abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:38:50 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32673053
Jawel hoor, maar dan zie je het blijkbaar niet .
Pas als het echt storend wordt, er tig TVP's achter elkaar staan, wil ik er de bezem doorhalen.

Maar laten we dit topic verder niet met deze discussie vervuilen. Heb je nog op- en/of aanmerkingen hierover, dan weet je het modtopic te vinden .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:48:45 #27
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32673288
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:33 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Fokken
[..]

'soepeler'? Je gebruikt die regel nooit eens
gold dit ook niet voor dit soort discussies die veel beter hun plaats in feedback hadden...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32673324
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef Copycat het volgende:
Jawel hoor, maar dan zie je het blijkbaar niet .
Pas als het echt storend wordt, er tig TVP's achter elkaar staan, wil ik er de bezem doorhalen.

Maar laten we dit topic verder niet met deze discussie vervuilen. Heb je nog op- en/of aanmerkingen hierover, dan weet je het modtopic te vinden .
ok
Verwijderd door Admin.
pi_32673472
CopyCat rules gewoon, snap je dat dan niet VOLVOMEISTER!

tvp hihihihihihi
pi_32673829
begin je weer?

ik zou best wel in haar post willen ingaan, maar dat laat ik toch om jullie dit leed te besparen
Verwijderd door Admin.
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:42:04 #31
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_32675893
mooi, want al die posts van jou hebben hetzelfde effect als tvp's

hoe vonden jullie hem? verkapt of niet?
p.s. nieuwe mogelijkheid voor toekomstige tvp-ers
Noise is all relative to the silence preceding it
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:46:46 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32676016
Kappen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:57:16 #33
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32676263
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32681983
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Ik zag een meisje tijdens t uitgaan. Ze was samen met een jongen die ik kende. Dus ik naar die gozer om te vragen of ik t mocht proberen, maar hij had liever van niet omdat ie zelf een kans dacht te hebben. Naja ok netjes als ik ben deed ik niets. Later kwam ik hm weer tegen en vertelde hij dat t niet zo goed was afgelopen en ik dr emailadres mocht hebben als ik dat wilde... Naja daar zegt Joey geen nee tegen.
Dus ik een beetje heen en weer aant mailen met dr... Bij mij thuis afgesproken en een tijdje goede sex gehad... geen blunder maar een beste tvp...
pi_32683357
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Chrishop het volgende:

[..]

Leer je in vwo niet hoe je duidelijk moet typen? Ik snap er geen yota van .
ik zie dat je havo doet
пусть всегда будет солнце
pi_32690302
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:57 schreef JoeyT het volgende:
Daar heb je JoeyT weer, de almachtige sexgod die aan elke vinger 10 vrouwen heeft. Denk je nou echt dat er nog ook maar 1 iemand hier te vinden is die jouw achterlijke verhalen geloofd?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32690474
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Daar heb je JoeyT weer, de almachtige sexgod die aan elke vinger 10 vrouwen heeft. Denk je nou echt dat er nog ook maar 1 iemand hier te vinden is die jouw achterlijke verhalen geloofd?
Naieve zielepoten zat anders op fok!

Anyway, ik tvp em ook even. Dit weekend weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pi_32690671
Dit topic kende ik nog niet.

Een paar jaar terug vond ik een collega van mijn bijbaan erg leuk. Op een gegeven moment had ik al mijn moed bijeengeraapt en besloten hem uit te vragen. We hadden 't er net over gehad dat we allebei zo'n hekel hadden aan de kerstdagen en alle bijbehorende verplichtingen. Dus toen ik samen met hem naar buiten toe liep na het werk, vroeg ik of hij misschien samen met mij geen Kerst wilde vieren. Dat kon niet, zei hij, want hij zou het hele huis vol visite hebben. Daardoor niet uit het veld geslagen, ondernam ik een volgende poging. Of hij dan eens met me naar de film wilde misschien. Het antwoord: "Dat zou ik even aan mijn partner moeten vragen". Argh! In de twee jaar ofzo dat ik hem kende, had hij het nooit over een vriendin gehad, alleen maar over zijn hond. Ik kon wel door de grond zakken. Ik heb mijn lullige gevoel gewoon geuit en hij nam het heel leuk op, voelde zich ook wel gevleid. Zei nog dat als hij geen vriendin had en een stuk jonger was (hij was veel ouder dan ik), dat hij dan wel had gewild. Schrale troost. Daarna is de band overigens gewoon heel leuk gebleven.
pi_32690750
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zei nog dat als hij geen vriendin had en een stuk jonger was (hij was veel ouder dan ik), dat hij dan wel had gewild.
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
pi_32690792
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.
pi_32691429
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nah, je gooit toch niet zomaar je relatie opzij voor een date...? Zijn vriendin heb ik trouwens later ontmoet, erg leuke meid. Ze zijn nu echter uit elkaar.
Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.
pi_32692626
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als jij echt leuk genoeg was had hij die hele opmerking niet gemaakt IMHO.
ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....
tvp
─_(º.0)_/─
pi_32692796
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:49 schreef vamos1 het volgende:

[..]

ach hij had het ook niet subtiel kunnen zeggen.....
tvp
Nog sterker, dat had hij moeten doen.

Dit is typisch zo'n geval van eigenlijk kwetsen met iemand sparen, zoals bijvoorbeeld 'ik zie je meer als vriend...'

Anyway. Ik ben benieuwd naar dit weekend.
  woensdag 30 november 2005 @ 12:35:09 #44
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_32693505
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nog sterker, dat had hij moeten doen.
subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bent
pi_32693626
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:35 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

subtiel is kut. gewoon duidelijkheid, weet je meteen waar je aan toe bent
Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.
pi_32695583
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Negen van de tien keer doen vrouwen mannen meer pijn met van die subtiel bedoelde opmerkingen dan met gewoon een duidelijk antwoord. Vrouwen willen echter vaak mannen 'sparen' en vinden het 'zielig'. De man daarentegen wil gewoon duidelijkheid en zijn energie dan op een ander leuk uitziend vrouwtje richten (als het toch nix wordt). Het vrouwtje denkt echter dat de wereld om haar draait en dat deze man verschrikkelijk teleurgesteld is door het antwoord.
het ging hier om een man......
had ie dan moeten zeggen "heb al een wijf die beter dan jou is" ipv subtiel te blijven

trouwens zelf ook een soort van blunder gehad..
ik was bij meisje op haar werk (kroeg) en daar vroeg ik of ze na der werk wat kwam drinken..
ze zei dat ze geld verdiende en het niet dezelfde avond wilde uitgeven...
ik: dat hoeft ook niet voor mij.
zij: nee, maar dan zit ik daar te niksen.
ik: ik geef geen verdere hints meer
─_(º.0)_/─
pi_32708370
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

wow! zeer goede analyse! klopt helemaal.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  Moderator / Redactie FP woensdag 30 november 2005 @ 21:10:51 #48
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32708659
Het is dat ik ff geen tijd heb, anders kon ik een schitterende blunder van mezelf hier neerpoten
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_32711441
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:58 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is typisch zo'n geval van eigenlijk kwetsen met iemand sparen, zoals bijvoorbeeld 'ik zie je meer als vriend...'
kut
пусть всегда будет солнце
pi_32711497
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef MoChe het volgende:

[..]

kut
Ja soms wou ik ook dat dat het enige van een vrouw was, dan had je dat hele gejengel eromheen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')