Een grappige avond en meer...quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:
aaah je bent gewoon jalours.
Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief. Ideaal voer voor een grappige avond.
Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"quote:Op maandag 19 december 2005 17:04 schreef Mute_Me het volgende:
aaah je bent gewoon jalours.
Dat soort meisjes zijn over het algemeen grappig om mee te praten, zo dom en naief. Ideaal voer voor een grappige avond.
Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.quote:Op maandag 19 december 2005 18:08 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Grappig was t zeker jah! Ik kon me lach er niet van inhouden.. maar ja, toen had ik "geen manieren"![]()
ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2005 16:54 schreef Thirdeye het volgende:
Ze had op een priveschool gezeten.. ze deed nu een of andere moelijke baan waar ze 5 moeilijke engelse woorden voor nodig had, iets met aardappel en keel) Ze heette Claire-Louise..
Zoals Mute_Me zegt, alleen met zelfspot zijn ze leuk.. en tja, dat had ze niet!quote:Op maandag 19 december 2005 18:28 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik vind dat soort meisjes wel geil eigenlijk![]()
Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?quote:Op maandag 19 december 2005 18:26 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Meisjes zonder enige zelfspot en en zelfkennis zijn kut. Een heel erg liefe en leuke vriendin komt uit een heel rijk gezin. Maar ze weet van zichzelf dat ze een beetje bekakt praat en daarbij komt nog dat ze op een gymnasium school zit vol met kakkers.
Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?quote:Op maandag 19 december 2005 20:26 schreef MoChe het volgende:
dat meisje van Mute_me komt me wel bekend voor maar ze zal het vast niet zijn...
Wat zeg je dat subtielquote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef 004 het volgende:
[..]
Bedoel je niet die afgeragde crackhoer van daarnet?
Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.quote:Op maandag 19 december 2005 20:09 schreef 004 het volgende:
Uiteraard bedoelde ik jou. Of vond je dit: [afbeelding] ook een beeldschone vrouw?
Enfin, ik zal 't noteren.
Waarom ook alweer midden in de gang?quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Geen blunder maar leuk verhaaltje...
Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Zij: HeyIk: Hej
Die heb ik zeker welquote:Op maandag 19 december 2005 19:55 schreef Thirdeye het volgende:
[..]
Ennu... daar heb je vast geen telefoonnummer van zeker?![]()
![]()
nou, ik weet 100% zeker dat ze een meisje isquote:Op maandag 19 december 2005 21:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een jongetje was, een kleuter oid.![]()
ja, tell us...quote:Op maandag 19 december 2005 21:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Waarom ook alweer midden in de gang?
http://zoekopnummer.qik.nl/index.phpquote:
En tegelijkertijd steeg er wat op...quote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Na onze training kleedden wij ons altijd in de gang van het zwembad om, en ik was vandaag wat eerder gestopt omdat ik weg moest. Dus ik sta me daar af te drogen komt er gewoon een mooi meisje langs lopen, gewoon ok. Komt ze een minuut later weer terug lopen, sta ik daar net in me blote tokus.
Dat had ik op Lowlandsquote:Op maandag 19 december 2005 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Het is je vriendin?quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nou, ik weet 100% zeker dat ze een meisje is![]()
want ik ben nog steeds hetero![]()
Nee, ok, maar humor vind ik het wel.quote:Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het spijt je helemaal niet, rapalje!![]()
was, een hele tijd terugquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het is je vriendin?
Sorry van mn post dan.
Mislukte pimp player,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bak_Beest het volgende:
-verhaal-
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:47 schreef Ciscus het volgende:
Mijn engels was niet zo goed destijds, en i probeerde toch een britse schone te versieren. Ik vond dat ze van die mooie wenkbrauwen had, en vertelde haar constant dat: 'nice elbows' had. Ik snapte er geen rukvan, ze bleef maar lachen. Uiteindelijk bleek ze ook nog 24, terwijl ik 17 was. Toen ze dat zei, vroeg ik: 'for who? for me?'. Zij weer lachen. Ze vond me aandoenlijk, en lief (staat gelijk aan: er is niets gebeurd). Sindsdien speel ik hard-to-get bij britse dames ;-)
Ik weet het.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zal nooit zo stoer als jij worden.
Vooral die eerste was een overduidelijk goede en authentieke versierblunder.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef Bak_Beest het volgende:
Flink beschoten, en ja dan voel je je ineens een alleskunner. Ik was flink aan het dansen geslagen en zag een leuk meisje staan en ging erop af. Op een moment was ik er geil omheen aan het dansen... het volgende moment droop ik met een elleboog tussen m'n ribben af
.
Een vriend van me had al een meisje te pakken, ik kon niet achterblijven dacht ik. Ik wijs een meisje aan en zeg, die pak ik vanavond... Ok, ik erop af, zag ze er van dichtbij toch wat minder slank en leuk uit. Ze verstond m'n 1e vraag gelijk al niet, leuke binnenkomer
. Ik verzocht haar toch een leuk antwoord te verzinnen, ongeacht wat voor vraag ik had gesteld. Daar had ze duidelijk moeite mee, want meer als 'misschien' kwam er niet uit
. Bleek ze ook nog eens op voetbal te zitten (op zich niet erg, maar dat paste echt perfect bij haar lichaam ook
). Ik gaf de kans op een wellicht leuk gesprek nog niet op, maar humor had ze ook al niet. Een verloren zaak.
Even later zag ik haar vriendin een jongen afwimpelen, ik dacht hé laat ik eens vragen waarom ze dat nou toch doet. Ik sla een arm om haar middel en vraag, hé mag ik je wat vragen?... ze slaat gelijk m'n arm van haar af
en zegt "ik heb een vriend". Vervolgens stel ik nog eens de vraag zonder dat ik haar 'aanraak'. Krijg ik wederom het antwoord "ik heb een vriend hoor". Dus ik zeg "Ok, ik mag je dus geen vragen stellen omdat je een vriend hebt?
".. haalt ze haar schouders op
. Ernstig
.
Wat post je hier dan, als je toch nooit blunders maaktquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik weet het.
er zijn er niet veel die aan mij kunnen tippen,..
Zodat ik andere kan uitlachen om kansloze fouten/acties,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Wat post je hier dan, als je toch nooit blunders maakt.
Opzich wel een goede redenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:24 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zodat ik andere kan uitlachen om kansloze fouten/acties,..
Dat dacht ik ook,..quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef WN het volgende:
blaat
Ochja, das toch overal hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef WN het volgende:
_____Puur om een arrogant wijf te irriteren haar 2 weekenden achter elkaar proberen te 'versieren'. En dan elke keer doen alsof je de week ervoor compleet bent vergeten, wel grappig om te zien hoe die bitches wel bier van je proberen te stelen.
Ja ok je zegt t zelf...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:24 schreef WN het volgende:
Ik ben dom.
Check eens wat UVT topics voor blunders van het.ismijquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:21 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Wat post je hier dan, als je toch nooit blunders maakt.
Bedankt he m8,..quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef rameijer het volgende:
[..]
Check eens wat UVT topics voor blunders van het.ismij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |