Dat is echt meesterlijkquote:Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
*verhaal*
Mijn pa is nooit dronkenquote:Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
's Ochtends om 7 uur, net in bed en aardig dronken, belde haar vader uit Schotland lichtelijk in paniek op en zij wist dus van niks...![]()
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:24 schreef DuranK het volgende:
Ik vond een meidje heel erg lekker ding maar ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor omdat ik in de 4e zat en zij in de 1e. Na een jaar kwam ik met een leuk meisje in contact en daar ging ik op school dus meer mee om. Bleek dus dat zij bevriend was met dat ene meisje wat ik dus nog steeds een lekker ding vond. Paar keer mee gepraat maar alleen als dat andere meisje er ook bij was. Tot er op een gegeven moment een keer was dat zij mij midden in de gang aansprak. Dit deed ze dus nooit he. Ik had foto's in men handen. En zij wou die zien. Zat ze allemaal complimentjes te geven van, wauw mooie foto's, kei leuk bla bla bla. Bleef ze maar met me praten enzo. Op een gegeven moment ging ik weer weg. Na een jaar kwam ik erachter dat ze misschien toch wel geïntereseerd was in mij![]()
Beide minderjarig,..quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Nou als je daar pas een jaar later achter komt moet je je best wel schamen eigenlijk..quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.
Legt ze opeens haar hand op mijn been.
Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
weheh ook zo kut als je in voor de lift staat te wachten, even een mooie meid zien en je hebt meteen een gat voor jequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopen![]()
het resultaat van de bevruchting is te zien in de avatarquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?![]()
Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamdequote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Je kan in ieder geval niet klagen over onduidelijke, typisch vrouwelijke hintsquote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Ik ging, een tijdje geleden alweer, stappen met een vriend van me. Hij had een vrouwtje gescoord en dus stond die vriendin van haar er maar een beetje bij. Ik dus, in al mijn goedheid, met haar praten. Kon er geen reet van verstaan door de harde muziek, zij ook niet. Zijn we buiten gaan staan (het was nog zomer). Beetje kletsen. Door naar een andere tent, weer de hele tijd praten. Ik dacht, leuke meid, zit wel goed, want het gesprek was gewoon heel leuk. Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...
Zegt ze in mijn gezicht: Ja, niet op jongens zoals jij!
![]()
![]()
Je had haar vol op dr bek moeten pakken en moeten zeggen: das jammer.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...
Zegt ze in mijn gezicht: Ja, niet op jongens zoals jij!
![]()
![]()
Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"quote:Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef DuranK het volgende:
[..]
Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamdeMaar ze was toen ik met haar in contact kwam volgens mij 13 ofzo en ik 16. En om ff duidelijk te maken. Ik stond bekend als de pedo van de school
En et leukste was, de rest van de jongens gingen toen voor mij vrouwen uitzoeken. Ging da zo van, eey dat jong meiske is wel leuk. Hoor je achter je, DAT IS MIJN NICHTJE!!
![]()
Whaha VETquote:Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef Inbox4me het volgende:
Niet zozeer een blunder van mijn kant, maar hij past hier wel. Ik had een meid leren kennen die me wel leuk leek, ze reed ook motor dus afgesproken om samen eens een stukje te gaan rijden. We zijn uiteindelijk een paar keer weggeweest met de motor: de 1e keer werd ze geflitst, de 2e keer is ze gevallen met de motor.
Dit was gewoon gedoemd te mislukken
(Al jaren geleden dit..)quote:Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"
je bent in ieder geval goed bezig met je studiequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.
Legt ze opeens haar hand op mijn been.
Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
Ober en verlegen,..??quote:Op woensdag 7 december 2005 17:06 schreef Gronnaephos het volgende:
Vanwege mijn beperkTe erVaringen met versieren, heb ik nog maar weinig blunders, toch lees ik dit toPic met plezier.
-verhaal-
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
*leuk verhaaltje*
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Ik dan ook maar..
Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hemNa een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor
" Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.
Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
Ik zou ook lachen....domme muts hahaquote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Ik dan ook maar..
Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hemNa een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor
" Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.
Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |