niet altijdquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef VoreG het volgende:
Gewoon een mes gebruiken om haar te versieren Boes. Altijd succes
kut is dat hequote:
Als die niet werkt, vertel ik dr gewoon een paar ervaringen uit de Vietnam-oorlog. Heeft ze vast niet van terug ......quote:Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
of gewoon een piek, ballen en slingers !
The hour of Bauerquote:Op donderdag 1 december 2005 11:38 schreef Dos37 het volgende:
goedemorgen weer een stuk verder met 24 seizoen 1
tja als dat ijsmeis niet doet smeltenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als die niet werkt, vertel ik dr gewoon een paar ervaringen uit de Vietnam-oorlog. Heeft ze vast niet van terug ......
tssssquote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als die niet werkt, vertel ik dr gewoon een paar ervaringen uit de Vietnam-oorlog. Heeft ze vast niet van terug ......
Ja ik weet het zit er met smart op te wachten en daarna in maart the sopranos seizoen 6quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Spideyman het volgende:
[..]
The hour of Bauer![]()
Januari begint het nieuwe seizoen
owjee, beterschap voor de kleine. Hopelijk is Mateja snel weer op temperatuur.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:
Foute boel, Mateja heeft 40.6 koorts
Vriendin is nu met hem naar de dokter..
Kinderen kunnen plotseling erg hoge koorts krijgen, maar verstandig dat je vriendin even met hem naar de dokter is gegaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:
als die lerares nou ook nog een beetje lekker is lijkt me dat dan mooi meegenomenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef borisz het volgende:
beterschap !
onze Engelse leraar gaat met vervroegd pensioen, hij is de beste leraar van de school, veel humor etc. kan goed uitleggen maar nu krijgen we een lerares die uit Amerika komt ze is altijd op z'n amerikaans vrolijkdaar word je wel is moe van verder is ze best wel aardig.
Leuk feitje mijn oude engelse leraar is de vader van Wouter van der Goes3fm dj van BNN
![]()
ehh nee ze is 50+quote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die lerares nou ook nog een beetje lekker is lijkt me dat dan mooi meegenomen
quote:
Ja. Zit je met je dronken kop flink te pokeren krijg je dat...quote:
ik heb weer een leuke griezelbox ontvangenquote:Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Vandaag Fawlty Towers op dvd gekocht.
oei...ondanks het feit dat bij kleine kinderen de temp in eens heel snel omhoog kan gaan, is het in dit geval wel verstandig om even langs de huisarts te rijden !quote:Op donderdag 1 december 2005 14:54 schreef PyTh het volgende:
all the best dan maar !quote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zit/ligt/kreunt ziek thuisRug doet het ff niet meer
massage nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Mteja toch
Maar koorts is goed, die valt alle beesjes aan in je kleine lijfje die er niet horen
* Bluezz zit/ligt/kreunt ziek thuisRug doet het ff niet meer
Twee minuten te vroeg!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:
bouillon maakt voor alle Hools
ja gaat lekker hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met jou intussen Pasc?
cup-a-souppies zijn nu van drinkbare temperatuur, hoop ik !quote:
aan de beterende hand, denk dat ik morgen weer ga werken !quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met jou intussen Bjoor?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de was opgehaald uit de wasmachine. Wat ruikt dat dan altijd zo lekker
Of ben ik daar de enige in?
heerlijk is datquote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de was opgehaald uit de wasmachine. Wat ruikt dat dan altijd zo lekker
Of ben ik daar de enige in?
Niet iedereen is een wandelende beerputquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Was die lekker ruikt??? Ben je gay ofzo?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heerlijk die mannelijke kwetsbaarheid !
nee hoor je bent echt niet de enige, maar als het niet lekker ruikt als het uit de was komt, waarvoor zou je het dan wassen ?
Ik word niet geil van die neppe bloemetjesgeur van mijn was.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet iedereen is een wandelende beerput
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jouquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
Onze was ruikt alleen maar schoon als ie uit de machine komt, want we wassen met Neutral (zonder geurstoffen, omdat Bluezz allergisch is voor luchtjes).
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jou![]()
als je nou 2x in de week deze kant op komt, kun je de was hier wel in de machine gooien, kun je 2 uurtjes fokken en dan mag je een uurtje ruiken !quote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zodat het schoon wordt natuurlijk. Maar het ruikt echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |