De jurk is inderdaad niet echt mooi.. maar de make-up vind ik wel okee hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 08:45 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat het een vreselijke jurk is die haar geen goed doet en haar make up is ook om te huilen.
Dat denk ik nou ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Brunette het volgende:
Kelly is volgens mij echt een bloedmooie meid als ze eens flink afvalt![]()
Doe normaalquote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Irene Janssen(Bekent van Ayreon) is ook vrij mollig. Vooral vergeleken met haar zus, die bekent is van After Forever.
[afbeelding]
Tip Irene, koop een wat wijdere leren broek.![]()
Dat maffe kapsel kortwieken hielp ook mee,,quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook
Ik vind Jack er nu wel ineens veel jonger uitzien zeg!
Vast ook welquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Aventura het volgende:
Dat maffe kapsel kortwieken hielp ook mee,,
Nee, maar wel fakking lekk0r.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
charlotte church, ook geen maatje 36
nou sorry hoor, maar maat 42/44 is gewoon dik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
I De gemiddelde vrouwenmaat hier in Nederland is 42 en in Amerika al 44 of meer, je proberen te spiegelen aan Hollywood, is surreeel, en bovendien niet logisch, het bedraagt nog niet 1 miljoenste van de wereldbevolking.
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'mager'quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik snap het niet, OF ze zijn gewoon DIK hier, of ze zijn gewoon slank. Ik kan door mijn vorige werk weten,d at de meeste iets mollig aandoende celebs irl gewoon mager zijn ( maat 34/36) en de slanke/dunne celebs gewoon broodmager zijn, maatje 32 en kleiner dus. Foto's geven geen reeel beeld in deze. Als je een Byonce echt zou zien, zou je merken dat zij een erg goedgevormde behoorlijke slanke tante is. De gemiddelde vrouwenmaat hier in Nederland is 42 en in Amerika al 44 of meer, je proberen te spiegelen aan Hollywood, is surreeel, en bovendien niet logisch, het bedraagt nog niet 1 miljoenste van de wereldbevolking.
Ikzelf zie liever een gewone vrouw, in een gewone maat 40. 36 kan heel mooi zijn en 44 ook, het gaat nml mijns inziens om heel wat meer dan maat alleen. Dik vind ik trouens nooit mooi, alles boven maat 52 is gewoon ook zwaar ongezond. Maar dat ter zijde.
Iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'mager'
maat 34 - 36 is NIET mager maar slank.
Ik heb die maat en heb een NORMAAL vetpercentage en een NORMAAL BMI.
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
maar wel een dikke reetquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'
maat 40 - 42 is NIET dik maar mollig.
Ja, maar dan ben je zeker ook 1 meter 90? Anders heb je géén normaal BMI.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'
maat 40 - 42 is NIET dik maar mollig.
Sinds wanneer ben jij overgestapt op de mannetjes?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Antony Hegarty, van Antony and the Johnsons is ook best wel mollig en natuurlijk vooral heel erg.
.
.
Is ook bull. Ik ben 1.73 en heb onder 38/40 omdat ik nou eenmaal brede heupen heb. Mijn vetpercentage is laag en zo ook mijn BMI. Ik noerm mezelf slank tot normaal.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je zeker ook 1 meter 90? Anders heb je géén normaal BMI.
Maat 38-40 is mollig als je tussen de 1.65 en 1.75 bent. Wat de meeste vrouwen zijn. Maat 42-44 is wél dik, ook al vinden mensen dat mooi, dat is een andere discussie.
Post eens wat foto's dan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Antony is een vrouw.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
Sinds wanneer ben jij overgestapt op de mannetjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |