abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32650426
game on, of juist niet...

Vorig topic: Versierblunders deel 19

De laatste post (rare post, dat wel )
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:58 kraamde Yodaah het volgende uit:
First date blunder ik raakte meteen geïnspireerd om er een column over te schrijven

Titel: Het spoor bijster

Je bent jong en single en derhalve: je bent jong en je date wat. Nu heb ik als vrijgezellige jongedame al enkele memorabele dates mogen ervaren.De één nog afknappender dan de ander. Sommige dates verdienden dan ook niet echt de schoonheidsprijs, kan ik je vertellen. Zo had ik onlangs een date.
Deze meneer X (uit privacy overweging noem ik hem X, je weet immers nooit), intelligent, niet onaantrekkelijk, charmant en galant, had kennelijk niet goed begrepen, dat charmant zijn ook op een andere manier geïnterpreteerd kon worden. Wat wilde nu het geval? De uitnodiging tot het komen doen van een drankje bij de dame thuis werd welwillend ontvangen door meneer X.
De avond werd ingevuld door erg vermakelijke gesprekken onder het genot van een glas wijn. Zowel de buik als blaas kreeg die avond genoeg te verduren. Een bezoekje aan de ‘kleinste ruimte’ in mijn huis bleef dan ook niet uit. Mijn blaas heeft nog wel eens last van kuren en die keer hoefde ik die avond dus helemaal niet zo nodig.
Na zijn vertrek besloot ik toch een ritje te wagen om de 'blaastest' te doen. Het toilet was verdacht doch netjes 'dicht'Bij het oplichten van de toiletbril kregen mijn netvliezen hun grootste schrik ooit! Meneer X bleek niet alleen last te hebben gehad van zijn blaas, maar duidelijk ook van zijn buik! En blijkbaar wist hij niet van het bestaan af van een toiletborstel. Een afschuwelijk drama had zich afgespeeld in mijn toiletpot!! Er lag namelijk een dikke vette remspoor van hier tot Oezbekistan het email aan te tasten van mijn toiletpot!
In mijn hele leven heb ik nog niet eerder iemand meegemaakt die het 'spoor' bijster was! Na deze schrikbarende ontdekking heb ik (uiteraard) niets meer van mij laten horen. Het wel en wee(cee) van meneer X kon me doorgetrokken worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door VOLVOMEISTER op 28-11-2005 18:07:17 (ff die laatste post bijgepakt) ]
Verwijderd door Admin.
  maandag 28 november 2005 @ 18:26:48 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32650965
TT even verduidelijkt zodat iedereen weet over welke reeks het gaat .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32651259
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef SynchroSteve het volgende:

[..]

Was ie toevallig dronken?
Ja, en stoned. Maar de volgende dag zei hij,
"I should really give up on that whole kissing you thing, right?"
En toen was ie niet dronken.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_32651443
ey scorpie, niemand had het woord glazuur genoemd!!

tvp
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_32653189

[ Bericht 100% gewijzigd door arco_corleone op 28-11-2005 20:01:38 ]
pi_32654424
Unspoken words were understood
pi_32655433
stop eens met die verkapte tvp's.
Verwijderd door Admin.
pi_32655536
quote:
Op maandag 28 november 2005 21:21 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
stop eens met die verkapte tvp's.
Noem je dat verkapt
pi_32656126
enorm duidelijke tvp.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32659083
ik maak geen blunders
pi_32659402
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef innepin het volgende:
Een vriend van mij vroeg gisteren spontaan middenin een verhaal van mij "Can I kiss you?" terwijl hij dondersgoed weet dat ik een vriend heb en die ook echt niet ga bedriegen. Dan zie je dat toch aankomen, dat ik nee ga zeggen?
Nou, ik ken het dus dat ik een meisje erg leuk vond. Ik kwam er achter dat ze een vriend had terwijl ze toch hele tijd klef deed bij mij. Ik ff gevraagd waarom ze dat deed, ja deed ze altijd als ze iemand gwoon erg leuk vond. Opeens vroeg ze of we ff naar mijn tent konden gaan, ja is goed kunnen we ff buurten dacht ik Begon ze me te kussen, niet verwacht, maar wel lekker
pi_32661368
Veel vrouwen en hun eeuwige vriend ook
Jupiler is goed
pi_32662187
deze "blunder" is al een tijdje geleden mtoch

6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht

trouwens ook een tvp
пусть всегда будет солнце
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:53:57 #14
92655 Ferdi81
omdat............
pi_32664796
tvp
  dinsdag 29 november 2005 @ 09:56:13 #15
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32664830
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 01:24 schreef MoChe het volgende:

6vwo.. heel leuk meisje bij mij in de klas, die ik leuk vond (was trouwens net uit met mijn vriendin) en die een vriend had maar mij ook wel leuk vond denk ik, zei een keer dat ze gehoord had dat ik haar wel leuk vond. Ik denk dus aardig te zijn tegenover haar vriendje door te zeggen dat dat niet klopt terwijl dat dus eigenlijk wel klopte... Maar paar weken later toen de relatie tussen die twee klaar was hoorde ik van iemand dat die vriend mij niet echt mocht

trouwens ook een tvp
Wat had je nog uitgevreten dan?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:13:48 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_32665158
TVP
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 29 november 2005 @ 10:39:25 #17
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32665687
quote:

trouwens ook een tvp
heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32665952
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 10:39 schreef avotar het volgende:

[..]

heel herkenbaar.. en jij je glazen ingegooid door te zeggen da tje haar niet leuk vond en ze vervolgens er met je beste vriend van door gaat... .
lezen
pi_32667163
tvp
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 29 november 2005 @ 13:46:44 #20
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_32670039
quote:

trouwens ook een tvp
Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota van .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_32672357
trouwens, eerder werd er in MED met klem aangekondigd dat de modjes tvp's zouden deleten. Niet dus. t

Achja, we zijn het inmiddels wel gewend van fok, hypocrisie, inconsequent, huichelarij, incompententie, en nog alles wat de klok slaat
Verwijderd door Admin.
pi_32672506
Idd, verwijder die terugvindposts is!
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:22:22 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32672575
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
trouwens, eerder werd er in MED met klem aangekondigd dat de modjes tvp's zouden deleten. Niet dus. t

Achja, we zijn het inmiddels wel gewend van fok, hypocrisie, inconsequent, huichelarij, incompententie, en nog alles wat de klok slaat
Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?
In dit soort topics ben ik trouwens geneigd wat soepeler met die regel om te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Copycat op 29-11-2005 15:28:44 ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:28:00 #24
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32672736
In een dronken en melige bui de ex van de kroegbaas vragen of ze zin had in een kwartetje was misschien niet mijn meest slimme actie. Ik wist echter niet dat het de ex was van de baas, dat hoorde ik daarna pas Gelukkig kon iedereen erom lachen, alhoewel de baas me de week erna wel even tegenhield bij de deur en me redelijk serieus vroeg of ik het nou meende of niet.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_32672910
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]

Als je het allemaal zo bar en boos vindt op FOK!, wat doe je hier dan nog?
Fokken
quote:
In dit soort topics ben ik trouwens geneigd wat soepeler met die regel om te gaan.
'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eens
Verwijderd door Admin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:38:50 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32673053
Jawel hoor, maar dan zie je het blijkbaar niet .
Pas als het echt storend wordt, er tig TVP's achter elkaar staan, wil ik er de bezem doorhalen.

Maar laten we dit topic verder niet met deze discussie vervuilen. Heb je nog op- en/of aanmerkingen hierover, dan weet je het modtopic te vinden .
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:48:45 #27
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32673288
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Fokken
[..]

'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eens
gold dit ook niet voor dit soort discussies die veel beter hun plaats in feedback hadden...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32673324
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef Copycat het volgende:
Jawel hoor, maar dan zie je het blijkbaar niet .
Pas als het echt storend wordt, er tig TVP's achter elkaar staan, wil ik er de bezem doorhalen.

Maar laten we dit topic verder niet met deze discussie vervuilen. Heb je nog op- en/of aanmerkingen hierover, dan weet je het modtopic te vinden .
ok
Verwijderd door Admin.
pi_32673472
CopyCat rules gewoon, snap je dat dan niet VOLVOMEISTER!

tvp hihihihihihi
pi_32673829
begin je weer?

ik zou best wel in haar post willen ingaan, maar dat laat ik toch om jullie dit leed te besparen
Verwijderd door Admin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:42:04 #31
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_32675893
mooi, want al die posts van jou hebben hetzelfde effect als tvp's

hoe vonden jullie hem? verkapt of niet?
p.s. nieuwe mogelijkheid voor toekomstige tvp-ers
Noise is all relative to the silence preceding it
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:46:46 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32676016
Kappen!
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:57:16 #33
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32676263
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32681983
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
pi_32683357
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota van .
ik zie dat je havo doet
pi_32690302
quote:
Daar heb je JoeyT weer, de almachtige sexgod die aan elke vinger 10 vrouwen heeft. Denk je nou echt dat er nog ook maar 1 iemand hier te vinden is die jouw achterlijke verhalen geloofd?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32690474
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daar heb je JoeyT weer, de almachtige sexgod die aan elke vinger 10 vrouwen heeft. Denk je nou echt dat er nog ook maar 1 iemand hier te vinden is die jouw achterlijke verhalen geloofd?
Naieve zielepoten zat anders op fok!

Anyway, ik tvp em ook even. Dit weekend weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_32690671
Dit topic kende ik nog niet.

Een paar jaar terug vond ik een collega van mijn bijbaan erg leuk. Op een gegeven moment had ik al mijn moed bijeengeraapt en besloten hem uit te vragen. We hadden 't er net over gehad dat we allebei zo'n hekel hadden aan de kerstdagen en alle bijbehorende verplichtingen. Dus toen ik samen met hem naar buiten toe liep na het werk, vroeg ik of hij misschien samen met mij geen Kerst wilde vieren. Dat kon niet, zei hij, want hij zou het hele huis vol visite hebben. Daardoor niet uit het veld geslagen, ondernam ik een volgende poging. Of hij dan eens met me naar de film wilde misschien. Het antwoord: "Dat zou ik even aan mijn partner moeten vragen". Argh! In de twee jaar ofzo dat ik hem kende, had hij het nooit over een vriendin gehad, alleen maar over zijn hond. Ik kon wel door de grond zakken. Ik heb mijn lullige gevoel gewoon geuit en hij nam het heel leuk op, voelde zich ook wel gevleid. Zei nog dat als hij geen vriendin had en een stuk jonger was (hij was veel ouder dan ik), dat hij dan wel had gewild. Schrale troost. Daarna is de band overigens gewoon heel leuk gebleven.
pi_32690750
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zei nog dat als hij geen vriendin had en een stuk jonger was (hij was veel ouder dan ik), dat hij dan wel had gewild.
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
pi_32690792
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.
pi_32691429
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.
Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.
pi_32692626
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.
ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....
tvp
─_(º.0)_/─
pi_32692796
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:49 schreef vamos1 het volgende:

[..]

ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....
tvp
Nog sterker, dat had hij moeten doen.

Dit is typisch zo'n geval van eigenlijk kwetsen met iemand sparen, zoals bijvoorbeeld 'ik zie je meer als vriend...'

Anyway. Ik ben benieuwd naar dit weekend.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:35:09 #44
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32693505
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nog sterker, dat had hij moeten doen.
subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bent
pi_32693626
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bent
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.
pi_32695583
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.
het ging hier om een man......
had ie dan moeten zeggen "heb al een wijf die beter dan jou is" ipv subtiel te blijven

trouwens zelf ook een soort van blunder gehad..
ik was bij meisje op haar werk (kroeg) en daar vroeg ik of ze na der werk wat kwam drinken..
ze zei dat ze geld verdiende en het niet dezelfde avond wilde uitgeven...
ik: dat hoeft ook niet voor mij.
zij: nee, maar dan zit ik daar te niksen.
ik: ik geef geen verdere hints meer
─_(º.0)_/─
pi_32708370
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

wow! zeer goede analyse! klopt helemaal.
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 november 2005 @ 21:10:51 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32708659
Het is dat ik ff geen tijd heb, anders kon ik een schitterende blunder van mezelf hier neerpoten
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32711441
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is typisch zo'n geval van eigenlijk kwetsen met iemand sparen, zoals bijvoorbeeld 'ik zie je meer als vriend...'
kut
pi_32711497
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef MoChe het volgende:

[..]

kut
Ja soms wou ik ook dat dat het enige van een vrouw was, dan had je dat hele gejengel eromheen niet.
pi_32712074
Mijn blunder:
Ik date te weinig.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32712409
Weet niet of het onder de categorie blunders valt, maar hier een incident waarvoor ik me nog steeds rot schaam...

Ik had telefonisch en via de mail erg veel (dagelijks meerdere malen) contact met een collega die op een andere lokatie werkte. Het contact werd steeds beter en informeler en ik begon hem steeds leuker te vinden. Na een zaterdagavondje met flink veel drank kon ik hem 's nachts niet meer uit mn hoofd krijgen en vond ik het opeens een heel goed idee om hem dat te gaan vertellen. Via de mail dus (op zijn werkadres) want ik had geen flauw idee waar ie woonde en wat zn telefoonnummer en e-mailadres thuis waren. Wat ik precies heb getypt kan ik me niet helemaal meer herinneren, maar het was iets als: "Ik moest opeens aan heel erg aan je je denken en wilde je dat even laten weten." Niet echt shockerend ofzo, maar natuurlijk enorm ongepast gezien onze werkrelatie (in combinatie met het tijdstip waarop ik de mail verstuurde). De volgende dag, ontnuchterd en wel, herinnerde ik me opeens weer wat ik gedaan had. De mail intrekken lukte niet meer, dus het liefste wilde ik me maandag gewoon ziek melden. Toch op maandagochtend met lood in mn schoenen naar mn werk gegaan, en aan mn collega/vriendin gevraagd wat ik in godsnaam kon doen om het leed iets te verzachten. Uiteindelijk besloten om hem opnieuw een mail te sturen: "Mocht je in je mailbox een mailtje vinden dat ik je zaterdagnacht hebt gestuurd, dan wil ik me daarvoor verontschuldigen. In een enorm liefdevolle bui (veroorzaakt door overmatig alcoholgebruik) heb ik namelijk iedereen waarvan ik een mailadres kon herinneren een mailtje gestuurd...". Erg doorzichtig, maar goed. Ik had de mail nog niet verzonden of ik kreeg een reactie terug: "Maakt niet uit hoor, ik vond het wel lief.".
Pfff... Sindsdien doen we gewoon allebei alsof het niet gebeurd is en is de samenwerking beter dan ooit!
  woensdag 30 november 2005 @ 23:24:38 #53
88139 JoeyT
pi_32713503
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het ging mij niet om het al dan niet geloofwaardige verhaal, maar wel om de TVP

Overigens is t verhaal gewoon waar

Heb er trws maar 1 aan mn vinger... Vermoeiend genoeg...
pi_32719303
Dit blijft een leuke reeks Had het al een tijdje niet meer gevolgd.

Zal er ook maar eentje posten dan he
Een jaar geleden ofzo was ik op stap in Nijmegen in de drie gezusters (sommigen zullen dat al een blunder vinden ) en op een gegeven moment draaide er in de kelder een DJ die er werkelijk geen reet van kon, echt te erg. Maargoed, ik had een leuke meid gespot, die ook al een btje terug aan het loeren was, dus ik dacht, ik blijf nog ff. Op een gegeven moment op haar af gestapt om een praatje te maken en ergens in het gesprek:

Ik: de DJ vanavond is echt waardeloos he, niet te geloven dat die gast hier mag draaien.
Zij: Hij is een goeie vriend van me.....

Daarna was het gesprek niet meer zo leuk en ben ik maar weer terug naar m'n vrienden gegaan
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  donderdag 1 december 2005 @ 12:50:32 #55
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32723671
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Dit blijft een leuke reeks Had het al een tijdje niet meer gevolgd.

Zal er ook maar eentje posten dan he
Een jaar geleden ofzo was ik op stap in Nijmegen in de drie gezusters (sommigen zullen dat al een blunder vinden ) en op een gegeven moment draaide er in de kelder een DJ die er werkelijk geen reet van kon, echt te erg. Maargoed, ik had een leuke meid gespot, die ook al een btje terug aan het loeren was, dus ik dacht, ik blijf nog ff. Op een gegeven moment op haar af gestapt om een praatje te maken en ergens in het gesprek:

Ik: de DJ vanavond is echt waardeloos he, niet te geloven dat die gast hier mag draaien.
Zij: Hij is een goeie vriend van me.....

Daarna was het gesprek niet meer zo leuk en ben ik maar weer terug naar m'n vrienden gegaan
Flauw hoor, vriend of niet, je moet toch enigsinds objectief kunnen blijven? Daarbij zie ik niet in hoe de vriendschap verbonden is aan zijn DJ-kunsten. Als ze een leuk meisje was geweest, had ze zich niets van die opmerking aangetrokken
pi_32727539
Nog eentje van mij:

Afgelopen zomer moest ik voor een opdrachtgever op mn werk promotie werkzaamheden doen bij City Life een Urban style party. Ik lekker aan het werk met mn collega, krijgen we assitentie van een heel lekker (blond, 1.75, mooi figuurtje, engels sprekend) meisje. We gokten dat ze zo'n jaar of 20-22 was. Even later als we klaar zijn met opbouwen en wachten tot het evenement start komt er nog een meisje uit Rotterdam bij (donker, lekker tieten en kont) van 22 jaar.

Lekker de hele dag gewerkt, het liep allemaal prima dus hoefden we niet zoveel te doen, waardoor we lekker liepen te flirten met de dames. Nu wou het dat ze beide meer interesse in mij als me collega hadden, en ruzieden over wie er het dichstbij ons mocht werken. Nu val ik niet zo op donkere vrouwen en had dus meer interesse in de blonde schone, welke vlak bij mij over de Duitse grens bleek te wonen. Wij samen lunchen en dineren enzo (was van 's morgens tot 's avonds), en afgesproken contact te houden per email en dat ik een keer in haar ouders restaurant kwam eten.

Bleek later dat haar email adres niet klopte en ze heeft mij ook nooit gemailt. Had ik toch beter achter die donkere aan kunnen zitten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_32732783
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:31 schreef PeuRac het volgende:
Nog eentje van mij:

Afgelopen zomer moest ik voor een opdrachtgever op mn werk promotie werkzaamheden doen bij City Life een Urban style party. Ik lekker aan het werk met mn collega, krijgen we assitentie van een heel lekker (blond, 1.75, mooi figuurtje, engels sprekend) meisje. We gokten dat ze zo'n jaar of 20-22 was. Even later als we klaar zijn met opbouwen en wachten tot het evenement start komt er nog een meisje uit Rotterdam bij (donker, lekker tieten en kont) van 22 jaar.

Lekker de hele dag gewerkt, het liep allemaal prima dus hoefden we niet zoveel te doen, waardoor we lekker liepen te flirten met de dames. Nu wou het dat ze beide meer interesse in mij als me collega hadden, en ruzieden over wie er het dichstbij ons mocht werken. Nu val ik niet zo op donkere vrouwen en had dus meer interesse in de blonde schone, welke vlak bij mij over de Duitse grens bleek te wonen. Wij samen lunchen en dineren enzo (was van 's morgens tot 's avonds), en afgesproken contact te houden per email en dat ik een keer in haar ouders restaurant kwam eten.

Bleek later dat haar email adres niet klopte en ze heeft mij ook nooit gemailt. Had ik toch beter achter die donkere aan kunnen zitten
Ze heeft je gewoon laten zitten. Dat is geen blunder.
  donderdag 1 december 2005 @ 20:17:41 #58
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_32735764
Ik ga vanavond stappen, dus de blunder lezen jullie morgen
Narcist
pi_32737904
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Magistic het volgende:
ik ben ook al flink aan het inbieren.
pi_32739885
quote:
Op donderdag 1 december 2005 20:17 schreef Magistic het volgende:
*Groet alle mede-studenten*
pi_32744948
Versiertrucjes niet door hebben... en toen ik ze begon door te krijgen: "Goh, stootte jij me per ongeluk aan?" Dit terwijl ik wat te drinken aan het halen was. Ik werd aangestoten, waarop ik haar aantstootte. Niet mijn typ, ze zat me naderhand aardig na te kijken. Vond het toentertijd een aardig lame openingszin, nu nog steeds eigenlijk.
En toen ik een paar jaar terug met naar een café in een bepaalde plaats reed voor een meid waar ik wel interesse in had. Een goede vriend vergezelde mij, die ook wel interesse had in diezelfde meid. Later op de avond, dus ook wat drank later probeerde een van haar vriendinnen iets: "Ik heb ook een CU2Night, wil je het adres hebben?"
Maargoed, veel eerder (weken daarvoor) hoorde ik dat die meid wel interesse in mij zou hebben, ik antwoordde dat ik daar nog direct geen behoefte aan had, omdat ik net uit een relatie kwam zetten. Toen ik haar vroeg, kreeg ik datzelfde antwoord terug geworpen... Ooh well.
Of een knietje krijgen in je ballen van een leuke meid waar je twee keer wat mee hebt gehad, met een tijdsverschil van 4 jaar. "Gaat het?" waarop ik al snakkend naar adem antwoordde: "Joah, het gaat wel."
pi_32745835
quote:
Of een knietje krijgen in je ballen van een leuke meid waar je twee keer wat mee hebt gehad, met een tijdsverschil van 4 jaar. "Gaat het?" waarop ik al snakkend naar adem antwoordde: "Joah, het gaat wel."
Zelfde gehad ja nare ervaring was dat

Leuke meid die ik al een tijdje sprak via internet gemeet tijdens een feest om daar enigzins bij te kletsen en te feesten. Na enkele biertjes werd het onderwerp breezersletjes aangesneden. Dit wegens een grote hoeveelheid aanwezige vrij sletterig geklede minderjarige dames..

Dus ik maak wat grapjes ..gooi er nog wat flinke beledigingen over dat type "meiden" achteraan. Kon ze goed om lachen en begreep heel goed wat ik bedoelde, dus na wat gegrap heen en weer wijs ik een "voor mijn gevoel" perfect stereotyp voorbeeld van zo'n breezer aan in het publiek. Dus ik wacht op een reactie van haar, die dus uit bleef. Keek ze me nogal doodserieus aan dus ik vroeg wat er aan de hand was. Bleek het haar zusje te zijn...
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
  vrijdag 2 december 2005 @ 04:11:13 #63
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_32746795
Hahaha ook geen familie aanwijzen he, das les nummer 1
Kom net van een feestje af waar altijd veel vrouwen zouden moeten komen, nou blijkbaar hadden veel mannen dat bericht gehoord , beetje jammer...
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:08:26 #64
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32751451
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:08 schreef SuppleX20 het volgende:
Bleek het haar zusje te zijn...
Ze kan gewoon zelf niet omgaan met de waarheid
pi_32752148
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 02:08 schreef SuppleX20 het volgende:

[..]

Zelfde gehad ja nare ervaring was dat

Leuke meid die ik al een tijdje sprak via internet gemeet tijdens een feest om daar enigzins bij te kletsen en te feesten. Na enkele biertjes werd het onderwerp breezersletjes aangesneden. Dit wegens een grote hoeveelheid aanwezige vrij sletterig geklede minderjarige dames..

Dus ik maak wat grapjes ..gooi er nog wat flinke beledigingen over dat type "meiden" achteraan. Kon ze goed om lachen en begreep heel goed wat ik bedoelde, dus na wat gegrap heen en weer wijs ik een "voor mijn gevoel" perfect stereotyp voorbeeld van zo'n breezer aan in het publiek. Dus ik wacht op een reactie van haar, die dus uit bleef. Keek ze me nogal doodserieus aan dus ik vroeg wat er aan de hand was. Bleek het haar zusje te zijn...
En toen kreeg je een knietje ?
pi_32754758
nee gelukkig niet..zulke opvliegende vrouwen date ik niet
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
pi_32756195
Vriend van me gister:(A)

Hij staat in een groep en heeft de hele avond met een onbekend (via-viaverhaal) meisje geluld. Een andere vriend(B) hetzelfde verhaal. Die andere vriend(B) staat dus op een gegeven moment buiten te zoenen met zijn gesprekspartner. Vriend A had zijn meisje net 3 zoenen gegeven. Vervolgens ziet dat meisje van vriend A die andere twee zoenen en zegt: Ik kreeg er maar 3 nou zullen we dan ook maar? Vriend A. blijft vervolgens doodleuk staan en doet dus helemaal niks. Pas een uur later in de Burger King komt hij met dit verhaal op de proppen en kan hij zichzelf wel voor zijn kop slaan. Hij vond het meisje wel heel leuk, maar hij had er verder niet bij 'stil' gestaan.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:18:05 #68
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32756266
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:15 schreef Tranceptor het volgende:
Vriend van me gister:(A)

Hij staat in een groep en heeft de hele avond met een onbekend (via-viaverhaal) meisje geluld. Een andere vriend(B) hetzelfde verhaal. Die andere vriend(B) staat dus op een gegeven moment buiten te zoenen met zijn gesprekspartner. Vriend A had zijn meisje net 3 zoenen gegeven. Vervolgens ziet dat meisje van vriend A die andere twee zoenen en zegt: Ik kreeg er maar 3 nou zullen we dan ook maar? Vriend A. blijft vervolgens doodleuk staan en doet dus helemaal niks. Pas een uur later in de Burger King komt hij met dit verhaal op de proppen en kan hij zichzelf wel voor zijn kop slaan. Hij vond het meisje wel heel leuk, maar hij had er verder niet bij 'stil' gestaan.
ik neem aan dat je hem flink hebt geslagen? men hoe duidelijk moet ze t zeggen
pi_32756368
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

ik neem aan dat je hem flink hebt geslagen? men hoe duidelijk moet ze t zeggen
Dit gaat hem nog heel lang achtervolgen:

' Ja maar ik stond er niet zo bij stil...'

OMG!
pi_32757494
Die had een flinke mep nodig om wakker te worden blijkbaar.. damn..ach soms komt de hint zo direct dat het je recht in je face mept en je niet eens meer weet wat je moet doen

over 10 jaar kan ie zich nog herinneren wat er toen gebeurde
pi_32757529
Helaas geen blunders van mij, maar gewoon een TVP
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_32757734
Damzzn gelijk slaan die gast!!
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Eentje uit de zeer oude doos. Ik was ooit op vakantie in Frankrijk en had daar op een avond een beetje gezoend en geklooid met een dametje. Vervolgens moesten we allebei terug naar onze tent. Het was nogal koud en ze merkte op dat ze zich wel even bij mij wilde opwarmen/kruipen anders, waarop ik met het geweldige antwoord kwam dat ik soms heel onrustig sliep en alle dekens nodig had.

what was I THINKING!!!!?

Ok dat is eruit en ja daar had ik ook een ram voor moeten hebben.
pi_32759890
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Tranceptor het volgende:
Eentje uit de zeer oude doos. Ik was ooit op vakantie in Frankrijk en had daar op een avond een beetje gezoend en geklooid met een dametje. Vervolgens moesten we allebei terug naar onze tent. Het was nogal koud en ze merkte op dat ze zich wel even bij mij wilde opwarmen/kruipen anders, waarop ik met het geweldige antwoord kwam dat ik soms heel onrustig sliep en alle dekens nodig had.

what was I THINKING!!!!?

Sukkel! Hoe oud was je?
pi_32760806
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Sukkel! Hoe oud was je?
16 geloof ik.
pi_32765921
zie je dat soort herinneringen zullen je je leven lang achtervolgen

Iedereen heeft volgens mij wel zo'n geval meegemaakt waarvan je zelfs nu nog denkt.. "shit had ik toen maar wat anders gezegd"
pi_32767153
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef SuppleX20 het volgende:
zie je dat soort herinneringen zullen je je leven lang achtervolgen

Iedereen heeft volgens mij wel zo'n geval meegemaakt waarvan je zelfs nu nog denkt.. "shit had ik toen maar wat anders gezegd"
Ik heb er wel aardig wat gekend. Voornamelijk toen ik nog met mijn allereerste, verschrikkelijk onbetrouwbare lief was. Ik ben vaak genoeg ergens niet op ingegaan toen en nu denk... godzamme, was in jezusnaam zo fatsoenlijk geweest om OOK vreemd te gaan.
pi_32767987
Eentje van een hele tijd geleden.

Ik was verliefd op een jongen, ik was er zo goed als zeker van overtuigd dat het wederzijds was, maar we durfden geen van beiden de eerste stap zetten.
Tot iemand me zei dat ik hem jaloers moest maken.
Kort daarna was er een feestje, waarop hij niet aanwezig was (was wel in ons studentenhuis), en er heel veel gedronken werd. Ik was al goed zat, en toen zei één van die gasten : C. is er, het is nu het moment om hem jaloers te maken.
Dus heb ik voor zijn ogen een andere gast heel heftig zitten tongzoenen (nogal heel innig). Gevolg : C. was super kwaad en het is niet meer goedgekomen (we hadden nog steeds ruzie toen ik terug naar huis ging na mijn uitwisselingsproject).
Good girls go to heaven, bad girls get everywhere
pi_32768393
Goeie tip van die persoon
pi_32769022
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef DuranK het volgende:
Goeie tip van die persoon
Whehe
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32769133
Dat zijn nog eens tips waar je wat mee kunt ja, met een ander gaan om jaloers te maken.
Dat is eigenlijk wel een goede.
pi_32770120
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:

uiteraard, als je een relatie hebt, is het toch heel normaal dat je date met alle leuke mannen/vrouwen die je tegenkomt Ik zie het echt dagelijks, bezette mensen die met collega's en dergelijke op date gaan .

voor de rest heb ik zoveel geblunderd in het versieren van mannen dat een bloemlezing me veel te ver zou leiden
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32771838
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef petitlapin het volgende:

voor de rest heb ik zoveel geblunderd in het versieren van mannen dat een bloemlezing me veel te ver zou leiden
vertel!!
pi_32773019
Nu willen we het ook weten ook!
pi_32775941
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef petitlapin het volgende:

[..]

uiteraard, als je een relatie hebt, is het toch heel normaal dat je date met alle leuke mannen/vrouwen die je tegenkomt Ik zie het echt dagelijks, bezette mensen die met collega's en dergelijke op date gaan .
You have a history of missing the point dear.
pi_32796612
Hmmz.
Meidje komt langs uit een dorp verderop, beetje zoenen, beetje kietelen en wat zeg ik als puntje bij paaltje komt:
Hey, het is verdorie geen speelgoed joh!
Ze is toen niet veel later naar huis gegaan en het is er nooit meer van gekomen.

Mijn excuus, ik was moe
pi_32797338
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef Migwi het volgende:
Hmmz.
Meidje komt langs uit een dorp verderop, beetje zoenen, beetje kietelen en wat zeg ik als puntje bij paaltje komt:
Ze is toen niet veel later naar huis gegaan en het is er nooit meer van gekomen.

Mijn excuus, ik was moe
Jij bent stoer
pi_32804193
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Tranceptor het volgende:

what was I THINKING!!!!?

''ik slaap nogal onrustig''. Hehe, vriend van mij heeft ook zoiets geflikt. Alleen was zijn reden dat ie''kleine dekens'' had. Toen hij dat vertelde lagen we in de groep wel even krom
Assumption is the mother of all fuckups
pi_32805346
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef FrozenSolid het volgende:

[..]

''ik slaap nogal onrustig''. Hehe, vriend van mij heeft ook zoiets geflikt. Alleen was zijn reden dat ie''kleine dekens'' had. Toen hij dat vertelde lagen we in de groep wel even krom
En terecht.

Ik heb ooit ook twee dames, die samen onder de does gingen (op een camping in Frankrijk) en de deur openlieten voor me en me naar binnen seinden, afgewezen. Dat was ook helemaal niet slim. Nou ja zo'n campingdouche is ook wel erg klein.
pi_32807031
vandaag een blunder... niet echt versierblunder mtoch ff melden waard

was vandaag dus in de stad (koopzondag:') ) en liep zo de Expo binnen op zoek naar een leuk Beatles-wandklok... zat daarna nog ff wat posters enz te bekijken totdat ik ineens opmerkte dat het kassameisje naar me zat te kijken en toen ik terugkeek lachte ze zo heel leuk terug, mja het was niet echt mijn type zeg maar dus ik lachte vriendelijk terug en ging weer verder kijken. even later merkte ik weer dat ze keek en ze lachte weer leuk terug toen ik keek, ik lach dus voor de tweede keer vriendelijk terug en besloot maar weer te vertrekken. Maar nu komt het... ik wilde zo naar buiten gaan en toen ik nog net even om keek naar d'r lachte ze WEER heel leuk terug en ik liep al naar achterenkijkend de winkel uit en struikelde over het 'drempeltje' bij de deur
pi_32810230
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef MoChe het volgende:
vandaag een blunder... niet echt versierblunder mtoch ff melden waard

was vandaag dus in de stad (koopzondag:') ) en liep zo de Expo binnen op zoek naar een leuk Beatles-wandklok... zat daarna nog ff wat posters enz te bekijken totdat ik ineens opmerkte dat het kassameisje naar me zat te kijken en toen ik terugkeek lachte ze zo heel leuk terug, mja het was niet echt mijn type zeg maar dus ik lachte vriendelijk terug en ging weer verder kijken. even later merkte ik weer dat ze keek en ze lachte weer leuk terug toen ik keek, ik lach dus voor de tweede keer vriendelijk terug en besloot maar weer te vertrekken. Maar nu komt het... ik wilde zo naar buiten gaan en toen ik nog net even om keek naar d'r lachte ze WEER heel leuk terug en ik liep al naar achterenkijkend de winkel uit en struikelde over het 'drempeltje' bij de deur
Had ik in de sportschool deze week. Had ook lekker oogcontact met een leuke cq lekkere dame en liep toen bijna tegen een apparaat omhoog...
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_32811773
Ik zou ook graag weer een blunder willen posten hier, maar het enige dat ik kan bedenken is dat ik er niet op reageer als vrouwen naar me zitten te kijken...

Een ordinairTVP'tje dus.
pi_32812160
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef Migwi het volgende:
Hmmz.

Mijn excuus, ik was moe
hoe komje erop???
pi_32812665
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:32 schreef erikh het volgende:

[..]

hoe komje erop???
Mja, geen idee.
Later had ik ook zoiets van, wtf heb ik nu weer gedaan?!
Naja, dat hebben we vast allemaal wel eens...toch?
  zondag 4 december 2005 @ 18:07:47 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_32813087
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef twisteddlogic het volgende:
Idd, verwijder die terugvindposts is!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 4 december 2005 @ 18:17:15 #96
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_32813292
Ik verneuk het trouwens altijd omdat ik te dronken ben Als ik nuchter ben, ben ik vrij scherp, maar in bezopen staat ben ik (net als iedereen) een halve zool die geen zinnig woord kan uitkramen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_32813958
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:17 schreef star_gazer het volgende:
Ik verneuk het trouwens altijd omdat ik te dronken ben Als ik nuchter ben, ben ik vrij scherp, maar in bezopen staat ben ik (net als iedereen) een halve zool die geen zinnig woord kan uitkramen
Ik ben geniaal als ik dronken ben met keiharde opmerkingen, wat minder in de opmerkingen die leiden tot fysieke genoegdoening.
  zondag 4 december 2005 @ 18:50:27 #98
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_32813997
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef DuranK het volgende:

[..]

En toen kreeg je een knietje ?
als ik een knietje van een dame krijg geef ik haar een ongelooflijke klap op haar bek terug denk ik..

reflex misschien..

maar eeh, weet niet wat jullie allemaal uitspoken enzo maar mij is nooit iets overkomen waarvoor ik me moet schamen, wel 1 keer is het misgegaan

Ik ging een keer met een meisje na een aantal kleinere afspraakjes zwemmen.
We hadden gepooled een keer en we hadden toen gezoend, bellevue.. in Den bosch

Ze was een beetje stroef, maar had een enorm lekker kontje en was beetje grappig dus ik vond het leuk om gewoon mee te scharrelen, misschien kwam er nog wel meer uit.

In ieder geval, ik haalde haar met me autotje op, zegde haar ouders dag, en we reden naar het meer.
Lekker weer, dus ik ruk me broek uit, installeer me een beetje en ze deed hetzelfde...

wij het water in, wat klooien met het water en ik begon wat te praten..
Nou ik begon met, en hoe zie jij jezelf over 10 jaar, heb je plannen, qua studie ofzo?
ze was 17, ik 19.. dus was wel benieuwd.

En dat had ik dus nooit moeten vragen kuthoer
Ze zei ; Jaa ik ben Advocaat over 6 jaar, en daarna wil ik verder als rechter..

ik: oja, dat is wel een mooie droom hoor
zei : Nee, dat is geen droom dat is al zeker
ik: Nou, je bent nu pas 17, er kan nog zoveel gebeuren, maak eerst maar je vwo af, maar je bent wel goed op weg in ieder geval.

zei : NEEE hoor, ik weet het zeker, dat ben ik, niet zo zeuren
ik: nou ja, eehh ik ben het levende bewijs nu voor je, ik had toen ik 17 was ook nog een compleet ander idee en nu ben ik 2, bijna 3 jaar ouder en ga een compleet , en dan compleet ander kant op

zei: ach, ja dat is misschien bij jou zo, maar ik verdiep me er nu al in en je kunt zeggen wat je wilt maar ik word het gewoon, mijn moeder wist op haar 14e ook al dat ze bloemschikker wilde worden en dat is ze nu ook

ik :
okee.. hee weet je , wat jij wil.. ik heb hier geen zin in, zullen we gewoon lekker gaan zwemmen..
zei : pfff, oke..

nou de toon was al gezet maargoed ik zette een lach op en dacht, my god wat een sekreet, zwemmen en dan wegwezen hier

dus nou dat moest wel fout gaan dacht ik al, maarja maak er maar het beste van.

Dus toen dacht ik, beetje sociaal figuur vraagt dan en hoe zit het met jou, maar dat bleef uit en met zulke signalen kan ik al best veel.. dus de tering, 100 anderen voor jou hoor mevrouw.

Op een gegeven moment kwamen er wat mensen bij, en ik dacht, fijn iets om iig naar te kijken, want mevrouw die kan verdrinken voor me part.. dus ze was echt duidelijk met wat anders expres bezig dan wat te focussen op mij, wat me overigens niet echt boeide.

Dus ik; dit heeft dus geen zin, zullen we ff gezellig doen dame

zei: Ooh is het niet goed voor je, niet leuk, ga dan lekker weg joh, met je mening.

ik : nee ik ga je niet achterlaten bij dit meer en bossen, hoe een date ook verloopt, ik breng de dame altijd nog veilig thuis

toen zei ze.. Och wat maakt mij dat nou uit, pfff haha ik red me wel hoor, ik ken hier toch iedereen..
ik : weet je het zeker dan?

zei : Ja hoor, rot nu maar op..

oke, zei ik, that's it.. bekijk het maar, hiervoor heb ik mezelf geen tijd gegeven..

zei : ja later

ik : hee meisje, succes met je toekomstplannen, dat je een goede advocate word is mij ook nog de vraag, maar wat ik zeker weet is dat jij nog veel problemen krijgt met jou houding

toen had ik inmiddels al mijn telefoon gepakt en een andere afspraak met een vriendin van me gemaakt...

Daar aangekomen, jointje erbij, verhaal vertellen, linda in een deuk, ik eigelijk ook wel.

kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje van haar vader..
waar marijke was...

12 uur in de nacht ... Hoi teun, waar is marijke?

ik legde het uit, en die vader begreep me wel, ( was militair, dus ik pfffieuw )

smstje marijke om 2 uur 's nachst

VUILE KLOOTZAK, DOOR JOU MAG IK 4 MAANDEN NIET MEER UIT!

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_32814128
Jij bent in de tropen geweest en je bent eruit gekomen Pumatje, ik mag jou.

Ik ben ook weleens gebeld door een vader, wat ik in jezusnaam met zijn dochter had uitgevreten? Helemaal nix... en toen 'bleek' dat hij de verkeerde aan de lijn had. Althans dat dacht hij toen.

pi_32814377
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:50 schreef Pumatje het volgende:

[..]

als ik een knietje van een dame krijg geef ik haar een ongelooflijke klap op haar bek terug denk ik..

reflex misschien..

maar eeh, weet niet wat jullie allemaal uitspoken enzo maar mij is nooit iets overkomen waarvoor ik me moet schamen, wel 1 keer is het misgegaan

Ik ging een keer met een meisje na een aantal kleinere afspraakjes zwemmen.
We hadden gepooled een keer en we hadden toen gezoend, bellevue.. in Den bosch

Ze was een beetje stroef, maar had een enorm lekker kontje en was beetje grappig dus ik vond het leuk om gewoon mee te scharrelen, misschien kwam er nog wel meer uit.

In ieder geval, ik haalde haar met me autotje op, zegde haar ouders dag, en we reden naar het meer.
Lekker weer, dus ik ruk me broek uit, installeer me een beetje en ze deed hetzelfde...

wij het water in, wat klooien met het water en ik begon wat te praten..
Nou ik begon met, en hoe zie jij jezelf over 10 jaar, heb je plannen, qua studie ofzo?
ze was 17, ik 19.. dus was wel benieuwd.

En dat had ik dus nooit moeten vragen kuthoer
Ze zei ; Jaa ik ben Advocaat over 6 jaar, en daarna wil ik verder als rechter..

ik: oja, dat is wel een mooie droom hoor
zei : Nee, dat is geen droom dat is al zeker
ik: Nou, je bent nu pas 17, er kan nog zoveel gebeuren, maak eerst maar je vwo af, maar je bent wel goed op weg in ieder geval.

zei : NEEE hoor, ik weet het zeker, dat ben ik, niet zo zeuren
ik: nou ja, eehh ik ben het levende bewijs nu voor je, ik had toen ik 17 was ook nog een compleet ander idee en nu ben ik 2, bijna 3 jaar ouder en ga een compleet , en dan compleet ander kant op

zei: ach, ja dat is misschien bij jou zo, maar ik verdiep me er nu al in en je kunt zeggen wat je wilt maar ik word het gewoon, mijn moeder wist op haar 14e ook al dat ze bloemschikker wilde worden en dat is ze nu ook

ik :
okee.. hee weet je , wat jij wil.. ik heb hier geen zin in, zullen we gewoon lekker gaan zwemmen..
zei : pfff, oke..

nou de toon was al gezet maargoed ik zette een lach op en dacht, my god wat een sekreet, zwemmen en dan wegwezen hier

dus nou dat moest wel fout gaan dacht ik al, maarja maak er maar het beste van.

Dus toen dacht ik, beetje sociaal figuur vraagt dan en hoe zit het met jou, maar dat bleef uit en met zulke signalen kan ik al best veel.. dus de tering, 100 anderen voor jou hoor mevrouw.

Op een gegeven moment kwamen er wat mensen bij, en ik dacht, fijn iets om iig naar te kijken, want mevrouw die kan verdrinken voor me part.. dus ze was echt duidelijk met wat anders expres bezig dan wat te focussen op mij, wat me overigens niet echt boeide.

Dus ik; dit heeft dus geen zin, zullen we ff gezellig doen dame

zei: Ooh is het niet goed voor je, niet leuk, ga dan lekker weg joh, met je mening.

ik : nee ik ga je niet achterlaten bij dit meer en bossen, hoe een date ook verloopt, ik breng de dame altijd nog veilig thuis

toen zei ze.. Och wat maakt mij dat nou uit, pfff haha ik red me wel hoor, ik ken hier toch iedereen..
ik : weet je het zeker dan?

zei : Ja hoor, rot nu maar op..

oke, zei ik, that's it.. bekijk het maar, hiervoor heb ik mezelf geen tijd gegeven..

zei : ja later

ik : hee meisje, succes met je toekomstplannen, dat je een goede advocate word is mij ook nog de vraag, maar wat ik zeker weet is dat jij nog veel problemen krijgt met jou houding

toen had ik inmiddels al mijn telefoon gepakt en een andere afspraak met een vriendin van me gemaakt...

Daar aangekomen, jointje erbij, verhaal vertellen, linda in een deuk, ik eigelijk ook wel.

kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje van haar vader..
waar marijke was...

12 uur in de nacht ... Hoi teun, waar is marijke?

ik legde het uit, en die vader begreep me wel, ( was militair, dus ik pfffieuw )

smstje marijke om 2 uur 's nachst

VUILE KLOOTZAK, DOOR JOU MAG IK 4 MAANDEN NIET MEER UIT!

Dat is geen blunder maar gerechtigheid
pi_32820298
Toch maar een soort van tvp, versierblunders heb ik niet
  maandag 5 december 2005 @ 06:12:15 #102
37305 BushRanger
in Wellington
pi_32826876
Geen versierblunder, maar ik kom hier op door het verhaal van puma...

We gingen met een groepje uit in Melbourne en liepen over de Southbank waar op gezette tijden fonteinen uit de grond komen zetten. Alle mannen waren al aardig nat van het slecht timen van het moment waarop ze weer zouden beginnen. Maar de meisjes hadden geen zin in een miss wet and wild t-shirt verkiezing, maar met wat 'hulp' hadden we ze toch zo ver dat ze er ook onder gingen. Daarna zeiknat in een restaurant nog wat gedronken. Toen één van de meisjes naar de wc ging, stuurde een vriend van me een smsje naar haar vader met de volgende tekst: Your daughter is arrested in Melbourne, Australia, but don't worry, we will pay the bail for her and get her out.

's Ochtends om 7 uur, net in bed en aardig dronken, belde haar vader uit Schotland lichtelijk in paniek op en zij wist dus van niks...
  maandag 5 december 2005 @ 06:33:42 #103
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_32826905
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
*verhaal*
Dat is echt meesterlijk
Wat je al niet doet als je dronken bent he
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_32844727
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:14:16 #105
18044 Qyuip
Smurfig berichtje hoor.
pi_32862042
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.
Legt ze opeens haar hand op mijn been.

Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
Dat heb ik toch weer mooi gesmurft.
pi_32862284
Ik vond een meidje heel erg lekker ding maar ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor omdat ik in de 4e zat en zij in de 1e. Na een jaar kwam ik met een leuk meisje in contact en daar ging ik op school dus meer mee om. Bleek dus dat zij bevriend was met dat ene meisje wat ik dus nog steeds een lekker ding vond. Paar keer mee gepraat maar alleen als dat andere meisje er ook bij was. Tot er op een gegeven moment een keer was dat zij mij midden in de gang aansprak. Dit deed ze dus nooit he. Ik had foto's in men handen. En zij wou die zien. Zat ze allemaal complimentjes te geven van, wauw mooie foto's, kei leuk bla bla bla. Bleef ze maar met me praten enzo. Op een gegeven moment ging ik weer weg. Na een jaar kwam ik erachter dat ze misschien toch wel geïntereseerd was in mij
pi_32862609
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
's Ochtends om 7 uur, net in bed en aardig dronken, belde haar vader uit Schotland lichtelijk in paniek op en zij wist dus van niks...
Mijn pa is nooit dronken
pi_32863011
Het leuke van al deze blunders is vooral dat je dan op zo'n moment niet doorhebt wat er daadwerkelijk gebeurd en later denkt...OMG.
pi_32864314
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:24 schreef DuranK het volgende:
Ik vond een meidje heel erg lekker ding maar ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor omdat ik in de 4e zat en zij in de 1e. Na een jaar kwam ik met een leuk meisje in contact en daar ging ik op school dus meer mee om. Bleek dus dat zij bevriend was met dat ene meisje wat ik dus nog steeds een lekker ding vond. Paar keer mee gepraat maar alleen als dat andere meisje er ook bij was. Tot er op een gegeven moment een keer was dat zij mij midden in de gang aansprak. Dit deed ze dus nooit he. Ik had foto's in men handen. En zij wou die zien. Zat ze allemaal complimentjes te geven van, wauw mooie foto's, kei leuk bla bla bla. Bleef ze maar met me praten enzo. Op een gegeven moment ging ik weer weg. Na een jaar kwam ik erachter dat ze misschien toch wel geïntereseerd was in mij
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Jupiler is goed
pi_32864434
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Beide minderjarig,..
Vond een collega al een tijdje best leuk, klikte op zich zo wel lekker allemaal, maar eigenlijk nooit werk van gemaakt. Tot ik zoiets had van, ik vraag dr gewoon es een keer uit , collega of niet Maja, dat ging op t werk een beetje moeilijk, dus ik ff d'r nummer opgezocht en een sms'je gestuurd, lekker vrijblijvend in de trant van "zin om een keer iets te gaan drinken".
Kreeg ik dus 'n sms'je terug met de tekst; "Hoi, eigenlijk heb ik daar niet zo'n behoefte aan, even goed vrienden"

Eigenlijk niet echt een blunder, maar meer een blauwtje dus.
Jammer, maar life is all about chances, dus laat gaan

Next
Live it!
pi_32870409
Ik kom mijn straat uit fietsen, en van de rechterkant (aan de overkant dus) komt een bloedmooie dame aanfietsen. Vanaf de linkerkant, precies waar ik de weg op ga 2 oude vrouwen. En ik fiets heel rustig mijn straat uit, en blijf op haar (en natuurlijk niet op de weg) letten. Frontale botsing met de 2 oude vrouwen, kon wel blijven staan gelukkig maar m'n fiets was flink kapot.

De mooie dame zag het natuurlijk allemaal gebeuren.

Das de enige die ik zo kan bedenken, schaam me er overigens niet voor.. ook niet op het moment zelf, ging echt helemaal stuk van het lachen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:45:06 #113
91306 GF
Kingwood
pi_32870493
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
pi_32870603
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.

Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
Nou als je daar pas een jaar later achter komt moet je je best wel schamen eigenlijk..
pi_32870638
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
weheh ook zo kut als je in voor de lift staat te wachten, even een mooie meid zien en je hebt meteen een gat voor je
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:10:31 #116
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_32877034
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopen
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_32877236
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef MisterTata het volgende:

[..]

Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopen
Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?
pi_32878135
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:17 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?
het resultaat van de bevruchting is te zien in de avatar
moh
pi_32878885
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamde Maar ze was toen ik met haar in contact kwam volgens mij 13 ofzo en ik 16. En om ff duidelijk te maken. Ik stond bekend als de pedo van de school En et leukste was, de rest van de jongens gingen toen voor mij vrouwen uitzoeken. Ging da zo van, eey dat jong meiske is wel leuk. Hoor je achter je, DAT IS MIJN NICHTJE!!
pi_32880267
Ik ging, een tijdje geleden alweer, stappen met een vriend van me. Hij had een vrouwtje gescoord en dus stond die vriendin van haar er maar een beetje bij. Ik dus, in al mijn goedheid, met haar praten. Kon er geen reet van verstaan door de harde muziek, zij ook niet. Zijn we buiten gaan staan (het was nog zomer). Beetje kletsen. Door naar een andere tent, weer de hele tijd praten. Ik dacht, leuke meid, zit wel goed, want het gesprek was gewoon heel leuk. Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...

Zegt ze in mijn gezicht: Ja, niet op jongens zoals jij!

woensdag 7 december 2005 @ 01:06:42 #121
91306 GF
Kingwood
pi_32880482
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Ik ging, een tijdje geleden alweer, stappen met een vriend van me. Hij had een vrouwtje gescoord en dus stond die vriendin van haar er maar een beetje bij. Ik dus, in al mijn goedheid, met haar praten. Kon er geen reet van verstaan door de harde muziek, zij ook niet. Zijn we buiten gaan staan (het was nog zomer). Beetje kletsen. Door naar een andere tent, weer de hele tijd praten. Ik dacht, leuke meid, zit wel goed, want het gesprek was gewoon heel leuk. Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...

Je kan in ieder geval niet klagen over onduidelijke, typisch vrouwelijke hints
pi_32883907
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...

Je had haar vol op dr bek moeten pakken en moeten zeggen: das jammer.

woensdag 7 december 2005 @ 11:21:40 #123
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_32886111
Niet zozeer een blunder van mijn kant, maar hij past hier wel. Ik had een meid leren kennen die me wel leuk leek, ze reed ook motor dus afgesproken om samen eens een stukje te gaan rijden. We zijn uiteindelijk een paar keer weggeweest met de motor: de 1e keer werd ze geflitst, de 2e keer is ze gevallen met de motor.

Dit was gewoon gedoemd te mislukken
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_32886246
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef DuranK het volgende:

[..]

Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamde Maar ze was toen ik met haar in contact kwam volgens mij 13 ofzo en ik 16. En om ff duidelijk te maken. Ik stond bekend als de pedo van de school En et leukste was, de rest van de jongens gingen toen voor mij vrouwen uitzoeken. Ging da zo van, eey dat jong meiske is wel leuk. Hoor je achter je, DAT IS MIJN NICHTJE!!
Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"
  woensdag 7 december 2005 @ 11:33:46 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32886407
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef Inbox4me het volgende:
Niet zozeer een blunder van mijn kant, maar hij past hier wel. Ik had een meid leren kennen die me wel leuk leek, ze reed ook motor dus afgesproken om samen eens een stukje te gaan rijden. We zijn uiteindelijk een paar keer weggeweest met de motor: de 1e keer werd ze geflitst, de 2e keer is ze gevallen met de motor.

Dit was gewoon gedoemd te mislukken
Whaha VET
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:09:29 #126
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32887265
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"
(Al jaren geleden dit..)

Wij zaten in de pauze in de aula aan een tafel en onze aula had een beamer waarop tmf oid draaide. Daar was Brittney Spears op, dus er was een hele discussie over haar gaande aan onze tafel. Ik was er niet helemaal bij en volgde het gesprek maar half en staarde een beetje voor mij uit. Op een bepaald moment zeg ik, zonder mijn blik te veranderen:

"Je kan zeggen wat je wilt, maar het is gewoon een lekker wijf." Dit ging over Brittney Spears, maar door mijn staren draaide een paar mensen zich om. Niels, die tegenover mij zat, kijkt mij vervolgens wat verward en boos aan, en zegt:

"Bedoel je nou mijn zus?!", die liep namelijk net achter de tafel toen ik die opmerking maakte....

Ik weet het, geen versierblunder, wel komisch. Zijn zus was overigens wel erg leuk
pi_32892989
Nja, niet echt een blunder maar een versierde tvp.

Meisje geslaagd versiert, gezoend maar daar weet ik verder niks meer van Krijg ik er de volgende dag allemaal commentaar op van klasgenoten van het jaar daarvoor. Want toen zat ik bij haar in de klas. Ik moest dus het telkens als er iemand langs liep uit mijn oude klas haar naam weer aanhoren... en dat terwijl ze niet eens lelijk was.

Oke, dit was een hele slechte post
Ik ben cool
  woensdag 7 december 2005 @ 15:37:37 #128
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32893046
En hoe loopt het verder af?
pi_32893313
Niet, was 1 keer en niet weer. Krijg je weer van dat gedram, denk ook niet meer dat zij het wil want zij leedt er veel erger onder dan ik.
Ik ben cool
pi_32895538
Vanwege mijn beperkTe erVaringen met versieren, heb ik nog maar weinig blunders, toch lees ik dit toPic met plezier.
Klein verhaaltje toch nog, niet echt een blunder ofzo, maar ik werk sinds afgelopen weekend bij een restaurant alwaar ik op de eerste dag al m'n dingetje deed door als ober rond te lopen. Er was een tafel met 2 ouders, 2 jongens en 2 meisjes (waarvan ik hun leeftijd vroeg in de 20 schatte). Dat tafeltje was dan wel buiten mijn 'loopgebied' maar ik passeerde hen soms toch. Eén van die meisjes was ECHT lekker gewoon en zat me regelmatig aan te kijken als ik langsliep ofzo, ik heb moeite met dat hele oogcontact-and-beyond-gebeuren, maar tegen het eind van de avond liep ik er nog een keer langs en ik zag dat ze me weer bekeek, ik hield het enkele seconden vol, genoeg voor haar om een brede glimlach op te zetten naar mij (wat mij weer verlegen maakte ). Ik snapte het niet, want ik ben zelf 17 en ik schatte haar op 20-22 ongeveer. Misschien komt het omdat mensen mij nogal eens te oud inschatten (bij mij vorige werk werd ik 21 geschat door collega's )
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  woensdag 7 december 2005 @ 17:23:53 #131
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32895956
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:

je bent in ieder geval goed bezig met je studie
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_32898473
Off topic, ongewenst!

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 08-12-2005 12:59:49 ]
Ik ben cool
pi_32898638
Off topic, ongewenst!

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 08-12-2005 13:01:06 ]
Ik ben cool
pi_32899791
Reactie op off topic verwijderd.

Verdere discussie hierover is zo helemaal weg.

[ Bericht 39% gewijzigd door Copycat op 08-12-2005 13:02:52 ]
  donderdag 8 december 2005 @ 13:03:36 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32916164
Opgeschoond weer on topic verder.
Met eigen blunderpraatjes en zonder andermans afzeikplaatjes, dus.
pi_32917892
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:06 schreef Gronnaephos het volgende:
Vanwege mijn beperkTe erVaringen met versieren, heb ik nog maar weinig blunders, toch lees ik dit toPic met plezier.
-verhaal-
Ober en verlegen,..??
Lekkere combi,..

Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hem Na een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor " Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.

Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
.. Ajax Amsterdam ..
pi_32925952
Haha, prachtig is dat

Wat vrouwen ook allemaal wel niet zeggen op dat soort momenten
pi_32926506
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
*leuk verhaaltje*
blijkt maar weer dat vrouwen soms even erg zo niet erger zijn dan mannen
pi_32927198
quote:
Ik dan ook maar..

Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hem Na een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor " Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.

Euhm ...
pi_32944771
Geweldig!!!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_32957833
lol de eerste vrouw post hier zo'n beetje en het hele topic ligt op z'n kop (zooooooooo grappig vind ik m nou ook weer niet..)
pi_32964891
quote:
Ik dan ook maar..

Ik zou ook lachen....domme muts haha
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_32966517
Dát zal vrouwen leren om altijd maar te roddelen over mannen.

Au!!!
pi_32966671
Jawel, juist omdat nu een keer een vrouw afgaat
pi_32973056
Ik stond gisteren ergens een beetje te dansen, werd ik opeens aangesproken met de volgende zin: ' Ja als ik je zo zie dansen, krijg ik echt zin...'

Dus ik sta vrolijk te wachten tot de rest van de zin komt, maar er komt verder niks. Ik heb er verder niet op gereageerd ook en gewoon stom door gaan dansen. De dame in kwestie was ook absoluut niet mijn type, helaas jammer.
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:05:31 #147
88139 JoeyT
pi_32973224
Zal eens kijken of ik wat versierblunders kan maken vanaaf. Beste vriendin van mn vriendin is best ok
pi_32999695
oh kom op, niemand een blunder gemaakt?

ik alleen gister op een feest ene Alice ontmoet, maar zoals gewoonlijk kwam er weer eens geen zinnig woord uit.
Way to go me
pi_33000190
ik hoef geen blunders meer te maken
pi_33000357
Ben gisteren aangerand door een lelijk wijf en een dik wijf in de kroeg.
Serieus te fout, zaten ze eerst een of andere foute gast te schuren, kwamen ze vervolgens naar mij toe klagen waarom ik ze niet kwam redden (ondertussen aan mn kont zitten en arm omheen enzo ) En toen ik ze wegduwde ook nog zeggen "dat een beetje plezier toch wel mag?"
ik: jawel, maar niet met jullie 2
blunder van hun dus trouwens.
Jupiler is goed
  zondag 11 december 2005 @ 23:23:10 #151
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33002737
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef Mute_Me het volgende:
ik hoef geen blunders meer te maken
ik ook niet nou zat het versierniveau de laatste tijd toch weer op n dieptepunt maar goed
pi_33003098
Ik meld mezelf dan ook even.

Ik ben dit weekend in Praag geweest. Staan we daar in zo'n discotheek, komt er ineens een best wel mooie meid bij me staan. Beetje tegen me aan dansen en wat praten enzo. Maarja, ik was klote zat en ik snapte niet waarom ze nou ineens zo bij me kwam staan uit het niks. Dat soort dingen overkomen mij sowieso nooit. Ik dacht dus dat het een hoer was ofzo, daar moet ik niks van hebben. Dus uiteindelijk niks gebeurd.

Bleek achteraf dat ze met een vriend van me had staan lullen en zij had gezegd dat ze mij leuk vond. Hij had toen gezegd, ga maar bij hem staan en hij doet wel mee (of iets in die strekking). Vandaar dus dat ze ineens aan me hing.
Ze bleek gewoon een Slowaakse Geneeskundestudente te zijn die in Praag studeert.

Kortom, ik heb weer een leuke avond om zeep geholpen...
pi_33004246
way to go rojo_negro
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 12 december 2005 @ 12:11:26 #154
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33010832
Nou okee, mijn meest erge versierblunder.

Via internet een meisje ontmoet, afspraakje mee gemaakt etc etc.
De dag dat we afgesproken hadden vroeg ze aan me of ik het erg vond als ze een vriendin mee nam
Nouja liever niet maargoed als jij dat wilt, vooruit.

Nou de rest hoef ik hier niet echt neer te zetten denk ik, die vriendin was leuker dan mijn date maar ze vonden mij allebei niet leuk auw, keihard blauwtje dus. ben ook direct maar weer weggegaan. Geen zin om nog een hele avond met die 2 opgescheept te zitten ookal wilden ze dat wel graag.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33011417
Niet echt een versierblunder maar ik vond het wel grappig. Ik was met mijn vrienden uit. En op een gegeven moment zat een maat van mij met 2 meiden te buurten die ik niet ken. Ik stond er een beetje bij in de buurt, wat bier te drinken Komt opeens 1 meidje op mij af. Piet kan alleen maar over voetbal blessures praten Alsjeblieft red mij! Ik: Ik zo naar dat andere meisje, praat Piet tegen jou ook alleen over voetbal blessures? Meidje: ja Ik: Maar hij was ze volgens mij niet aan het versieren maar ik von het toch wel grappig
  maandag 12 december 2005 @ 12:48:46 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33011788
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.

Tot een paar jaar geleden.

Toen was ik nog mooi en jong en deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop

Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.

Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan

We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schoot Helaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.

Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "

jeeej
  maandag 12 december 2005 @ 12:50:22 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33011819
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:

Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "

jeeej

Als die vriend van hem nu bi was, had het nog een leuk samenzijn kunnen zijn...
pi_33011834
quote:
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.

Toen was ik nog mooi en jong en deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop

Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.

Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan

We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schoot Helaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.

jeeej
*PROEST* hahahaha ik moest lachen
  maandag 12 december 2005 @ 12:54:04 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33011904
Lachen?

Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten

Dit was zo'n moment
  maandag 12 december 2005 @ 12:54:29 #160
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33011917
quote:

jeeej
echt goed gewoon
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 december 2005 @ 13:03:47 #161
65960 sanger
pi_33012179
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?

Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten

Dit was zo'n moment
Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?
  maandag 12 december 2005 @ 13:05:58 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33012246
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?
Mijn idee!! Maar het werd al snel duidelijk dat hij vrouwen niet als sexuele wezens zag
  maandag 12 december 2005 @ 13:06:31 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33012261
Zeg

JIj heb mijn ondertitel gejat!
  maandag 12 december 2005 @ 13:07:50 #164
65960 sanger
pi_33012298
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef SHE het volgende:
Zeg

JIj heb mijn ondertitel gejat!
Zeg, deze heb ik al een jaar of wat zowel hier als op MSN! Jij hebt die van mij gejat !
pi_33019972
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Aurelium het volgende:
Ben gisteren aangerand door een lelijk wijf en een dik wijf in de kroeg.
Serieus te fout, zaten ze eerst een of andere foute gast te schuren, kwamen ze vervolgens naar mij toe klagen waarom ik ze niet kwam redden (ondertussen aan mn kont zitten en arm omheen enzo ) En toen ik ze wegduwde ook nog zeggen "dat een beetje plezier toch wel mag?"
ik: jawel, maar niet met jullie 2
blunder van hun dus trouwens.
Afstraffen die gore slettebakken Laat ze maar op zoek naar een lekker antipathieke boerenknul met een kop als een grindtegel en dito intelligentie
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_33020508
quote:

jeeej
Beetje arrogant, maar wel leuk!
pi_33022982
Onder invloed wordt ik eigenlijk vooral lief en wat minder bot.
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.

Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo van Wat doe ik fout?
Inmiddels wist de complete provincie dus dat ik een meisje had gehoekt.
Zeeland
  maandag 12 december 2005 @ 20:00:07 #168
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33024327
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.

Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo van Wat doe ik fout?
Zeeland
pi_33026349
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:

Zeeland

Wakker worden naast een dik vatsig wijf wat er niet uitziet is ook niet alles.
pi_33036478
Whahahaha!!!
Der vol op der bek slaan was miss iets te,.. maar dat gekke wijf had opzeker me t-shirt schoon gelikt,..
pi_33036566
T zal je gebeuren,.. zie je een vriendin voorkomen gedragen door paar gasten omdat ze klap op der bek heb gehad...
Wonderbaarlijk dat jij trouwens geen klappen heb gehad,..
Op dinsdag 13 december 2005 09:35 schreef het.ismij het volgende:
T zal je gebeuren,.. zie je een vriendin voorkomen gedragen door paar gasten omdat ze klap op der bek heb gehad...
Ik betwijfel of ze `t überhaupt nog gemerkt heeft, ze was zó lam.
quote:
Wonderbaarlijk dat jij trouwens geen klappen heb gehad,..
Dát zeker. Als ze hier een gast eruit slaan gaat dat niet al te zachtzinnig.

In `t vervolg kijkt AR uit met dronken vrouwen
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:24:25 #174
122397 sciscens
mysterious power source
pi_33130254
Ik begeleidde ooit en introgroepje samen met een goed vriend. Onder de kids één meisje waar ik aanvankelijk geen plannen mee had, maar situaties veranderen...

Die avond hadden we kroegentocht en we raakten wat meer aan de praat. Nou dat klikte wel. Ik 'begreep haar zo goed'. Terwijl ze woordelijk zei dat ze zo blij was dat ik er niet alleen maar op uit was om haar te versieren, kwam het op mij over alsof ze wel degelijk plannen met me had. Het werd gedurende de avond gezelliger en gezelliger. Na afloop liepen we samen nog steeds leuk in gesprek een eindje voor de rest van de groep uit. Ze pakt m'n hand en we gaan hand in hand lopen. Als ze zoveel hints geeft ben ik er ineens wél op uit om haar te versieren. Vreemd hè...

Ik herinnerde me vaag dat een van de meisjes in het introgroepje had verteld dat ze een vriend had alleen wist niet meer zeker welke van de drie. Maar zij kon het in elk geval niet zijn, begreep ik. Tja... Zij was dus wél degene die al een vriend had.

Enfin, we liepen er nog steeds behoorlijk klef uit te zien. Het hele introgroepje zag overduidelijk dat ik haar aan het versieren was. Nee, andersom was daar natuurlijk geen sprake van... Krijg van m'n medebegeleider een sms-je dat ik d'r niet op de eerste avond moet gaan doen. Er zijn nog meer kids te begeleiden.

Ik sein hem dat ik het begrepen heb en hij op me kan rekenen. We lopen verder en er gaat een arm om haar schouder een hand door haar haar en ze vindt het allemaal best. Erg best...

Maar goed het verhaal ging na de wandeling verder in de kroeg van mijn vereniging. Die vriend van me neemt me apart en vraagt me wat ik met haar van plan ben en herinnert me eraan dat zij een vriend heeft. Hij en die vriendin van haar zijn dus duidelijk van mening dat ik haar probeerde te versieren en zij de onschuld zelve was. Sure! Hints te over, anders had ik echt niks geprobeerd en ik was nog steeds behoorlijk voorzichtig.

Haar vriendin herinnerde haar er even aan dat ze een vriend had en daarna ging ze me de rest van de intro behoorlijk uit de weg. Beetje jammer. Het was gewoon gezellig en waarschijnlijk zou ik haar toch niet hebben kunnen versieren, maar omdat de anderen dat dus dachten, was ik dus wel de rest van de intro de klootzak.
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:49:10 #175
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33130977
Genaaid
pi_33131079
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?

Dit was zo'n moment
Toch knap dat je zo'n overduidelijk TE cliche-verhaal zomaar even uit je mouw schudt.

Leuk geschreven hoor, dat wel
pi_33157559
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef DuranK het volgende:
Niet echt een versierblunder maar ik vond het wel grappig. Ik was met mijn vrienden uit. En op een gegeven moment zat een maat van mij met 2 meiden te buurten die ik niet ken. Ik stond er een beetje bij in de buurt, wat bier te drinken Komt opeens 1 meidje op mij af. Piet kan alleen maar over voetbal blessures praten Alsjeblieft red mij! Ik: Ik zo naar dat andere meisje, praat Piet tegen jou ook alleen over voetbal blessures? Meidje: ja Ik: Maar hij was ze volgens mij niet aan het versieren maar ik von het toch wel grappig
da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunder
I fuck you, you don't fuck me
pi_33167413
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:05 schreef knup het volgende:

[..]

da meidje heeft de dinsdag erop samen met haar vriendin nog voor mij en M. en G. gekookt, dus niet echt een blunder
Ik zei ook niet dat het een blunder was Ik vond het alleen grappig
pi_33189004

Hoerenkots!!!
Dat dacht ik gisteravond en ik zal vertellen waarom.
Een paar maanden geleden was er een meisje dat mij,in mijn ogen,stond te teasen.
Elke keer een beetje dansen en verder niks.
Iedereen zei al dat ik gewoon moest toehappen,maar ik dacht dat ze dat toch niet wou.
En vlak daarna ginbg ze met een andere gozer(waarmee ze nog steeds heeft trouwens)

Spreek ik haar gisteravond,zegt ze:" Ja,ik vond je toen wel leuk ,maar je deed niks.En ik ben ook niet zo dat ik de eerste stap zet."

En mijn nichtje:"Bekijk het positief,er zijn dus best meiden die je leuk vinden."
Ja,alleen jammer dat ik daar een maand of veel te laat achterkom.

Het ergste is:ze is nog lekker ook.
pi_33189745
zo zal je vast wel meer acties meemaken..
pi_33191511
Vrouwen, vertel me nu eens. Denken jullie werkelijk dat jullie elke bezopen vent kunnen krijgen tijdens het uitgaan?
Gisteren ook weer. Ik stond lekker te dansen met een flinke hoeveelheid bier in mijn mik en er was een bepaald meisje dat werkeljjk de hele tijd toenadering zocht. Uit mijn houding en lichaamstaal bleek al direct dat ik haar niet zag zitten, maar ze gaf niet op. Bleef toenadering zoeken, bleef vlak bij me in de buurt dansen, keek me continu aan, bood me drankjes aan, probeerde een hele rits openingszinnen op me uit. Op den duur erg vervelend.

Volgens mij redeneren veel vrouwen zo tijdens het uitgaan: "Zatte mannen willen met iedereen neuken dus als ik maar volhou maak ik wel kans"

Niet dus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 18 december 2005 @ 15:43:38 #182
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_33192134
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nozem het volgende:
Vrouwen, vertel me nu eens. Denken jullie werkelijk dat jullie elke bezopen vent kunnen krijgen tijdens het uitgaan?
Gisteren ook weer. Ik stond lekker te dansen met een flinke hoeveelheid bier in mijn mik en er was een bepaald meisje dat werkeljjk de hele tijd toenadering zocht. Uit mijn houding en lichaamstaal bleek al direct dat ik haar niet zag zitten, maar ze gaf niet op. Bleef toenadering zoeken, bleef vlak bij me in de buurt dansen, keek me continu aan, bood me drankjes aan, probeerde een hele rits openingszinnen op me uit. Op den duur erg vervelend.

Volgens mij redeneren veel vrouwen zo tijdens het uitgaan: "Zatte mannen willen met iedereen neuken dus als ik maar volhou maak ik wel kans"

Niet dus.
Ben je homo? .
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
  zondag 18 december 2005 @ 16:03:23 #183
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_33192679
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ben je homo? .
Zat ik ook al te denken, hoewel... zo'n vieze vette vatzige zeug hoef ik ook niet aan m'n "sjaak"
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_33193349
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:43 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Ben je homo? .
Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.
pi_33200990
quote:
Op zondag 18 december 2005 16:26 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee. Ik neuk alleen niet alles wat me voor de voeten komt.
Dan ben je geen echte vent.
  zondag 18 december 2005 @ 21:07:09 #186
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33201355
pcies, je instinct zou je anders moeten vertellen aap.

neuqen

vinden me friendinnetjuh en ik ook
pi_33201458
Waarom begeef ik me nu weer vrijwillig tussen de kutpubers.
pi_33203397
quote:
Op zondag 18 december 2005 20:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan ben je geen echte vent.
Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.
pi_33203601
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef dady het volgende:

[..]

Nee, een vent met hoge eisen dat is pas een vent. Als jij alles wil neuken wat je tegenkomt, kom je tekort.
Jongens gaan voor kwantiteit, mannen voor kwaliteit.
  zondag 18 december 2005 @ 22:15:32 #190
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33203701
quote:
Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef nozem het volgende:
Waarom begeef ik me nu weer vrijwillig tussen de kutpubers.
21 jr. randdebiel
pi_33203737
quote:
Op zondag 18 december 2005 22:15 schreef Pumatje het volgende:

[..]

21 jr. randdebiel
Een kutadolescent dan.
  zondag 18 december 2005 @ 22:28:22 #192
91306 GF
Kingwood
pi_33204181
Gisteren stond ik bij de bar. Onbekende meid naast me, zeer zeker niet lelijk. Begon ze over de band die op m'n trui stond. Of ik ze die en die keer live gezien had. Ja? Nou, toen was ik er ook! Heb je die trui daar gekocht? Kan hem nergens vinden. Anders je hem wilt verkopen heb je hier m'n telefoonnummer..

Ik vond het wel een goede op zich Met m'n vriendin op nog geen 2 meter reken ik hem maar onder een blunder. Hoewel geen erge.
pi_33205468
Laatst lag ik in bed met een niet-onaantrekkelijke vriend van mijn broer --- voor mij dus vage kennis, maar ik was ergens gestrand en had een logeeradresje nodig.

We lagen lekker te kletsen over vanalles en nogwat. Opeens zegt ie: hee je haar is nog nat (hoofdhaar wel te verstaan ) en ik ging er serieus op in.

Pas de volgende dag, toen ik naar huis reed vroeg ik me af hoe hij wist dat mijn haren nog nat waren... het was nl. pikdonker. Mijn vermoeden dat ie me liefdevol geaaid had bleek juist te zijn, terwijl ik er de hele nacht onwetend, als frigide lichaam naast heb gelegen
Ik zoek niet, ik vind.
pi_33209040
Een praatje maken ben ik altijd wel goed in, maar kom vaak niet verder als 10 zinnen omdat dan vaak mn aandacht al afgeleid is. Dat is mijn blunder elke keer
Lambo of Rekt
pi_33209067
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Wakey het volgende:
Laatst lag ik in bed met een niet-onaantrekkelijke vriend van mijn broer --- voor mij dus vage kennis, maar ik was ergens gestrand en had een logeeradresje nodig.

We lagen lekker te kletsen over vanalles en nogwat. Opeens zegt ie: hee je haar is nog nat (hoofdhaar wel te verstaan ) en ik ging er serieus op in.

Pas de volgende dag, toen ik naar huis reed vroeg ik me af hoe hij wist dat mijn haren nog nat waren... het was nl. pikdonker. Mijn vermoeden dat ie me liefdevol geaaid had bleek juist te zijn, terwijl ik er de hele nacht onwetend, als frigide lichaam naast heb gelegen
Snap dat echt niet dat jullie (vrouwen) geen enkele hint kunnen/willen/durven geven als jullie een man aantrekkelijk vinden.. Ik weet zeker dat die gast het ook een versierblunder vond vanuit zijn kant.
pi_33215028
Tja ik weet ook niet wat het is/was... Ik deel wel vaker een bed met mannen, zonder dat er seks bij komt kijken dus ik ging er vanuit dat dit niet anders was

Het domste was gewoon dat ik het helemaal niet doorhad, en pas 24u later besefte dat ik t misschien wel voor eens en voor altijd verprutst had Ik voelde me net een vent, dat ik zulke hints niet begreep.

inmiddels denk ik dat er nog een sprankje hoop is, maar dan moeten we wel snel tijd maken om weer eens af te spreken (beiden een veeeeel te drukke baan )
Ik zoek niet, ik vind.
pi_33215494
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
Ik deel wel vaker een bed met mannen, zonder dat er seks bij komt kijken
je bent een cock-tease
pi_33216119
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef MoChe het volgende:

[..]

je bent een cock-tease

Kep zon hekel aan dat soort vrouwen,..
en dan helemaal als ze nog is tegen je aan komen liggen ook!!!
aaarrggggg
  maandag 19 december 2005 @ 13:56:49 #199
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33216165
"Zonder bijbedoelingen"

pi_33217088
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:59 schreef Wakey het volgende:
- Ik voelde me net een vent, dat ik zulke hints niet begreep.
. Heb je nog tips als vrouw voor de mannen zegmaar? Nu je weet hoe wij ons vaak voelen . hmm hoewel ik ze op het moment niet nodig heb, k heb heb al een lieve meid
pi_33219870
Avondje stappen, was er een groep meiden en 3 maten van me die vlogen meteen alle kanten op, dus ik denk: ik ga hier niet alleen staan. Dus leuke meid uitgekozen en eropaf.

Beetje zitten praten waar ze vandaan kwam en hoe ze hier kwam. Opeens komen we op het onderwerp opleiding. Ze had op een priveschool gezeten.. (opzich niets mis mee, maar daar begon t al mee) ze deed nu een of andere moelijke baan waar ze 5 moeilijke engelse woorden voor nodig had, d'r vader was directeur bij een of andere multinational (zo noemde ze het ook, en de manier waarop ze het uitsprak...! iets met aardappel en keel)

Dus ik had al zoiets van.. joh ik vind t allemaal leuk en aardig maar dit gaat me allemaal beetje te ver. Ik begon al beetje te lachen toen ze dat aan het opnoemen was, en toen kwam de uitsmijter nog..

Ik vroeg: "hoe heet je eigelijk?" Ze heette Claire-Louise.. nou sorry hoor maar toen kon ik t echt niet meer houden. Ik barst echt in een keer in lachen uit, toen liep ze boos weg! Ja sorry hoor, maar ik bedoel.. kom op!
pi_33220074
aaah je bent gewoon jalours .

Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief . Ideaal voer voor een grappige avond.
pi_33220484
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:

Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief . Ideaal voer voor een grappige avond.
Een grappige avond en meer...

Nog groener dan gras zulke types.
pi_33221215
+ een mooie familiekapitaal...Wie heeft er nu een blunder begaan
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_33221411
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:

Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"
pi_33221708
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:08 schreef Thirdeye het volgende:

[..]

Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"
Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.
En daar mag ik haar ook mee plagen

kut ik ben verliefd.
Er zit ook totaal geen verband in voorgaande zinnen
pi_33221760
quote:
Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Thirdeye het volgende:
Ze had op een priveschool gezeten.. ze deed nu een of andere moelijke baan waar ze 5 moeilijke engelse woorden voor nodig had, iets met aardappel en keel) Ze heette Claire-Louise..
ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijk
pi_33223722
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:28 schreef MoChe het volgende:

[..]

ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijk
Zoals Mute_Me zegt, alleen met zelfspot zijn ze leuk.. en tja, dat had ze niet!
pi_33223852
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.
Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?
pi_33223898
Wie is die beeldschone vrouw in jouw usericon?
pi_33224125
Jessica Biel! (Ik neem aan dat je mij bedoelde?)
pi_33224223
Uiteraard bedoelde ik jou. Of vond je dit: ook een beeldschone vrouw?

Enfin, ik zal 't noteren.
pi_33224274
Lekker wijf. Dankjewel.
pi_33224636
dat meisje van Mute_me komt me wel bekend voor maar ze zal het vast niet zijn...
maar nu ontopique...

van de week naar de skihut geweeest (een blunder opzich ) mja loop daar naarbinnen om naar zoon ander meisje te gaan, een meisje dat ik ken, staat er ineens zoon hoerige blondine naast d'r. ze lacht naar me en ik lach netjes terug... knipoogt ze ineens naar me... en als ze niet zo lelijk was had ik me misschien niet eens omgedraaid en weggelopen
pi_33224730
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef MoChe het volgende:
dat meisje van Mute_me komt me wel bekend voor maar ze zal het vast niet zijn...
Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?
pi_33226065
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef 004 het volgende:

[..]

Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?
Wat zeg je dat subtiel
pi_33227012
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:09 schreef 004 het volgende:
Uiteraard bedoelde ik jou. Of vond je dit: [afbeelding] ook een beeldschone vrouw?

Enfin, ik zal 't noteren.
Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.
pi_33227354
Geen blunder maar leuk verhaaltje...

Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Zij: Hey Ik: Hej
pi_33228057
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:

Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Waarom ook alweer midden in de gang?
pi_33228912
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Thirdeye het volgende:

[..]

Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?
Die heb ik zeker wel

070-9876543

pi_33229031
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.
nou, ik weet 100% zeker dat ze een meisje is
want ik ben nog steeds hetero
pi_33229514
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Waarom ook alweer midden in de gang?
ja, tell us...
pi_33229545
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Die heb ik zeker wel

070-9876543

http://zoekopnummer.qik.nl/index.php
Je hebt gezocht op nummer: 0709876543
Er is niets gevonden.

Das gek!
pi_33230687
quote:

En tegelijkertijd steeg er wat op...
pi_33230948
quote:

Dat had ik op Lowlands
pi_33231109
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

nou, ik weet 100% zeker dat ze een meisje is
want ik ben nog steeds hetero
Het is je vriendin?

Sorry van mn post dan.
  Moderator / Redactie FP maandag 19 december 2005 @ 23:35:19 #227
Rawr
pi_33232377
Het spijt je helemaal niet, rapalje!
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_33232797
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het spijt je helemaal niet, rapalje!
Nee, ok, maar humor vind ik het wel.
pi_33233079
Het wordt nu trouwens toch wel eens tijd dat ik met een versierblunder kom.

Helaas durf ik niet te versieren.
pi_33236703
quote:
Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Het is je vriendin?

Sorry van mn post dan.
was, een hele tijd terug
pi_33238327
Flink beschoten, en ja dan voel je je ineens een alleskunner . Ik was flink aan het dansen geslagen en zag een leuk meisje staan en ging erop af. Op een moment was ik er geil omheen aan het dansen... het volgende moment droop ik met een elleboog tussen m'n ribben af .

Een vriend van me had al een meisje te pakken, ik kon niet achterblijven dacht ik. Ik wijs een meisje aan en zeg, die pak ik vanavond... Ok, ik erop af, zag ze er van dichtbij toch wat minder slank en leuk uit . Ze verstond m'n 1e vraag gelijk al niet, leuke binnenkomer . Ik verzocht haar toch een leuk antwoord te verzinnen, ongeacht wat voor vraag ik had gesteld. Daar had ze duidelijk moeite mee, want meer als 'misschien' kwam er niet uit . Bleek ze ook nog eens op voetbal te zitten (op zich niet erg, maar dat paste echt perfect bij haar lichaam ook ). Ik gaf de kans op een wellicht leuk gesprek nog niet op, maar humor had ze ook al niet. Een verloren zaak.
Even later zag ik haar vriendin een jongen afwimpelen, ik dacht hé laat ik eens vragen waarom ze dat nou toch doet . Ik sla een arm om haar middel en vraag, hé mag ik je wat vragen?... ze slaat gelijk m'n arm van haar af en zegt "ik heb een vriend". Vervolgens stel ik nog eens de vraag zonder dat ik haar 'aanraak'. Krijg ik wederom het antwoord "ik heb een vriend hoor". Dus ik zeg "Ok, ik mag je dus geen vragen stellen omdat je een vriend hebt? ".. haalt ze haar schouders op . Ernstig .
pi_33238874
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bak_Beest het volgende:
-verhaal-
Mislukte pimp player,..
Mijn engels was niet zo goed destijds, en i probeerde toch een britse schone te versieren. Ik vond dat ze van die mooie wenkbrauwen had, en vertelde haar constant dat: 'nice elbows' had. Ik snapte er geen rukvan, ze bleef maar lachen. Uiteindelijk bleek ze ook nog 24, terwijl ik 17 was. Toen ze dat zei, vroeg ik: 'for who? for me?'. Zij weer lachen. Ze vond me aandoenlijk, en lief (staat gelijk aan: er is niets gebeurd). Sindsdien speel ik hard-to-get bij britse dames ;-)
pi_33238954
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef Ciscus het volgende:
Mijn engels was niet zo goed destijds, en i probeerde toch een britse schone te versieren. Ik vond dat ze van die mooie wenkbrauwen had, en vertelde haar constant dat: 'nice elbows' had. Ik snapte er geen rukvan, ze bleef maar lachen. Uiteindelijk bleek ze ook nog 24, terwijl ik 17 was. Toen ze dat zei, vroeg ik: 'for who? for me?'. Zij weer lachen. Ze vond me aandoenlijk, en lief (staat gelijk aan: er is niets gebeurd). Sindsdien speel ik hard-to-get bij britse dames ;-)
pi_33239352
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Mislukte pimp player,..
Ik weet het, ik zal nooit zo stoer als jij worden .
pi_33239392
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ik weet het, ik zal nooit zo stoer als jij worden .
Ik weet het.
er zijn er niet veel die aan mij kunnen tippen,..
Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bak_Beest het volgende:
Flink beschoten, en ja dan voel je je ineens een alleskunner . Ik was flink aan het dansen geslagen en zag een leuk meisje staan en ging erop af. Op een moment was ik er geil omheen aan het dansen... het volgende moment droop ik met een elleboog tussen m'n ribben af .

Een vriend van me had al een meisje te pakken, ik kon niet achterblijven dacht ik. Ik wijs een meisje aan en zeg, die pak ik vanavond... Ok, ik erop af, zag ze er van dichtbij toch wat minder slank en leuk uit . Ze verstond m'n 1e vraag gelijk al niet, leuke binnenkomer . Ik verzocht haar toch een leuk antwoord te verzinnen, ongeacht wat voor vraag ik had gesteld. Daar had ze duidelijk moeite mee, want meer als 'misschien' kwam er niet uit . Bleek ze ook nog eens op voetbal te zitten (op zich niet erg, maar dat paste echt perfect bij haar lichaam ook ). Ik gaf de kans op een wellicht leuk gesprek nog niet op, maar humor had ze ook al niet. Een verloren zaak.
Even later zag ik haar vriendin een jongen afwimpelen, ik dacht hé laat ik eens vragen waarom ze dat nou toch doet . Ik sla een arm om haar middel en vraag, hé mag ik je wat vragen?... ze slaat gelijk m'n arm van haar af en zegt "ik heb een vriend". Vervolgens stel ik nog eens de vraag zonder dat ik haar 'aanraak'. Krijg ik wederom het antwoord "ik heb een vriend hoor". Dus ik zeg "Ok, ik mag je dus geen vragen stellen omdat je een vriend hebt? ".. haalt ze haar schouders op . Ernstig .
Vooral die eerste was een overduidelijk goede en authentieke versierblunder.
pi_33239660
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik weet het.
er zijn er niet veel die aan mij kunnen tippen,..
Wat post je hier dan, als je toch nooit blunders maakt .

Om nog maar even ontopic te blijven:
Ik zag twee meisjes waar ik een aantal weken terug een leuk gesprek mee had. Ik loop er naartoe en begroet ze beiden. Maar ze kijken me wat vaag aan . Dus ik vraag maar hoe het gaat, zijn ze heel kortaf en lopen ze weg met de mededeling dat ze naar huis gaan. Ik snapte het al niet en ik kijk nog even goed en toen begon er wat te dagen . Dat waren hele andere meisjes dan die van de vorige keer . Drink nou eens niet zoveel .
pi_33239717
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Zodat ik andere kan uitlachen om kansloze fouten/acties,..
Op dinsdag 20 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Zodat ik andere kan uitlachen om kansloze fouten/acties,..
Opzich wel een goede reden
pi_33239853
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:25 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Opzich wel een goede reden
Dat dacht ik ook,..
Mijn bloopers staan een paar delen terug,.. (zijn er gelukig niet zo veel).
Alleen het door elkaar halen van mijn toenmalige vriendin en haar 2ling zus,.
Da was niet zo slim.

Uiteraard had ik gedronken tijdens alle pogingen

Een of ander vet gothic zeug: Ik ging naast haar zitten, vroeg hoe het ging, zij helemaal terugpraten enzo, ik doen alsof ik luisterde, terwijl ik ondertussen al aan het denken was over mijn komende biertjes, uit interesse vraag ik toch maar hoe ze heet. Zegt ze 'Angel'. Ik toen zo: "Hebben je ouders je echt zo genoemd?!!'. Toen weer verder gaan zuipen.
_____Puur om een arrogant wijf te irriteren haar 2 weekenden achter elkaar proberen te 'versieren'. En dan elke keer doen alsof je de week ervoor compleet bent vergeten, wel grappig om te zien hoe die bitches wel bier van je proberen te stelen.
_____Bij mij mislukken m'n pogingen nogal snel, omdat ik er neit van hou om lang te praten tegen een meisje. Laatst in de kroeg begon zo'n meisje tegen me te praten wat ze allemaal van marokkanen vond, hoe zielig die lui waren, echt dom geblaat. Ik zo: wat jank je, je bent er zelf toch geen.
_____Laatst was er ook een of andere lesbische pot in onze kroeg, ik haar dus zo 'versieren' met alle ranzige opmerkingen als 'mis je nooit echt stevige *** in je ***", etc. hehe. Vondt ze 't nog leuk ook. Ik had alleen geen zin om haar te neuken, want ik wou nog meer bier drinken.
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:27:27 #244
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_33244607
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef WN het volgende:
blaat
pi_33244646
quote:
_____Puur om een arrogant wijf te irriteren haar 2 weekenden achter elkaar proberen te 'versieren'. En dan elke keer doen alsof je de week ervoor compleet bent vergeten, wel grappig om te zien hoe die bitches wel bier van je proberen te stelen.
Ochja, das toch overal hetzelfde
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:40:56 #246
88139 JoeyT
pi_33245007
quote:
Ik ben dom.
Ja ok je zegt t zelf...
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:08:45 #247
65960 sanger
pi_33245756
afgelopen zondag tijdens het open oost nederland (darttoernooi). een van die gasten uit de selectie gaat naast een meisje zitten in de kantine. Raakt aan de praat. Bestelt 5 keer een rode wodka red bull voor der. Ze heeft de laatste leeg, staat op en zegt: ik ga weer nbaar de VIP room doei!

Best triets voor hem.
pi_33245984
quote:
want ik wou nog meer bier drinken.
pi_33246942
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Check eens wat UVT topics voor blunders van het.ismij
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_33247272
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef rameijer het volgende:

[..]

Check eens wat UVT topics voor blunders van het.ismij
Bedankt he m8,..
Valt toch wel mee??
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:05:44 #251
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33248906
Afgelopen zaterdag in discotheek: Ik stond op dansvloer en kreeg btje oogcontact met heel mooi meisje . Dus daarna btje dansen enzo, later nog ff gepraat heel leuk enzo. Maar toen ineens vroeg ze van "Ben jij niet de ex van die" Euuh ja... hoezo. Oo nou ik doe niks met een ex van een vriendin van me hoor...
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_33249775
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:05 schreef de_puta_madre het volgende:
Afgelopen zaterdag in discotheek: Ik stond op dansvloer en kreeg btje oogcontact met heel mooi meisje . Dus daarna btje dansen enzo, later nog ff gepraat heel leuk enzo. Maar toen ineens vroeg ze van "Ben jij niet de ex van die" Euuh ja... hoezo. Oo nou ik doe niks met een ex van een vriendin van me hoor...
dat is geen blunder
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:14:18 #253
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33250938
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef sanger het volgende:
afgelopen zondag tijdens het open oost nederland (darttoernooi). een van die gasten uit de selectie gaat naast een meisje zitten in de kantine. Raakt aan de praat. Bestelt 5 keer een rode wodka red bull voor der. Ze heeft de laatste leeg, staat op en zegt: ik ga weer nbaar de VIP room doei!

Best triets voor hem.
Best dom van hem
pi_33251264
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:14 schreef daNpy het volgende:

[..]

Best dom van hem
Laat goed zien hoe dom mannen zijn en hoe makkelijk ze het vrouwen maken te profiteren.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:20:23 #255
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33252893
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef sanger het volgende:

Best triets voor hem.
fout!

A. Dart tournooi

B. Bestelt 5 keer een rode wodka red bull voor der.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:55:03 #256
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_33254052
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef Pumatje het volgende:

[..]

fout!

A. Dart tournooi

En dat in Nederland. Verwacht je toch niet.
pau·per·to·pic = TVP
  woensdag 21 december 2005 @ 00:33:32 #257
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_33263615
Aangezien ik lang achter de bar heb gestaan heb ik behoorlijk wat mislukte versiertrucs en blunders mogen aanschouwen.

Erg grappig was het om te zien dat een jongen het behoorlijk goed voor elkaar had bij een meisje maar na het bezoek aan het toilet was het snel over.
Bij het handen wassen was er een straal water tegen zijn kruis aangespoten maar ja, leg dat maar is uit!

Bij mezelf staat niet een blunder maar een grap van mijn broertje bovenaan.
Op een vrije avond zat ik aan de bar gezellig te kletsen met een leuke meid die al vaker geweest was maar dan op mijn werkdagen.
Na een tijdje komt mijn broertje binnen (hij was toen een jaar of 20 en ik 24) en komt met het verhaal dat ik snel naar huis moest want mijn vrouw zou me zoeken. (was vrijgezel)
Die meid was behoorlijk pissig en stapte gelijk op en die hufter van een broer heeft de deur voor haar open gehouden en uitgezwaaid!

We halen wel vaker geintjes met elkaar uit en ik had nog iets te goed.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  woensdag 21 december 2005 @ 07:26:36 #258
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33265973
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:55 schreef .Tarzan. het volgende:

[..]

En dat in Nederland. Verwacht je toch niet.
Nou ja.. het was oost-nederland.. dus eignelijk is dat toch al duitsland?
pi_33266340
quote:
Op woensdag 21 december 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:

verhaal
Hahaha, das een mooie Je hebt hem toch wel een knal verkocht hoop ik.
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 21 december 2005 @ 08:40:53 #260
65960 sanger
pi_33266375
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 19:20 schreef Pumatje het volgende:

[..]

fout!

A. Dart tournooi

A. Hoezo fout? Omdat jij het niet kunt ofzow? Of omdat jij het niet leuk vind is het fout? Waren anders 1300 deelnemers die er anders over dachten.

B. Tja, hij had na de eerste er al op gemoeten en neit verder investeren.
pi_33268849
quote:
Avondje stappen, was er een groep meiden en 3 maten van me die vlogen meteen alle kanten op, dus ik denk: ik ga hier niet alleen staan. Dus leuke meid uitgekozen en eropaf.

Beetje zitten praten waar ze vandaan kwam en hoe ze hier kwam. Opeens komen we op het onderwerp opleiding. Ze had op een priveschool gezeten.. (opzich niets mis mee, maar daar begon t al mee) ze deed nu een of andere moelijke baan waar ze 5 moeilijke engelse woorden voor nodig had, d'r vader was directeur bij een of andere multinational (zo noemde ze het ook, en de manier waarop ze het uitsprak...! iets met aardappel en keel)

Dus ik had al zoiets van.. joh ik vind t allemaal leuk en aardig maar dit gaat me allemaal beetje te ver. Ik begon al beetje te lachen toen ze dat aan het opnoemen was, en toen kwam de uitsmijter nog..

Ik vroeg: "hoe heet je eigelijk?" Ze heette Claire-Louise.. nou sorry hoor maar toen kon ik t echt niet meer houden. Ik barst echt in een keer in lachen uit, toen liep ze boos weg! Ja sorry hoor, maar ik bedoel.. kom op!
Kortom het meisje was te slim voor jou.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33269060
quote:
Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Duidelijk geval,..
Of hij gewoon te dom om op niveau te reageren,..
pi_33275168
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:57 schreef Ciscus het volgende:
Ik val enorm op Claire-Louise-achtige namen. Ik vind het zo schattig. En dan het liefst blonde krulletjes.

Ik ken ook een Marie-Claire, is wel lekker overigens
pi_33275400
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Donker haar en dikke tieten, right?
pi_33275516
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef 004 het volgende:

[..]

steriotype??
Op woensdag 21 december 2005 15:05 schreef 004 het volgende:

[..]

Neuh, blond en gewoon lekker figuurtje
pi_33276966
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef het.ismij het volgende:

[..]

steriotype??
Waarover héb je het?
pi_33276981
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Neuh, blond en gewoon lekker figuurtje
Dan praten wij over 't verkeerde mokkel. Wel zat ik ongeveer 1 jaar geleden met haar te bekken, ze is grrr.
pi_33277081
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:53 schreef 004 het volgende:

[..]

Dan praten wij over 't verkeerde mokkel. Wel zat ik ongeveer 1 jaar geleden met haar te bekken, ze is grrr.
Ow, jij bedoelde dat het dezelfde zou zijn
pi_33277353
quote:
Op woensdag 21 december 2005 15:56 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ow, jij bedoelde dat het dezelfde zou zijn
Euhh... jouwe of mijne?
pi_33277382
Laat maar zitten

Laat iemand maar weer een leuk verhaaltje vertellen
pi_33277412
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:04 schreef 004 het volgende:

[..]

Euhh... jouwe of mijne?
En jij beweerd dat ik dom lul??
  woensdag 21 december 2005 @ 16:07:11 #274
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33277446
Afgelopen vrijdag: ik ging heel hard lachen, omdat haar vriendinnetje tegen me zei dat ik haar email adres of telefoonnummer moest vragen. Dat trokken ze niet zo goed. Maar hallo, ik was in Enschede, ze kwma uit groningen, ik woon in Utrecht. Wat heb ik nou aan een emailadres?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_33277463
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:06 schreef het.ismij het volgende:

[..]

En jij beweerd dat ik dom lul??
Goed geconstateerd, slimbo.
pi_33277511
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef 004 het volgende:

[..]

Goed geconstateerd, dodo.
whahaha,..
je roept hier ja die en die,..
En dan het woord "bekken" Hoe oud ben je in godsnaam? gok jaar of 14? hooguit.
Op woensdag 21 december 2005 16:09 schreef het.ismij het volgende:

[..]

whahaha,..
je roept hier ja die en die,..
En dan het woord "bekken" Hoe oud ben je in godsnaam? gok jaar of 14? hooguit.
1 ding is wel zeker, ik ben ouder dan jij.
pi_33277587
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:07 schreef ErikT het volgende:
Afgelopen vrijdag: ik ging heel hard lachen, omdat haar vriendinnetje tegen me zei dat ik haar email adres of telefoonnummer moest vragen. Dat trokken ze niet zo goed. Maar hallo, ik was in Enschede, ze kwma uit groningen, ik woon in Utrecht. Wat heb ik nou aan een emailadres?
Ik zei net nog, een goed verhaal!
  Moderator / Redactie FP woensdag 21 december 2005 @ 16:11:42 #279
Rawr
pi_33277591
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik ken een Marie-Laure, die heeft lang blond haar en dikke tieten
  woensdag 21 december 2005 @ 16:14:40 #280
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_33277685
heren, heren, heren (en dames?)

Stop nou met dat gebrabbel, jullie praten langs elkaar heen.
"Jongen, Doe nou eens niet zo puberaal"
"Houd je mond en post een leuk verhaal"
ofzo
  woensdag 21 december 2005 @ 16:15:07 #281
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33277697
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik zei net nog, een goed verhaal!
Sorry he, ik probeer morgen een beter verhaal te maken. Ik zal eens proberen mn lach in te houden. Overigens een week geleden ging t mis omdat een vriend van mij tegen haar vriendin over nationaal socialisme enzo begon (hij vindt t grappig om te zien hoe mensen reageren) en die kwam toen dr vriendinnetje (die net bier voor me had gekocht) 'redden'. Fijn joh, vrienden
  woensdag 21 december 2005 @ 16:15:18 #282
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_33277701
quote:
Laat me raden? ze had borderline
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_33277772
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef ErikT het volgende:

[..]

Sorry he, ik probeer morgen een beter verhaal te maken. Ik zal eens proberen mn lach in te houden. Overigens een week geleden ging t mis omdat een vriend van mij tegen haar vriendin over nationaal socialisme enzo begon (hij vindt t grappig om te zien hoe mensen reageren) en die kwam toen dr vriendinnetje (die net bier voor me had gekocht) 'redden'. Fijn joh, vrienden
Omg
  woensdag 21 december 2005 @ 16:19:43 #284
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33277845
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:17 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Omg
Best jammer, ze leek me wel tof. Ze vroeg nog of ik blowde, en kocht dus bier voor me. Dat zijn wel punten natuurlijk.
pi_33278210
Wat heb je gerookt net?
  woensdag 21 december 2005 @ 16:37:47 #286
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33278544
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:28 schreef Ayaxola het volgende:
Wat heb je gerookt net?
Niks, hoezo?
pi_33278606
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:37 schreef ErikT het volgende:

[..]

Niks, hoezo?
Al die wazige verhalen van je

''ze vroeg of ik blowde, en kocht dus bier voor me''

Dat soort dingen
pi_33278634
Misschien een junk ofzo??
Op woensdag 21 december 2005 11:22 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Juistem, dat was het.. heel goed... volkomen gelijk.. lekker de insteek van me verhaal begrepen
  woensdag 21 december 2005 @ 16:52:34 #290
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33279126
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:39 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Al die wazige verhalen van je

''ze vroeg of ik blowde, en kocht dus bier voor me''

Dat soort dingen
Wazige verhalen? Ik schrijf gewoon 2 pluspunten op hier. En die dus is omdat ik dat al eerder had vermeld.
pi_33279196
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wazige verhalen? Ik schrijf gewoon 2 pluspunten op hier. En die dus is omdat ik dat al eerder had vermeld.
  woensdag 21 december 2005 @ 16:57:26 #292
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33279314
quote:
Haha goed! Ik ben dus niet de enige die bij het versieren af en toe de slappe lach krijgt.
  woensdag 21 december 2005 @ 16:58:21 #293
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33279347
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:54 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Ik word gewoon uitgelachen door een scholier hier
pi_33279426
quote:
Op woensdag 21 december 2005 16:58 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik word gewoon uitgelachen door een scholier hier
Vind je het heel gek

Jemig, het komt zelden voor dat ik zulke onsamenhangende en slecht geschreven tekst tegen kom
  woensdag 21 december 2005 @ 17:03:55 #295
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33279557
Je kunt gewoon niet zo goed lezen denk ik.
pi_33279577
''En die dus is omdat ik dat al eerder had vermeld'''

Wat moet dat betekenen dan
  woensdag 21 december 2005 @ 17:10:44 #297
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33279793
Als je nou eens begrijpend leert lezen (wat blijkbaar niet meer onderwezen wordt heden ten dage), dan snap je net als de rest van de Nederlands sprekende wereld wat er staat en waarop het slaat.
Of begrijp je woorden als 'eerder' en 'vermeld' niet? Moet ik het zo schrijven: '33rd3r' en 'v3rm3lt'?
pi_33280946
Jongens niet zo blaten, strax is het topic weer vol en dan moet iedereen weer een tvp gaan plaatsen in de nieuwe...
  woensdag 21 december 2005 @ 17:57:12 #299
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_33281302
inderdaad, kan een modje die zooi deleten?
  zondag 25 december 2005 @ 12:09:49 #300
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_33391536
Nou, dan zal ook mijn blunder ook maar eens vertellen. Ik zag een leuk meisje op school en ik lachte naar haar. De volgende dag kwam ze naar me toe en zei: "Wil je met me uitgaan?"

Ik ben hartstikke lui dus ik vroeg: "Uitgaan? Kunnen we niet gewoon gelijk met elaar naar bed?"

Ze gaf me een rare blik en liep meteen weg.

[ Bericht 3% gewijzigd door .Tarzan. op 25-12-2005 12:35:30 ]
pau·per·to·pic = TVP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')