Hé!quote:
Als we maar op het goede moment op 1000 komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:45 schreef rubbereend het volgende:
volgende deel wordt 991,6?
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als we maar op het goede moment op 1000 komen.
En dat vrouwke schrijft nog over sex ookquote:Op woensdag 30 november 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
genieten van de dames bij B&vD
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En dat vrouwke schrijft nog over sex ook.
Geil juist manquote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat die turnster zo'n stuk blik door dr lip heeft laten jassen
staat dr wel leukquote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jammer dat die turnster zo'n stuk blik door dr lip heeft laten jassen
Bizar lekker iddquote:Op woensdag 30 november 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kan m'n ogen niet van haar af houden.
Een tientje over gemaakt. Druppel op een gloeiende plaat.. maar toch een gebaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
al geld overgemaakt TR?
[..]
staat dr wel leuk
nou Bart Chabot in beeld, alle opwinding is weer wegquote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Deze uitzending moet eeuwen door gaan
Ik heb er nog niks over gezegdquote:Op donderdag 1 december 2005 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben net als als Robbie niet voor dat blik bij Suzanne.
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:11 schreef rubbereend het volgende:, wat lief Boez, je bent dr volgens mij gewoon aan het versieren
quote:
Alsjeblief :quote:Op donderdag 1 december 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Sorry, ik val niet op blond en 20-jarige meisjes.
Dankje.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsjeblief :
[afbeelding]
Heb jij ook wat te rukken.
Die heb geen tietuh.quote:
een echte wielrenner fiets ook over kleine heuveltjesquote:
Ik ben meer een echte hooggebergteklimmer.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
een echte wielrenner fiets ook over kleine heuveltjes
Wat een geweldig einde van de maandquote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
en na de leuke dames bij B&vD ook nog eens Wytske
Ja, liev is ze hequote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef rubbereend het volgende:
en na de leuke dames bij B&vD ook nog eens Wytske
dus je gaat eerst lekker met dr zuipen, daarna sex en dan kan jij je lekker omdraaien en gaan maffen want ze gaat daaran schrijvenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Flirten kan ze niet, in mooie lingerie gelooft ze niet, aan anale sex
doet ze niet en ze heeft soms last van penisnijd. Columniste Renske de
Greef (20) drinkt bier, neukt en schrijft. In die volgorde.
chantal?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Boez en ik hadden net een leuk iemand op MSN. Hij voegde Boez toe vanwege wat gok-tips, zegt ie dat ie mij is
Het was wel leuk jaquote:
morgen dus even de lakens verschonenquote:Op donderdag 1 december 2005 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius gaat dromen over Wytske en Renske.
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
morgen dus even de lakens verschonen
aaaaahhhh toe blijf nog even, je wil toch nog niet naar bedquote:Op donderdag 1 december 2005 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jaja ik ga zo.
Half 7 wekkertje
Ik heb nog een klein slokje staanquote:Op donderdag 1 december 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
aaaaahhhh toe blijf nog even, je wil toch nog niet naar bed
poef is je nieuwe stopwoordje? Gejat van golfer?quote:Op donderdag 1 december 2005 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein slokje staan
Oeps op... poef weg
alweer het allerlaatste slokjequote:Op donderdag 1 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
Nog een allerlaatste slokje inschenkt en dan echt achter die beruchte billen aankruipt.
kun je dat meteen in Cul delen, vindt Bluezz leuk nu ze daar ook an de slag isquote:Op donderdag 1 december 2005 02:22 schreef Spideyman het volgende:
ik ga een karbondae bakken
Heyz Rubber vet sertieus onderwerp daarop canvas. alles verder goed daar inn nimwege?quote:Op donderdag 1 december 2005 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je dat meteen in Cul delen, vindt Bluezz leuk nu ze daar ook an de slag is
nouja, buurt van Nijmegenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heyz Rubber vet sertieus onderwerp daarop canvas. alles verder goed daar inn nimwege?
Hier ook mooi hoor net thuis van gezellig avondje trivianrten met vrienden.quote:Op donderdag 1 december 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, buurt van Nijmegen
maar alles prima hier en bij jou daar?
Heb je trouwens de versierpoging van Boezelaar bij Ijsmeis gezien?
Yooooo trustenquote:Op donderdag 1 december 2005 02:49 schreef rubbereend het volgende:
maar ik ga mn nest eens opzoeken.
weltrusten heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |