gold dit ook niet voor dit soort discussies die veel beter hun plaats in feedback hadden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Fokken
[..]
'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eens
okquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef Copycat het volgende:
Jawel hoor, maar dan zie je het blijkbaar niet.
Pas als het echt storend wordt, er tig TVP's achter elkaar staan, wil ik er de bezem doorhalen.
Maar laten we dit topic verder niet met deze discussie vervuilen. Heb je nog op- en/of aanmerkingen hierover, dan weet je het modtopic te vinden.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
ik zie dat je havo doetquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota van.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
Naieve zielepoten zat anders op fok!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]Daar heb je JoeyT weer, de almachtige sexgod die aan elke vinger 10 vrouwen heeft. Denk je nou echt dat er nog ook maar 1 iemand hier te vinden is die jouw achterlijke verhalen geloofd?
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zei nog dat als hij geen vriendin had en een stuk jonger was (hij was veel ouder dan ik), dat hij dan wel had gewild.
Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.
ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....quote:Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.
Nog sterker, dat had hij moeten doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:49 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....
tvp
subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bentquote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nog sterker, dat had hij moeten doen.![]()
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bent
het ging hier om een man......quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.![]()
wow! zeer goede analyse!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.![]()
kutquote:Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is typisch zo'n geval van eigenlijk kwetsen met iemand sparen, zoals bijvoorbeeld 'ik zie je meer als vriend...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |