quote:Op maandag 28 november 2005 11:58 kraamde Yodaah het volgende uit:
First date blunder ik raakte meteen geïnspireerd om er een column over te schrijven
Titel: Het spoor bijster
Je bent jong en single en derhalve: je bent jong en je date wat. Nu heb ik als vrijgezellige jongedame al enkele memorabele dates mogen ervaren.De één nog afknappender dan de ander. Sommige dates verdienden dan ook niet echt de schoonheidsprijs, kan ik je vertellen. Zo had ik onlangs een date.
Deze meneer X (uit privacy overweging noem ik hem X, je weet immers nooit), intelligent, niet onaantrekkelijk, charmant en galant, had kennelijk niet goed begrepen, dat charmant zijn ook op een andere manier geïnterpreteerd kon worden. Wat wilde nu het geval? De uitnodiging tot het komen doen van een drankje bij de dame thuis werd welwillend ontvangen door meneer X.
De avond werd ingevuld door erg vermakelijke gesprekken onder het genot van een glas wijn. Zowel de buik als blaas kreeg die avond genoeg te verduren. Een bezoekje aan de ‘kleinste ruimte’ in mijn huis bleef dan ook niet uit. Mijn blaas heeft nog wel eens last van kuren en die keer hoefde ik die avond dus helemaal niet zo nodig.
Na zijn vertrek besloot ik toch een ritje te wagen om de 'blaastest' te doen. Het toilet was verdacht doch netjes 'dicht'Bij het oplichten van de toiletbril kregen mijn netvliezen hun grootste schrik ooit! Meneer X bleek niet alleen last te hebben gehad van zijn blaas, maar duidelijk ook van zijn buik! En blijkbaar wist hij niet van het bestaan af van een toiletborstel. Een afschuwelijk drama had zich afgespeeld in mijn toiletpot!! Er lag namelijk een dikke vette remspoor van hier tot Oezbekistan het email aan te tasten van mijn toiletpot!
In mijn hele leven heb ik nog niet eerder iemand meegemaakt die het 'spoor' bijster was! Na deze schrikbarende ontdekking heb ik (uiteraard) niets meer van mij laten horen. Het wel en wee(cee) van meneer X kon me doorgetrokken worden.
Ja, en stoned. Maar de volgende dag zei hij,quote:
Noem je dat verkaptquote:Op maandag 28 november 2005 21:21 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
stop eens met die verkapte tvp's.
Nou, ik ken het dus dat ik een meisje erg leuk vond. Ik kwam er achter dat ze een vriend had terwijl ze toch hele tijd klef deed bij mij. Ik ff gevraagd waarom ze dat deed, ja deed ze altijd als ze iemand gwoon erg leuk vond. Opeens vroeg ze of we ff naar mijn tent konden gaan, ja is goed kunnen we ff buurten dacht ikquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef innepin het volgende:
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
Wat had je nog uitgevreten dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:
deze "blunder" is al een tijdje geleden mtoch
6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht
trouwens ook een tvp
heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .quote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:
6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht
trouwens ook een tvp
lezenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .
Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:
trouwens ook een tvp
Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
trouwens, eerder werd er in MED met klem aangekondigd dat de modjes tvp's zouden deleten. Niet dus. t
Achja, we zijn het inmiddels wel gewend van fok, hypocrisie, inconsequent, huichelarij, incompententie, en nog alles wat de klok slaat
Fokkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?
'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eensquote:In dit soort topics ben ik trouwens geneigd wat soepeler met die regel om te gaan.
gold dit ook niet voor dit soort discussies die veel beter hun plaats in feedback hadden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Fokken
[..]
'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eens
okquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef Copycat het volgende:
Jawel hoor, maar dan zie je het blijkbaar niet.
Pas als het echt storend wordt, er tig TVP's achter elkaar staan, wil ik er de bezem doorhalen.
Maar laten we dit topic verder niet met deze discussie vervuilen. Heb je nog op- en/of aanmerkingen hierover, dan weet je het modtopic te vinden.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
ik zie dat je havo doetquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota van.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
Naieve zielepoten zat anders op fok!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Daar heb je JoeyT weer, de almachtige sexgod die aan elke vinger 10 vrouwen heeft. Denk je nou echt dat er nog ook maar 1 iemand hier te vinden is die jouw achterlijke verhalen geloofd?
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zei nog dat als hij geen vriendin had en een stuk jonger was (hij was veel ouder dan ik), dat hij dan wel had gewild.
Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.
ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.
Nog sterker, dat had hij moeten doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:49 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....
tvp
subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bentquote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nog sterker, dat had hij moeten doen.![]()
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bent
het ging hier om een man......quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.![]()
wow! zeer goede analyse!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.![]()
kutquote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is typisch zo'n geval van eigenlijk kwetsen met iemand sparen, zoals bijvoorbeeld 'ik zie je meer als vriend...'
Ja soms wou ik ook dat dat het enige van een vrouw was, dan had je dat hele gejengel eromheen niet.quote:
Het ging mij niet om het al dan niet geloofwaardige verhaal, maar wel om de TVPquote:Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Daar heb je JoeyT weer, de almachtige sexgod die aan elke vinger 10 vrouwen heeft. Denk je nou echt dat er nog ook maar 1 iemand hier te vinden is die jouw achterlijke verhalen geloofd?
Flauw hoor, vriend of niet, je moet toch enigsinds objectief kunnen blijven? Daarbij zie ik niet in hoe de vriendschap verbonden is aan zijn DJ-kunsten. Als ze een leuk meisje was geweest, had ze zich niets van die opmerking aangetrokkenquote:Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Dit blijft een leuke reeksHad het al een tijdje niet meer gevolgd.
Zal er ook maar eentje posten dan he
Een jaar geleden ofzo was ik op stap in Nijmegen in de drie gezusters (sommigen zullen dat al een blunder vinden) en op een gegeven moment draaide er in de kelder een DJ die er werkelijk geen reet van kon, echt te erg. Maargoed, ik had een leuke meid gespot, die ook al een btje terug aan het loeren was, dus ik dacht, ik blijf nog ff. Op een gegeven moment op haar af gestapt om een praatje te maken en ergens in het gesprek:
Ik: de DJ vanavond is echt waardeloos he, niet te geloven dat die gast hier mag draaien.
Zij: Hij is een goeie vriend van me.....
Daarna was het gesprek niet meer zo leuk en ben ik maar weer terug naar m'n vrienden gegaan![]()
Ze heeft je gewoon laten zitten. Dat is geen blunder.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
Nog eentje van mij:
Afgelopen zomer moest ik voor een opdrachtgever op mn werk promotie werkzaamheden doen bij City Life een Urban style party. Ik lekker aan het werk met mn collega, krijgen we assitentie van een heel lekker (blond, 1.75, mooi figuurtje, engels sprekend) meisje. We gokten dat ze zo'n jaar of 20-22 was. Even later als we klaar zijn met opbouwen en wachten tot het evenement start komt er nog een meisje uit Rotterdam bij (donker, lekker tieten en kont) van 22 jaar.
Lekker de hele dag gewerkt, het liep allemaal prima dus hoefden we niet zoveel te doen, waardoor we lekker liepen te flirten met de dames. Nu wou het dat ze beide meer interesse in mij als me collega hadden, en ruzieden over wie er het dichstbij ons mocht werken. Nu val ik niet zo op donkere vrouwen en had dus meer interesse in de blonde schone, welke vlak bij mij over de Duitse grens bleek te wonen. Wij samen lunchen en dineren enzo (was van 's morgens tot 's avonds), en afgesproken contact te houden per email en dat ik een keer in haar ouders restaurant kwam eten.
Bleek later dat haar email adres niet klopte en ze heeft mij ook nooit gemailt. Had ik toch beter achter die donkere aan kunnen zitten![]()
ik ben ook al flink aan het inbieren.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Magistic het volgende:
Ik ga vanavond stappen, dus de blunder lezen jullie morgen![]()
*Groet alle mede-studenten*quote:Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Magistic het volgende:
Ik ga vanavond stappen, dus de blunder lezen jullie morgen![]()
Zelfde gehad jaquote:Of een knietje krijgen in je ballen van een leuke meid waar je twee keer wat mee hebt gehad, met een tijdsverschil van 4 jaar."Gaat het?" waarop ik al snakkend naar adem antwoordde: "Joah, het gaat wel."
Ze kan gewoon zelf niet omgaan met de waarheidquote:
En toen kreeg je een knietjequote:Op vrijdag 2 december 2005 02:08 schreef SuppleX20 het volgende:
[..]
Zelfde gehad janare ervaring was dat
![]()
Leuke meid die ik al een tijdje sprak via internet gemeet tijdens een feest om daar enigzins bij te kletsen en te feesten. Na enkele biertjes werd het onderwerp breezersletjes aangesneden. Dit wegens een grote hoeveelheid aanwezige vrij sletterig geklede minderjarige dames..
Dus ik maak wat grapjes ..gooi er nog wat flinke beledigingen over dat type "meiden" achteraan. Kon ze goed om lachen en begreep heel goed wat ik bedoelde, dus na wat gegrap heen en weer wijs ik een "voor mijn gevoel" perfect stereotyp voorbeeld van zo'n breezer aan in het publiek. Dus ik wacht op een reactie van haar, die dus uit bleef. Keek ze me nogal doodserieus aan dus ik vroeg wat er aan de hand was. Bleek het haar zusje te zijn...
ik neem aan dat je hem flink hebt geslagen? men hoe duidelijk moet ze t zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
Vriend van me gister:(A)
Hij staat in een groep en heeft de hele avond met een onbekend (via-viaverhaal) meisje geluld. Een andere vriend(B) hetzelfde verhaal. Die andere vriend(B) staat dus op een gegeven moment buiten te zoenen met zijn gesprekspartner. Vriend A had zijn meisje net 3 zoenen gegeven. Vervolgens ziet dat meisje van vriend A die andere twee zoenen en zegt: Ik kreeg er maar 3nou zullen we dan ook maar?
Vriend A. blijft vervolgens doodleuk staan en doet dus helemaal niks. Pas een uur later in de Burger King komt hij met dit verhaal op de proppen en kan hij zichzelf wel voor zijn kop slaan. Hij vond het meisje wel heel leuk, maar hij had er verder niet bij 'stil' gestaan.
Dit gaat hem nog heel lang achtervolgen:quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
ik neem aan dat je hem flink hebt geslagen? men hoe duidelijk moet ze t zeggen![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Tranceptor het volgende:
Eentje uit de zeer oude doos. Ik was ooit op vakantie in Frankrijk en had daar op een avond een beetje gezoend en geklooid met een dametje. Vervolgens moesten we allebei terug naar onze tent. Het was nogal koud en ze merkte op dat ze zich wel even bij mij wilde opwarmen/kruipen anders, waarop ik met het geweldige antwoord kwam dat ik soms heel onrustig sliep en alle dekens nodig had.
what was I THINKING!!!!?
Ok dat is eruit en ja daar had ik ook een ram voor moeten hebben.
Ik heb er wel aardig wat gekend. Voornamelijk toen ik nog met mijn allereerste, verschrikkelijk onbetrouwbare lief was. Ik ben vaak genoeg ergens niet op ingegaan toen en nu denk... godzamme, was in jezusnaam zo fatsoenlijk geweest om OOK vreemd te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef SuppleX20 het volgende:
zie jedat soort herinneringen zullen je je leven lang achtervolgen
![]()
Iedereen heeft volgens mij wel zo'n geval meegemaakt waarvan je zelfs nu nog denkt.. "shit had ik toen maar wat anders gezegd"![]()
uiteraard, als je een relatie hebt, is het toch heel normaal dat je date met alle leuke mannen/vrouwen die je tegenkomtquote:Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
vertel!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef petitlapin het volgende:
voor de rest heb ik zoveel geblunderd in het versieren van mannen dat een bloemlezing me veel te ver zou leiden![]()
You have a history of missing the point dear.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
uiteraard, als je een relatie hebt, is het toch heel normaal dat je date met alle leuke mannen/vrouwen die je tegenkomtIk zie het echt dagelijks, bezette mensen die met collega's en dergelijke op date gaan
.
Jij bent stoerquote:Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef Migwi het volgende:
Hmmz.
Meidje komt langs uit een dorp verderop, beetje zoenen, beetje kietelen en wat zeg ik als puntje bij paaltje komt:
Hey, het is verdorie geen speelgoed joh!
Ze is toen niet veel later naar huis gegaan en het is er nooit meer van gekomen.
Mijn excuus, ik was moe
''ik slaap nogal onrustig''. Hehe, vriend van mij heeft ook zoiets geflikt. Alleen was zijn reden dat ie''kleine dekens'' had. Toen hij dat vertelde lagen we in de groep wel even kromquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Tranceptor het volgende:
Eentje uit de zeer oude doos. Ik was ooit op vakantie in Frankrijk en had daar op een avond een beetje gezoend en geklooid met een dametje. Vervolgens moesten we allebei terug naar onze tent. Het was nogal koud en ze merkte op dat ze zich wel even bij mij wilde opwarmen/kruipen anders, waarop ik met het geweldige antwoord kwam dat ik soms heel onrustig sliep en alle dekens nodig had.
what was I THINKING!!!!?
Ok dat is eruit en ja daar had ik ook een ram voor moeten hebben.
En terecht.quote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef FrozenSolid het volgende:
[..]
''ik slaap nogal onrustig''. Hehe, vriend van mij heeft ook zoiets geflikt. Alleen was zijn reden dat ie''kleine dekens'' had. Toen hij dat vertelde lagen we in de groep wel even krom![]()
Had ik in de sportschool deze week. Had ook lekker oogcontact met een leuke cq lekkere dame en liep toen bijna tegen een apparaat omhoog...quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef MoChe het volgende:
vandaag een blunder... niet echt versierblunder mtoch ff melden waard
was vandaag dus in de stad (koopzondag:') ) en liep zo de Expo binnen op zoek naar een leuk Beatles-wandklok... zat daarna nog ff wat posters enz te bekijken totdat ik ineens opmerkte dat het kassameisje naar me zat te kijken en toen ik terugkeek lachte ze zo heel leuk terug, mja het was niet echt mijn type zeg maar dus ik lachte vriendelijk terug en ging weer verder kijken. even later merkte ik weer dat ze keek en ze lachte weer leuk terug toen ik keek, ik lach dus voor de tweede keer vriendelijk terug en besloot maar weer te vertrekken. Maar nu komt het... ik wilde zo naar buiten gaan en toen ik nog net even om keek naar d'r lachte ze WEER heel leuk terug en ik liep al naar achterenkijkend de winkel uit en struikelde over het 'drempeltje' bij de deur
quote:Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef Migwi het volgende:
Hmmz.
Meidje komt langs uit een dorp verderop, beetje zoenen, beetje kietelen en wat zeg ik als puntje bij paaltje komt:
Hey, het is verdorie geen speelgoed joh!
Ze is toen niet veel later naar huis gegaan en het is er nooit meer van gekomen.
Mijn excuus, ik was moe
Mja, geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef twisteddlogic het volgende:
Idd, verwijder die terugvindposts is!
Ik ben geniaal als ik dronken ben met keiharde opmerkingen, wat minder in de opmerkingen die leiden tot fysieke genoegdoening.quote:Op zondag 4 december 2005 18:17 schreef star_gazer het volgende:
Ik verneuk het trouwens altijd omdat ik te dronken benAls ik nuchter ben, ben ik vrij scherp, maar in bezopen staat ben ik (net als iedereen) een halve zool die geen zinnig woord kan uitkramen
als ik een knietje van een dame krijg geef ik haar een ongelooflijke klap op haar bek terug denk ik..quote:
Dat is geen blunder maar gerechtigheidquote:Op zondag 4 december 2005 18:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
als ik een knietje van een dame krijg geef ik haar een ongelooflijke klap op haar bek terug denk ik..
reflex misschien..
maar eeh, weet niet wat jullie allemaal uitspoken enzomaar mij is nooit iets overkomen waarvoor ik me moet schamen, wel 1 keer is het misgegaan
Ik ging een keer met een meisje na een aantal kleinere afspraakjes zwemmen.
We hadden gepooled een keer en we hadden toen gezoend, bellevue.. in Den bosch![]()
Ze was een beetje stroef, maar had een enorm lekker kontje en was beetje grappig dus ik vond het leuk om gewoon mee te scharrelen, misschien kwam er nog wel meer uit.
In ieder geval, ik haalde haar met me autotje op, zegde haar ouders dag, en we reden naar het meer.
Lekker weer, dus ik ruk me broek uit, installeer me een beetje en ze deed hetzelfde...
wij het water in, wat klooien met het wateren ik begon wat te praten..
Nou ik begon met, en hoe zie jij jezelf over 10 jaar, heb je plannen, qua studie ofzo?
ze was 17, ik 19.. dus was wel benieuwd.
En dat had ik dus nooit moeten vragenkuthoer
Ze zei ; Jaa ik ben Advocaat over 6 jaar, en daarna wil ik verder als rechter..
ik: oja, dat is wel een mooie droom hoor
zei : Nee, dat is geen droom dat is al zeker
ik: Nou, je bent nu pas 17, er kan nog zoveel gebeuren, maak eerst maar je vwo af, maar je bent wel goed op weg in ieder geval.
zei : NEEE hoor, ik weet het zeker, dat ben ik, niet zo zeuren
ik: nou ja, eehh ik ben het levende bewijs nu voor je, ik had toen ik 17 was ook nog een compleet ander idee en nu ben ik 2, bijna 3 jaar ouder en ga een compleet , en dan compleet ander kant op
zei: ach, ja dat is misschien bij jou zo, maar ik verdiep me er nu al in en je kunt zeggen wat je wilt maar ik word het gewoon, mijn moeder wist op haar 14e ook al dat ze bloemschikker wilde worden en dat is ze nu ook
ik :![]()
![]()
okee.. hee weet je , wat jij wil.. ik heb hier geen zin in, zullen we gewoon lekker gaan zwemmen..
zei : pfff, oke..
nou de toon was al gezet maargoed ik zette een lach op en dacht, my god wat een sekreet, zwemmen en dan wegwezen hier![]()
![]()
dus nou dat moest wel fout gaan dacht ik al, maarja maak er maar het beste van.
Dus toen dacht ik, beetje sociaal figuur vraagt dan en hoe zit het met jou, maar dat bleef uit en met zulke signalen kan ik al best veel.. dus de tering, 100 anderen voor jou hoor mevrouw.
Op een gegeven moment kwamen er wat mensen bij, en ik dacht, fijn iets om iig naar te kijken, want mevrouw die kan verdrinken voor me part.. dus ze was echt duidelijk met wat anders expres bezig dan wat te focussen op mij, wat me overigens niet echt boeide.
Dus ik; dit heeft dus geen zin, zullen we ff gezellig doen dame![]()
zei: Ooh is het niet goed voor je, niet leuk, ga dan lekker weg joh, met je mening.
ik : nee ik ga je niet achterlaten bij dit meer en bossen, hoe een date ook verloopt, ik breng de dame altijd nog veilig thuis
toen zei ze.. Och wat maakt mij dat nou uit, pfff haha ik red me wel hoor, ik ken hier toch iedereen..
ik : weet je het zeker dan?
zei : Ja hoor, rot nu maar op..
oke, zei ik, that's it.. bekijk het maar, hiervoor heb ik mezelf geen tijd gegeven..
zei : ja later
ik : hee meisje, succes met je toekomstplannen, dat je een goede advocate word is mij ook nog de vraag, maar wat ik zeker weet is dat jij nog veel problemen krijgt met jou houding
toen had ik inmiddels al mijn telefoon gepakt en een andere afspraak met een vriendin van me gemaakt...
Daar aangekomen, jointje erbij, verhaal vertellen, linda in een deuk, ik eigelijk ook wel.
kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje van haar vader..
waar marijke was...![]()
12 uur in de nacht ... Hoi teun, waar is marijke?
ik legde het uit, en die vader begreep me wel, ( was militair, dus ik pfffieuw )
smstje marijke om 2 uur 's nachst
VUILE KLOOTZAK, DOOR JOU MAG IK 4 MAANDEN NIET MEER UIT!
![]()
![]()
Dat is echt meesterlijkquote:Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
*verhaal*
Mijn pa is nooit dronkenquote:Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
's Ochtends om 7 uur, net in bed en aardig dronken, belde haar vader uit Schotland lichtelijk in paniek op en zij wist dus van niks...![]()
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:24 schreef DuranK het volgende:
Ik vond een meidje heel erg lekker ding maar ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor omdat ik in de 4e zat en zij in de 1e. Na een jaar kwam ik met een leuk meisje in contact en daar ging ik op school dus meer mee om. Bleek dus dat zij bevriend was met dat ene meisje wat ik dus nog steeds een lekker ding vond. Paar keer mee gepraat maar alleen als dat andere meisje er ook bij was. Tot er op een gegeven moment een keer was dat zij mij midden in de gang aansprak. Dit deed ze dus nooit he. Ik had foto's in men handen. En zij wou die zien. Zat ze allemaal complimentjes te geven van, wauw mooie foto's, kei leuk bla bla bla. Bleef ze maar met me praten enzo. Op een gegeven moment ging ik weer weg. Na een jaar kwam ik erachter dat ze misschien toch wel geïntereseerd was in mij![]()
Beide minderjarig,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Nou als je daar pas een jaar later achter komt moet je je best wel schamen eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.
Legt ze opeens haar hand op mijn been.
Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
weheh ook zo kut als je in voor de lift staat te wachten, even een mooie meid zien en je hebt meteen een gat voor jequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopen![]()
het resultaat van de bevruchting is te zien in de avatarquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?![]()
Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamdequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Je kan in ieder geval niet klagen over onduidelijke, typisch vrouwelijke hintsquote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Ik ging, een tijdje geleden alweer, stappen met een vriend van me. Hij had een vrouwtje gescoord en dus stond die vriendin van haar er maar een beetje bij. Ik dus, in al mijn goedheid, met haar praten. Kon er geen reet van verstaan door de harde muziek, zij ook niet. Zijn we buiten gaan staan (het was nog zomer). Beetje kletsen. Door naar een andere tent, weer de hele tijd praten. Ik dacht, leuke meid, zit wel goed, want het gesprek was gewoon heel leuk. Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...
Zegt ze in mijn gezicht: Ja, niet op jongens zoals jij!
![]()
![]()
Je had haar vol op dr bek moeten pakken en moeten zeggen: das jammer.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...
Zegt ze in mijn gezicht: Ja, niet op jongens zoals jij!
![]()
![]()
Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"quote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef DuranK het volgende:
[..]
Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamdeMaar ze was toen ik met haar in contact kwam volgens mij 13 ofzo en ik 16. En om ff duidelijk te maken. Ik stond bekend als de pedo van de school
En et leukste was, de rest van de jongens gingen toen voor mij vrouwen uitzoeken. Ging da zo van, eey dat jong meiske is wel leuk. Hoor je achter je, DAT IS MIJN NICHTJE!!
![]()
Whaha VETquote:Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef Inbox4me het volgende:
Niet zozeer een blunder van mijn kant, maar hij past hier wel. Ik had een meid leren kennen die me wel leuk leek, ze reed ook motor dus afgesproken om samen eens een stukje te gaan rijden. We zijn uiteindelijk een paar keer weggeweest met de motor: de 1e keer werd ze geflitst, de 2e keer is ze gevallen met de motor.
Dit was gewoon gedoemd te mislukken
(Al jaren geleden dit..)quote:Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"
je bent in ieder geval goed bezig met je studiequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.
Legt ze opeens haar hand op mijn been.
Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
Ober en verlegen,..??quote:Op woensdag 7 december 2005 17:06 schreef Gronnaephos het volgende:
Vanwege mijn beperkTe erVaringen met versieren, heb ik nog maar weinig blunders, toch lees ik dit toPic met plezier.
-verhaal-
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
*leuk verhaaltje*
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Ik dan ook maar..
Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hemNa een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor
" Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.
Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
Ik zou ook lachen....domme muts hahaquote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Ik dan ook maar..
Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hemNa een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor
" Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.
Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "![]()
jeeej
*PROEST* hahahaha ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.
Tot een paar jaar geleden.
Toen was ik nog mooi en jongen deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop
Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.
Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan
We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schootHelaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.
Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "![]()
jeeej
quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.
Toen was ik nog mooi en jongen deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop
Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.
Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan
We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schootHelaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.
jeeej
Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?quote:Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?
Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten
Dit was zo'n moment
Mijn idee!! Maar het werd al snel duidelijk dat hij vrouwen niet als sexuele wezens zagquote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?
Zeg, deze heb ik al een jaar of wat zowel hier als op MSN! Jij hebt die van mij gejatquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Aurelium het volgende:
Ben gisteren aangerand door een lelijk wijf en een dik wijf in de kroeg.
Serieus te fout, zaten ze eerst een of andere foute gast te schuren, kwamen ze vervolgens naar mij toe klagen waarom ik ze niet kwam redden (ondertussen aan mn kont zitten en arm omheen enzo) En toen ik ze wegduwde ook nog zeggen "dat een beetje plezier toch wel mag?"
ik: jawel, maar niet met jullie 2
blunder van hun dus trouwens.
Beetje arrogant, maar wel leuk!quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
jeeej
quote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:
Onder invloed wordt ik eigenlijk vooral lief en wat minder bot.
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.
Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo vanWat doe ik fout?
Inmiddels wist de complete provincie dus dat ik een meisje had gehoekt.
Zeeland![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:
Onder invloed wordt ik eigenlijk vooral lief en wat minder bot.
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.
Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo vanWat doe ik fout?
Inmiddels wist de complete provincie dus dat ik een meisje had gehoekt.
Zeeland![]()
Ik betwijfel of ze `t überhaupt nog gemerkt heeft, ze was zó lam.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:35 schreef het.ismij het volgende:
T zal je gebeuren,.. zie je een vriendin voorkomen gedragen door paar gasten omdat ze klap op der bek heb gehad...
Dát zeker. Als ze hier een gast eruit slaan gaat dat niet al te zachtzinnig.quote:Wonderbaarlijk dat jij trouwens geen klappen heb gehad,..
Toch knap dat je zo'n overduidelijk TE cliche-verhaal zomaar even uit je mouw schudt.quote:Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?
Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten
Dit was zo'n moment
da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunderquote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef DuranK het volgende:
Niet echt een versierblunder maar ik vond het wel grappig. Ik was met mijn vrienden uit. En op een gegeven moment zat een maat van mij met 2 meiden te buurten die ik niet ken. Ik stond er een beetje bij in de buurt, wat bier te drinkenKomt opeens 1 meidje op mij af. Piet kan alleen maar over voetbal blessures praten
Alsjeblieft red mij! Ik:
Ik zo naar dat andere meisje, praat Piet tegen jou ook alleen over voetbal blessures? Meidje: ja
Ik:
![]()
Maar hij was ze volgens mij niet aan het versieren maar ik von het toch wel grappig
![]()
Ik zei ook niet dat het een blunder wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:05 schreef knup het volgende:
[..]
da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunder![]()
Ben je homo?quote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nozem het volgende:
Vrouwen, vertel me nu eens. Denken jullie werkelijk dat jullie elke bezopen vent kunnen krijgen tijdens het uitgaan?
Gisteren ook weer. Ik stond lekker te dansen met een flinke hoeveelheid bier in mijn mik en er was een bepaald meisje dat werkeljjk de hele tijd toenadering zocht. Uit mijn houding en lichaamstaal bleek al direct dat ik haar niet zag zitten, maar ze gaf niet op. Bleef toenadering zoeken, bleef vlak bij me in de buurt dansen, keek me continu aan, bood me drankjes aan, probeerde een hele rits openingszinnen op me uit. Op den duur erg vervelend.
Volgens mij redeneren veel vrouwen zo tijdens het uitgaan: "Zatte mannen willen met iedereen neuken dus als ik maar volhou maak ik wel kans"
Niet dus.
Zat ik ook al te denken, hoewel... zo'n vieze vette vatzige zeug hoef ik ook niet aan m'n "sjaak"quote:
Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.quote:
Dan ben je geen echte vent.quote:Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.
Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.quote:
Jongens gaan voor kwantiteit, mannen voor kwaliteit.quote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef dady het volgende:
[..]
Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.
21 jr. randdebielquote:Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef nozem het volgende:
Waarom begeef ik me nu weer vrijwillig tussen de kutpubers.![]()
Snap dat echt niet dat jullie (vrouwen) geen enkele hint kunnen/willen/durven geven als jullie een man aantrekkelijk vinden.. Ik weet zeker dat die gast het ook een versierblunder vond vanuit zijn kant.quote:Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Wakey het volgende:
Laatst lag ik in bed met een niet-onaantrekkelijke vriend van mijn broer --- voor mij dus vage kennis, maar ik was ergens gestrand en had een logeeradresje nodig.![]()
We lagen lekker te kletsen over vanalles en nogwat. Opeens zegt ie: hee je haar is nog nat (hoofdhaar wel te verstaan) en ik ging er serieus op in.
Pas de volgende dag, toen ik naar huis reed vroeg ik me af hoe hij wist dat mijn haren nog nat waren... het was nl. pikdonker. Mijn vermoeden dat ie me liefdevol geaaid had bleek juist te zijn, terwijl ik er de hele nacht onwetend, als frigide lichaam naast heb gelegen![]()
je bent een cock-teasequote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
Ik deel wel vaker een bed met mannen, zonder dat er seks bij komt kijken
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
- Ik voelde me net een vent, dat ik zulke hints niet begreep.
Een grappige avond en meer...quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:
aaah je bent gewoon jalours.
Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief. Ideaal voer voor een grappige avond.
Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:
aaah je bent gewoon jalours.
Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief. Ideaal voer voor een grappige avond.
Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.quote:Op maandag 19 december 2005 18:08 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"![]()
ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Thirdeye het volgende:
Ze had op een priveschool gezeten.. ze deed nu een of andere moelijke baan waar ze 5 moeilijke engelse woorden voor nodig had, iets met aardappel en keel) Ze heette Claire-Louise..
Zoals Mute_Me zegt, alleen met zelfspot zijn ze leuk.. en tja, dat had ze niet!quote:Op maandag 19 december 2005 18:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijk![]()
Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?quote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.
Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?quote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef MoChe het volgende:
dat meisje van Mute_me komt me wel bekend voor maar ze zal het vast niet zijn...
Wat zeg je dat subtielquote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef 004 het volgende:
[..]
Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?
Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.quote:Op maandag 19 december 2005 20:09 schreef 004 het volgende:
Uiteraard bedoelde ik jou. Of vond je dit: [afbeelding] ook een beeldschone vrouw?
Enfin, ik zal 't noteren.
Waarom ook alweer midden in de gang?quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Geen blunder maar leuk verhaaltje...
Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Zij: HeyIk: Hej
Die heb ik zeker welquote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?![]()
![]()
nou, ik weet 100% zeker dat ze een meisje isquote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.![]()
ja, tell us...quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Waarom ook alweer midden in de gang?
http://zoekopnummer.qik.nl/index.phpquote:
En tegelijkertijd steeg er wat op...quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Dat had ik op Lowlandsquote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Het is je vriendin?quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nou, ik weet 100% zeker dat ze een meisje is![]()
want ik ben nog steeds hetero![]()
Nee, ok, maar humor vind ik het wel.quote:Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het spijt je helemaal niet, rapalje!![]()
was, een hele tijd terugquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het is je vriendin?
Sorry van mn post dan.
Mislukte pimp player,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bak_Beest het volgende:
-verhaal-
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef Ciscus het volgende:
Mijn engels was niet zo goed destijds, en i probeerde toch een britse schone te versieren. Ik vond dat ze van die mooie wenkbrauwen had, en vertelde haar constant dat: 'nice elbows' had. Ik snapte er geen rukvan, ze bleef maar lachen. Uiteindelijk bleek ze ook nog 24, terwijl ik 17 was. Toen ze dat zei, vroeg ik: 'for who? for me?'. Zij weer lachen. Ze vond me aandoenlijk, en lief (staat gelijk aan: er is niets gebeurd). Sindsdien speel ik hard-to-get bij britse dames ;-)
Ik weet het.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal nooit zo stoer als jij worden.
Vooral die eerste was een overduidelijk goede en authentieke versierblunder.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bak_Beest het volgende:
Flink beschoten, en ja dan voel je je ineens een alleskunner. Ik was flink aan het dansen geslagen en zag een leuk meisje staan en ging erop af. Op een moment was ik er geil omheen aan het dansen... het volgende moment droop ik met een elleboog tussen m'n ribben af
.
Een vriend van me had al een meisje te pakken, ik kon niet achterblijven dacht ik. Ik wijs een meisje aan en zeg, die pak ik vanavond... Ok, ik erop af, zag ze er van dichtbij toch wat minder slank en leuk uit. Ze verstond m'n 1e vraag gelijk al niet, leuke binnenkomer
. Ik verzocht haar toch een leuk antwoord te verzinnen, ongeacht wat voor vraag ik had gesteld. Daar had ze duidelijk moeite mee, want meer als 'misschien' kwam er niet uit
. Bleek ze ook nog eens op voetbal te zitten (op zich niet erg, maar dat paste echt perfect bij haar lichaam ook
). Ik gaf de kans op een wellicht leuk gesprek nog niet op, maar humor had ze ook al niet. Een verloren zaak.
Even later zag ik haar vriendin een jongen afwimpelen, ik dacht hé laat ik eens vragen waarom ze dat nou toch doet. Ik sla een arm om haar middel en vraag, hé mag ik je wat vragen?... ze slaat gelijk m'n arm van haar af
en zegt "ik heb een vriend". Vervolgens stel ik nog eens de vraag zonder dat ik haar 'aanraak'. Krijg ik wederom het antwoord "ik heb een vriend hoor". Dus ik zeg "Ok, ik mag je dus geen vragen stellen omdat je een vriend hebt?
".. haalt ze haar schouders op
. Ernstig
.
Wat post je hier dan, als je toch nooit blunders maaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik weet het.
er zijn er niet veel die aan mij kunnen tippen,..
Zodat ik andere kan uitlachen om kansloze fouten/acties,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Wat post je hier dan, als je toch nooit blunders maakt.
Opzich wel een goede redenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zodat ik andere kan uitlachen om kansloze fouten/acties,..
Dat dacht ik ook,..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef WN het volgende:
blaat
Ochja, das toch overal hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef WN het volgende:
_____Puur om een arrogant wijf te irriteren haar 2 weekenden achter elkaar proberen te 'versieren'. En dan elke keer doen alsof je de week ervoor compleet bent vergeten, wel grappig om te zien hoe die bitches wel bier van je proberen te stelen.
Ja ok je zegt t zelf...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef WN het volgende:
Ik ben dom.
Check eens wat UVT topics voor blunders van het.ismijquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Wat post je hier dan, als je toch nooit blunders maakt.
Bedankt he m8,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef rameijer het volgende:
[..]
Check eens wat UVT topics voor blunders van het.ismij![]()
dat is geen blunderquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:05 schreef de_puta_madre het volgende:
Afgelopen zaterdag in discotheek: Ik stond op dansvloer en kreeg btje oogcontact met heel mooi meisje. Dus daarna btje dansen enzo, later nog ff gepraat heel leuk enzo. Maar toen ineens vroeg ze van "Ben jij niet de ex van die" Euuh ja... hoezo. Oo nou ik doe niks met een ex van een vriendin van me hoor...
![]()
![]()
Best dom van hemquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef sanger het volgende:
afgelopen zondag tijdens het open oost nederland (darttoernooi). een van die gasten uit de selectie gaat naast een meisje zitten in de kantine. Raakt aan de praat. Bestelt 5 keer een rode wodka red bull voor der. Ze heeft de laatste leeg, staat op en zegt: ik ga weer nbaar de VIP room doei!
Best triets voor hem.
fout!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef sanger het volgende:
afgelopen zondag tijdens het open oost nederland (darttoernooi). een van die gasten uit de selectie gaat naast een meisje zitten in de kantine. Raakt aan de praat. Bestelt 5 keer een rode wodka red bull voor der. Ze heeft de laatste leeg, staat op en zegt: ik ga weer nbaar de VIP room doei!
Best triets voor hem.
En dat in Nederland. Verwacht je toch niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
fout!
A. Dart tournooi
B. Bestelt 5 keer een rode wodka red bull voor der.
Nou ja.. het was oost-nederland.. dus eignelijk is dat toch al duitsland?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef .Tarzan. het volgende:
[..]
En dat in Nederland. Verwacht je toch niet.
Hahaha, das een mooiequote:
A. Hoezo fout? Omdat jij het niet kunt ofzow? Of omdat jij het niet leuk vind is het fout? Waren anders 1300 deelnemers die er anders over dachten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef Pumatje het volgende:
[..]
fout!
A. Dart tournooi
B. Bestelt 5 keer een rode wodka red bull voor der.
Kortom het meisje was te slim voor jou.quote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Thirdeye het volgende:
Avondje stappen, was er een groep meiden en 3 maten van me die vlogen meteen alle kanten op, dus ik denk: ik ga hier niet alleen staan. Dus leuke meid uitgekozen en eropaf.
Beetje zitten praten waar ze vandaan kwam en hoe ze hier kwam. Opeens komen we op het onderwerp opleiding. Ze had op een priveschool gezeten.. (opzich niets mis mee, maar daar begon t al mee) ze deed nu een of andere moelijke baan waar ze 5 moeilijke engelse woorden voor nodig had, d'r vader was directeur bij een of andere multinational (zo noemde ze het ook, en de manier waarop ze het uitsprak...!iets met aardappel en keel)
Dus ik had al zoiets van.. joh ik vind t allemaal leuk en aardig maar dit gaat me allemaal beetje te ver. Ik begon al beetje te lachen toen ze dat aan het opnoemen was, en toen kwam de uitsmijter nog..
Ik vroeg: "hoe heet je eigelijk?" Ze heette Claire-Louise.. nou sorry hoor maar toen kon ik t echt niet meer houden. Ik barst echt in een keer in lachen uit, toen liep ze boos weg! Ja sorry hoor, maar ik bedoel.. kom op!
Duidelijk geval,..quote:Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kortom het meisje was te slim voor jou.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Ik val enorm op Claire-Louise-achtige namen. Ik vind het zo schattig. En dan het liefst blonde krulletjes.
Donker haar en dikke tieten, right?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ken ook een Marie-Claire, is wel lekker overigens
steriotype??quote:
Dan praten wij over 't verkeerde mokkel. Wel zat ik ongeveer 1 jaar geleden met haar te bekken, ze is grrr.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Neuh, blond en gewoon lekker figuurtje
Ow, jij bedoelde dat het dezelfde zou zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef 004 het volgende:
[..]
Dan praten wij over 't verkeerde mokkel. Wel zat ik ongeveer 1 jaar geleden met haar te bekken, ze is grrr.![]()
Euhh... jouwe of mijne?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, jij bedoelde dat het dezelfde zou zijn
En jij beweerd dat ik dom lul??quote:
Goed geconstateerd, slimbo.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En jij beweerd dat ik dom lul??
whahaha,..quote:
1 ding is wel zeker, ik ben ouder dan jij.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
whahaha,..
je roept hier ja die en die,..
En dan het woord "bekken"![]()
Hoe oud ben je in godsnaam? gok jaar of 14? hooguit.
Ik zei net nog, een goed verhaal!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef ErikT het volgende:
Afgelopen vrijdag: ik ging heel hard lachen, omdat haar vriendinnetje tegen me zei dat ik haar email adres of telefoonnummer moest vragen. Dat trokken ze niet zo goed. Maar hallo, ik was in Enschede, ze kwma uit groningen, ik woon in Utrecht. Wat heb ik nou aan een emailadres?
Ik ken een Marie-Laure, die heeft lang blond haar en dikke tietenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ken ook een Marie-Claire, is wel lekker overigens
Sorry he, ik probeer morgen een beter verhaal te maken. Ik zal eens proberen mn lach in te houden. Overigens een week geleden ging t mis omdat een vriend van mij tegen haar vriendin over nationaal socialisme enzo begon (hij vindt t grappig om te zien hoe mensen reageren) en die kwam toen dr vriendinnetje (die net bier voor me had gekocht) 'redden'. Fijn joh, vriendenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zei net nog, een goed verhaal!
Laat me raden? ze had borderlinequote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Omgquote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sorry he, ik probeer morgen een beter verhaal te maken. Ik zal eens proberen mn lach in te houden. Overigens een week geleden ging t mis omdat een vriend van mij tegen haar vriendin over nationaal socialisme enzo begon (hij vindt t grappig om te zien hoe mensen reageren) en die kwam toen dr vriendinnetje (die net bier voor me had gekocht) 'redden'. Fijn joh, vrienden
Best jammer, ze leek me wel tof. Ze vroeg nog of ik blowde, en kocht dus bier voor me. Dat zijn wel punten natuurlijk.quote:
Niks, hoezo?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Ayaxola het volgende:
Wat heb je gerookt net?
Al die wazige verhalen van jequote:
Juistem, dat was het.. heel goed... volkomen gelijk.. lekker de insteek van me verhaal begrepenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kortom het meisje was te slim voor jou.
Wazige verhalen? Ik schrijf gewoon 2 pluspunten op hier. En die dus is omdat ik dat al eerder had vermeld.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Al die wazige verhalen van je
''ze vroeg of ik blowde, en kocht dus bier voor me''
Dat soort dingen
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wazige verhalen? Ik schrijf gewoon 2 pluspunten op hier. En die dus is omdat ik dat al eerder had vermeld.
Haha goed! Ik ben dus niet de enige die bij het versieren af en toe de slappe lach krijgt.quote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Thirdeye het volgende:
Ik vroeg: "hoe heet je eigelijk?" Ze heette Claire-Louise.. nou sorry hoor maar toen kon ik t echt niet meer houden. Ik barst echt in een keer in lachen uit, toen liep ze boos weg! Ja sorry hoor, maar ik bedoel.. kom op!
Ik word gewoon uitgelachen door een scholier hierquote:
Vind je het heel gekquote:Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik word gewoon uitgelachen door een scholier hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |