OMG!quote:
Dat is Hanna Tokkie.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef Nastybtch het volgende:
Waar is die hanna eigenlijk van?
xxx
Klopt, maar als je het 'dikke celebs' zou noemen, vindt iedereen ze weer niet dik genoegquote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
De meeste hier zijn meer dikke dan mollige celebs
Ja sorry... vergeet de naam helemaal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:22 schreef Copycat het volgende:
Angie Stone, toch?
Wow die lijkt er veel op!! ik dacht serieus in die clip van 'mijn feestje' oid dat dat lange Frans was in een Fatsuitquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:56 schreef Nastybtch het volgende:
[afbeelding]
Brutus, t broertje van Lange Frans
Wies da??quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef linda22222 het volgende:
Naar aanleiding van enkele frustraties in het topic Broodmagere celebs hier de tegenpool
ik begin:
Chris:
[afbeelding]
Die is verre van mollig!!!!! Skinny is die zelfs te noemen. Op die foto herkende ik haar niet omdat ze daar er schijnbaar wel mollig uit ziet?? Vaag.......quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:32 schreef Radobe het volgende:
Christina Aguilera, geloof ik
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
charlotte church, ook geen maatje 36
Dat is toch niet mollig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:37 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
charlotte church, ook geen maatje 36
In het huidige tijdsgewricht is een bips waar de botten niet duidelijk doorheen steken al gauw mollig vermoed ik.quote:
Ik vond het in ieder geval een verademing. Jammer, dat zij het dus ook nodig vond om flink af te vallen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Avani het volgende:
Ik vind haar molliger leuker eigenlijk.![]()
eensquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Avani het volgende:
Ik vind haar molliger leuker eigenlijk.![]()
Edit: Die rechtse is overigens wel superslank maar die zit er niet meer in. Die nieuwe Heidi is ook wat steviger (haar heupen dan)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Best een stom woord eigenlijk, mollig. Vooral als je het een paar keer zegt.
OT: alle sugababes zijn niet superslank, Mutya vindik best mollig..
[afbeelding]
OMGquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:29 schreef Sasandra het volgende:
Sara Rue was inderdaad behoorlijk mollig:
[afbeelding]
Maar nu niet meer, hoor
[afbeelding]
ze is wel eens dikker geweest ja..quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef linda22222 het volgende:
charlotte church: op die foto misschien niet, kon geen betere vinden.. maar volgens mij staat zij erom bekend dat ze aardige rondingen heeft en een beetje mollig is
Wat een super lekkere heupen heeft zij toch.quote:
Hé, leuk dat je m'n tip hebt opgevolgd.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:40 schreef linda22222 het volgende:
Naar aanleiding van enkele frustraties in het topic Broodmagere celebs hier de tegenpool
Ja, maar hier is ze heel slank.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:40 schreef Aventura het volgende:
Je bedoelt Kate Winslet.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Edit: Die rechtse is overigens wel superslank maar die zit er niet meer in. Die nieuwe Heidi is ook wat steviger (haar heupen dan)
is het verboden om wat gezonde lovehandles te laten zien dan? Liever dit dan dat broodmagere..quote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Tip Irene, koop een wat wijdere leren broek.![]()
Die twee meiden zijn ook niet zozeer mollig, ze zijn gewoon erg groot en fors. Lang en ook breed.quote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Irene Janssen(Bekent van Ayreon) is ook vrij mollig. Vooral vergeleken met haar zus, die bekent is van After Forever.
[afbeelding]
Just the way i like em. Als je dan dat lange haar wegdenkt, je ogen dicht en 69 doet....quote:Op zondag 4 december 2005 12:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die twee meiden zijn ook niet zozeer mollig, ze zijn gewoon erg groot en fors. Lang en ook breed.
Dat is een voordeel jaquote:Op zondag 4 december 2005 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Just the way i like em. Als je dan dat lange haar wegdenkt, je ogen dicht en 69 doet.....
Gelukkig niet nee.quote:Op zondag 4 december 2005 15:57 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey vind ik ook niet de slankste![]()
she ain't fatquote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef Sandraugiga het volgende:
Irene Janssen(Bekent van Ayreon) is ook vrij mollig. Vooral vergeleken met haar zus, die bekent is van After Forever.
[afbeelding]
Wat mij betreft is dit de plek voor het 'ophemelen' van naturelle vrouwen die niet bang zijn om niet graatmager te zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 17:52 schreef thaleia het volgende:
De toon is daar heel negatief, hier juist positief. Of was dat ook juist de bedoeling, qua tegenhanger: liever vrouwen-met-rondingen ophemelen dan slanke vrouwen afzeiken?
Ik ook. Ik denk iedereen wel. Waarom dat altijd zo ontzettend tegenover elkaar gezet moet worden is mij een raadsel. De een is ultraslank en mooi of lelijk, een ander is voller en mooi of lelijk. Dat iemand ultraslank en mooi is betekent niet dat een voller type dus automatisch lelijk is, en dus is er geen enkele noodzaak om mensen met een ander figuur dan het jouwe af te katten, maar het gebeurt voortdurend.quote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat iedereen het erover eens is dat extremen niet oké zijn. Dus heel erg vet of graatmager. Ik zelf kan zowel een ultraslanke vrouw als een voller type mooi vinden.
Ze heeft wel meer dan stevige benen hoorquote:Op zondag 4 december 2005 16:21 schreef Chuva het volgende:
D'r zitten er een aantal tussen die je met de beste wil van de wereld niet mollig kunt noemen. Als je breed of stevig gebouwd bent, betekent dat niet automatisch dat je mollig bent. Sharon den Adel is zo iemand. Zij heeft een gewoon gezond postuur. Hetzelfde geldt voor Irene Jansen. Beyonce is ook niet mollig, die heeft gewoon stevige benen, geen vette benen. Zit een heel verschil tussen.
Wat mij betreft zit mollig tussen 'normaal' en 'dik' in. Maar jullie denken daar kennelijk anders over
Oh ja, Mariah Carey en Charlotte Church (alleen niet op deze foto), die vind ik dan wel weer mollig. Wat ze overigens mooi staat.
Mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 17:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Er zijn al genoeg strijkplanken op de wereld.
Nou, ik vind haar benen absoluut niet dik of mollig. Zoveel vet zit er niet op. Ze heeft stevige benen, dat is haar bouw en haar benen zijn ook nog redelijk gespierd.quote:Op zondag 4 december 2005 19:51 schreef Kyklopos het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer dan stevige benen hoor![]()
http://www.deansplanet.co(...)once_lapdance_01.jpg
En misschien is ze niet mollig, maar daar neigt ze wel een beetje naar
http://www.vh1.com/sitewi(...)ce/01/11_320x240.jpg
Ik WEET waarom hier meer positieve reacties zijn: mannen houden meer van mollige vrouwen dan vrouwen zelf volgens mij. Mannen houden vaak van rondingen, en sommigen willen dan liever dan maar te veel rondingen dan te weinig.quote:Op zondag 4 december 2005 20:06 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik denk dat er hier meer positieve reacties zijn omdat alleen mensen die mollige celebs blijkbaar mooi vinden, dit topic aanklikken? Broodmager heeft al een negatieve klank, dus vandaar daar de negatieve reacties denk ik..
Ja duh, die heeft niet eens zo lang geleden een kind gebaardquote:Op maandag 5 december 2005 20:04 schreef SEMTEX het volgende:
Liv Tyler op de fiets.
Ik vind haar snuitje wel lief![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou dat heb ik er nog nooit in gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef Aventura het volgende:
Ze heeft wel aanleg om dik te worden, ze is gewoon vrij lang en fors. Ze is nooit echt heel slank geweest.
dat is liv tyler nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou dat heb ik er nog nooit in gezien, ook niet in die oude clip van Aerosmith.
[afbeelding]
Zie hier gewoon een slanke vrouw.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:37 schreef Viking84 het volgende:
dat is liv tyler niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |