Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, dit hebben ze niet aan zien komen volgens mij.
Ja, dat zal wel, maar allemaal voor een goed doelquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Het is hier chaos in Hilversum
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Ik neem de rest op, wil BB niet missen.
Laat horen, wat zijn de plannen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.
Maar het is wel goed dat duidelijjk wordt hoe absurd de omroepplannen zijn, van ieders belastinggeld.
Teveel en te lang om zo kort uit te leggen nu - zit ook nog op mijn werk - heb de halve dag in infromatiebijeenkomsten gezeten maar er moeten ook gewoon uitzendingeng emaakt worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Laat horen, wat zijn de plannen dan?
Oke.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.
Maar het is wel goed dat duidelijjk wordt hoe absurd de omroepplannen zijn, van ieders belastinggeld.
Ok, dan horen we het nog wel een keer van jequote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Teveel en te lang om zo kort uit te leggen nu - zit ook nog op mijn werk - heb de halve dag in infromatiebijeenkomsten gezeten maar er moeten ook gewoon uitzendingeng emaakt worden.
Wij zenden wel uit![]()
Staat deze nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2005 12:53 schreef SCH het volgende:
Boezelaar, neuken?
Anticlimax na de dames van gisterquote:
Dat was idd een topafleveringquote:Op donderdag 1 december 2005 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Anticlimax na de dames van gister
Het topic die je sloot is geen Hools, maar het brainstormtopic over de 1000stequote:Op donderdag 1 december 2005 20:06 schreef tuindwerg het volgende:
Tis toch wat. Kom ik na máánden weer eens langs, heb ik meteen de laatste post.
En ik durf geen nieuwe te openen. Das meteen dan weer zo'n binnenkomer he.
Hier ookquote:Op donderdag 1 december 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
MSN ligt er hier uit, dat jullie het maar weten.
Oké, welkom terug iigquote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef tuindwerg het volgende:
Ik weet wel wat een Hools is en wat niet hoor Bos!![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef tuindwerg het volgende:
Ik weet wel wat een Hools is en wat niet hoor Bos!![]()
En Vaduz, ik studeer inderdaad. Ben al bijna halverwege m'n eerste jaar als studente Communicatie- en Informatiewetenschappen.![]()
Ik vind het geen matige aktie. Het is voor heel veel televisie-kijkende-nergens-overnadenkende-tvconsumenten die niet in "het wereldje" zitten juist erg duidelijk. Er gebeurt iets. Het is te zien.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
Bluezz en ik zijn officieel in het Hools-café in het huwelijk getreden.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tuindwerg het volgende:
Inderdaad... het bevalt me nog erg goed. Wel leuk, we leren nu ook zelf websites te bouwen!En dan zonder Frontpage en Dreamweaver.
![]()
Zijn er nog grote veranderingen geweest in de personalia van de hools die ik gemist heb? Bruiloften ofzo?
Poosje gelejenquote:Op donderdag 1 december 2005 20:25 schreef tuindwerg het volgende:
Inderdaad... het bevalt me nog erg goed. Wel leuk, we leren nu ook zelf websites te bouwen!En dan zonder Frontpage en Dreamweaver.
![]()
Zijn er nog grote veranderingen geweest in de personalia van de hools die ik gemist heb? Bruiloften ofzo?
is inmiddels al meer dan 20 minuten dichtquote:Op donderdag 1 december 2005 20:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kan de AaiSketsj room niet vinden
CSI NYquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Avond mensen!
Is er nog iets leuks op de tv?
Dido gaat zo naar de bewoonde wereldquote:Op donderdag 1 december 2005 20:50 schreef Noca het volgende:
Avond mensen!
Is er nog iets leuks op de tv?
tsjechische aflevringen zijn net iets leuker !quote:Op donderdag 1 december 2005 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt heb geen honger meer
Nu maar even BB kijken.
Of ze nemen je laatste zin wat te letterlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge...ik post een keer een paar leuke linkjes.....rent iedereen hard weg
doen we dus ook nooit meer![]()
We kijken nu eerst laif BB, blijf jij nog maar heel ffies in de wacht.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:15 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge...ik post een keer een paar leuke linkjes.....rent iedereen hard weg
doen we dus ook nooit meer![]()
[flauwe grappen modus AAN]quote:Op donderdag 1 december 2005 21:25 schreef BliksemSchigt het volgende:BB
Rob de hele tijd veilig, voor de laatste reclame zeggen ze dat het tussen Dido en Roel gaat, ga Rob er ineens uitNog steeds denken mensen dat het beinvloed kan worden door hun smsjes
haal je dan EN je auto EN je motorquote:Op donderdag 1 december 2005 21:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maandag avond: Rijbewijs halen
Dinsdag avond: Rijbewijs halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |