Idd.quote:Op donderdag 8 december 2005 18:35 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Hmm.. misschien niet mollig, je kan zien dat ze hier flink getraind heeft, kijk maar eens naar dat buikje.
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 19:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze nog dijėn van 2x een gemiddeld meisje.![]()
Wat een vreemde redenatie. Iedereen die op z'n lijn let en sport is slanker en beter in shape dan wanneer ze het niet zouden doen, logisch. Maar dan kan je toch niet zeggen dat ze dik zijn terwijl ze slank zijn omdat ze op hun eten letten en sporten?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar goed iedereen z'n definitie van stevig en dik is anders.
Ik vind iemand die behoorlijk flink is, en d'r lijf superzwaar traint en een komkommer maaltijd heeft, niet stevig. Dan ben je dik van nature, anders trainde je ook niet. En at je gewoon normaal
ja is een tattoo. Google maar met Beyonce tattoo en je vindt wel een fotoquote:Op donderdag 8 december 2005 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een tattoo?.
Toch wel...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:16 schreef Harmen1984 het volgende:
Vast niet....
Dat ben ik met je eens, al lijkt ie wel erg op george michaelquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:50 schreef flowerbox het volgende:
Mmm nou zo mag ie wel blijven... Hij ziet er een stu beter uit zo
![]()
Precies goed, eeder te dun dan te dik zelfs! Prima figuurquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
charlotte church, ook geen maatje 36
speciaal voor jou danquote:Op donderdag 8 december 2005 16:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Heb je geen foto's van de achterkant in die bikini??![]()
wat wil je met zo'n regime:quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel...
Hij heeft een zwaar trainingsprogramma gedaan, voor een televisieshow geloof ik. En dat programma heeft hem veel goed gedaan.
En allemaal in het kader van:quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef Aventura het volgende:
wat wil je met zo'n regime:
HIS OLD REGIME
Wel goed voor en van 'm!quote:It hasn't been easy — or pleasant. But Jack Osbourne has shed nearly 70 pounds since the spring and has cleaned up his act.
At a press event last week to promote his new British TV series, Jack Osbourne Adrenaline Junkie, Osbourne told reporters that even his parents, Ozzy and Sharon, barely recognized him after his spring/summer weight loss.
And with the pounds melting away, Osbourne, 19, traded his specs for contacts and cut his frizzy locks. Even paparazzi on the red carpet do not recognize him, he says.
One of the best things about being unrecognizable: "I've been able to live a normal life for the first time in years," Osbourne told The Mirror in London.
Osbourne's new lifestyle includes jogging, rock climbing and bedtime at 11 p.m. Drugs, alcohol, cigarettes and junk food are out, he says.
His rigorous trek to fitness is the focus of his TV adventure show, which follows Osbourne as he pursues the world's most extreme fitness regimens. His goal is to get in shape for his ultimate challenge: climbing the 3,000-foot rock face of El Capitan in California's Yosemite National Park.
To start his program, Osbourne spent a week in a kickboxing camp in Thailand for a detox program, which included a high-fiber liquid diet and coffee enemas. "That was one of the most miserable weeks of my life," he told The Mirror.
At his heaviest last year, Osbourne, who is 5-foot-8, says, he tipped the scales at 231 pounds. He's now down to 161. His goal is 147, he tells The Mirror.
Posted 8/25/2005
Kelly is volgens mij echt een bloedmooie meid als ze eens flink afvaltquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:42 schreef Aventura het volgende:
Echt knap! Lijkt me leuk als dat hier ook uitgezonden wordt. Zijn moeder was trouwens ook haar hele leven dik, maar is nu slank en is zelfs verkozen tot een van de 50 mooiste mensen door People Magazine! Nu Kelly nog
idem ditoquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ik ook, zo vind ik Beyonce een volmaakt lichaam hebben (en ik ben nig wel zelf een vrouw én hetero), en dan zeiken ze hier (mannen nota bene!) over dikke benen en cellulitis. Ik snap dat niet..
Ik ben een man en ik snap dat ook niet. Beyonce is een prachtige vrouw, klaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:06 schreef Aventura het volgende:
Ik ook, zo vind ik Beyonce een volmaakt lichaam hebben (en ik ben nig wel zelf een vrouw én hetero), en dan zeiken ze hier (mannen nota bene!) over dikke benen en cellulitis. Ik snap dat niet..
Same for mequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:30 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ik ben een man en ik snap dat ook niet. Beyonce is een prachtige vrouw, klaar.
Nee, [disclaimer] ik ben niet zelf mollig en heb geen cellulite en dikke dijen[/disclaimer] maar iemand als Beyonce is perfect in balans zoals ze is (wat gevulder), een ander voorbeeld: Paris Hilton heeft ook een mooi lijf, maar die is ultraslank weer op haar mooist. Zo bedoel ik het eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:11 schreef thaleia het volgende:
En ik begrijp nog steeds niet waarom het zo nodig van het postuur moet afhangen of iemand mooier of lelijker is
Wowquote:
De jurk is inderdaad niet echt mooi.. maar de make-up vind ik wel okee hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 08:45 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik bedoel eigenlijk dat het een vreselijke jurk is die haar geen goed doet en haar make up is ook om te huilen.
Dat denk ik nou ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef Brunette het volgende:
Kelly is volgens mij echt een bloedmooie meid als ze eens flink afvalt![]()
Doe normaalquote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Irene Janssen(Bekent van Ayreon) is ook vrij mollig. Vooral vergeleken met haar zus, die bekent is van After Forever.
[afbeelding]
Tip Irene, koop een wat wijdere leren broek.![]()
Dat maffe kapsel kortwieken hielp ook mee,,quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:05 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat denk ik nou ook
Ik vind Jack er nu wel ineens veel jonger uitzien zeg!
Vast ook welquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:06 schreef Aventura het volgende:
Dat maffe kapsel kortwieken hielp ook mee,,
Nee, maar wel fakking lekk0r.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
charlotte church, ook geen maatje 36
nou sorry hoor, maar maat 42/44 is gewoon dik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
I De gemiddelde vrouwenmaat hier in Nederland is 42 en in Amerika al 44 of meer, je proberen te spiegelen aan Hollywood, is surreeel, en bovendien niet logisch, het bedraagt nog niet 1 miljoenste van de wereldbevolking.
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'mager'quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:24 schreef Sarah-Jezebel het volgende:
Ik snap het niet, OF ze zijn gewoon DIK hier, of ze zijn gewoon slank. Ik kan door mijn vorige werk weten,d at de meeste iets mollig aandoende celebs irl gewoon mager zijn ( maat 34/36) en de slanke/dunne celebs gewoon broodmager zijn, maatje 32 en kleiner dus. Foto's geven geen reeel beeld in deze. Als je een Byonce echt zou zien, zou je merken dat zij een erg goedgevormde behoorlijke slanke tante is. De gemiddelde vrouwenmaat hier in Nederland is 42 en in Amerika al 44 of meer, je proberen te spiegelen aan Hollywood, is surreeel, en bovendien niet logisch, het bedraagt nog niet 1 miljoenste van de wereldbevolking.
Ikzelf zie liever een gewone vrouw, in een gewone maat 40. 36 kan heel mooi zijn en 44 ook, het gaat nml mijns inziens om heel wat meer dan maat alleen. Dik vind ik trouens nooit mooi, alles boven maat 52 is gewoon ook zwaar ongezond. Maar dat ter zijde.
Iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'mager'
maat 34 - 36 is NIET mager maar slank.
Ik heb die maat en heb een NORMAAL vetpercentage en een NORMAAL BMI.
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:05 schreef linda22222 het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'mager'
maat 34 - 36 is NIET mager maar slank.
maar wel een dikke reetquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En hou alsjeblieft eens een keer op met dat 'dik'
maat 40 - 42 is NIET dik maar mollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |