OMG!quote:
Dat is Hanna Tokkie.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef Nastybtch het volgende:
Waar is die hanna eigenlijk van?
xxx
Klopt, maar als je het 'dikke celebs' zou noemen, vindt iedereen ze weer niet dik genoegquote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
De meeste hier zijn meer dikke dan mollige celebs
Ja sorry... vergeet de naam helemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
Angie Stone, toch?
Wow die lijkt er veel op!! ik dacht serieus in die clip van 'mijn feestje' oid dat dat lange Frans was in een Fatsuitquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:56 schreef Nastybtch het volgende:
[afbeelding]
Brutus, t broertje van Lange Frans
Wies da??quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef linda22222 het volgende:
Naar aanleiding van enkele frustraties in het topic Broodmagere celebs hier de tegenpool
ik begin:
Chris:
[afbeelding]
Die is verre van mollig!!!!! Skinny is die zelfs te noemen. Op die foto herkende ik haar niet omdat ze daar er schijnbaar wel mollig uit ziet?? Vaag.......quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:32 schreef Radobe het volgende:
Christina Aguilera, geloof ik
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
charlotte church, ook geen maatje 36
Dat is toch niet mollig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
In het huidige tijdsgewricht is een bips waar de botten niet duidelijk doorheen steken al gauw mollig vermoed ik.quote:
Ik vond het in ieder geval een verademing. Jammer, dat zij het dus ook nodig vond om flink af te vallen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Avani het volgende:
Ik vind haar molliger leuker eigenlijk.![]()
eensquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Avani het volgende:
Ik vind haar molliger leuker eigenlijk.![]()
Edit: Die rechtse is overigens wel superslank maar die zit er niet meer in. Die nieuwe Heidi is ook wat steviger (haar heupen dan)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Best een stom woord eigenlijk, mollig. Vooral als je het een paar keer zegt.
OT: alle sugababes zijn niet superslank, Mutya vindik best mollig..
[afbeelding]
OMGquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:29 schreef Sasandra het volgende:
Sara Rue was inderdaad behoorlijk mollig:
[afbeelding]
Maar nu niet meer, hoor
[afbeelding]
ze is wel eens dikker geweest ja..quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef linda22222 het volgende:
charlotte church: op die foto misschien niet, kon geen betere vinden.. maar volgens mij staat zij erom bekend dat ze aardige rondingen heeft en een beetje mollig is
Wat een super lekkere heupen heeft zij toch.quote:
Hé, leuk dat je m'n tip hebt opgevolgd.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef linda22222 het volgende:
Naar aanleiding van enkele frustraties in het topic Broodmagere celebs hier de tegenpool
Ja, maar hier is ze heel slank.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Aventura het volgende:
Je bedoelt Kate Winslet.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Edit: Die rechtse is overigens wel superslank maar die zit er niet meer in. Die nieuwe Heidi is ook wat steviger (haar heupen dan)
is het verboden om wat gezonde lovehandles te laten zien dan? Liever dit dan dat broodmagere..quote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Tip Irene, koop een wat wijdere leren broek.![]()
Die twee meiden zijn ook niet zozeer mollig, ze zijn gewoon erg groot en fors. Lang en ook breed.quote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Irene Janssen(Bekent van Ayreon) is ook vrij mollig. Vooral vergeleken met haar zus, die bekent is van After Forever.
[afbeelding]
Just the way i like em. Als je dan dat lange haar wegdenkt, je ogen dicht en 69 doet....quote:Op zondag 4 december 2005 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die twee meiden zijn ook niet zozeer mollig, ze zijn gewoon erg groot en fors. Lang en ook breed.
Dat is een voordeel jaquote:Op zondag 4 december 2005 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Just the way i like em. Als je dan dat lange haar wegdenkt, je ogen dicht en 69 doet.....
Gelukkig niet nee.quote:Op zondag 4 december 2005 15:57 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey vind ik ook niet de slankste![]()
she ain't fatquote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Irene Janssen(Bekent van Ayreon) is ook vrij mollig. Vooral vergeleken met haar zus, die bekent is van After Forever.
[afbeelding]
Wat mij betreft is dit de plek voor het 'ophemelen' van naturelle vrouwen die niet bang zijn om niet graatmager te zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 17:52 schreef thaleia het volgende:
De toon is daar heel negatief, hier juist positief. Of was dat ook juist de bedoeling, qua tegenhanger: liever vrouwen-met-rondingen ophemelen dan slanke vrouwen afzeiken?
Ik ook. Ik denk iedereen wel. Waarom dat altijd zo ontzettend tegenover elkaar gezet moet worden is mij een raadsel. De een is ultraslank en mooi of lelijk, een ander is voller en mooi of lelijk. Dat iemand ultraslank en mooi is betekent niet dat een voller type dus automatisch lelijk is, en dus is er geen enkele noodzaak om mensen met een ander figuur dan het jouwe af te katten, maar het gebeurt voortdurend.quote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat extremen niet oké zijn. Dus heel erg vet of graatmager. Ik zelf kan zowel een ultraslanke vrouw als een voller type mooi vinden.
Ze heeft wel meer dan stevige benen hoorquote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
D'r zitten er een aantal tussen die je met de beste wil van de wereld niet mollig kunt noemen. Als je breed of stevig gebouwd bent, betekent dat niet automatisch dat je mollig bent. Sharon den Adel is zo iemand. Zij heeft een gewoon gezond postuur. Hetzelfde geldt voor Irene Jansen. Beyonce is ook niet mollig, die heeft gewoon stevige benen, geen vette benen. Zit een heel verschil tussen.
Wat mij betreft zit mollig tussen 'normaal' en 'dik' in. Maar jullie denken daar kennelijk anders over
Oh ja, Mariah Carey en Charlotte Church (alleen niet op deze foto), die vind ik dan wel weer mollig. Wat ze overigens mooi staat.
Mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 17:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Er zijn al genoeg strijkplanken op de wereld.
Nou, ik vind haar benen absoluut niet dik of mollig. Zoveel vet zit er niet op. Ze heeft stevige benen, dat is haar bouw en haar benen zijn ook nog redelijk gespierd.quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer dan stevige benen hoor![]()
http://www.deansplanet.co(...)once_lapdance_01.jpg
En misschien is ze niet mollig, maar daar neigt ze wel een beetje naar
http://www.vh1.com/sitewi(...)ce/01/11_320x240.jpg
Ik WEET waarom hier meer positieve reacties zijn: mannen houden meer van mollige vrouwen dan vrouwen zelf volgens mij. Mannen houden vaak van rondingen, en sommigen willen dan liever dan maar te veel rondingen dan te weinig.quote:Op zondag 4 december 2005 20:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk dat er hier meer positieve reacties zijn omdat alleen mensen die mollige celebs blijkbaar mooi vinden, dit topic aanklikken? Broodmager heeft al een negatieve klank, dus vandaar daar de negatieve reacties denk ik..
Ja duh, die heeft niet eens zo lang geleden een kind gebaardquote:Op maandag 5 december 2005 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Liv Tyler op de fiets.
Ik vind haar snuitje wel lief![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou dat heb ik er nog nooit in gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft wel aanleg om dik te worden, ze is gewoon vrij lang en fors. Ze is nooit echt heel slank geweest.
dat is liv tyler nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dat heb ik er nog nooit in gezien, ook niet in die oude clip van Aerosmith.
[afbeelding]
Zie hier gewoon een slanke vrouw.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
dat is liv tyler niet
Jawelquote:
Die bevalling is geloof ik alweer een tijdje geleden. Ik meene rgens gelezen te hebben dat Liv T. niet zo'n zin meer had te voldoen aan het slankheidsideaal in Hollywood en daarom tegenwoordig zichzelf is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja duh, die heeft niet eens zo lang geleden een kind gebaard![]()
En ze zou al misschien zwanger van een 2e zijn, dus lijkt me niet zo gek.
Heb ik ook gelezen. Prijzenswaardig standpunt en die xtra kilootjes misstaan haar absoluut niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
Die bevalling is geloof ik alweer een tijdje geleden. Ik meene rgens gelezen te hebben dat Liv T. niet zo'n zin meer had te voldoen aan het slankheidsideaal in Hollywood en daarom tegenwoordig zichzelf is.
Haha... je ziet wel haar lovely lady lumps.. ;-)quote:Op woensdag 7 december 2005 06:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Charlotte kan eigenlijk best wel een goede stylist en vigagist gebruiken.
Ik vind dr behoorlijk tasty uitzien daar, maar ja zal wel aan mijn mannelijke hormonen liggen.quote:Op woensdag 7 december 2005 06:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Charlotte kan eigenlijk best wel een goede stylist en vigagist gebruiken.
Bah nee, dat ziet er echt uit alsof ze dat thuis in 5 minuten heeft opgesmeerd... maar dat kan ook aan haar extreem kleine ogen vs. dikke wangen liggen. Oftewel haar gezicht,,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:17 schreef linda22222 het volgende:
de jurk vind ik ook lelijk maar de make up vind ik juist heel mooi bij haar staan
Ik heb One Night at McCool's in huis, erg gave film met een erg mooie Liv Tyler in de hoofdrol. Daar zit ze een beetje tussen beide foto's in qua omvang. Ik moet toegeven dat ik als vrouw me net zo vergaap aan haar als de mannen in de film.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Slank was ze i.i.g. veeel mooier! Maar wel goed dat ze er zelf tevreden mee is.
Ze heeft volgens mij een ventieltje op haar rugquote:Op donderdag 8 december 2005 00:24 schreef Aventura het volgende:
Bij Mariah Carey heb ik het idee dat, toen ze constateerde dat haar heupen, dijen en armen vleziger werden, dat ze haar borsten dan ook evenredig moest laten opblazen. Ze ziet er steeds meer uit als iets dat elk moment kan knappen.
Idem dito! probleem is vaak dat als je dan een wijde trui aandoet omdat die gewoon lekker zit men denkt dat je mollig bent,..quote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
D'r zitten er een aantal tussen die je met de beste wil van de wereld niet mollig kunt noemen. Als je breed of stevig gebouwd bent, betekent dat niet automatisch dat je mollig bent. Sharon den Adel is zo iemand. Zij heeft een gewoon gezond postuur. Hetzelfde geldt voor Irene Jansen. Beyonce is ook niet mollig, die heeft gewoon stevige benen, geen vette benen. Zit een heel verschil tussen.
Wat mij betreft zit mollig tussen 'normaal' en 'dik' in. Maar jullie denken daar kennelijk anders over
Oh ja, Mariah Carey en Charlotte Church (alleen niet op deze foto), die vind ik dan wel weer mollig. Wat ze overigens mooi staat.
Bij vrijwel elke pic die je hierboven hebt gepost, is de foto vanuit een verkeerde hoek geschoten en lijken ze dus dikker.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:35 schreef Brunette het volgende:
alicia keys:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
charlotte church
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
joss stone
[afbeelding]
jlo
[afbeelding]
beyonce
[afbeelding]
Pfew, ja zeg, mag je hopen inderdaad!! Die eerste van Keys.. my god.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij vrijwel elke pic die je hierboven hebt gepost, is de foto vanuit een verkeerde hoek geschoten en lijken ze dus dikker.
Ja en als ze niet had gesport, dan vond je haar ook nog stevig?quote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
Beyonce is ook niet mollig, die heeft gewoon stevige benen, geen vette benen.
ze blijft heerlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en als ze niet had gesport, dan vond je haar ook nog stevig?![]()
Buik met mega vetrollen. Af en toe zag je wel eens dat soort foto's van een concert, als ze niet getraind had.
Ze vertelde zelf, dat ze veel sportte en soms op water en komkommer leefde.![]()
![]()
Kan je nagaan wat voor figuur ze heeft als ze dus normaal eet en niet sport.
Nu zie je het al veranderen, nu ze niet meer bezig is met muziek.
Maar goed iedereen z'n definitie van stevig en dik is anders.
Ik vind iemand die behoorlijk flink is, en d'r lijf superzwaar traint en een komkommer maaltijd heeft, niet stevig. Dan ben je dik van nature, anders trainde je ook niet. En at je gewoon normaal
Ik vind haar er best goed uitzien, zo met wat meer verzorging van haar, kleding en make-upquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:09 schreef Marloes het volgende:
[afbeelding]
Hier Charlotte trouwens, voor de mensen die daar nog om vroegen
De jurk zelf vind ik niks, maar iig ziet ze er wat vrouwelijker uit.quote:
Nicolette Sheridan mollig noemenquote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef fayle het volgende:
Nicolette Sheridan (Desperate Housewife)
[afbeelding]
Een goed setje borsten betekent mollig wsquote:Op donderdag 8 december 2005 02:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nicolette Sheridan mollig noemen![]()
het moet ook niet erger worden.
quote:
Nee, we geloven nu allemaal niet meer dat ze het is, omdat jij het zegt...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef Viking84 het volgende:geloof jij dat t liv tyler is, alleen omdat zo'n amerikaans poppetje dat denkt
dat ben ik niet met je eens. Als je naar een optreden van WT kijkt, dan zie je echt de vetrollen over haar jurk heen komen (bij haar armen) en als ze ermee gaat zwaaien, is het net een drilpudding. Sorry hoorquote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
Ik denk dat Beyonces gewicht juist schommelt, omdat ze af en toe alleen op water en komkommer leeft en als ze dan weer normaal gaat eten, komt dat er allemaal aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze vertelde zelf, dat ze veel sportte en soms op water en komkommer leefde.![]()
![]()
Kan je nagaan wat voor figuur ze heeft als ze dus normaal eet en niet sport.
Dat weet ik niet, ik ken haar alleen maar van een paar foto's, en op die foto's vind ik haar niet mollig.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. Als je naar een optreden van WT kijkt, dan zie je echt de vetrollen over haar jurk heen komen (bij haar armen) en als ze ermee gaat zwaaien, is het net een drilpudding. Sorry hoorIk zeg niet dat ik haar lelijk vind, geheel het tegenovergestelde zelfs, maar je kunt niet volhouden dat ze niet mollig is
(en daarmee verbind ik geen waardeoordeel aan 'mollig')
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef _Arual_ het volgende:
Heel veel van de vrouwen die hier staan, vind ik absoluut niet mollig maar juist slank. Mensen als Joss Stone en Alicia Keys, die noem je toch niet mollig? Of betekent mollig tegenwoordig dat de botten er net niet uitsteken?
Echt niet, heus niet elke vrouw hoor. Volgens mij is het bij Joss Stone meer dat ze geen taille heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef Marloes het volgende:
Joss Stone is gewoon slank, met zo'n broek aan heeft elke vrouw heupvetjes :winkie:
Is dat niet gewoon een tattoo?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:15 schreef Stansfield het volgende:
Ze heeft wel een behoorlijke blauwe plek of zoiets op haar linkerbeen zitten.
Heb je geen foto's van de achterkant in die bikini??quote:Op donderdag 8 december 2005 16:12 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce is toch niet mollig?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet niet of ik dit mollig wil noemen, wel??
dit is gewoon niet filterdun, maar normaal
Hmm.. misschien niet mollig, je kan zien dat ze hier flink getraind heeft, kijk maar eens naar dat buikje. Maar je kan hier goed zien (kijk ook es naar de dame achter haar) dat ze een vrij stevige, korte bouw heeft, ze zou kunnen trainen en afvallen en uithongeren etc, maar ze wordt nooit skinny ala Lohan ofzo. Dat is gewoon haar bouw niet.. thank goodness. Ergens moet ik wat aan mijn eigen bouw denken als ik die foto's zie, ben ook niet zo lang en best stevig, wordt dus nooit echt topslank. Misschien vertekent t wat trouwens.. ze laten haar in video's e.d. veeel langer lijken. Uiteraard.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:12 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce is toch niet mollig?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet niet of ik dit mollig wil noemen, wel??
dit is gewoon niet filterdun, maar normaal
Idd.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:35 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Hmm.. misschien niet mollig, je kan zien dat ze hier flink getraind heeft, kijk maar eens naar dat buikje.
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 19:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze nog dijën van 2x een gemiddeld meisje.![]()
Wat een vreemde redenatie. Iedereen die op z'n lijn let en sport is slanker en beter in shape dan wanneer ze het niet zouden doen, logisch. Maar dan kan je toch niet zeggen dat ze dik zijn terwijl ze slank zijn omdat ze op hun eten letten en sporten?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar goed iedereen z'n definitie van stevig en dik is anders.
Ik vind iemand die behoorlijk flink is, en d'r lijf superzwaar traint en een komkommer maaltijd heeft, niet stevig. Dan ben je dik van nature, anders trainde je ook niet. En at je gewoon normaal
ja is een tattoo. Google maar met Beyonce tattoo en je vindt wel een fotoquote:Op donderdag 8 december 2005 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een tattoo?.
Toch wel...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Vast niet....
Dat ben ik met je eens, al lijkt ie wel erg op george michaelquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:50 schreef flowerbox het volgende:
Mmm nou zo mag ie wel blijven... Hij ziet er een stu beter uit zo
![]()
Precies goed, eeder te dun dan te dik zelfs! Prima figuurquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
speciaal voor jou danquote:Op donderdag 8 december 2005 16:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van de achterkant in die bikini??![]()
wat wil je met zo'n regime:quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel...
Hij heeft een zwaar trainingsprogramma gedaan, voor een televisieshow geloof ik. En dat programma heeft hem veel goed gedaan.
En allemaal in het kader van:quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef Aventura het volgende:
wat wil je met zo'n regime:
HIS OLD REGIME
Wel goed voor en van 'm!quote:It hasn't been easy — or pleasant. But Jack Osbourne has shed nearly 70 pounds since the spring and has cleaned up his act.
At a press event last week to promote his new British TV series, Jack Osbourne Adrenaline Junkie, Osbourne told reporters that even his parents, Ozzy and Sharon, barely recognized him after his spring/summer weight loss.
And with the pounds melting away, Osbourne, 19, traded his specs for contacts and cut his frizzy locks. Even paparazzi on the red carpet do not recognize him, he says.
One of the best things about being unrecognizable: "I've been able to live a normal life for the first time in years," Osbourne told The Mirror in London.
Osbourne's new lifestyle includes jogging, rock climbing and bedtime at 11 p.m. Drugs, alcohol, cigarettes and junk food are out, he says.
His rigorous trek to fitness is the focus of his TV adventure show, which follows Osbourne as he pursues the world's most extreme fitness regimens. His goal is to get in shape for his ultimate challenge: climbing the 3,000-foot rock face of El Capitan in California's Yosemite National Park.
To start his program, Osbourne spent a week in a kickboxing camp in Thailand for a detox program, which included a high-fiber liquid diet and coffee enemas. "That was one of the most miserable weeks of my life," he told The Mirror.
At his heaviest last year, Osbourne, who is 5-foot-8, says, he tipped the scales at 231 pounds. He's now down to 161. His goal is 147, he tells The Mirror.
Posted 8/25/2005
Kelly is volgens mij echt een bloedmooie meid als ze eens flink afvaltquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:42 schreef Aventura het volgende:
Echt knap! Lijkt me leuk als dat hier ook uitgezonden wordt. Zijn moeder was trouwens ook haar hele leven dik, maar is nu slank en is zelfs verkozen tot een van de 50 mooiste mensen door People Magazine! Nu Kelly nog
idem ditoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ik ook, zo vind ik Beyonce een volmaakt lichaam hebben (en ik ben nig wel zelf een vrouw én hetero), en dan zeiken ze hier (mannen nota bene!) over dikke benen en cellulitis. Ik snap dat niet..
Ik ben een man en ik snap dat ook niet. Beyonce is een prachtige vrouw, klaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ik ook, zo vind ik Beyonce een volmaakt lichaam hebben (en ik ben nig wel zelf een vrouw én hetero), en dan zeiken ze hier (mannen nota bene!) over dikke benen en cellulitis. Ik snap dat niet..
Same for mequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:30 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik snap dat ook niet. Beyonce is een prachtige vrouw, klaar.
Nee, [disclaimer] ik ben niet zelf mollig en heb geen cellulite en dikke dijen[/disclaimer] maar iemand als Beyonce is perfect in balans zoals ze is (wat gevulder), een ander voorbeeld: Paris Hilton heeft ook een mooi lijf, maar die is ultraslank weer op haar mooist. Zo bedoel ik het eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
En ik begrijp nog steeds niet waarom het zo nodig van het postuur moet afhangen of iemand mooier of lelijker is
Wowquote:
De jurk is inderdaad niet echt mooi.. maar de make-up vind ik wel okee hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 08:45 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat het een vreselijke jurk is die haar geen goed doet en haar make up is ook om te huilen.
Dat denk ik nou ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Brunette het volgende:
Kelly is volgens mij echt een bloedmooie meid als ze eens flink afvalt![]()
Doe normaalquote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
[afbeelding]
Dat maffe kapsel kortwieken hielp ook mee,,quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook
Ik vind Jack er nu wel ineens veel jonger uitzien zeg!
Vast ook welquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Aventura het volgende:
Dat maffe kapsel kortwieken hielp ook mee,,
Nee, maar wel fakking lekk0r.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
nou sorry hoor, maar maat 42/44 is gewoon dik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
I De gemiddelde vrouwenmaat hier in Nederland is 42 en in Amerika al 44 of meer, je proberen te spiegelen aan Hollywood, is surreeel, en bovendien niet logisch, het bedraagt nog niet 1 miljoenste van de wereldbevolking.
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'mager'quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik snap het niet, OF ze zijn gewoon DIK hier, of ze zijn gewoon slank. Ik kan door mijn vorige werk weten,d at de meeste iets mollig aandoende celebs irl gewoon mager zijn ( maat 34/36) en de slanke/dunne celebs gewoon broodmager zijn, maatje 32 en kleiner dus. Foto's geven geen reeel beeld in deze. Als je een Byonce echt zou zien, zou je merken dat zij een erg goedgevormde behoorlijke slanke tante is. De gemiddelde vrouwenmaat hier in Nederland is 42 en in Amerika al 44 of meer, je proberen te spiegelen aan Hollywood, is surreeel, en bovendien niet logisch, het bedraagt nog niet 1 miljoenste van de wereldbevolking.
Ikzelf zie liever een gewone vrouw, in een gewone maat 40. 36 kan heel mooi zijn en 44 ook, het gaat nml mijns inziens om heel wat meer dan maat alleen. Dik vind ik trouens nooit mooi, alles boven maat 52 is gewoon ook zwaar ongezond. Maar dat ter zijde.
Iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'mager'
maat 34 - 36 is NIET mager maar slank.
Ik heb die maat en heb een NORMAAL vetpercentage en een NORMAAL BMI.
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
maar wel een dikke reetquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'
maat 40 - 42 is NIET dik maar mollig.
Ja, maar dan ben je zeker ook 1 meter 90? Anders heb je géén normaal BMI.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'
maat 40 - 42 is NIET dik maar mollig.
Sinds wanneer ben jij overgestapt op de mannetjes?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Antony Hegarty, van Antony and the Johnsons is ook best wel mollig en natuurlijk vooral heel erg.
.
.
Is ook bull. Ik ben 1.73 en heb onder 38/40 omdat ik nou eenmaal brede heupen heb. Mijn vetpercentage is laag en zo ook mijn BMI. Ik noerm mezelf slank tot normaal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je zeker ook 1 meter 90? Anders heb je géén normaal BMI.
Maat 38-40 is mollig als je tussen de 1.65 en 1.75 bent. Wat de meeste vrouwen zijn. Maat 42-44 is wél dik, ook al vinden mensen dat mooi, dat is een andere discussie.
Post eens wat foto's dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Antony is een vrouw.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Sinds wanneer ben jij overgestapt op de mannetjes?![]()
foto's om te bewijzen dat ik maat 34 - 36 heb? of om te bewijzen dat 34 - 36 niet mager maar slank is?quote:
Mee eens.. als dat zo'n rare maat was zou het wel niet zoveel verkocht worden... maar om ontopic te blijven .. Charlotte Church wordt blijkbaar mooi gevonden, dus hier een sexy picture! Als je er van houdt..quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:48 schreef linda22222 het volgende:
[..]
foto's om te bewijzen dat ik maat 34 - 36 heb? of om te bewijzen dat 34 - 36 niet mager maar slank is?
1: heb je niks mee te maken en het maakt me ook niet uit of je me gelooft
2: kijk eens om je heen... maat 34 en 36 worden veel verkocht in de winkels.. kijk eens naar iemand die die maat uit de rekken pakt......
Nee foto's om te zien of je een mooie meid bent.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:48 schreef linda22222 het volgende:
foto's om te bewijzen dat ik maat 34 - 36 heb? of om te bewijzen dat 34 - 36 niet mager maar slank is?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:59 schreef linda22222 het volgende:
oh i'm pretty darn pretty !
Deze is fakequote:Op zaterdag 10 december 2005 14:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mee eens.. als dat zo'n rare maat was zou het wel niet zoveel verkocht worden... maar om ontopic te blijven .. Charlotte Church wordt blijkbaar mooi gevonden, dus hier een sexy picture! Als je er van houdt..
[afbeelding]
Nou.. als ik tegen het einde van uitverkoop langs rekken broeken loop (gebeurt niet zo vaak, hehe) is de meest voorkomende maat vaak 34/36. De 38/40 zijn meestal uitverkocht en af en toe vind je nog een 42, 44 blijft meestal liggen. Dan heb ik het wel over winkels als H&M, Wonder Woman, V&D, Didi, WE etc etc. Weet niet waar jij je broeken koopt? En voor wat extra bevestiging: ik heb zelf een jaar in een kledingwinkel gewerkt, dus ik lul niet uit mn nek.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:48 schreef linda22222 het volgende:
[..]
1: heb je niks mee te maken en het maakt me ook niet uit of je me gelooft
2: kijk eens om je heen... maat 34 en 36 worden veel verkocht in de winkels.. kijk eens naar iemand die die maat uit de rekken pakt......
Jeetje als je dat al mollig en dik vind hoe zwaar ben jij dan wel niet. Hou je van die anorexia typetjes ofzo?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Maat 38-40 is mollig als je tussen de 1.65 en 1.75 bent. Wat de meeste vrouwen zijn. Maat 42-44 is wél dik, ook al vinden mensen dat mooi, dat is een andere discussie.
Maak je maar niet druk hoor. Ik heb geen anorexia, ik zit nu lekker aan de chocoladeletters. Ik ben 1.69 en weeg 58. Gewoon netjes dus.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:17 schreef Sasami het volgende:
[..]
Jeetje als je dat al mollig en dik vind hoe zwaar ben jij dan wel niet. Hou je van die anorexia typetjes ofzo?
Ik heb af en toe ook maatje 40 kwa broeken en ik ben 1.76 en 67 kilo nou het spijt me zeer maar als jij dat mollig vind, zou ik me als ik jou was me erg druk maken over jou figuur want dan ga je hard de kant op van anorexia.
Ok, ik kan me gewoon niet voorstellen dat jij maat 38-40 al mollig vind, maar goed ieder zijn eigen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk hoor. Ik heb geen anorexia, ik zit nu lekker aan de chocoladeletters. Ik ben 1.69 en weeg 58. Gewoon netjes dus.
Doe maar niet, maatje 34, eng man.quote:
U is mijn droom.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:27 schreef Ivatje het volgende:
Mijn gewicht is normaal en ik voel me goed, maar ik heb toch meer vet in mijn heupen en benen dan spieren. Daardoor ziet ik er een beetje mollig uit. Ook zijn mijn wangen mollig, maar mijn buik en bovenlichaam helemaal niet. Soms als ik langere t-shirts draag zeggen mensen dat ik "te dun" ben wat helemaal niet waar is volgens mij, en als ik wat kortere kleding draag zeggen ze dan niets, dan zien ze dat mijn benen wat molliger zijn en dat ik niet zo slank ben.
Ik ben tevreden met mijn gewicht, maar als je een beetje mollig bent (een beetje) dan kan je soms dun eruitzien maar soms mollig als Beyonce, J.Lopez, Britney Spears...Het is dus bij ons nooit duidelijk of we een normale gewicht hebben of we iets molliger zijn...ha
Juist, en dus is het ronduit belachelijk dat deze topics uberhaupt lopen en niet gesloten worden. Post gewoon plaatjes van mooie mannen en vrouwen (slank, mollig, voluptueus, roodharig, blond, klein, lang, blank, zwart) in B&H, klaag over je eigen figuur of kraak dat van anderen af in R&P, en wie graag wil discussieren over 'het schoonheidsideaal' kan dat in C&H doenquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
Kap toch eens met die irritante dik-dun-maat 34-obsessie-discussie. Ga fijn in R&P posten ofzo. Ik vind het een beetje overdreven hoe jullie met het gewicht van jezelf en anderen bezig zijn.
Plaatjes van mollige celebs kijken is leuk, plaatjes van slanke celebs kijken ook, maar die irritante discussie van jullie kan met echt gestolen worden.
Niks raar aan, ze kan natuurlijk niet als een spook op tv verschijnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:17 schreef Marloes het volgende:
Op tv ziet ze er goed uit, daarbuiten ziet ze er verschrikkelijk uit vind ik! Dan doet ze helemaal niks aan haar verzorging, terwijl ze er op tv altijd piekfijn uit ziet, beetje raar vind ik dat
In deze populaire topics wordt gediscussieerd over -en inderdaad soms gelachen bij - foto's van mensen wiens leven zich nu eenmaal in de showbizz spotlights afspeelt. Comes with the SHO teritory en is gewoon vermakelijk, blijkt ook uit de vele en veelgelezen delen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:33 schreef thaleia het volgende:
Juist, en dus is het ronduit belachelijk dat deze topics uberhaupt lopen en niet gesloten worden. Post gewoon plaatjes van mooie mannen en vrouwen (slank, mollig, voluptueus, roodharig, blond, klein, lang, blank, zwart) in B&H, klaag over je eigen figuur of kraak dat van anderen af in R&P, en wie graag wil discussieren over 'het schoonheidsideaal' kan dat in C&H doen
Hij beweegt...quote:Op zondag 11 december 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
Die foto van Anna Nicole is wel erg buiten proporties, niet?
quote:Op zondag 11 december 2005 14:21 schreef Ole het volgende:
Ietsje opgerekt misschien...
zo staat ie in google
Ik zie alle plaatjes gewoon.quote:Op zondag 11 december 2005 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Hotlinking...
Jij ziet 'm dus ook niet? En als je het adres vanuit eigenschappen in je adresbalk kopieert?quote:
Nee ik zag 'm niet. Imageshack heeft hotlinking op Fok! weer gebandquote:Op zondag 11 december 2005 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ziet 'm dus ook niet? En als je het adres vanuit eigenschappen in je adresbalk kopieert?
quote:Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef Copycat het volgende:
Jammer... want het is een leuke foto van een slanker dan slanke Anna Nicole die een foto van een voller dan volslanke Anna Nicole vast heeft... in een hele roze, fluffy slaapkamer.
Van dik naar anorexia.. dan denk je toch ook he lichaam zoek toch es het middenquote:Op zondag 11 december 2005 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
Gátver! Anorexia in tha house!!! Wat is dat toch met die mensen.. damn.
Doe svp even normaal!quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jezus, je kan toch wle tegen een grapje, saaie doos
waar haal jij dat vandaanquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nogmaals. Al het andere gaat de prullenbak in.quote:Op zondag 11 december 2005 01:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
In deze populaire topics wordt gediscussieerd over -en inderdaad soms gelachen bij - foto's van mensen wiens leven zich nu eenmaal in de showbizz spotlights afspeelt. Comes with the SHO teritory en is gewoon vermakelijk, blijkt ook uit de vele en veelgelezen delen.
Maar ben het met je eens dat de discussie die zich nu wel heel erg manifesteert hier dan weer niet hoort.
Dus die is bij deze dan ook afgesloten.
Dit is showbizz, geen reality.
Vragen en opmerkingen hierover svp in SHO Feedback: Zeur hier tegen Duiveltja & Cc
http://fotoboek.fok.nl/duiveltjaquote:Op zondag 11 december 2005 23:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die discussie mocht niet meer van de dames Mods..
Nou wat een humor heb jij.quote:Op zondag 11 december 2005 21:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jezus, je kan toch wle tegen een grapje, saaie doos
Gast van wanneer is die foto ?quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[afbeelding]
Sharon den Adel van Within Temptation.
idd geil wijf met haar dikke tietenquote:Op zondag 11 december 2005 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou wat een humor heb jij.
Nog even Zellweger om maar weer ontopic te gaan.
[afbeelding]
Toen zag ze er nog best goed uit.
Niet weer die discussie, ok?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:44 schreef Copycat het volgende:
Zowel Aretha als Solomon zijn het stadium mollig al flink wat kilo's geleden gepasseerd.
Is niet weer die discussie...quote:
Ik zie ze allebei net voor het eerst in dit topic. Mijn opmerking geldt dus ook voor allebei.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Och, als Aretha mag, dan mag Solomon ook.
Beiden staan als een blok je krijgt ze niet zo maar omver.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Och, als Aretha mag, dan mag Solomon ook.
Klopt, vorige week bevallen.. Die foto schat ik zo'n 4 jaar oud.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:03 schreef TiepJoop het volgende:
[..]
Gast van wanneer is die foto ?
Ze is nl. een paar dagen geleden bevallen
quote:
En dan een mouwloze top...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:48 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh, die Aretha is wel in korte tijd echt heel erg dramatisch veel aangekomen. Ze doet me denken aan die knakkers bij Jerry Springer die uit hun huis getakeld moeten worden omdat ze de hele dag met emmers KFC op hun schoot zitten. Heeft ze een probleem of zo?
Niet alleen acteurs in Hollywood moeten er aan geloven blijkbaar....quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Kolere zeg. Is dat hem echt?
Alsof dat ook erg is he, dat die man nu niet zo vet meer is en veel minder kans op allerlei ziektes heeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Niet alleen acteurs in Hollywood moeten er aan geloven blijkbaar....![]()
Ik denk dat het in het geval van Peter Jackson juist alleen maar goed is dat hij is afgevallen. Zo te zien heeft hij nu een veel gezonder gewicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Niet alleen acteurs in Hollywood moeten er aan geloven blijkbaar....![]()
Ach ja, kleding verhult maar wel goed voor hem. Ik vind het alleen jammer dat hij nu zijn oude lieve opa uitstraling kwijt is. Sorry iets te veel de making LOTR gezien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:58 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Alsof dat ook erg is he, dat die man nu niet zo vet meer is en veel minder kans op allerlei ziektes heeft
*valt van verbazing steil achterover*quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Jack Osbourne zoals we hem allemaal kennen....![]()
En zoals hij nu is...(Is het hem echt?)![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Kirsten Kirstie alley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |