massage nodigquote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Mteja toch
Maar koorts is goed, die valt alle beesjes aan in je kleine lijfje die er niet horen
* Bluezz zit/ligt/kreunt ziek thuisRug doet het ff niet meer
Twee minuten te vroeg!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef DeTolk het volgende:
bouillon maakt voor alle Hools
ja gaat lekker hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met jou intussen Pasc?
cup-a-souppies zijn nu van drinkbare temperatuur, hoop ik !quote:
aan de beterende hand, denk dat ik morgen weer ga werken !quote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef Bluezz het volgende:
Hoe is het met jou intussen Bjoor?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de was opgehaald uit de wasmachine. Wat ruikt dat dan altijd zo lekker
Of ben ik daar de enige in?
heerlijk is datquote:Op donderdag 1 december 2005 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net de was opgehaald uit de wasmachine. Wat ruikt dat dan altijd zo lekker
Of ben ik daar de enige in?
Niet iedereen is een wandelende beerputquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Was die lekker ruikt??? Ben je gay ofzo?
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heerlijk die mannelijke kwetsbaarheid !
nee hoor je bent echt niet de enige, maar als het niet lekker ruikt als het uit de was komt, waarvoor zou je het dan wassen ?
Ik word niet geil van die neppe bloemetjesgeur van mijn was.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet iedereen is een wandelende beerput
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jouquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
Onze was ruikt alleen maar schoon als ie uit de machine komt, want we wassen met Neutral (zonder geurstoffen, omdat Bluezz allergisch is voor luchtjes).
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jou![]()
als je nou 2x in de week deze kant op komt, kun je de was hier wel in de machine gooien, kun je 2 uurtjes fokken en dan mag je een uurtje ruiken !quote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zodat het schoon wordt natuurlijk. Maar het ruikt echt lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |