Ik zie ze allebei net voor het eerst in dit topic. Mijn opmerking geldt dus ook voor allebei.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Och, als Aretha mag, dan mag Solomon ook.
Beiden staan als een blok je krijgt ze niet zo maar omver.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef Lienekien het volgende:
Och, als Aretha mag, dan mag Solomon ook.
Klopt, vorige week bevallen.. Die foto schat ik zo'n 4 jaar oud.quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:03 schreef TiepJoop het volgende:
[..]
Gast van wanneer is die foto ?
Ze is nl. een paar dagen geleden bevallen
quote:
En dan een mouwloze top...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:48 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh, die Aretha is wel in korte tijd echt heel erg dramatisch veel aangekomen. Ze doet me denken aan die knakkers bij Jerry Springer die uit hun huis getakeld moeten worden omdat ze de hele dag met emmers KFC op hun schoot zitten. Heeft ze een probleem of zo?
Niet alleen acteurs in Hollywood moeten er aan geloven blijkbaar....quote:Op maandag 19 december 2005 23:58 schreef Ardenlyn het volgende:
Kolere zeg. Is dat hem echt?
Alsof dat ook erg is he, dat die man nu niet zo vet meer is en veel minder kans op allerlei ziektes heeftquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Niet alleen acteurs in Hollywood moeten er aan geloven blijkbaar....![]()
Ik denk dat het in het geval van Peter Jackson juist alleen maar goed is dat hij is afgevallen. Zo te zien heeft hij nu een veel gezonder gewicht.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:10 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Niet alleen acteurs in Hollywood moeten er aan geloven blijkbaar....![]()
Ach ja, kleding verhult maar wel goed voor hem. Ik vind het alleen jammer dat hij nu zijn oude lieve opa uitstraling kwijt is. Sorry iets te veel de making LOTR gezien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:58 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Alsof dat ook erg is he, dat die man nu niet zo vet meer is en veel minder kans op allerlei ziektes heeft
*valt van verbazing steil achterover*quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:14 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Jack Osbourne zoals we hem allemaal kennen....![]()
En zoals hij nu is...(Is het hem echt?)![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 16:07 schreef flowerbox het volgende:
[afbeelding]
Kirsten Kirstie alley
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |