Straks is lieske weg dan kan je niet meer klagen, lijkt mij erg vervelend voor je.quote:Op maandag 28 november 2005 14:56 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Neeeee jij niet. Jij bent mijn lieve mental coach hier![]()
Maar Lieske mag iig weg, ze voegt niks toe en haar geblèr en gejank bezorgt me koppijn. Bovendien word ik gek van die Lieske-caps hier waar we al een tijdje mee doodgegooid worden door een stel fanatiekelingen.
Ik hoop niet dat Lieske weg gaat... dan blijven er weinig mooie capmomenten over. Op een Dido of Nathalie zit ik niet te wachtenquote:Op maandag 28 november 2005 15:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
Straks is lieske weg dan kan je niet meer klagen, lijkt mij erg vervelend voor je.
En bedankt voor de tip de lieske caps komen vanavond weer langs en voor jouw een speciale editie.![]()
Dank je wup... de gezichten spreken voor zichquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 15:01 schreef Bocaj het volgende:
Dido, dump die Roel nou maar...
Roel is een onbetrouwbare primitieve man die je altijd weer zal teleurstellen...
Hij kan zich niet inhouden als hij teveel gedronken heeft dus dat wordt nog wat later...
Tevens heeft hij in zijn leven al veel te veel wiet op en dat komt nooit meer goed...
![]()
Ach kunne ze het straks weer goedmaken..quote:
Doet ze haar naam dramaqueen weer eer aan.quote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef Bocaj het volgende:
Dido huilt nu...
Het is een spel dus je weet maar nooit ik zie graag lieske in de finale.quote:Op maandag 28 november 2005 15:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Lieske weg gaat... dan blijven er weinig mooie capmomenten over. Op een Dido of Nathalie zit ik niet te wachten![]()
Dat hoop ik ook Regenworm. En inderdaad... Lieske is heel fotogeniek.quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een spel dus je weet maar nooit ik zie graag lieske in de finale.
Haalt ze het niet dan is het jammer.
De caps van lieske zijn de mooiste liefste en eerlijkste.
nou, nou overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een spel dus je weet maar nooit ik zie graag lieske in de finale.
Haalt ze het niet dan is het jammer.
De caps van lieske zijn de mooiste liefste en eerlijkste.
Volgens mij zit Dido toch fout met meerdere keren. Na dat hoerenfeest was Dido uiteraard over de zeik. Een weekje later is toen die handjob van Linda gebeurd en ik denk dat het maar één keer dus gebeurd is.quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
Linda blijkt Roel daarna nog te hebben afgetrokken
Lieske vindt hem wel een Hans Worst
* Peter6000 moet een beetje lachen
Die jongen is dus wel eerlijk op de verkeerde momenten zeg.quote:Op maandag 28 november 2005 15:11 schreef doka het volgende:
Roel verpest het wederom...
quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef riri het volgende:
Klopt niks van....ze trekken het verhaal helemaal uit verband
nee, het moet meer dan één keer gebeurt zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 15:12 schreef riri het volgende:
Nog een keer doen??....is toch éénmaal gebeurt?
Na dat hoerenfeest hebben ze geloof ik gezoend in de DBKquote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij zit Dido toch fout met meerdere keren. Na dat hoerenfeest was Dido uiteraard over de zeik. Een weekje later is toen die handjob van Linda gebeurd en ik denk dat het maar één keer dus gebeurd is.
hoerenfeest viel roel na 5 minuten naast linda in slaap.quote:Op maandag 28 november 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Na dat hoerenfeest hebben ze geloof ik gezoend in de DBK
Meer niet idd.
En later wilde Roel het bed onderpissen, en had je die hilarische scene met Tan...
(kan zijn dat ik de gebeurtenissen door elkaar haal hoor)
en daartussen had ze het gesprek met Roel en dan daarna er nog een schep bovenop , nl je laten aftrekken, tjaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij zit Dido toch fout met meerdere keren. Na dat hoerenfeest was Dido uiteraard over de zeik. Een weekje later is toen die handjob van Linda gebeurd en ik denk dat het maar één keer dus gebeurd is.
Roel gaat dit natuurlijk objectief-rationeel-emotief verwerken.quote:Op maandag 28 november 2005 15:16 schreef Bocaj het volgende:
Wanneer zou Roel nu met iets gaan gooien? Lekker primitief!
ik heb geen streams sorry, je hebt er niks aan maar ik vind het zo lullig als er niemand reageertquote:Op maandag 28 november 2005 15:08 schreef Snaptnix het volgende:
Nogmaals de vraag of iemand aub de streamverslagen over kan nemen. Aangezien ik met de kleine voorlopig geen kans heb om het goed genoeg te volgen (en al helemaal niet om er verslag van te maken.)
Goh, je meent hetquote:Op maandag 28 november 2005 15:18 schreef Marjan1985 het volgende:
Zeggeee.... de topictitel klopt niet echt meer toch?
Maak er maar 'De breuk' van...quote:Op maandag 28 november 2005 15:18 schreef Marjan1985 het volgende:
Zeggeee.... de topictitel klopt niet echt meer toch?
Het is opzich ook wel leuk voor de mensen die komen kijken voor het eerst vandaag en denken oehhh het gaat weer goed, lezen dan de posts en schrikken zich rotquote:
nauwelijksquote:Op maandag 28 november 2005 15:24 schreef Kleintje het volgende:
Mil, dank je wel dat je me zo miste!
Ben er weer hoor. Heb je het allemaal overleefd???
*troost*quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Begrijp ik het goed? Is Dido nu wel boos????
Zowel Ingrid als Rob durven wel wat tegengas te geven iddquote:Op maandag 28 november 2005 15:27 schreef Foreverblue het volgende:
Voor mijn gevoel neemt Ingrid het voor Roel op... of heb ik dat mis?
Dat die handjob niet die avond van het feest geweest was maar een aantal dagen daarnaquote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef Martijn31 het volgende:
Wat heefte ie nou net precies gezegd waardoor ze nu zo over haar zeik is ? Sorry zit op werk en krijg geen een stream aan de praat
Dat roel is afgetrokken door linda op het moment dat dido Roel het kus incident had vergevenquote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef Martijn31 het volgende:
Wat heefte ie nou net precies gezegd waardoor ze nu zo over haar zeik is ? Sorry zit op werk en krijg geen een stream aan de praat
En ook nathalie neemt het nu voor Roel opquote:Op maandag 28 november 2005 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zowel Ingrid als Rob durven wel wat tegengas te geven idd
Rob vraagt zich af of ze al 'een relatie' hadden, toen dat met Linda gebeurde
het was een odol aftrek ronde van linda.quote:Op maandag 28 november 2005 15:30 schreef essie05 het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)=51230/videoid=32191
Heb het filmpje van die ene keer in ieder geval gevonden.Het was 9 oktober, zoals ik het even op de Talpa site begrijp was het na het voetbalavondje.Maar ik weet natuurlijk niet of ze er gewoon maar een datum bij hebben gezet.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:29 schreef milagro het volgende:
Roel heeft na die eerste keer gesmeekt om nog een tweede kans.
Dido zei toen dat ze even niet meer wist hoe of wat, dat ze tijd nodig hadden
Roel zei dat hij zich gedeist zou houden voorlopig, om haar te ontzien.
Een week later laat ie zich alsnog aftrekken
Linda heeft haar excuses aangeboden en ook gezegd dat als ze had geweten dat Dido
nog gevoelens had voor Roel ze het noooooit gedaan had.
Een week later doet ze het weer
En we weten allemaal hoe zielig Roel in diezelfde periode reageerde op ieder beetje aandacht dat DIdo van Menno kreeg of Joost.
Ze durven een beetje tegengas te geven maar niemand die durft te zeggen: "stomme trut, jij moest perse hard-to-get spelen en je nu mag je op de blaren zitten"quote:Op maandag 28 november 2005 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zowel Ingrid als Rob durven wel wat tegengas te geven idd
Rob vraagt zich af of ze al 'een relatie' hadden, toen dat met Linda gebeurde
Zo zijn vrouwen nou eenmaalquote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Kleintje het volgende:
Maar... waarom is ze nu wel boos en hield ze zich gisteren in....
Nananana Nananana hey hey hey GOODBYEEEEEquote:Op maandag 28 november 2005 15:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat roel is afgetrokken door linda op het moment dat dido Roel het kus incident had vergeven
rennen krengquote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nou eenmaal
* doka rent
ze hoort het net, Kleintje!quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Kleintje het volgende:
Maar... waarom is ze nu wel boos en hield ze zich gisteren in....
quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze durven een beetje tegengas te geven maar niemand die durft te zeggen: "stomme trut, jij moest perse hard-to-get spelen en je nu mag je op de blaren zitten"![]()
Kijk daar ben ik het geheel mee eens. Dat is de enige normale reactiequote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze durven een beetje tegengas te geven maar niemand die durft te zeggen: "stomme trut, jij moest perse hard-to-get spelen en je nu mag je op de blaren zitten"![]()
Hmmm, ik wil dido toch nog niet als vrouw aanrekenen. Eerder een grote puber...quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef doka het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen nou eenmaal
* doka rent
En volgens Menno heeft Linda het tegen hem nog vaker opgebiechtquote:Op maandag 28 november 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
ze hoort het net, Kleintje!
ze wist niet van 2 incidentjes ()
ze wist maar van 1.
zij dacht dat er alleen na het hoerenfeest iets gebeurd was.
daarna is het nog een keer gebeurd (dat aftrekken, 's ochtends vroeg)
Dan kan hij meteen onderduiken(bij Linda onder de dekens?).quote:Op maandag 28 november 2005 15:34 schreef regenworm het volgende:
Voor Roel is het nu over en uit, het is maar te hopen voor hem dat hij donderdag mag vertrekken.
er zitten geen mannen in het huis.quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef farceman het volgende:
Dido laat je niet door die mannen haatsters beinvloeden
erg hé,gaan ze haar helemaal bewerkenquote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef farceman het volgende:
Dido laat je niet door die mannen haatsters beinvloeden
Degene die zo'n opmerking richting Dido slingert op dit moment verdient van mij de eindoverwinning.quote:Op maandag 28 november 2005 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk daar ben ik het geheel mee eens. Dat is de enige normale reactie
Lieske ruikt bloed.quote:Op maandag 28 november 2005 15:37 schreef riri het volgende:
[..]
erg hé,gaan ze haar helemaal bewerken
Laten we het hopen!quote:Op maandag 28 november 2005 15:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En volgens Menno heeft Linda het tegen hem nog vaker opgebiecht
Ach ja.... gaat er nu dan eindelijk actie in het huis komen? Ruzie enzo?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef Foreverblue het volgende:
Tijd dat pukkelface donderdag vertrekt en de oude Roel overblijft.
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
Overigens, grappig... ik heb dit vorige week ofzo nog gezegd... hoe zal ze reageren als ze erachter komt. Toen riep het halve forum nog... dat weet ze vast al!
En er werd ook geroepen 'toen hadden ze nog niets, dus ze kan en zal er geen groot punt van maken'.
DUS WEL!
nee hoor, weg met Roelquote:Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef Foreverblue het volgende:
Tijd dat pukkelface donderdag vertrekt en de oude Roel overblijft.
[afbeelding]
Hij heeft ook niet echt spijt, maar dat kan hij niet zeggen want dan is-ie Dido zéker kwijt.quote:Op maandag 28 november 2005 15:42 schreef milagro het volgende:
Het is zo jammer dat Roels spijt altijd met voetnoten en mitsen en maren komt
Dan maar primitief, ze heeft wel gelijk, laatst las ik ook van die reacties dat dat allemaal maar moet kunnen ook als je een relatie hebt, wtf waar hebben we het dan over...quote:Op maandag 28 november 2005 15:42 schreef Bocaj het volgende:
Dido: Ik haat mannen die geilheid boven hun verstand stellen... haha primitief dus weer... Roel pak aan!
Ja maar Dido mag het wel wagelijk vinden..quote:Op maandag 28 november 2005 15:45 schreef Foreverblue het volgende:
Rob vind niet dat Roel haar bedrogen heeft... omdat ze toen nog niet hadden zoals nu.
Roel: dat zou ik dan ook nooit doen.
Rob zegt wijze woorden... dat vind ik namelijk ook.
Dat is typisch Rob........ tegen de ene dit zeggen, tegen de andere dat.... zodat hij er als het fijne ventje uitkomtquote:Op maandag 28 november 2005 15:42 schreef pullup het volgende:
Overigens zit Rob nu wel zinnig te praten, jammer dat hij dat niet op die manier tegen dido zei
quote:Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef Kleintje het volgende:
Ik krijg echt een Friends dejavu
we where ON A BREAK!
Zegt ie tegen Dido dan dat het een schoftenstreek was van Roel? Nee toch?quote:Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is typisch Rob........ tegen de ene dit zeggen, tegen de andere dat.... zodat hij er als het fijne ventje uitkomt![]()
weet ik niet krijg nog steeds de indruk dat het nog niet voor 100% voorbij isquote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Hoor ik nu goed dat het helemaal voorbij is tussen Dido en Roel als ik de blog mag geloven?
hahaquote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Ik vraag me af, staat de redactie nu te springen van plezier en is Hummie al uit bed gebeld?
Voor zolang ze er weer klaar mee is.quote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef BONG4002 het volgende:
Bew!
Hoor ik nu goed dat het helemaal voorbij is tussen Dido en Roel als ik de blog mag geloven?
Denk het wel want er gebeurt iets dan misschien in een richting geduwd moet worden.quote:Op maandag 28 november 2005 15:50 schreef bunnyma het volgende:
Ik vraag me af, staat de redactie nu te springen van plezier en is Hummie al uit bed gebeld?
Ikquote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Gert het volgende:
Dido boft maar. Hoeveel vrouwen krijgen de gfelegenheid om met eigen ogen terug te zien wat manlief nou preciés heeft uigespookt?
quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Kleintje het volgende:
jaaaa... kom maar op... beelden!
En dan de weekopdracht... alle vrouwen moeten Roel een handje helpen en hij mag alleen bij dido een stijve krijgen.
Zo moet ie bewijzen dat andere vrouwen hem niets meer doen!
En dan de weekopdracht... alle vrouwen moeten Roel een handje helpen en hij mag alleen bij dido een stijve krijgen.
quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Roel , houd je bek!
You are making it worse!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Hij mag wel een keer ballen tonen toch? Het is niet altijd feest voor vrouwe Dido. Ik vind het juist leuk.quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Roel , houd je bek!
Inderdaad dacht ik ook.quote:Op maandag 28 november 2005 15:54 schreef milagro het volgende:
Roel , houd je bek!
Nou, nee, ik deed de deur open, zeg maarquote:Op maandag 28 november 2005 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]Hoe dat zo dan?
Had-ie z'n escapades gefilmd of zo, om er later ook nog wat plezier aan te hebben?![]()
Neeehh dat zou teveel oorlog worden..Maar leuk is het welquote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef Sjet het volgende:
*Verrassing in de dagboekkamer.....LINDA
*
maar... de hamvraag... waren jullie ook 'on a break'?quote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, nee, ik deed de deur open, zeg maar
oh ja, heeft ze het al gezegd: ik heb echt nog nooit zo voor paal gestaanquote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Dido je staat nu meer voor lul dan twee maanden terug!
Ik hoop toch zo dat BB dit goed uit gaat zenden.Eruit met dat mokkel.quote:Op maandag 28 november 2005 15:56 schreef Falco het volgende:
Dido je staat nu meer voor lul dan twee maanden terug!
Nee, we waren niet on a breakquote:Op maandag 28 november 2005 15:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
maar... de hamvraag... waren jullie ook 'on a break'?
hebbie zijn poten onder zijn lichaam vandaan getrapt??
annyway.... leuk zo'n dagje BB
Elke man krijgt een stijve als een vrouw aan hem zit... (tenzij het een zeer lelijke vrouw is...)quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Kleintje het volgende:
Zelfs dan.quote:Op maandag 28 november 2005 16:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Elke man krijgt een stijve als een vrouw aan hem zit... (tenzij het een zeer lelijke vrouw is...)
quote:Op maandag 28 november 2005 16:04 schreef Kleintje het volgende:
Ik vind Joost nu behoorlijk eerlijk.
Bocaj.... ik wil ook dat de weekopdracht mislukt! Nog meer ruzie in het huis. Geen drank, geen eten, geen sjakoessieeee....
Alles afpakken, vervelen en ruzie maken!!!!
Tjaquote:Op maandag 28 november 2005 16:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zelfs dan.(als je je ogen dicht doet?)
Toen bij die uitzending werd dat door de bewoners niet als geintje gezien maar lachte iedereen schaapachtig hehehehe. Roel werd toen eventjes erg stil. Bridget zei het ook niet met de intonatie en bedoeling als geintje. En stel dat het derde handje-incident niet gebeurd was en die opmerking was wel door haar geplaatst, dan sloeg het echt nergens op. Ik vind het wel logisch dat de bewoners wel iets van waarheid achter die opmerking zagenquote:Op maandag 28 november 2005 16:02 schreef milagro het volgende:
Joost doet nu ook raar
Die opmerking van die derde hand, had gewoon een geintje kunnen zijn van Bridget
Toen Dido het Nathalie vertelde gister, verwachtte Dido een geschokte Nathalie en die kreeg ze ook. Nu moet ze het spel dus ook blijven meespelen want anders valt ze door de mand.quote:Op maandag 28 november 2005 16:03 schreef Starlie het volgende:
Nathalie alleen niet, iedereen behalve Dido wist dat Linda Roel een handje had geholpen, en nu doet Nathalie ook net of ze het niet wist..... van je vrienden moet je het hebben...
Ik denk ook niet dat het nog goed komt, Dido is in haar eer gekwetst, en is er nu écht klaar mee!quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef CartWOman het volgende:
Leuk, zo'n groepsgesprek.
Maar best logisch als je zo dicht op elkaar leeft.
Ik denk niet dat dit weer goed komt.
"Er is teveel kapot gemaakt bij mij, Roel..."
Denk het nietquote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het nog goed komt, Dido is in haar eer gekwetst, en is er nu écht klaar mee!
Ja, Nathalie wist het toch al of niet??? Echt 1 grote soap dit!quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Toen Dido het Nathalie vertelde gister, verwachtte Dido een geschokte Nathalie en die kreeg ze ook. Nu moet ze het spel dus ook blijven meespelen want anders valt ze door de mand.
Maar ze heeft het nu wél net gezegd.quote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk het nietze moet het even verwerken en dan loopt de boel wel weer goed denk ik
Thats a factquote:Op maandag 28 november 2005 16:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar ze heeft het nu wél net gezegd.![]()
Ahaquote:Op maandag 28 november 2005 16:07 schreef Bocaj het volgende:
Roel drinkt bier...
Ik denk echt niet dat Nathalie dit wist.quote:Op maandag 28 november 2005 16:06 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Toen Dido het Nathalie vertelde gister, verwachtte Dido een geschokte Nathalie en die kreeg ze ook. Nu moet ze het spel dus ook blijven meespelen want anders valt ze door de mand.
Linda zit nu zeker te genietenquote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Giggio het volgende:
is het handje van Linda al de hele dag HET gespreksonderwerp?
JC Dildo GROW UP!!!
Komt door haar manier van uitleggen/praten.... en je weet nooit of het echt of niet echt is... Tevens kijkt ze op tegen de andere vrouwen in het huis.... Ik denk zelfs dat Lieske nog maagd is...quote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Aha
Ik zat ff in een soort gesprek tussen Lieske en Rob
Wederom krijg ik het idee dat Lieske niet als volwaardig gezien wordt, ik merk zelf ook dat ik geneigd ben haar niet zo serieus te nemen, dan als ik een andere bewoner hoor praten
Natuurlijk wist ze dit niet en ook de rest kon er alleen naar radenquote:Op maandag 28 november 2005 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat Nathalie dit wist.
Had ze nooit voor zich kunnen houden.
Nee dat zei ik al eerderquote:Op maandag 28 november 2005 16:18 schreef Falco het volgende:
Dido: "...praten een andere keer over, goed?"
Is die deur nog niet dicht![]()
!
Het is net een jongere versie van pappa Roelquote:
Alstjeblieft niet zeg...die Dido show moet maar eens over zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 16:18 schreef Falco het volgende:
Dido: "...praten een andere keer over, goed?"
Als Roel hem hierna nog eens nomineert dan is ie echt een lul. Joost was werkelijk de enige die echt zei waar het op stond. De rest durfde niet.quote:Op maandag 28 november 2005 16:16 schreef Falco het volgende:
Hulde voor Joost hoor dat hij zijn grootste vijand Roel bijviel!
Ja...quote:Op maandag 28 november 2005 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat zei ik al eerderDit komt gewoon weer goed want ze is veel te gek op Roel
Verlegen mafkees!quote:
Roel en Joost hadden elkaar nu ook niet genomineerd. Het is dat er een 2e stemronde nodig was.quote:Op maandag 28 november 2005 16:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als Roel hem hierna nog eens nomineert dan is ie echt een lul. Joost was werkelijk de enige die echt zei waar het op stond. De rest durfde niet.
hij heeft de vorige keer Lieske als eerste genomineerd.quote:Op maandag 28 november 2005 16:20 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als Roel hem hierna nog eens nomineert dan is ie echt een lul. Joost was werkelijk de enige die echt zei waar het op stond. De rest durfde niet.
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op maandag 28 november 2005 16:25 schreef Kleintje het volgende:
Ja, best lullig om het over 'vervelend skelet' te hebben.
Dido en Naat zijn zelf skeletten...
Die deur kan niet op slot.quote:Op maandag 28 november 2005 16:26 schreef Falco het volgende:
Rob ontdekt Roel op de plee, die de deur dus niet op slot doet, mên
Ja maar dat was vanwege een onderlinge 'deal' geloof ik.quote:Op maandag 28 november 2005 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Roel en Joost hadden elkaar nu ook niet genomineerd. Het is dat er een 2e stemronde nodig was.
Idd, lijk in de kast...quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef frizti het volgende:
Je begrijpt het verkeerd.
Roel bedoelt "sceletons in the closet" dat is een typisch amerikaanse uitdrukking voor geheimen.
Dat was dus Joostquote:Op maandag 28 november 2005 16:26 schreef Falco het volgende:
Rob ontdekt Roel Joost op de plee, die de deur dus niet op slot doet, mên
Klopt, maar Dido draafde wel héél erg door. Ze zat zichzelf op te fokken en alles op te blazen tot gigantische proporties. Kan me voorstellen dat er aan de andere kant dan 'behoefte' ontstaat aan enige relativering.quote:Op maandag 28 november 2005 16:26 schreef Peter6000 het volgende:
Toch snap ik wel dat Dido geïrriteerd raakt, als ze tegengas krijgt.
Op zo`n moment is de voornaamste behoefte toch bevestigd worden in je pijn.
Scherp!quote:
Eveneens scherpquote:
Ja maar ik dacht dus dat ze mekaar niet nomineerden door een tijdelijke 'staakt-het-vuren'. Dit aangezien zij na de tweede stemronde mekaar de excuses hebben aangeboden omdat ze nu wel moésten.quote:Op maandag 28 november 2005 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
hij heeft de vorige keer Lieske als eerste genomineerd.
Ja dat snap ik, dat snap jij maar Roel gebruikt het op z'n Nederlands.........quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerd.
Roel bedoelt "sceletons in the closet" dat is een typisch amerikaanse uitdrukking voor geheimen.
Niet gehoord, helaas.quote:Op maandag 28 november 2005 16:30 schreef Kleintje het volgende:
Lijk in de kast... die ken ik wel ja. En dat klinkt veel beter als vervelend skelet!
Dus... weer verkrachten ze een spreekwoord...
waarom hebben die mensen het niet koudquote:Op maandag 28 november 2005 16:24 schreef Peter6000 het volgende:
Napraten in de jacuzzi
[afbeelding]
Niet bewust volgens mij, wel is ze op z'n minst onhandig te noemen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
ik vind Lieske zo tegenvallen! Ze lijkt echt te genieten van de misere en gooit waar mogelijk olie op het vuur.
En ze zit ook nog eens op een niet sociaal correcte manier in de keukenquote:Op maandag 28 november 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
ik vind Lieske zo tegenvallen! Ze lijkt echt te genieten van de misere en gooit waar mogelijk olie op het vuur.
Die doet nu het liefst de polonaise met Chankwal. Maar die is er ff niet.quote:Op maandag 28 november 2005 16:34 schreef Gert het volgende:
quote:
Ja duh..hij heeft het toegelaten!!quote:Op maandag 28 november 2005 16:36 schreef farceman het volgende:
waarom vertelt roel niet gewoon dat Lindaop hem gesprongen is, wat in feite ook z is zei heeft hem note bene wakker gemaakt
En net 'bah' roepen toen ze hoorde dat Rob z'n volle neus in de wasbak leegt.quote:Op maandag 28 november 2005 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ze zit ook nog eens op een niet sociaal correcte manier in de keuken
[afbeelding]
vergrijpt Lieske zich weer aan de pindakaas?quote:
En terecht.quote:Op maandag 28 november 2005 16:38 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ja duh..hij heeft het toegelaten!!
Dat is geen pindakaas.quote:Op maandag 28 november 2005 16:39 schreef Wup het volgende:
[..]
vergrijpt Lieske zich weer aan de pindakaas?
krijgen morgen voor de afwisseling een dagje eczeem gejammer
Wat het is, is dat als je zoiets laat doen je vervolgens niet moet zeiken als degene die je zogenaamd leuk vindt dan niet leuk reageert als ze zoiets hoort..het doet er gewoon enorm aan af...als ie er echt zo leuk had gevonden had ie dat naar mijn mening niet moeten doen, maar nogmaals ik ben iemand van de oude stempel die dat dus nooit had gedaan, dan maar even een geile bui zelf oplossenquote:
Didoos komt nóóít klaarquote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef essie05 het volgende:
Wanneer Dido hier klaar mee is hoort ze dat ze genomineerd staat en dan heeft ze daar wel weer wat over te zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |