Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, dit hebben ze niet aan zien komen volgens mij.
Ja, dat zal wel, maar allemaal voor een goed doelquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Het is hier chaos in Hilversum
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Ik neem de rest op, wil BB niet missen.
Laat horen, wat zijn de plannen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.
Maar het is wel goed dat duidelijjk wordt hoe absurd de omroepplannen zijn, van ieders belastinggeld.
Teveel en te lang om zo kort uit te leggen nu - zit ook nog op mijn werk - heb de halve dag in infromatiebijeenkomsten gezeten maar er moeten ook gewoon uitzendingeng emaakt worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Laat horen, wat zijn de plannen dan?
Oke.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.
Maar het is wel goed dat duidelijjk wordt hoe absurd de omroepplannen zijn, van ieders belastinggeld.
Ok, dan horen we het nog wel een keer van jequote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Teveel en te lang om zo kort uit te leggen nu - zit ook nog op mijn werk - heb de halve dag in infromatiebijeenkomsten gezeten maar er moeten ook gewoon uitzendingeng emaakt worden.
Wij zenden wel uit![]()
Staat deze nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
Boezelaar, neuken?
Anticlimax na de dames van gisterquote:
Dat was idd een topafleveringquote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Anticlimax na de dames van gister
Het topic die je sloot is geen Hools, maar het brainstormtopic over de 1000stequote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef tuindwerg het volgende:
Tis toch wat. Kom ik na máánden weer eens langs, heb ik meteen de laatste post.
En ik durf geen nieuwe te openen. Das meteen dan weer zo'n binnenkomer he.
Hier ookquote:Op donderdag 1 december 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
MSN ligt er hier uit, dat jullie het maar weten.
Oké, welkom terug iigquote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef tuindwerg het volgende:
Ik weet wel wat een Hools is en wat niet hoor Bos!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |