abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32765921
zie je dat soort herinneringen zullen je je leven lang achtervolgen

Iedereen heeft volgens mij wel zo'n geval meegemaakt waarvan je zelfs nu nog denkt.. "shit had ik toen maar wat anders gezegd"
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
pi_32767153
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 21:33 schreef SuppleX20 het volgende:
zie je dat soort herinneringen zullen je je leven lang achtervolgen

Iedereen heeft volgens mij wel zo'n geval meegemaakt waarvan je zelfs nu nog denkt.. "shit had ik toen maar wat anders gezegd"
Ik heb er wel aardig wat gekend. Voornamelijk toen ik nog met mijn allereerste, verschrikkelijk onbetrouwbare lief was. Ik ben vaak genoeg ergens niet op ingegaan toen en nu denk... godzamme, was in jezusnaam zo fatsoenlijk geweest om OOK vreemd te gaan.
pi_32767987
Eentje van een hele tijd geleden.

Ik was verliefd op een jongen, ik was er zo goed als zeker van overtuigd dat het wederzijds was, maar we durfden geen van beiden de eerste stap zetten.
Tot iemand me zei dat ik hem jaloers moest maken.
Kort daarna was er een feestje, waarop hij niet aanwezig was (was wel in ons studentenhuis), en er heel veel gedronken werd. Ik was al goed zat, en toen zei één van die gasten : C. is er, het is nu het moment om hem jaloers te maken.
Dus heb ik voor zijn ogen een andere gast heel heftig zitten tongzoenen (nogal heel innig). Gevolg : C. was super kwaad en het is niet meer goedgekomen (we hadden nog steeds ruzie toen ik terug naar huis ging na mijn uitwisselingsproject).
Good girls go to heaven, bad girls get everywhere
pi_32768393
Goeie tip van die persoon
pi_32769022
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef DuranK het volgende:
Goeie tip van die persoon
Whehe
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32769133
Dat zijn nog eens tips waar je wat mee kunt ja, met een ander gaan om jaloers te maken.
Dat is eigenlijk wel een goede.
pi_32770120
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:19 schreef Tranceptor het volgende:

Dat zijn echt van die kutopmerkingen, want als hij echt interesse had speelde die hele vriendin geen rol.
uiteraard, als je een relatie hebt, is het toch heel normaal dat je date met alle leuke mannen/vrouwen die je tegenkomt Ik zie het echt dagelijks, bezette mensen die met collega's en dergelijke op date gaan .

voor de rest heb ik zoveel geblunderd in het versieren van mannen dat een bloemlezing me veel te ver zou leiden
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_32771838
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef petitlapin het volgende:

voor de rest heb ik zoveel geblunderd in het versieren van mannen dat een bloemlezing me veel te ver zou leiden
vertel!!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32773019
Nu willen we het ook weten ook!
If you handed people a box that said "Danger! Crotch-eating crickets inside! Do not shake! Do not open!"
...Ten minutes later, there'd be screaming and chirping, and crickets all over the place...
pi_32775941
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:06 schreef petitlapin het volgende:

[..]

uiteraard, als je een relatie hebt, is het toch heel normaal dat je date met alle leuke mannen/vrouwen die je tegenkomt Ik zie het echt dagelijks, bezette mensen die met collega's en dergelijke op date gaan .
You have a history of missing the point dear.
pi_32796612
Hmmz.
Meidje komt langs uit een dorp verderop, beetje zoenen, beetje kietelen en wat zeg ik als puntje bij paaltje komt:
Hey, het is verdorie geen speelgoed joh!
Ze is toen niet veel later naar huis gegaan en het is er nooit meer van gekomen.

Mijn excuus, ik was moe
pi_32797338
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef Migwi het volgende:
Hmmz.
Meidje komt langs uit een dorp verderop, beetje zoenen, beetje kietelen en wat zeg ik als puntje bij paaltje komt:
Ze is toen niet veel later naar huis gegaan en het is er nooit meer van gekomen.

Mijn excuus, ik was moe
Jij bent stoer
pi_32804193
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 17:27 schreef Tranceptor het volgende:
Eentje uit de zeer oude doos. Ik was ooit op vakantie in Frankrijk en had daar op een avond een beetje gezoend en geklooid met een dametje. Vervolgens moesten we allebei terug naar onze tent. Het was nogal koud en ze merkte op dat ze zich wel even bij mij wilde opwarmen/kruipen anders, waarop ik met het geweldige antwoord kwam dat ik soms heel onrustig sliep en alle dekens nodig had.

what was I THINKING!!!!?

Ok dat is eruit en ja daar had ik ook een ram voor moeten hebben.
''ik slaap nogal onrustig''. Hehe, vriend van mij heeft ook zoiets geflikt. Alleen was zijn reden dat ie''kleine dekens'' had. Toen hij dat vertelde lagen we in de groep wel even krom
Assumption is the mother of all fuckups
pi_32805346
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef FrozenSolid het volgende:

[..]

''ik slaap nogal onrustig''. Hehe, vriend van mij heeft ook zoiets geflikt. Alleen was zijn reden dat ie''kleine dekens'' had. Toen hij dat vertelde lagen we in de groep wel even krom
En terecht.

Ik heb ooit ook twee dames, die samen onder de does gingen (op een camping in Frankrijk) en de deur openlieten voor me en me naar binnen seinden, afgewezen. Dat was ook helemaal niet slim. Nou ja zo'n campingdouche is ook wel erg klein.
pi_32807031
vandaag een blunder... niet echt versierblunder mtoch ff melden waard

was vandaag dus in de stad (koopzondag:') ) en liep zo de Expo binnen op zoek naar een leuk Beatles-wandklok... zat daarna nog ff wat posters enz te bekijken totdat ik ineens opmerkte dat het kassameisje naar me zat te kijken en toen ik terugkeek lachte ze zo heel leuk terug, mja het was niet echt mijn type zeg maar dus ik lachte vriendelijk terug en ging weer verder kijken. even later merkte ik weer dat ze keek en ze lachte weer leuk terug toen ik keek, ik lach dus voor de tweede keer vriendelijk terug en besloot maar weer te vertrekken. Maar nu komt het... ik wilde zo naar buiten gaan en toen ik nog net even om keek naar d'r lachte ze WEER heel leuk terug en ik liep al naar achterenkijkend de winkel uit en struikelde over het 'drempeltje' bij de deur
пусть всегда будет солнце
pi_32810230
quote:
Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef MoChe het volgende:
vandaag een blunder... niet echt versierblunder mtoch ff melden waard

was vandaag dus in de stad (koopzondag:') ) en liep zo de Expo binnen op zoek naar een leuk Beatles-wandklok... zat daarna nog ff wat posters enz te bekijken totdat ik ineens opmerkte dat het kassameisje naar me zat te kijken en toen ik terugkeek lachte ze zo heel leuk terug, mja het was niet echt mijn type zeg maar dus ik lachte vriendelijk terug en ging weer verder kijken. even later merkte ik weer dat ze keek en ze lachte weer leuk terug toen ik keek, ik lach dus voor de tweede keer vriendelijk terug en besloot maar weer te vertrekken. Maar nu komt het... ik wilde zo naar buiten gaan en toen ik nog net even om keek naar d'r lachte ze WEER heel leuk terug en ik liep al naar achterenkijkend de winkel uit en struikelde over het 'drempeltje' bij de deur
Had ik in de sportschool deze week. Had ook lekker oogcontact met een leuke cq lekkere dame en liep toen bijna tegen een apparaat omhoog...
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
pi_32811773
Ik zou ook graag weer een blunder willen posten hier, maar het enige dat ik kan bedenken is dat ik er niet op reageer als vrouwen naar me zitten te kijken...

Een ordinairTVP'tje dus.
pi_32812160
quote:
Op zondag 4 december 2005 00:34 schreef Migwi het volgende:
Hmmz.

Mijn excuus, ik was moe
hoe komje erop???
pi_32812665
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:32 schreef erikh het volgende:

[..]

hoe komje erop???
Mja, geen idee.
Later had ik ook zoiets van, wtf heb ik nu weer gedaan?!
Naja, dat hebben we vast allemaal wel eens...toch?
  zondag 4 december 2005 @ 18:07:47 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_32813087
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef twisteddlogic het volgende:
Idd, verwijder die terugvindposts is!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 4 december 2005 @ 18:17:15 #96
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_32813292
Ik verneuk het trouwens altijd omdat ik te dronken ben Als ik nuchter ben, ben ik vrij scherp, maar in bezopen staat ben ik (net als iedereen) een halve zool die geen zinnig woord kan uitkramen
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_32813958
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:17 schreef star_gazer het volgende:
Ik verneuk het trouwens altijd omdat ik te dronken ben Als ik nuchter ben, ben ik vrij scherp, maar in bezopen staat ben ik (net als iedereen) een halve zool die geen zinnig woord kan uitkramen
Ik ben geniaal als ik dronken ben met keiharde opmerkingen, wat minder in de opmerkingen die leiden tot fysieke genoegdoening.
  zondag 4 december 2005 @ 18:50:27 #98
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_32813997
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef DuranK het volgende:

[..]

En toen kreeg je een knietje ?
als ik een knietje van een dame krijg geef ik haar een ongelooflijke klap op haar bek terug denk ik..

reflex misschien..

maar eeh, weet niet wat jullie allemaal uitspoken enzo maar mij is nooit iets overkomen waarvoor ik me moet schamen, wel 1 keer is het misgegaan

Ik ging een keer met een meisje na een aantal kleinere afspraakjes zwemmen.
We hadden gepooled een keer en we hadden toen gezoend, bellevue.. in Den bosch

Ze was een beetje stroef, maar had een enorm lekker kontje en was beetje grappig dus ik vond het leuk om gewoon mee te scharrelen, misschien kwam er nog wel meer uit.

In ieder geval, ik haalde haar met me autotje op, zegde haar ouders dag, en we reden naar het meer.
Lekker weer, dus ik ruk me broek uit, installeer me een beetje en ze deed hetzelfde...

wij het water in, wat klooien met het water en ik begon wat te praten..
Nou ik begon met, en hoe zie jij jezelf over 10 jaar, heb je plannen, qua studie ofzo?
ze was 17, ik 19.. dus was wel benieuwd.

En dat had ik dus nooit moeten vragen kuthoer
Ze zei ; Jaa ik ben Advocaat over 6 jaar, en daarna wil ik verder als rechter..

ik: oja, dat is wel een mooie droom hoor
zei : Nee, dat is geen droom dat is al zeker
ik: Nou, je bent nu pas 17, er kan nog zoveel gebeuren, maak eerst maar je vwo af, maar je bent wel goed op weg in ieder geval.

zei : NEEE hoor, ik weet het zeker, dat ben ik, niet zo zeuren
ik: nou ja, eehh ik ben het levende bewijs nu voor je, ik had toen ik 17 was ook nog een compleet ander idee en nu ben ik 2, bijna 3 jaar ouder en ga een compleet , en dan compleet ander kant op

zei: ach, ja dat is misschien bij jou zo, maar ik verdiep me er nu al in en je kunt zeggen wat je wilt maar ik word het gewoon, mijn moeder wist op haar 14e ook al dat ze bloemschikker wilde worden en dat is ze nu ook

ik :
okee.. hee weet je , wat jij wil.. ik heb hier geen zin in, zullen we gewoon lekker gaan zwemmen..
zei : pfff, oke..

nou de toon was al gezet maargoed ik zette een lach op en dacht, my god wat een sekreet, zwemmen en dan wegwezen hier

dus nou dat moest wel fout gaan dacht ik al, maarja maak er maar het beste van.

Dus toen dacht ik, beetje sociaal figuur vraagt dan en hoe zit het met jou, maar dat bleef uit en met zulke signalen kan ik al best veel.. dus de tering, 100 anderen voor jou hoor mevrouw.

Op een gegeven moment kwamen er wat mensen bij, en ik dacht, fijn iets om iig naar te kijken, want mevrouw die kan verdrinken voor me part.. dus ze was echt duidelijk met wat anders expres bezig dan wat te focussen op mij, wat me overigens niet echt boeide.

Dus ik; dit heeft dus geen zin, zullen we ff gezellig doen dame

zei: Ooh is het niet goed voor je, niet leuk, ga dan lekker weg joh, met je mening.

ik : nee ik ga je niet achterlaten bij dit meer en bossen, hoe een date ook verloopt, ik breng de dame altijd nog veilig thuis

toen zei ze.. Och wat maakt mij dat nou uit, pfff haha ik red me wel hoor, ik ken hier toch iedereen..
ik : weet je het zeker dan?

zei : Ja hoor, rot nu maar op..

oke, zei ik, that's it.. bekijk het maar, hiervoor heb ik mezelf geen tijd gegeven..

zei : ja later

ik : hee meisje, succes met je toekomstplannen, dat je een goede advocate word is mij ook nog de vraag, maar wat ik zeker weet is dat jij nog veel problemen krijgt met jou houding

toen had ik inmiddels al mijn telefoon gepakt en een andere afspraak met een vriendin van me gemaakt...

Daar aangekomen, jointje erbij, verhaal vertellen, linda in een deuk, ik eigelijk ook wel.

kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje van haar vader..
waar marijke was...

12 uur in de nacht ... Hoi teun, waar is marijke?

ik legde het uit, en die vader begreep me wel, ( was militair, dus ik pfffieuw )

smstje marijke om 2 uur 's nachst

VUILE KLOOTZAK, DOOR JOU MAG IK 4 MAANDEN NIET MEER UIT!

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_32814128
Jij bent in de tropen geweest en je bent eruit gekomen Pumatje, ik mag jou.

Ik ben ook weleens gebeld door een vader, wat ik in jezusnaam met zijn dochter had uitgevreten? Helemaal nix... en toen 'bleek' dat hij de verkeerde aan de lijn had. Althans dat dacht hij toen.

pi_32814377
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:50 schreef Pumatje het volgende:

[..]

als ik een knietje van een dame krijg geef ik haar een ongelooflijke klap op haar bek terug denk ik..

reflex misschien..

maar eeh, weet niet wat jullie allemaal uitspoken enzo maar mij is nooit iets overkomen waarvoor ik me moet schamen, wel 1 keer is het misgegaan

Ik ging een keer met een meisje na een aantal kleinere afspraakjes zwemmen.
We hadden gepooled een keer en we hadden toen gezoend, bellevue.. in Den bosch

Ze was een beetje stroef, maar had een enorm lekker kontje en was beetje grappig dus ik vond het leuk om gewoon mee te scharrelen, misschien kwam er nog wel meer uit.

In ieder geval, ik haalde haar met me autotje op, zegde haar ouders dag, en we reden naar het meer.
Lekker weer, dus ik ruk me broek uit, installeer me een beetje en ze deed hetzelfde...

wij het water in, wat klooien met het water en ik begon wat te praten..
Nou ik begon met, en hoe zie jij jezelf over 10 jaar, heb je plannen, qua studie ofzo?
ze was 17, ik 19.. dus was wel benieuwd.

En dat had ik dus nooit moeten vragen kuthoer
Ze zei ; Jaa ik ben Advocaat over 6 jaar, en daarna wil ik verder als rechter..

ik: oja, dat is wel een mooie droom hoor
zei : Nee, dat is geen droom dat is al zeker
ik: Nou, je bent nu pas 17, er kan nog zoveel gebeuren, maak eerst maar je vwo af, maar je bent wel goed op weg in ieder geval.

zei : NEEE hoor, ik weet het zeker, dat ben ik, niet zo zeuren
ik: nou ja, eehh ik ben het levende bewijs nu voor je, ik had toen ik 17 was ook nog een compleet ander idee en nu ben ik 2, bijna 3 jaar ouder en ga een compleet , en dan compleet ander kant op

zei: ach, ja dat is misschien bij jou zo, maar ik verdiep me er nu al in en je kunt zeggen wat je wilt maar ik word het gewoon, mijn moeder wist op haar 14e ook al dat ze bloemschikker wilde worden en dat is ze nu ook

ik :
okee.. hee weet je , wat jij wil.. ik heb hier geen zin in, zullen we gewoon lekker gaan zwemmen..
zei : pfff, oke..

nou de toon was al gezet maargoed ik zette een lach op en dacht, my god wat een sekreet, zwemmen en dan wegwezen hier

dus nou dat moest wel fout gaan dacht ik al, maarja maak er maar het beste van.

Dus toen dacht ik, beetje sociaal figuur vraagt dan en hoe zit het met jou, maar dat bleef uit en met zulke signalen kan ik al best veel.. dus de tering, 100 anderen voor jou hoor mevrouw.

Op een gegeven moment kwamen er wat mensen bij, en ik dacht, fijn iets om iig naar te kijken, want mevrouw die kan verdrinken voor me part.. dus ze was echt duidelijk met wat anders expres bezig dan wat te focussen op mij, wat me overigens niet echt boeide.

Dus ik; dit heeft dus geen zin, zullen we ff gezellig doen dame

zei: Ooh is het niet goed voor je, niet leuk, ga dan lekker weg joh, met je mening.

ik : nee ik ga je niet achterlaten bij dit meer en bossen, hoe een date ook verloopt, ik breng de dame altijd nog veilig thuis

toen zei ze.. Och wat maakt mij dat nou uit, pfff haha ik red me wel hoor, ik ken hier toch iedereen..
ik : weet je het zeker dan?

zei : Ja hoor, rot nu maar op..

oke, zei ik, that's it.. bekijk het maar, hiervoor heb ik mezelf geen tijd gegeven..

zei : ja later

ik : hee meisje, succes met je toekomstplannen, dat je een goede advocate word is mij ook nog de vraag, maar wat ik zeker weet is dat jij nog veel problemen krijgt met jou houding

toen had ik inmiddels al mijn telefoon gepakt en een andere afspraak met een vriendin van me gemaakt...

Daar aangekomen, jointje erbij, verhaal vertellen, linda in een deuk, ik eigelijk ook wel.

kreeg ik op een gegeven moment een telefoontje van haar vader..
waar marijke was...

12 uur in de nacht ... Hoi teun, waar is marijke?

ik legde het uit, en die vader begreep me wel, ( was militair, dus ik pfffieuw )

smstje marijke om 2 uur 's nachst

VUILE KLOOTZAK, DOOR JOU MAG IK 4 MAANDEN NIET MEER UIT!

Dat is geen blunder maar gerechtigheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')