abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32820298
Toch maar een soort van tvp, versierblunders heb ik niet
  maandag 5 december 2005 @ 06:12:15 #102
37305 BushRanger
in Wellington
pi_32826876
Geen versierblunder, maar ik kom hier op door het verhaal van puma...

We gingen met een groepje uit in Melbourne en liepen over de Southbank waar op gezette tijden fonteinen uit de grond komen zetten. Alle mannen waren al aardig nat van het slecht timen van het moment waarop ze weer zouden beginnen. Maar de meisjes hadden geen zin in een miss wet and wild t-shirt verkiezing, maar met wat 'hulp' hadden we ze toch zo ver dat ze er ook onder gingen. Daarna zeiknat in een restaurant nog wat gedronken. Toen één van de meisjes naar de wc ging, stuurde een vriend van me een smsje naar haar vader met de volgende tekst: Your daughter is arrested in Melbourne, Australia, but don't worry, we will pay the bail for her and get her out.

's Ochtends om 7 uur, net in bed en aardig dronken, belde haar vader uit Schotland lichtelijk in paniek op en zij wist dus van niks...
  maandag 5 december 2005 @ 06:33:42 #103
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_32826905
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
*verhaal*
Dat is echt meesterlijk
Wat je al niet doet als je dronken bent he
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_32844727
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:14:16 #105
18044 Qyuip
Smurfig berichtje hoor.
pi_32862042
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.
Legt ze opeens haar hand op mijn been.

Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
Dat heb ik toch weer mooi gesmurft.
pi_32862284
Ik vond een meidje heel erg lekker ding maar ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor omdat ik in de 4e zat en zij in de 1e. Na een jaar kwam ik met een leuk meisje in contact en daar ging ik op school dus meer mee om. Bleek dus dat zij bevriend was met dat ene meisje wat ik dus nog steeds een lekker ding vond. Paar keer mee gepraat maar alleen als dat andere meisje er ook bij was. Tot er op een gegeven moment een keer was dat zij mij midden in de gang aansprak. Dit deed ze dus nooit he. Ik had foto's in men handen. En zij wou die zien. Zat ze allemaal complimentjes te geven van, wauw mooie foto's, kei leuk bla bla bla. Bleef ze maar met me praten enzo. Op een gegeven moment ging ik weer weg. Na een jaar kwam ik erachter dat ze misschien toch wel geïntereseerd was in mij
pi_32862609
quote:
Op maandag 5 december 2005 06:12 schreef BushRanger het volgende:
's Ochtends om 7 uur, net in bed en aardig dronken, belde haar vader uit Schotland lichtelijk in paniek op en zij wist dus van niks...
Mijn pa is nooit dronken
pi_32863011
Het leuke van al deze blunders is vooral dat je dan op zo'n moment niet doorhebt wat er daadwerkelijk gebeurd en later denkt...OMG.
pi_32864314
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:24 schreef DuranK het volgende:
Ik vond een meidje heel erg lekker ding maar ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor omdat ik in de 4e zat en zij in de 1e. Na een jaar kwam ik met een leuk meisje in contact en daar ging ik op school dus meer mee om. Bleek dus dat zij bevriend was met dat ene meisje wat ik dus nog steeds een lekker ding vond. Paar keer mee gepraat maar alleen als dat andere meisje er ook bij was. Tot er op een gegeven moment een keer was dat zij mij midden in de gang aansprak. Dit deed ze dus nooit he. Ik had foto's in men handen. En zij wou die zien. Zat ze allemaal complimentjes te geven van, wauw mooie foto's, kei leuk bla bla bla. Bleef ze maar met me praten enzo. Op een gegeven moment ging ik weer weg. Na een jaar kwam ik erachter dat ze misschien toch wel geïntereseerd was in mij
Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Jupiler is goed
pi_32864434
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Probleem is wel dat als je als 4e jaars met een 1e jaars gaat je meteen bekend staat als de pedo van de school... (en misschien ook wel niet onterecht, want jij bent dan... 16-17 ofzo? Zij is waarschijnlijk 12-13...)
Beide minderjarig,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Vond een collega al een tijdje best leuk, klikte op zich zo wel lekker allemaal, maar eigenlijk nooit werk van gemaakt. Tot ik zoiets had van, ik vraag dr gewoon es een keer uit , collega of niet Maja, dat ging op t werk een beetje moeilijk, dus ik ff d'r nummer opgezocht en een sms'je gestuurd, lekker vrijblijvend in de trant van "zin om een keer iets te gaan drinken".
Kreeg ik dus 'n sms'je terug met de tekst; "Hoi, eigenlijk heb ik daar niet zo'n behoefte aan, even goed vrienden"

Eigenlijk niet echt een blunder, maar meer een blauwtje dus.
Jammer, maar life is all about chances, dus laat gaan

Next
Live it!
pi_32870409
Ik kom mijn straat uit fietsen, en van de rechterkant (aan de overkant dus) komt een bloedmooie dame aanfietsen. Vanaf de linkerkant, precies waar ik de weg op ga 2 oude vrouwen. En ik fiets heel rustig mijn straat uit, en blijf op haar (en natuurlijk niet op de weg) letten. Frontale botsing met de 2 oude vrouwen, kon wel blijven staan gelukkig maar m'n fiets was flink kapot.

De mooie dame zag het natuurlijk allemaal gebeuren.

Das de enige die ik zo kan bedenken, schaam me er overigens niet voor.. ook niet op het moment zelf, ging echt helemaal stuk van het lachen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:45:06 #113
91306 GF
Kingwood
pi_32870493
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
Unspoken words were understood
pi_32870603
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.

Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
Nou als je daar pas een jaar later achter komt moet je je best wel schamen eigenlijk..
pi_32870638
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Keer met skateboarden ook zoiets.. Reed ik zo lekker, zag ik wat lekkers. Weg concentratie, hallo paal
weheh ook zo kut als je in voor de lift staat te wachten, even een mooie meid zien en je hebt meteen een gat voor je
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:10:31 #116
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_32877034
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:45 schreef GF het volgende:
Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopen
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_32877236
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef MisterTata het volgende:

[..]

Flashback....: ik loop gezellig op vakantie met een paar vrienden in Gent, staat er echt zo'n enorm mooie sportwagen geparkeerd naast de weg. Ik kijk dus zo opzij en kijk nog ff naar achteren, loop ik vol tegen zo'n klein electriciteitskastje aan. Gevolg: de rest van de week met een dikke knie moeilijk lopen
Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?
pi_32878135
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:17 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Heb je die sportauto naderhand nog kunnen versieren?
het resultaat van de bevruchting is te zien in de avatar
moh
pi_32878885
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef Aurelium het volgende:

[..]

Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamde Maar ze was toen ik met haar in contact kwam volgens mij 13 ofzo en ik 16. En om ff duidelijk te maken. Ik stond bekend als de pedo van de school En et leukste was, de rest van de jongens gingen toen voor mij vrouwen uitzoeken. Ging da zo van, eey dat jong meiske is wel leuk. Hoor je achter je, DAT IS MIJN NICHTJE!!
pi_32880267
Ik ging, een tijdje geleden alweer, stappen met een vriend van me. Hij had een vrouwtje gescoord en dus stond die vriendin van haar er maar een beetje bij. Ik dus, in al mijn goedheid, met haar praten. Kon er geen reet van verstaan door de harde muziek, zij ook niet. Zijn we buiten gaan staan (het was nog zomer). Beetje kletsen. Door naar een andere tent, weer de hele tijd praten. Ik dacht, leuke meid, zit wel goed, want het gesprek was gewoon heel leuk. Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...

Zegt ze in mijn gezicht: Ja, niet op jongens zoals jij!

woensdag 7 december 2005 @ 01:06:42 #121
91306 GF
Kingwood
pi_32880482
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Ik ging, een tijdje geleden alweer, stappen met een vriend van me. Hij had een vrouwtje gescoord en dus stond die vriendin van haar er maar een beetje bij. Ik dus, in al mijn goedheid, met haar praten. Kon er geen reet van verstaan door de harde muziek, zij ook niet. Zijn we buiten gaan staan (het was nog zomer). Beetje kletsen. Door naar een andere tent, weer de hele tijd praten. Ik dacht, leuke meid, zit wel goed, want het gesprek was gewoon heel leuk. Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...

Je kan in ieder geval niet klagen over onduidelijke, typisch vrouwelijke hints
Unspoken words were understood
pi_32883907
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:55 schreef Rojo_Negro het volgende:
Veel gemeenschappelijke interesses enzo, je kent het wel. Kwamen we erop uit op welk type jongen ze nou viel...

Je had haar vol op dr bek moeten pakken en moeten zeggen: das jammer.

woensdag 7 december 2005 @ 11:21:40 #123
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_32886111
Niet zozeer een blunder van mijn kant, maar hij past hier wel. Ik had een meid leren kennen die me wel leuk leek, ze reed ook motor dus afgesproken om samen eens een stukje te gaan rijden. We zijn uiteindelijk een paar keer weggeweest met de motor: de 1e keer werd ze geflitst, de 2e keer is ze gevallen met de motor.

Dit was gewoon gedoemd te mislukken
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
pi_32886246
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:03 schreef DuranK het volgende:

[..]

Daarom had ik er ook neergezet dat ik me ervoor schaamde Maar ze was toen ik met haar in contact kwam volgens mij 13 ofzo en ik 16. En om ff duidelijk te maken. Ik stond bekend als de pedo van de school En et leukste was, de rest van de jongens gingen toen voor mij vrouwen uitzoeken. Ging da zo van, eey dat jong meiske is wel leuk. Hoor je achter je, DAT IS MIJN NICHTJE!!
Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"
  woensdag 7 december 2005 @ 11:33:46 #125
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32886407
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:21 schreef Inbox4me het volgende:
Niet zozeer een blunder van mijn kant, maar hij past hier wel. Ik had een meid leren kennen die me wel leuk leek, ze reed ook motor dus afgesproken om samen eens een stukje te gaan rijden. We zijn uiteindelijk een paar keer weggeweest met de motor: de 1e keer werd ze geflitst, de 2e keer is ze gevallen met de motor.

Dit was gewoon gedoemd te mislukken
Whaha VET
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:09:29 #126
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_32887265
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"
(Al jaren geleden dit..)

Wij zaten in de pauze in de aula aan een tafel en onze aula had een beamer waarop tmf oid draaide. Daar was Brittney Spears op, dus er was een hele discussie over haar gaande aan onze tafel. Ik was er niet helemaal bij en volgde het gesprek maar half en staarde een beetje voor mij uit. Op een bepaald moment zeg ik, zonder mijn blik te veranderen:

"Je kan zeggen wat je wilt, maar het is gewoon een lekker wijf." Dit ging over Brittney Spears, maar door mijn staren draaide een paar mensen zich om. Niels, die tegenover mij zat, kijkt mij vervolgens wat verward en boos aan, en zegt:

"Bedoel je nou mijn zus?!", die liep namelijk net achter de tafel toen ik die opmerking maakte....

Ik weet het, geen versierblunder, wel komisch. Zijn zus was overigens wel erg leuk
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_32892989
Nja, niet echt een blunder maar een versierde tvp.

Meisje geslaagd versiert, gezoend maar daar weet ik verder niks meer van Krijg ik er de volgende dag allemaal commentaar op van klasgenoten van het jaar daarvoor. Want toen zat ik bij haar in de klas. Ik moest dus het telkens als er iemand langs liep uit mijn oude klas haar naam weer aanhoren... en dat terwijl ze niet eens lelijk was.

Oke, dit was een hele slechte post
Ik ben cool
  woensdag 7 december 2005 @ 15:37:37 #128
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32893046
En hoe loopt het verder af?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_32893313
Niet, was 1 keer en niet weer. Krijg je weer van dat gedram, denk ook niet meer dat zij het wil want zij leedt er veel erger onder dan ik.
Ik ben cool
pi_32895538
Vanwege mijn beperkTe erVaringen met versieren, heb ik nog maar weinig blunders, toch lees ik dit toPic met plezier.
Klein verhaaltje toch nog, niet echt een blunder ofzo, maar ik werk sinds afgelopen weekend bij een restaurant alwaar ik op de eerste dag al m'n dingetje deed door als ober rond te lopen. Er was een tafel met 2 ouders, 2 jongens en 2 meisjes (waarvan ik hun leeftijd vroeg in de 20 schatte). Dat tafeltje was dan wel buiten mijn 'loopgebied' maar ik passeerde hen soms toch. Eén van die meisjes was ECHT lekker gewoon en zat me regelmatig aan te kijken als ik langsliep ofzo, ik heb moeite met dat hele oogcontact-and-beyond-gebeuren, maar tegen het eind van de avond liep ik er nog een keer langs en ik zag dat ze me weer bekeek, ik hield het enkele seconden vol, genoeg voor haar om een brede glimlach op te zetten naar mij (wat mij weer verlegen maakte ). Ik snapte het niet, want ik ben zelf 17 en ik schatte haar op 20-22 ongeveer. Misschien komt het omdat mensen mij nogal eens te oud inschatten (bij mij vorige werk werd ik 21 geschat door collega's )
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  woensdag 7 december 2005 @ 17:23:53 #131
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_32895956
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:

je bent in ieder geval goed bezig met je studie
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
pi_32898473
Off topic, ongewenst!

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 08-12-2005 12:59:49 ]
Ik ben cool
pi_32898638
Off topic, ongewenst!

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 08-12-2005 13:01:06 ]
Ik ben cool
pi_32899791
Reactie op off topic verwijderd.

Verdere discussie hierover is zo helemaal weg.

[ Bericht 39% gewijzigd door Copycat op 08-12-2005 13:02:52 ]
  donderdag 8 december 2005 @ 13:03:36 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32916164
Opgeschoond weer on topic verder.
Met eigen blunderpraatjes en zonder andermans afzeikplaatjes, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32917892
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:06 schreef Gronnaephos het volgende:
Vanwege mijn beperkTe erVaringen met versieren, heb ik nog maar weinig blunders, toch lees ik dit toPic met plezier.
-verhaal-
Ober en verlegen,..??
Lekkere combi,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hem Na een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor " Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.

Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
.. Ajax Amsterdam ..
pi_32925952
Haha, prachtig is dat

Wat vrouwen ook allemaal wel niet zeggen op dat soort momenten
pi_32926506
quote:
Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
*leuk verhaaltje*
blijkt maar weer dat vrouwen soms even erg zo niet erger zijn dan mannen
пусть всегда будет солнце
pi_32927198
quote:
Ik dan ook maar..

Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hem Na een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor " Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.

Euhm ...
pi_32944771
Geweldig!!!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_32957833
lol de eerste vrouw post hier zo'n beetje en het hele topic ligt op z'n kop (zooooooooo grappig vind ik m nou ook weer niet..)
pi_32964891
quote:
Ik dan ook maar..

Ik zou ook lachen....domme muts haha
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_32966517
Dát zal vrouwen leren om altijd maar te roddelen over mannen.

Au!!!
pi_32966671
Jawel, juist omdat nu een keer een vrouw afgaat
pi_32973056
Ik stond gisteren ergens een beetje te dansen, werd ik opeens aangesproken met de volgende zin: ' Ja als ik je zo zie dansen, krijg ik echt zin...'

Dus ik sta vrolijk te wachten tot de rest van de zin komt, maar er komt verder niks. Ik heb er verder niet op gereageerd ook en gewoon stom door gaan dansen. De dame in kwestie was ook absoluut niet mijn type, helaas jammer.
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:05:31 #147
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32973224
Zal eens kijken of ik wat versierblunders kan maken vanaaf. Beste vriendin van mn vriendin is best ok
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_32999695
oh kom op, niemand een blunder gemaakt?

ik alleen gister op een feest ene Alice ontmoet, maar zoals gewoonlijk kwam er weer eens geen zinnig woord uit.
Way to go me
pi_33000190
ik hoef geen blunders meer te maken
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_33000357
Ben gisteren aangerand door een lelijk wijf en een dik wijf in de kroeg.
Serieus te fout, zaten ze eerst een of andere foute gast te schuren, kwamen ze vervolgens naar mij toe klagen waarom ik ze niet kwam redden (ondertussen aan mn kont zitten en arm omheen enzo ) En toen ik ze wegduwde ook nog zeggen "dat een beetje plezier toch wel mag?"
ik: jawel, maar niet met jullie 2
blunder van hun dus trouwens.
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')