Oke,quote:Op donderdag 1 december 2005 18:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben klaar met werken en ik heb een gezellige avond in het vooruitzicht
Erg druk, maar zeker leuk. En Dos, ik loop stage bij de TC Tubantia.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Suijk het volgende:
Hoe bevalt het, Vaduz?
Dat is op internet te berekenen....quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, moest gegevens invullen en opsturen en de belastingdienst rekent het uit.
Gelukkig niet inderdaad. We zijn gered door 4 oud-bestuursleden. Van mij mogen ze zo het bestuur weer in. In de tijd dat zij er zaten waren de financien, net als bij hun eigen bedrijven, tenminste goed op ordequote:Op donderdag 1 december 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Cambuur gelukkig niet failliet.
Had ik al eens gedaan, maar volgens mij klopte het niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is op internet te berekenen....
*kuch* kijk hier maar eens
Ik kan zoiets wel waarderen, Mathijs is sowieso gaafquote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef golfer het volgende:
Protestaktie van Mathijs van Nieuwkerk tegen de bezuinigingen van de Publieke Omroep.
Hij las bij De Wereld draait door een verklaring voor en weigerde verder vanavond het programma te presenteren en liep weg. Het publiek zit in verwarring nu om zich heen te kijken.![]()
een betweter dusquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Had ik al eens gedaan, maar volgens mij klopte het niet.
Kan me voorstellen, dit hebben ze niet aan zien komen volgens mij.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Het is hier chaos in Hilversum
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, dit hebben ze niet aan zien komen volgens mij.
Ja, dat zal wel, maar allemaal voor een goed doelquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Het is hier chaos in Hilversum
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Ik neem de rest op, wil BB niet missen.
Laat horen, wat zijn de plannen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.
Maar het is wel goed dat duidelijjk wordt hoe absurd de omroepplannen zijn, van ieders belastinggeld.
Teveel en te lang om zo kort uit te leggen nu - zit ook nog op mijn werk - heb de halve dag in infromatiebijeenkomsten gezeten maar er moeten ook gewoon uitzendingeng emaakt worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Laat horen, wat zijn de plannen dan?
Oke.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.
Maar het is wel goed dat duidelijjk wordt hoe absurd de omroepplannen zijn, van ieders belastinggeld.
Ok, dan horen we het nog wel een keer van jequote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Teveel en te lang om zo kort uit te leggen nu - zit ook nog op mijn werk - heb de halve dag in infromatiebijeenkomsten gezeten maar er moeten ook gewoon uitzendingeng emaakt worden.
Wij zenden wel uit![]()
Staat deze nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
Boezelaar, neuken?
Anticlimax na de dames van gisterquote:
Dat was idd een topafleveringquote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Anticlimax na de dames van gister
Het topic die je sloot is geen Hools, maar het brainstormtopic over de 1000stequote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef tuindwerg het volgende:
Tis toch wat. Kom ik na máánden weer eens langs, heb ik meteen de laatste post.
En ik durf geen nieuwe te openen. Das meteen dan weer zo'n binnenkomer he.
Hier ookquote:Op donderdag 1 december 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
MSN ligt er hier uit, dat jullie het maar weten.
Oké, welkom terug iigquote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef tuindwerg het volgende:
Ik weet wel wat een Hools is en wat niet hoor Bos!![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef tuindwerg het volgende:
Ik weet wel wat een Hools is en wat niet hoor Bos!![]()
En Vaduz, ik studeer inderdaad. Ben al bijna halverwege m'n eerste jaar als studente Communicatie- en Informatiewetenschappen.![]()
Ik vind het geen matige aktie. Het is voor heel veel televisie-kijkende-nergens-overnadenkende-tvconsumenten die niet in "het wereldje" zitten juist erg duidelijk. Er gebeurt iets. Het is te zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Bluezz en ik zijn officieel in het Hools-café in het huwelijk getreden.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tuindwerg het volgende:
Inderdaad... het bevalt me nog erg goed. Wel leuk, we leren nu ook zelf websites te bouwen!En dan zonder Frontpage en Dreamweaver.
![]()
Zijn er nog grote veranderingen geweest in de personalia van de hools die ik gemist heb? Bruiloften ofzo?
Poosje gelejenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tuindwerg het volgende:
Inderdaad... het bevalt me nog erg goed. Wel leuk, we leren nu ook zelf websites te bouwen!En dan zonder Frontpage en Dreamweaver.
![]()
Zijn er nog grote veranderingen geweest in de personalia van de hools die ik gemist heb? Bruiloften ofzo?
is inmiddels al meer dan 20 minuten dichtquote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kan de AaiSketsj room niet vinden
CSI NYquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Avond mensen!
Is er nog iets leuks op de tv?
Dido gaat zo naar de bewoonde wereldquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Avond mensen!
Is er nog iets leuks op de tv?
tsjechische aflevringen zijn net iets leuker !quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heb geen honger meer
Nu maar even BB kijken.
Of ze nemen je laatste zin wat te letterlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge...ik post een keer een paar leuke linkjes.....rent iedereen hard weg
doen we dus ook nooit meer![]()
We kijken nu eerst laif BB, blijf jij nog maar heel ffies in de wacht.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge...ik post een keer een paar leuke linkjes.....rent iedereen hard weg
doen we dus ook nooit meer![]()
[flauwe grappen modus AAN]quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:BB
Rob de hele tijd veilig, voor de laatste reclame zeggen ze dat het tussen Dido en Roel gaat, ga Rob er ineens uitNog steeds denken mensen dat het beinvloed kan worden door hun smsjes
haal je dan EN je auto EN je motorquote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maandag avond: Rijbewijs halen
Dinsdag avond: Rijbewijs halen
rij voorzichtig !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |