PWZ verdubbelt het. maar zaterdag ga ik naar Univé en Agis om te kijken wat het daar gaat kosten. Kan wel op internet kijken, maar dat vind ik zo onpersoonlijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Sollicitatie ging prima, wel een voornamelijk binnendienstfunctie, maar wel weer genoeg mogelijkheden om door te groeien! Effe afwachten of het wat wordt.
CZ Polis 2006 zuigt!!!! 3x zoveel ken ik gaan dokken!
Ik ga me ook maar eens informeren of het nergens goedkoper kan, want ondanks dat je nettoloon wat omhoog gaat, ga ik er mijnsinzien nog teveel op achteruit!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:15 schreef DeTolk het volgende:
PWZ verdubbelt het. maar zaterdag ga ik naar Univé en Agis om te kijken wat het daar gaat kosten. Kan wel op internet kijken, maar dat vind ik zo onpersoonlijk.
Tsss! Arbeider!quote:
Arbeit macht freude!quote:
Ik ben benieuwd hoeveel zorgtoeslag ik volgend jaar per maand krijg.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar eens informeren of het nergens goedkoper kan, want ondanks dat je nettoloon wat omhoog gaat, ga ik er mijnsinzien nog teveel op achteruit!
dat is ook een mooie voor boven de ingangquote:
Nogal ongelukkig gekozen opmerking als je deze in historisch verband plaatst.quote:
dat kun je toch al berekenenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel zorgtoeslag ik volgend jaar per maand krijg.
Is je cover blownquote:Op donderdag 1 december 2005 17:50 schreef Againzender het volgende:
Wat doet die politieheli hier boven mijn dak?
het valt mee, iets van een inbraak- of overvalalarm hier achter, maar het pand is gesloten, dus hij gaat weer wegquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:36 schreef dndiek het volgende:
* dndiek komt HOOLS fluitend binnengewandeld![]()
Ik ben klaar met werken en ik heb een gezellige avond in het vooruitzichtquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:32 schreef pascalheister het volgende:
hoe houdt ze het dan in hemelsnaam uit bij jou![]()
Oke,quote:Op donderdag 1 december 2005 18:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben klaar met werken en ik heb een gezellige avond in het vooruitzicht
Erg druk, maar zeker leuk. En Dos, ik loop stage bij de TC Tubantia.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:12 schreef Suijk het volgende:
Hoe bevalt het, Vaduz?
Dat is op internet te berekenen....quote:Op donderdag 1 december 2005 18:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, moest gegevens invullen en opsturen en de belastingdienst rekent het uit.
Gelukkig niet inderdaad. We zijn gered door 4 oud-bestuursleden. Van mij mogen ze zo het bestuur weer in. In de tijd dat zij er zaten waren de financien, net als bij hun eigen bedrijven, tenminste goed op ordequote:Op donderdag 1 december 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Cambuur gelukkig niet failliet.
Had ik al eens gedaan, maar volgens mij klopte het niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is op internet te berekenen....
*kuch* kijk hier maar eens
Ik kan zoiets wel waarderen, Mathijs is sowieso gaafquote:Op donderdag 1 december 2005 19:04 schreef golfer het volgende:
Protestaktie van Mathijs van Nieuwkerk tegen de bezuinigingen van de Publieke Omroep.
Hij las bij De Wereld draait door een verklaring voor en weigerde verder vanavond het programma te presenteren en liep weg. Het publiek zit in verwarring nu om zich heen te kijken.![]()
een betweter dusquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Had ik al eens gedaan, maar volgens mij klopte het niet.
Kan me voorstellen, dit hebben ze niet aan zien komen volgens mij.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Het is hier chaos in Hilversum
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, dit hebben ze niet aan zien komen volgens mij.
Ja, dat zal wel, maar allemaal voor een goed doelquote:Op donderdag 1 december 2005 19:19 schreef SCH het volgende:
Het is hier chaos in Hilversum
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Ik neem de rest op, wil BB niet missen.
Laat horen, wat zijn de plannen dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen dit programma van Van Nieuwkerk - vind ik maar een matige actie.
Maar het is wel goed dat duidelijjk wordt hoe absurd de omroepplannen zijn, van ieders belastinggeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |