Jawelquote:
Die bevalling is geloof ik alweer een tijdje geleden. Ik meene rgens gelezen te hebben dat Liv T. niet zo'n zin meer had te voldoen aan het slankheidsideaal in Hollywood en daarom tegenwoordig zichzelf is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja duh, die heeft niet eens zo lang geleden een kind gebaard![]()
En ze zou al misschien zwanger van een 2e zijn, dus lijkt me niet zo gek.
Heb ik ook gelezen. Prijzenswaardig standpunt en die xtra kilootjes misstaan haar absoluut niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
Die bevalling is geloof ik alweer een tijdje geleden. Ik meene rgens gelezen te hebben dat Liv T. niet zo'n zin meer had te voldoen aan het slankheidsideaal in Hollywood en daarom tegenwoordig zichzelf is.
Haha... je ziet wel haar lovely lady lumps.. ;-)quote:Op woensdag 7 december 2005 06:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Charlotte kan eigenlijk best wel een goede stylist en vigagist gebruiken.
Ik vind dr behoorlijk tasty uitzien daar, maar ja zal wel aan mijn mannelijke hormonen liggen.quote:Op woensdag 7 december 2005 06:59 schreef Sandraugiga het volgende:
Charlotte kan eigenlijk best wel een goede stylist en vigagist gebruiken.
Bah nee, dat ziet er echt uit alsof ze dat thuis in 5 minuten heeft opgesmeerd... maar dat kan ook aan haar extreem kleine ogen vs. dikke wangen liggen. Oftewel haar gezicht,,quote:Op woensdag 7 december 2005 14:17 schreef linda22222 het volgende:
de jurk vind ik ook lelijk maar de make up vind ik juist heel mooi bij haar staan
Ik heb One Night at McCool's in huis, erg gave film met een erg mooie Liv Tyler in de hoofdrol. Daar zit ze een beetje tussen beide foto's in qua omvang. Ik moet toegeven dat ik als vrouw me net zo vergaap aan haar als de mannen in de film.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Slank was ze i.i.g. veeel mooier! Maar wel goed dat ze er zelf tevreden mee is.
Ze heeft volgens mij een ventieltje op haar rugquote:Op donderdag 8 december 2005 00:24 schreef Aventura het volgende:
Bij Mariah Carey heb ik het idee dat, toen ze constateerde dat haar heupen, dijen en armen vleziger werden, dat ze haar borsten dan ook evenredig moest laten opblazen. Ze ziet er steeds meer uit als iets dat elk moment kan knappen.
Idem dito! probleem is vaak dat als je dan een wijde trui aandoet omdat die gewoon lekker zit men denkt dat je mollig bent,..quote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
D'r zitten er een aantal tussen die je met de beste wil van de wereld niet mollig kunt noemen. Als je breed of stevig gebouwd bent, betekent dat niet automatisch dat je mollig bent. Sharon den Adel is zo iemand. Zij heeft een gewoon gezond postuur. Hetzelfde geldt voor Irene Jansen. Beyonce is ook niet mollig, die heeft gewoon stevige benen, geen vette benen. Zit een heel verschil tussen.
Wat mij betreft zit mollig tussen 'normaal' en 'dik' in. Maar jullie denken daar kennelijk anders over
Oh ja, Mariah Carey en Charlotte Church (alleen niet op deze foto), die vind ik dan wel weer mollig. Wat ze overigens mooi staat.
Bij vrijwel elke pic die je hierboven hebt gepost, is de foto vanuit een verkeerde hoek geschoten en lijken ze dus dikker.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:35 schreef Brunette het volgende:
alicia keys:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
charlotte church
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
joss stone
[afbeelding]
jlo
[afbeelding]
beyonce
[afbeelding]
Pfew, ja zeg, mag je hopen inderdaad!! Die eerste van Keys.. my god.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij vrijwel elke pic die je hierboven hebt gepost, is de foto vanuit een verkeerde hoek geschoten en lijken ze dus dikker.
Ja en als ze niet had gesport, dan vond je haar ook nog stevig?quote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
Beyonce is ook niet mollig, die heeft gewoon stevige benen, geen vette benen.
ze blijft heerlijkquote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en als ze niet had gesport, dan vond je haar ook nog stevig?![]()
Buik met mega vetrollen. Af en toe zag je wel eens dat soort foto's van een concert, als ze niet getraind had.
Ze vertelde zelf, dat ze veel sportte en soms op water en komkommer leefde.![]()
![]()
Kan je nagaan wat voor figuur ze heeft als ze dus normaal eet en niet sport.
Nu zie je het al veranderen, nu ze niet meer bezig is met muziek.
Maar goed iedereen z'n definitie van stevig en dik is anders.
Ik vind iemand die behoorlijk flink is, en d'r lijf superzwaar traint en een komkommer maaltijd heeft, niet stevig. Dan ben je dik van nature, anders trainde je ook niet. En at je gewoon normaal
Ik vind haar er best goed uitzien, zo met wat meer verzorging van haar, kleding en make-upquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:09 schreef Marloes het volgende:
[afbeelding]
Hier Charlotte trouwens, voor de mensen die daar nog om vroegen
De jurk zelf vind ik niks, maar iig ziet ze er wat vrouwelijker uit.quote:
Nicolette Sheridan mollig noemenquote:Op zondag 4 december 2005 16:48 schreef fayle het volgende:
Nicolette Sheridan (Desperate Housewife)
[afbeelding]
Een goed setje borsten betekent mollig wsquote:Op donderdag 8 december 2005 02:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nicolette Sheridan mollig noemen![]()
het moet ook niet erger worden.
quote:
Nee, we geloven nu allemaal niet meer dat ze het is, omdat jij het zegt...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef Viking84 het volgende:geloof jij dat t liv tyler is, alleen omdat zo'n amerikaans poppetje dat denkt
dat ben ik niet met je eens. Als je naar een optreden van WT kijkt, dan zie je echt de vetrollen over haar jurk heen komen (bij haar armen) en als ze ermee gaat zwaaien, is het net een drilpudding. Sorry hoorquote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
D'r zitten er een aantal tussen die je met de beste wil van de wereld niet mollig kunt noemen. Als je breed of stevig gebouwd bent, betekent dat niet automatisch dat je mollig bent. Sharon den Adel is zo iemand. Zij heeft een gewoon gezond postuur. Hetzelfde geldt voor Irene Jansen. Beyonce is ook niet mollig, die heeft gewoon stevige benen, geen vette benen. Zit een heel verschil tussen.
Wat mij betreft zit mollig tussen 'normaal' en 'dik' in. Maar jullie denken daar kennelijk anders over
Oh ja, Mariah Carey en Charlotte Church (alleen niet op deze foto), die vind ik dan wel weer mollig. Wat ze overigens mooi staat.
Ik denk dat Beyonces gewicht juist schommelt, omdat ze af en toe alleen op water en komkommer leeft en als ze dan weer normaal gaat eten, komt dat er allemaal aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze vertelde zelf, dat ze veel sportte en soms op water en komkommer leefde.![]()
![]()
Kan je nagaan wat voor figuur ze heeft als ze dus normaal eet en niet sport.
Dat weet ik niet, ik ken haar alleen maar van een paar foto's, en op die foto's vind ik haar niet mollig.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens. Als je naar een optreden van WT kijkt, dan zie je echt de vetrollen over haar jurk heen komen (bij haar armen) en als ze ermee gaat zwaaien, is het net een drilpudding. Sorry hoorIk zeg niet dat ik haar lelijk vind, geheel het tegenovergestelde zelfs, maar je kunt niet volhouden dat ze niet mollig is
(en daarmee verbind ik geen waardeoordeel aan 'mollig')
Volgens mij wel ja.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef _Arual_ het volgende:
Heel veel van de vrouwen die hier staan, vind ik absoluut niet mollig maar juist slank. Mensen als Joss Stone en Alicia Keys, die noem je toch niet mollig? Of betekent mollig tegenwoordig dat de botten er net niet uitsteken?
Echt niet, heus niet elke vrouw hoor. Volgens mij is het bij Joss Stone meer dat ze geen taille heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef Marloes het volgende:
Joss Stone is gewoon slank, met zo'n broek aan heeft elke vrouw heupvetjes :winkie:
Is dat niet gewoon een tattoo?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:15 schreef Stansfield het volgende:
Ze heeft wel een behoorlijke blauwe plek of zoiets op haar linkerbeen zitten.
Heb je geen foto's van de achterkant in die bikini??quote:Op donderdag 8 december 2005 16:12 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce is toch niet mollig?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet niet of ik dit mollig wil noemen, wel??
dit is gewoon niet filterdun, maar normaal
Hmm.. misschien niet mollig, je kan zien dat ze hier flink getraind heeft, kijk maar eens naar dat buikje. Maar je kan hier goed zien (kijk ook es naar de dame achter haar) dat ze een vrij stevige, korte bouw heeft, ze zou kunnen trainen en afvallen en uithongeren etc, maar ze wordt nooit skinny ala Lohan ofzo. Dat is gewoon haar bouw niet.. thank goodness. Ergens moet ik wat aan mijn eigen bouw denken als ik die foto's zie, ben ook niet zo lang en best stevig, wordt dus nooit echt topslank. Misschien vertekent t wat trouwens.. ze laten haar in video's e.d. veeel langer lijken. Uiteraard.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:12 schreef Takkembah het volgende:
Beyonce is toch niet mollig?
[afbeelding]
[afbeelding]
ik weet niet of ik dit mollig wil noemen, wel??
dit is gewoon niet filterdun, maar normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |